YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 19:18


jons írta:
YELLOW írta: NCS Expert
CKM programozás.
Hiányos a listám.
Help!


Mi a hibaüzenet?
NCS Dummy-t használj az fsw_psw állomány alakítgatásához, abban benne lesz minden.


a hibaüzi az, hogy nem lehet decode-olni az EWS-t. néztem azt a basic mode-ot, ahol ugye benne vannak a dolgok, de abban sem találtam.
viszont, amikor a CKM lista megjelenik, akkor van olyna gomb, hogy delete. gondolom lehet törölni a funkciót. vagy nem tudom. Anno Miki állította be valamelyik progival, hogy zárásra villanjon, csak a nyitás kimaradt...
lehet csak egy oylan NSC kellene, amibe olyan profil van, amibe lehet benne van. mert lehet a profilból lett törölve. esetleg valaki küldhetne egy elmentett profilt, akinek benne van. az bosszant, hogy pont az hiányzik, amit állítani szeretnék.

nem értem a dummy-t.
mondjuk láttam egy vidit, ahol nem hazsnálja a dummy-t, csak lementi a fsw_psw állományt, majd simán a kiterjesztés átírja MAN-ra asszem, vagy trc-re aztán átírja egy text editorba, amit kell. majd visszaírja és vissza betölti. de alig látszik a felvételen valami, így hazsnálhatatlan számomra.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 17:27


YELLOW írta: NCS Expert
CKM programozás.
Hiányos a listám.
Help!


Mi a hibaüzenet?
NCS Dummy-t használj az fsw_psw állomány alakítgatásához, abban benne lesz minden.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 12:47


NCS Expert
CKM programozás.

Hiányos a listám. Pl, nincs a listában, a nyitásra zárásra kapcsolható index funkció, pedig magát az aktiválását tudom állítani. de ugye azt külön kell, hogy csak nyitásra, vagy csak zárásra menjen. nincs benen az a funkció, ahol az ülésfoglaltságjelzőt tudom kikapcsolni. stb.

pl az EWS módot ki sem tudom választani, hiba üzenetet dob fel. Mondjuk amikor a profilt betöltöm, akkor nem is sorolja fel, hogy ez a programozható modulok között lenne. AKMB-ben be tudok lépni. lehet EWS-nél nem hiányoznának ezek a funkciók? vagy lehet az NSC Expert verziója nem jó?

Help!

Danibattya
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Danibattya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 11:54


Sziasztok,
olyan kérdésem lenne hogy Dis programot honnan tudok szerezni? Neten kerestem de nem találtam!?
Köszönöm a válaszokat!
Dani

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 19:40


Beira01 írta: Sziasztok!
Van egy 1998, E36 Touring 2.5tds gépem, szeretném megkérdezni hozzáértőktől, hogy diagnosztikához, ha ezeket megveszem, mekkora a valószínűsége, hogy tudok hibakódot olvasni írni, olajvisszajelzőt nullázni...stb

Átalakító:

http://budavill.hu/products/BM...2dhez.html

Olvasó:

http://budavill.hu/products/EL...%A9sz.html

Azt nem tudom, hogy mi mivel, hogyan kommunikál.
Előre is köszönöm!!



Szia! Amit írok, azt lelkes amatőrként írom, a témában igen hiányosak az ismereteim, de megosztom veled amit tudok, ennyivel is beljebb leszel. Amit belinkeltél (ELM327) az egy nagyon általános interface (a legtöbb protokollt ismeri), igazából fogsz tudni kommunikálni vele, de csak alapszinten. Nem ilyent kell venned, hanem direkt BMW-hez való csomagot, mely tartalmaz interface-t és software-t is. Ebay-on jó áron lehet venni ilyeneket, a programok a következők: Inpa, DIS, SSS. Kicsit időigényes feltelepíteni, de utána gyakorlatilag bármit tudsz csinálni az autóddal (hibaolvasás, törlés, kódolás, stb.).

http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...48548a65c8



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 21. vasárnap, 19:22


nincs véletlen valakinek iromány, vagy nem tud valaki véletlenül olyan oldalt, ahol INPA error code-ok leírásai szerepelnek. nem mindig értelmezhető amit kiír, kód van, ha jól látom HEX-ában, de hiába váltom vissza, az sem értelmes.

