Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. július 17. péntek, 00:01


Csabika136 írta: Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?


Természetesen itt is van több relé is, többek között a motorvezérlőnek is.
Ha ezek érdekelnek, akkor nézegesd a WDS-t, ott megtalálod a kapcsolási rajzokat, leírásokat és összetevőket mi hol leledzik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2015. július 16. csütörtök, 23:28


memento írta:
YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!




Szia! Sziasztok!
Távol álljon tőlem hogy okoskodjak, mivel még csak kb.egy hónapja van BMW-m. E46 320D non facelift. Viszont van némi tapasztalatom a reggeli és időnkénti nem indulások terén. Itt az ideje, egyszer muszáj lesz bevallanom, mert barátotok szeretnék lenni itt a BMW-sek körében, ezelőtt Hondám volt. Szakmám autószerelő, ezért rettenetesen sokat szereltem mindkét Hondát, ami a családban volt. Azon a márkán, és nem feltétlenül akarom többet itt leírni ezt a szót hogy Honda, volt egy főrelé, ami a sok km-alatt és az évek alatt simán tönkre tudott menni. Egy 7 lábú reléről volt szó, ami valójában egy közös panelre forrasztott két db relé volt. És itt volt a lényeg: A két relé lábai egyszerűen kimozdultak a panelból és nem mindig érintkeztek. Ki kellett szerelni a kocsiból és a lábakat újra forrasztani. Lehetőleg plusz ón felvitelével, hogy ezentúl jobban tartson. Az olyan autót, ami a város kellős közepén egy parkolóban nem indult csak 10-dik kulcsfordításra, ugyanazzal a forrasztott relével évekig gond nélkül hibátlanul indult. Hasonló jelenség volt, ha a gyújtáskapcsoló betét azon része beégett, ami az elektronikus dolgoknak ad feszültséget. Soha nem cseréltem azt sem. Ha vettem egy Hondát, azzal indítottam, hogy felforrasztottam a gyújtáskapcsolóját és évekig gondtalanul működött.
Bocsi a nagy történetért! Valójában ez egy felvezetése volt a következő kérdésnek, mert BMW-n nem tudom: Van itt valami főrelé féle?

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 16. csütörtök, 23:31

memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. július 16. csütörtök, 22:57


YELLOW írta:
memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.



hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.


az a vicc ugye , hogy csak hidegen és hideg időben. Tehát nyaron ha ejjel jó idő van akkor semmi ha viszont kicsit lehűl az idő , akkor napközben is csinalta egyszer, de mivel altalaban mar reggel megyek vele ezert utana mar nem csinalja.hőmersekleti jeladot is atneztek elvileg. Mert ugy logikus de allitolag semmi baja. Pedig az logikus lenne Koszonom valaszodat amúgy!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. július 16. csütörtök, 22:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. július 16. csütörtök, 09:28


memento írta:
YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.


hát igen én is ezeket mondtam volna így nem kellett feleslegesen leírnom. mert AC gyanús volt főleg, amikor nem akar beindulni. injektorokat lenne még érdemes megvizsgálni, esetleg a gyújtásrészt. nem cserélni, csak átvizsgálni, minden jó-e. szerintem itt SW frissítés nem segít.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Fogasman

