HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 12:06


Sziasztok!

Van egy kis gáz az autóval, de jelenleg még passzolom, hogy mi.
Szombaton kezdődött, de nem tudom, hogy van e köze hozzá.
Kivettem a rendszámtábla világítás izzóját, majd bepróbáltam a led-es sofitát, de nem lett jó a méret. Rendszámtábla világítás nélkül elindítottam az autót, mutattam a szomszédnak.
Ekkor nehezen indult, nem pöccre, ahogy szokott.
Visszaraktam az izzót, majd másnap indult pöccre megint. Még aznap egyik indításnál nehezen indult.
Ma is nehezebben indult, a szokásos 1 mp helyett 3 mp volt kb.
Mentem vele 8 km-t, megálltam, de nem állítottam le az autót. D-ben hagytam, féken a láb, asszony fél perc alatt beszállt, majd elindultam. Ekkor egyből kanyarodtam volna, de nem fordult a kormány, mintha elment volna a szervó. Nyomom a gázt és nem megy, meg se mozdul. Leállítottam, majd ment rendesen.
Mentem vele 10 km-t, leparkoltam.
3 óra múlva indítom, nehezen indult, kb 3 mp.
Teljesen jó volt, viszont ki kellett lőnöm egy kicsit és azt vettem észre, hogy erőtlen az autó kb 2500 felett. Nyomtam neki egy padlót 40-es tempónál, de kb lomha módon 50-ig gyorsított fel úgy, hogy tövig nyomtam a pedált.
Kiraktam kézi váltóba, elkezdtem nézegetni, hogy mi lehet a gond. 1-esbe jól húz, viszont a többi fokozatban baromi lomha. Kb 2500-3000-es fordulatnál vége az erőnek, de még eddig is lomhább, mint szokott.
LEhet, hogy a leállás után is így viselkedett, de mivel városban elvált az automata 2000 körül, nem vettem észre semmit.

Este megyek ismerőshöz kiolvasni géppel, hátha dob valamit.

Nem tudom mi lehet a gond, leállt volna pár henger? De ilyenkor a műszerfalon írnia kéne valamit, nem?

Szerk.:
a motor teljesen szépen, egyenletesen jár.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 12:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Schumacher8

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 23:16


Sziasztok!

A muszerfalon a vizhofok jelzonel van a piros es a kek negyzett tartomany, es gyujtasnal a piros felgyullad, utana elalszik,eddig nem csinalta,...az lehet?

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 21:18


LAnti írta: Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

szia !
Szerintem húzd le te is a légtömegmérő csatiját és nézd meg úgy mit produkál de mindenképpen ki kéne olvastatni ajánlani nem tudok senkit erre mert nekem is 5 helyen is voltam hibakód kiolvasáson végül magam olvastam ki.
méress rajta levegő szállítást valami g/s minimum 160 kell legyen padlógaznál vagy több és alapjáratnál nem inoghat vagy vákuum ellenőrzés sprayével (féktisztító) és programmal olyan 21 kell legyen a vákuum ha össze vissza mozog és nem szivárog levegő a csöveknél akkor minden képen diagra kell tenni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. március 10. vasárnap, 14:33


Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 20:33


YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.


szia !

így ha lehúztam akkor is leáll de legalább húz az autó rendesen pl: piros lámpánál pumpálni kell a gázt ez azért van mert le van húzva a légtömegmérő és be áll vészüzembe ?
vagy nem áthalna le ? mit kell produkáljon ha le van húzva a légtömeg mérő ? 5-6 gáz fröccs után be áll az alapjárat 700 körül és nem mozog. ha vissza rakom akkor meg 4000-fölé nem lehet elpörgetni és nem húz az autó meg ugrál az alapjárat.
ezt azért kérdem mert nem írja sehol egy hibakód kiolvasnál sem hibaként, hogy rossz lenne a légtömegmérő.

Még egy kérdés megbeszéltük a családdal lecserélem e kocsit nem akarok már annyit költeni rá vegyek hozzá útángyártótat 13K a vevőkódommal vagy bontott gyárit.



a lehúzott légtömegmérő annyit eredményez, hogy a fordulatnak jónak kell lennie, fogyasztás megnő, illetve nehezebben pörög fel a motor, de simának kell lennie a járásnak. neked ott még valamivel lesz gond. sokszor lambda hibát dob légtömegmérő hiba esetén is.


Wallis megcsinálta..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 20:15


Pintyi86 írta:
YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.


szia !

így ha lehúztam akkor is leáll de legalább húz az autó rendesen pl: piros lámpánál pumpálni kell a gázt ez azért van mert le van húzva a légtömegmérő és be áll vészüzembe ?
vagy nem áthalna le ? mit kell produkáljon ha le van húzva a légtömeg mérő ? 5-6 gáz fröccs után be áll az alapjárat 700 körül és nem mozog. ha vissza rakom akkor meg 4000-fölé nem lehet elpörgetni és nem húz az autó meg ugrál az alapjárat.
ezt azért kérdem mert nem írja sehol egy hibakód kiolvasnál sem hibaként, hogy rossz lenne a légtömegmérő.

