státusz warlok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2008. augusztus 22. péntek, 16:18


hali!

Olyan gondom van a szekérrel,hogy hidegen nincs alapjárat.
Már voltam hibakiolvasáson,motordiagnosztikán és hibát nem találtunk.
Kicseréltem a gyertyát,lambdát,termosztátott a házal együtt de nincs változás
Amig a vízhõfok elnemér egy bizonyos hõfokott addig rossz,amikor megvan a hõfok onastól kezdve szépen dolgozik a paci.
A hõfök elérésében is van kifogásom,miért van az ,hogy csak egy pont elérése után jön rendbe elõtte még egy fokkal sem mûködik csak aza bizonyos ponton.
Ha van valakinek ilyesmi tapasztalata légyszi írjátok meg.
Megadnám az E-mail címemet,hogy további beszélgetést tudjunk folytatani ha valaki járt már így:


raikkonen76@citromail.hu


Elõre is köszi a segítséget




ui:már kezdem elveszíteni a technikával szembeni szerelmemet.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. április 21. hétfő, 20:31


Ha az alapjárati szelep elektromos csatlakozója kontaktos, az tud ilyet csinálni. Nekem volt. Esõs idõ után hirtelen felmelegedéskor jött elõ. Kicsit nõies.
Kontaktus-tisztítással orvosolható.

Köszi a választ, kopp-kopp minden ok. Bizonyos okok miatt 2 hétig jártam alsó burkolat nélkül, voltak jó kis esõk.

Mégegyszer köszi.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. április 21. hétfő, 19:56


Ha az alapjárati szelep elektromos csatlakozója kontaktos, az tud ilyet csinálni. Nekem volt. Esõs idõ után hirtelen felmelegedéskor jött elõ. Kicsit nõies.
Kontaktus-tisztítással orvosolható.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. április 20. vasárnap, 21:16


Misztikum

Kicseréltem az üzemanyagszûrõt (már terveztem, volt otthon), kicseréltem, ugye ekkor a nyomás a rendszerben teljesen megszûnik. Szerelem össze, de az egyik AWAB bilincset túlhúztam, nosza van másik, kicserélem. Húzom le a benyacsövet, akkorát szólt, meg széltcsapta a benzin, hogy csak lestem. El nem tudom képzelni honam lett megint nyomás a renszerben, magától? Gyorsan utána olvastan a neten, lehet üzemanyag tanksapka, kitekertem, nem cuppant. Van benne evapoarating canister, a jobb hátsó kerék mögött, 3 db kék csõ csatlakozik bele, megmozgattam õket. Még a szerelés elején ami csatlakozót, VANOS szelepek, vízhõmérséklet jeladó, MAF csatlakozó, változó szivócsõhossz csatlakozó, befújtam kontaktsprayal, biztosítékokat (29-30-54) megnéztem, DME relé jó, AC pumpa relé kattan. Ezután indít és csodák csodája, minden OK. Gyors próbakör, OK. Remélem ez így is marad, de azt hiszem elviszem kiolvastatni a hibakódokat. Valami kezdõdõ hiba, vagy elektromos kontakt lehet.
Tervezem egy teljeskörû hiba leírást, amiket az elmúlt idõszakban szenvedtem el, fényképekkel együtt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. április 20. vasárnap, 19:49


Hali!

szerintem fõtengely, vagy vezérmû tengely jeladó lesz a ludas. A gázpedálnak is van vmi szenzora, ami diabolica-nak fosta el magát, de nál inkább menet közben halt el a vas. Egyébként indul mindig pöccre, vagy forgatni kell ?

petike

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2008. április 20. vasárnap, 16:47


Fiúk!

Segítsetek.
Tegnap még nem volt semmi baj, ma indítom, nincs alapjárat, majd leáll, ha újra beindítom és adok neki gázt, szépen jár, de mihelyst elengedem a gázpedált leáll, e46 328i.