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 23:01


Sziasztok! Uj vagyok a forumon es remelem, hogy jo temakorbe irok. Szoval adott egy 2005os E46 320d touring. Nem mukodokent vettem, turbo hiba gyanujaval. Az elozo tulaj bevitte a szerzivbe es ott kozoltek vele, hogy sajnos nagyon sokba lenne megcsinaltatni. Otthagyta a kocsit a szerelonel, hogy adja el. 4 honapot allt az  auto es az eladas elotti heten megprobaltak beinditani sikertelenul. Viszont amikor megvettem, akkor elso poccintesre indult, jart 1-2 percig, majd leallitotta a szerelo, mivel jott ki a fust a turbobol. Tovabbiakban mar nem indult, forgatott, de semmi azon tul. Elhoztam a kocsit, kicsereltem a turbot es megprobaltam inditani, de semmi.
A turbocserehez le kellett bontani a fel motort. Egr, szivosor, injektorok, szelepfedel, stb. Meg az injektorokat is szet kellett szedni, hogy a csuszokalapcsot csatlakoztassam. Visszaepitettem mindent es hibatarolo kiolvasasakor a "low rail pressure at start" hiba jott csak ki, azaz alacsony a nyomocsoben a nyomas inditaskor. Ekkor elkezdtem vegig kovetni a tanktol az uzemanyag utjat, minden oke volt, az adagolonal van a gazolaj, 2bar nyomassal. Lelegtelenitettem az egesz rendszert az adagolotol az injektorokig, az injektoroknal a csovekbol jon az anyag, szoval tenyleg nincs levego. Tovabbra sem indult. Radugtam a resolaj merot az injektorok visszafolyo agara, azonban semmi sem jott ki beloluk, viszont a lehuzott visszafolyo csoveken nagy nyomassal jott az uzemanyag, amit nem ertek. Visszakotottem a csoveket, megprobaltam hidegindito spray-el inditani sikertelenul. Radugtam a diagnosztikat es most mar a "fuel pressure regulator valve" hibat, azaz adagolo magnesszelep hibajat hozta ki. Leteszteltem a magnesszelepet, hibatlanul mukodik.
Jelenleg teljesen tanacstalan vagyok.
Remelem tudtok valami tippet adni, hogy hol folytassam a keresgelest.

Elore is koszonom.
Udv, Imi

memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 21:35


YELLOW írta:
memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


Lánc, komplett vezerles, benzinpumpa, benzinszűrő, vezerműtengely jeladó,szinte osszes tomites, de mindig ugyanaz a hiba. Allitolag ezek kkozhatjak ezt. Csak lassan 200 ezret rakoltottem a kocsira hoba meg meg mindig fennal es nem tudjak mi lehet.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 20:38


memento írta: Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws


mi az a minden ami cserélve volt?


memento
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz memento

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. július 15. szerda, 18:34


Sziasztok. Reggelente, hetente úgy kb 2-3x nehezen indul az autom (318Ci 2002 es évjaratu kocsirol beszélek (csak teker, néha elindul, de egybol leall. Viszont, ha elindul rendesen 3. Ra 4.re, akkor mar aznap semmi probléma. Mar szinte minden lehetséges dolog cseréje megtortént.Egy forumon olvastam hogy egy szoftver frissités segíthet talán.Mi a véleményetek errol a frissitésrol? mennyire tud nagy okozni és milyen gyakorisaggal fordulhat elo ez altal egy nagyobb baj? Ha valaki jart mar hasonlo problémaval annak is szivesen varom valaszat mert mar 3 honapja ezt jatsza és a 4. Szerelot jarom meg vele és egyik sem tudja mi lehet a Gond. Mindegyik aztmondja náluk semmi probléma. Igaz tényleg van hogy 2 hetig sem csinalja. Koszonom valaszotokat! Linkeltem egy videot is amit en toltottem fel. Ezt a 2 dolgot csinalja veletlenszerűen. Valamikor az első valamikor a masodik. https://youtu.be/vMVkWnInVws

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 22:56


HGabor írta:
anubisz írta: Itt van képekbe a bal oldali cseréje.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=492544


Intake sensor, szóval ez lesz az.

Köszi a segítséget.

Amúgy ma teljesen jól viselkedett az autó. Érdekes, hogy egyik nap rossz, másik nap jó.


változó, ez a borzalmas benne, bármikor jöhet a hiba, és van hogy fél napig, 1,2 napig semmi.

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 22:51


anubisz írta: Itt van képekbe a bal oldali cseréje.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=492544


Intake sensor, szóval ez lesz az.

Köszi a segítséget.

Amúgy ma teljesen jól viselkedett az autó. Érdekes, hogy egyik nap rossz, másik nap jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz LAnti

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 19:43


Pintyi86 írta:
LAnti írta: Sziasztok!

320i E36-os gépem olyat produkál, hogy indulás után ~ 10 km-el ránt egyet gyorsítás közben és onnastól dadogva jár a motor, gyorsításnál remeg a váltókar, lényegesen csökken a nyomaték.

Párszor csinálta eddig. Mi lehet a gond?

szia !
Szerintem húzd le te is a légtömegmérő csatiját és nézd meg úgy mit produkál de mindenképpen ki kéne olvastatni ajánlani nem tudok senkit erre mert nekem is 5 helyen is voltam hibakód kiolvasáson végül magam olvastam ki.
méress rajta levegő szállítást valami g/s minimum 160 kell legyen padlógaznál vagy több és alapjáratnál nem inoghat vagy vákuum ellenőrzés sprayével (féktisztító) és programmal olyan 21 kell legyen a vákuum ha össze vissza mozog és nem szivárog levegő a csöveknél akkor minden képen diagra kell tenni.



