- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 328Ci
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:06
Sziasztok!
Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.
Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.
Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?
Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 12:06