
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 318Ci
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. július 17. péntek, 00:28
Csabika136 írta:memento írta:YELLOW írta:memento írta:YELLOW írta:memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws
mi az a minden ami cserélve volt?
Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.
hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.
az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!
Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?
egyaltalan nem veszem okoskodasnak.egyaltalan nem hulyeseg amit irtal. Erre ki gondolna??

Sok sikert a bmw hez. Es üdv a klubban

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 17. péntek, 00:35