Lehet annak köze hozzá, hogy széttört a katalizátorom és a dobot kivágva ki lett kaparva, majd visszaheggesztve a dob amíg nem lesz új? ÉS most ott van egy légüres tér. Áramláshoz visszavezethető gond esetleg?



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 21:53


Itt van képekbe a bal oldali cseréje.
http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=492544

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 21:21


HGabor írta:
anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: és figyelj oda mert ha a jobb oldali elölről állva, akkor le szokták venni a vanos olaj szelepet, azt a hengert, mert az alatt van, és úgy lehet hozzáférni. Nekem is jelőlték, hogy ugyan odáig legyen visszatekerve, mert nem egészséges, ha más méretre van tekerve, így is hibát dobott mire egyből felállt az olajnyomás abba a szelepházba, ami vezérli a Vanost.
a 2 re gondolok.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15


Hmm. Mindkettőt gázos szerelni? Mennyi idő alatt lehet ezt megcsinálni? Matekozok, hogy mennyi időt kell lerakni az autót.

Ha a bal oldali a gáz, akkor ki kell kapni a hűtőt, hogy normálisan hozzá lehessen férni?


bal oldalinál nem kell kivenni a hűtőt,az a könnyebb cserés, a másik tovább tart, de hamar kikapják, én megvártam olyan gyorsan kész lett. Mindjárt megnézem, van szerelési útmutatóm.


Mennyi volt a munkadíj? Hol csináltattad?


Nekem BMW szakszarvízbe A1 Győr. Mindjárt megnézem, meg kell keresnem a számlát

10 000 volt a csere áfával. szeptemberbe cserélték, a jobb oldalit szemből, plusz a jeladó az 26 ezer volt, nem olcsó, de van rajta 2 év garancia, nekem az többet ér, mintha 5 ezret spórolnák az olcsóbb jeladón.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 11. hétfő, 21:26

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 21:12


anubisz írta:
HGabor írta:
anubisz írta: és figyelj oda mert ha a jobb oldali elölről állva, akkor le szokták venni a vanos olaj szelepet, azt a hengert, mert az alatt van, és úgy lehet hozzáférni. Nekem is jelőlték, hogy ugyan odáig legyen visszatekerve, mert nem egészséges, ha más méretre van tekerve, így is hibát dobott mire egyből felállt az olajnyomás abba a szelepházba, ami vezérli a Vanost.
a 2 re gondolok.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15


Hmm. Mindkettőt gázos szerelni? Mennyi idő alatt lehet ezt megcsinálni? Matekozok, hogy mennyi időt kell lerakni az autót.

Ha a bal oldali a gáz, akkor ki kell kapni a hűtőt, hogy normálisan hozzá lehessen férni?


bal oldalinál nem kell kivenni a hűtőt,az a könnyebb cserés, a másik tovább tart, de hamar kikapják, én megvártam olyan gyorsan kész lett. Mindjárt megnézem, van szerelési útmutatóm.


Mennyi volt a munkadíj? Hol csináltattad?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. március 11. hétfő, 21:10


HGabor írta:
anubisz írta: és figyelj oda mert ha a jobb oldali elölről állva, akkor le szokták venni a vanos olaj szelepet, azt a hengert, mert az alatt van, és úgy lehet hozzáférni. Nekem is jelőlték, hogy ugyan odáig legyen visszatekerve, mert nem egészséges, ha más méretre van tekerve, így is hibát dobott mire egyből felállt az olajnyomás abba a szelepházba, ami vezérli a Vanost.
a 2 re gondolok.
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=15


Hmm. Mindkettőt gázos szerelni? Mennyi idő alatt lehet ezt megcsinálni? Matekozok, hogy mennyi időt kell lerakni az autót.

Ha a bal oldali a gáz, akkor ki kell kapni a hűtőt, hogy normálisan hozzá lehessen férni?


bal oldalinál nem kell kivenni a hűtőt,az a könnyebb cserés, a másik tovább tart, de hamar kikapják, én megvártam olyan gyorsan kész lett. Mindjárt megnézem, van szerelési útmutatóm.