Még egy kérdés megbeszéltük a családdal lecserélem e kocsit nem akarok már annyit költeni rá vegyek hozzá útángyártótat 13K a vevőkódommal vagy bontott gyárit.



a lehúzott légtömegmérő annyit eredményez, hogy a fordulatnak jónak kell lennie, fogyasztás megnő, illetve nehezebben pörög fel a motor, de simának kell lennie a járásnak. neked ott még valamivel lesz gond. sokszor lambda hibát dob légtömegmérő hiba esetén is.

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. március 09. szombat, 17:51


YELLOW írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.


szia !

így ha lehúztam akkor is leáll de legalább húz az autó rendesen pl: piros lámpánál pumpálni kell a gázt ez azért van mert le van húzva a légtömegmérő és be áll vészüzembe ?
vagy nem áthalna le ? mit kell produkáljon ha le van húzva a légtömeg mérő ? 5-6 gáz fröccs után be áll az alapjárat 700 körül és nem mozog. ha vissza rakom akkor meg 4000-fölé nem lehet elpörgetni és nem húz az autó meg ugrál az alapjárat.
ezt azért kérdem mert nem írja sehol egy hibakód kiolvasnál sem hibaként, hogy rossz lenne a légtömegmérő.

Még egy kérdés megbeszéltük a családdal lecserélem e kocsit nem akarok már annyit költeni rá vegyek hozzá útángyártótat 13K a vevőkódommal vagy bontott gyárit.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 12:46


Pintyi86 írta: Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.


értelem szerűen többet fog fogyasztani, hisz minden fordulaton középértékkel számol, annyira jól még nem is fog menni minden esetben, hisz középértékkel számol. ha megszűnt a hiba, és kisimult a fordulat, akkor ez lesz a ludas.
még esetleg ha tovább boncolgatnám a dolgot, akár lehetne üzemanyag is, hosz mondjuk jól mér a légtömegmérő, de az injektor nem tud hozzá adni annyi anyagot, amit a computer szerint kéne. de ez már csak ilyen belemászás.
javaslom, ha tudsz szerezz egyet kölcsönbe próbaképp, vagy ezt ami benen van tisztítsd meg, pl a boltban vehető féktisztító spray-vel nem kell kefélni meg ilyenek. előtte esetleg kúton fújasd ki levegővel, aztán a spray. száradjon ki, mehet vissza. ha ez nem segít, akkor új tömegmérő.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318tds
Évjárat: 1996

státusz darkman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 11:57


sziasztok egy olyan gondom van hogy az autom 120-nal tobbet nem megy.van valakinek valami otlete hogy mi lehet.
bmw 318 tds ,1996, 90 lovacska van benne.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 05. kedd, 12:01

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. március 05. kedd, 11:35


Sziasztok nos lehúztam a légtómegmérőt most úgy hagytam több órára és javult nem mozog a az alapjárat elégé jól húz a kocsi csak sokat fogyaszt el lehet most pörgetni 6000ig YELLOW-nak lehet igaza van akkor most ez a baja ha ettől kisimult az alapjárat ?
ha vissza dugom légtömegmérő csatlakozást és kiolvasom az én hibaokod kialvósommal valami s/g levegő mérésnél alapjáraton össze viasza ugrál a számítógép mutató 4.7-4.9-5.2 padlógáznál csak 30 s/g ig megy el.
de nem írja a hibakód pontosan hogy légtömeg mérő de a p0170 hibakod több forumban ami nem bmw-és a részletes odb2 kod hibájának okainál is a maf-ot írja.

troooger
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz troooger

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 285

Elküldve: 2013. március 04. hétfő, 12:02


Pintyi86 írta: Szia !
a légtömeg mérő csatit lehúztam a múltkor és sokkal rosszabb volt le akart állni jobban és egyből bedobta hibaokodnak de ugyan az volt az eredmény igaz csak alapjáraton huzam le de nem változott ugyan úgy ingott az alapjárat.
Igen írtad már de hogy nézzem meg a trafót ?
a p0170 hibaokod üzemanyag keverési rendellenesség 1 henger sor vagy valami ilyesmi.
ja előbb kihagytam a szerelőm azt mondta megnyúlhatott a vezérmű lánc és ezért elszállt a vezérlésem de nem szívesen cserélnék láncot és vezérlést állítani ha nem az a baja.
már a ac pumpán is gondolkoztam de a szerelő le sem méri a bárt azt mondja felesleges ha nem lenne jó nem indulna be a wallis azt mondja nem dobja be a hibakódnak.
pedig azt hittem meg javul ettől a disa szeleptől és nagyon örültem hogy jó lett de csak kb 1 hétig volt jó.
ja amúgy egy másik Bmw-s is a disa szelepet mondta.
volt olyan szerelő aki ki akarta herélni a katalizátort azt mondta azért durrog de a wallis ba a szerelő azt mondta semmi baja meg ütögette és semmi nincs össze törve benne mert akkor zörögnie kellene.
szerdán megyek egy újabb bmw-s hez állítólag 7 évig dolgozott Németországban a Bmw szervizbe. de aki tud valamit azért írjon.
Lassan újra építem a kocsit



YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.




