státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 23:02


biztosíték?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 21:18


attis320 írta: Üdv...
Szerintem is a motor lesz meghalva,mert menet közben az a kevés kinti levegõ bejön az utastérbe,de az erõsséget nem lehet álítani!!
A motor tartozkodási helyérõl v.ki tudna nekem adni egy rajzot,hogy tudnám hol keressem???


A ventilátor motorját kicserélni nem egyszerû. Szét kell bontani a pollenszûrõ házát, ki kell venni a motor mögötti elválasztót stb. De hogy onnan hogyan lehet kivenni?? Én megpróbáltam nem sikerült. Egyszerûen nem fér ki, csak ha leveszed a két végérõl a lapátokat, vagy a motorról a szívósort...
A bontás elõtt azért megnézném, kap-e áramot a motor.

státusz attis320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 20:32


Üdv...
Szerintem is a motor lesz meghalva,mert menet közben az a kevés kinti levegõ bejön az utastérbe,de az erõsséget nem lehet álítani!!
A motor tartozkodási helyérõl v.ki tudna nekem adni egy rajzot,hogy tudnám hol keressem???

Chipcad777
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Chipcad777

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 290

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 19:54


[quote="MChris"]
Woockie írta:
MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.

Milyen 6 motor? 1 motor van, ami fujja be a levegot...


státusz MChris

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 15:16


Woockie írta:
MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.

Milyen 6 motor? 1 motor van, ami fujja be a levegot...


6 kicsi motor van ami a befújást csinálja 2 lábnál 2 középen 2 fejre (E39-be legalábbis) azt hittem E46 is.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 13:26


attis320 írta: A biztosítékokat már átnéztük,azok mind jók!!
Digitális a klímám,ha nyomogatom a fel,le vagy az automata gombot azokra mindre reagál,a hõfokszabályzó is jó csak egyedül az a baja hogy semmi levegõ nem jön be rajta!!
Az egyik szerelõ srác is azt mondta nekem,hogy szerinte a a fûtõradiátornál v.mi motor nem jó!!!

Esetleg egy olyan kérdés,hogy hol lehet az a motor a kocsiban????
mert elvileg a mûszerfal alatt kellene lennie,de nem vagyunk benne biztosak!!!
A válaszokat köszöntem szépen




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 13:16


jah bocs én vok hülye... már kevertem az E36-os topic-kal...

sorry


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 13:14


YELLOW írta: az E46-nál igen... de E36-rõl van szó

lehet vak vagyok, de a kerdezo a kerdesben sem jelezte, h e36 vmint az adatlapja alapjan is e46 van neki.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 12:32


az E46-nál igen... de E36-rõl van szó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 12:12


attis320 írta: Esetleg egy olyan kérdés,hogy hol lehet az a motor a kocsiban????
mert elvileg a mûszerfal alatt kellene lennie,de nem vagyunk benne biztosak!!!
A válaszokat köszöntem szépen

A pollenszuro alatt van a tuzfalban, kozepen. A motorter felol kell szetszedni. Van hozza TIS, ha jol emlekszem.

státusz attis320

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:48


A biztosítékokat már átnéztük,azok mind jók!!
Digitális a klímám,ha nyomogatom a fel,le vagy az automata gombot azokra mindre reagál,a hõfokszabályzó is jó csak egyedül az a baja hogy semmi levegõ nem jön be rajta!!
Az egyik szerelõ srác is azt mondta nekem,hogy szerinte a a fûtõradiátornál v.mi motor nem jó!!!

Esetleg egy olyan kérdés,hogy hol lehet az a motor a kocsiban????
mert elvileg a mûszerfal alatt kellene lennie,de nem vagyunk benne biztosak!!!
A válaszokat köszöntem szépen

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:42


MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.

Milyen 6 motor? 1 motor van, ami fujja be a levegot...

státusz 320dIvan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:31


Nekem is csinált már ilyet az autómata klíma, de csak nagyon melegben, autópályán, huzamosabb használat után. Hiába állítottam a befúvás erôsségét, hôfokát, bármit, semmi változás. Viszont ha egy kicsit leengedtem az ablakot és úgy mentem kb fél-egy percig, utána megint beindult a klíma. Érdekes jelenség.

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 11:10


attis320 írta: jó estét mindenkinek!!!
Hát lenne nekem egy olyan problémám,ami kb 1-hete jelentkezett nálam,hogy abszolult semmi levegõ nem jön be az utastérbe,hiába nyomogatom és állítom a levegõ sebeségét a klímapanelon!!!!
Tehát...klímám,minden mûködik csak az erõségét nem tudom szabájozni,és semmi nem jön be rajta!!
Erre szeretnék v.mi gyógyirt,vagy tanácsot kapni!!!
Elõre is köszönöm a segítséget!!
Üdv:.Attis

ez azért van mert a klíma automatikusan lezárja és csak akkor nyit ki a zsilip ha a külsö és belsö hömérséklet között csak 2 -3 fok külömbség van.
ezt sajna ki sem lehet kapcsolni, legalábbis nekem nem tudták.
próbáld ki azt hogy ki be kapcsolgatod a klímát alacsony fordulatszámú ventillácio mellett és meghallod ahogy a zsilip nyit zár

státusz MChris

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 84

Elküldve: 2009. május 24. vasárnap, 00:47


YELLOW írta: amikor beindítod az autót, vagy gyújtással a levegõ befúvás erõsségét, akkor hallasz ilyen mozgó hangot? nem tudom milyen klímád van, de ha digitális, akkor ha azon jelzi, hogy mûködik, és nem hallod azt a hangot, még akkor se amikor kikapcsolod a klímavezérlõt (befúvás teljesen levéve, nem világít semmi) akkor a szervo motorok romlottak el, amik mûködtetik a "zsilipet" vagy a biztosítéka ment ki... ennek az a szerepe, hogy álló autónál nem emgy be az utastérbe levegõ, így akár füstben is állhatsz max a rossz szigetelésen keresztül megy be levegõ, belsõ levegõ keringetéskor is ezek a zsilipek zárnak le


Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.