Hello,
Nekem mikor ugrált az alapjáratom, a motor hátsó részénél egy vákuum gumicső volt lyukas. de más panaszaim nem voltak, nem csinált ilyeneket mint neked. Csak infónak írtam, hátha érdekel

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 23:17


Eddig tartotta Walliszos ömlengés, a kocsi mégse lett jó, és ugrott 100 ropi, a szerelőd, aki meg azt mondta nem lehet szar az AC mert akkor be se indulna, üzenem bekaphatja. Jó szerelőkkel vagy körülvéve. Micsoda lúzer szerelők vannak, és ilyenek szerelnek BMW ,mi meg sírunk, hogy soha nem lesz jó a kocsi.

Pintyi86
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz Pintyi86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 22:27


Szia !
a légtömeg mérő csatit lehúztam a múltkor és sokkal rosszabb volt le akart állni jobban és egyből bedobta hibaokodnak de ugyan az volt az eredmény igaz csak alapjáraton huzam le de nem változott ugyan úgy ingott az alapjárat.
Igen írtad már de hogy nézzem meg a trafót ?
a p0170 hibaokod üzemanyag keverési rendellenesség 1 henger sor vagy valami ilyesmi.
ja előbb kihagytam a szerelőm azt mondta megnyúlhatott a vezérmű lánc és ezért elszállt a vezérlésem de nem szívesen cserélnék láncot és vezérlést állítani ha nem az a baja.
már a ac pumpán is gondolkoztam de a szerelő le sem méri a bárt azt mondja felesleges ha nem lenne jó nem indulna be a wallis azt mondja nem dobja be a hibakódnak.
pedig azt hittem meg javul ettől a disa szeleptől és nagyon örültem hogy jó lett de csak kb 1 hétig volt jó.
ja amúgy egy másik Bmw-s is a disa szelepet mondta.
volt olyan szerelő aki ki akarta herélni a katalizátort azt mondta azért durrog de a wallis ba a szerelő azt mondta semmi baja meg ütögette és semmi nincs össze törve benne mert akkor zörögnie kellene.
szerdán megyek egy újabb bmw-s hez állítólag 7 évig dolgozott Németországban a Bmw szervizbe. de aki tud valamit azért írjon.
Lassan újra építem a kocsit



YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.




szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 22:17


YELLOW írta:
Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.


Én méretnék egy olajnyomást is!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17583

Elküldve: 2013. március 03. vasárnap, 22:10


Pintyi86 írta:
Szia !

az a lényeg nincs harag nincs balhé mert azt nem fórumnak hívjak hanem chetnek, a disa szelepet kidobtam de szerintem nem lehetett volna boncolni azt úgy ahogy van cserélni kell sajnos de ez csak az én véleményem.
de tudjátok mi a legnagyobb gáz újra kigyulladt a chek lámpa .
a baj a következő hol húz a kocsi hol nem ha nem éri el a üzemi hőfokot akkor meg 1-esbe padlógaz durrog vagy melegen padlógaz gondolkozik és csak utána húz. meg üresbe ha kirakom vagy kinyomom a kuplungot menetközbe az alapjárat le esik és le áll de ezt csak ritkán csinálja általában le esik 500ig utána rá dúsít vagy mi fel megy 900 majd vissza áll és táncol az alapjárat.
meg olyant csinál hogy a olaj lámpa beinditás után nem alszik el csak kb 30-60mp után de olaj meg van benne.
a önindító szarakodik de attól nem lehet szerintem, és a szelepfedélnél nyomja a olajat egy kicsit de szerintem az sem.
a gyertyák kormosak mind a 4 megtisztítottam és vissza raktam ma kiolvastam hibakód kiolvasóval p0170 hibakód ugyan az mint volt.
na erre varjatok gombot, mi lehet a baja eddig ami megvolt rajta : szívósor ház tömítés csere, üzemanyag szűrő csere, vezérműtengely holtpont jeladó csere, disa szelep csere, lambda szonda csere, aki tud okosat mondani az írjon mert ezt már nem hiszem el. cseréljem ki a légtömeg mérőt ? vagy a benzin nyomás szabályzót ? hűtőfolyadék hőmérséklet érzékelő ?


húzd le a légtömegmérő csatit. ha akkor nem csinálja, akkor az a rossz. ha nem változik akkor más. de ami jelenségeket leírtál, nekem nagyon szétmentnek tűnik a dolog.a durrogásből nekem gyújtás probléma jön le. lehet cserélni kéne a gyertyákat. vagy megnézni a tfafókat, de ezeket már talán írtam egyszer.