Beira01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1998

státusz Beira01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 15. hétfő, 13:26


Sziasztok!
Van egy 1998, E36 Touring 2.5tds gépem, szeretném megkérdezni hozzáértőktől, hogy diagnosztikához, ha ezeket megveszem, mekkora a valószínűsége, hogy tudok hibakódot olvasni írni, olajvisszajelzőt nullázni...stb

Átalakító:

http://budavill.hu/products/BM...2dhez.html

Olvasó:

http://budavill.hu/products/EL...%A9sz.html

Azt nem tudom, hogy mi mivel, hogyan kommunikál.
Előre is köszönöm!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 15. hétfő, 13:27


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. április 06. szombat, 17:57


Tano írta:
tbadzs írta: Sziasztok! Volt egy működő INPA-DIS-SSS program trióm. Frissítettem az INPA-t, azóta nem működik a DIS és az SSS. A diaghead rendben van, átnéztem újra minden beállítást, elvileg rendben vannak. A hiba amit kiír csatlakozásánál - Diagnosis bus error 200.152. Ha valaki tudná mi a megoldás és megírná, azt megköszönném! Ja, a frissített INPA működik szépen!!!


Milyen verzióra frissítetted? A DIS nem fog menni a 6.4.7-nél frissebb Ediabas-szal, tehát a 7-es már nem jó. De meg tudod oldani, hogy kettőt használsz a gépen. Egyet a DIS-sel, a frissebbet meg ha INPA-zni akarsz.


Szia! 4.4.... INPA lett frissítve 5.02...



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 06. szombat, 17:47


tbadzs írta: Sziasztok! Volt egy működő INPA-DIS-SSS program trióm. Frissítettem az INPA-t, azóta nem működik a DIS és az SSS. A diaghead rendben van, átnéztem újra minden beállítást, elvileg rendben vannak. A hiba amit kiír csatlakozásánál - Diagnosis bus error 200.152. Ha valaki tudná mi a megoldás és megírná, azt megköszönném! Ja, a frissített INPA működik szépen!!!


Milyen verzióra frissítetted? A DIS nem fog menni a 6.4.7-nél frissebb Ediabas-szal, tehát a 7-es már nem jó. De meg tudod oldani, hogy kettőt használsz a gépen. Egyet a DIS-sel, a frissebbet meg ha INPA-zni akarsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz tbadzs

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2013. április 06. szombat, 12:05


Sziasztok! Volt egy működő INPA-DIS-SSS program trióm. Frissítettem az INPA-t, azóta nem működik a DIS és az SSS. A diaghead rendben van, átnéztem újra minden beállítást, elvileg rendben vannak. A hiba amit kiír csatlakozásánál - Diagnosis bus error 200.152. Ha valaki tudná mi a megoldás és megírná, azt megköszönném! Ja, a frissített INPA működik szépen!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 07:11


sens írta:
jons írta:
sens írta: Sziasztok! Le szeretném tesztelni a "diagnosztikai eszközömet". Hogy tudnék előidézni hibakódot, amivel nem okozok különösebb kárt? Gondolok itt egy csati lehúzására vagy hasonlóra. üdv


Húzd le a légtömegmérő csatiját és úgy indítsd el a kocsit pl. Majd leállított motornál olvass rá a motorvezérlőre.



Köszi az ötletet, megcsináltam kidobta a kódot, töröltem, minden frankó stb...
Viszont a műszerfalon nem jelzett hibát. Ezzel a kérdéssel érdemes foglalkoznom, vagy sz@rjam le? Annyit még hozzáfűznék, hogy mikor ráadom a gyújtást a motorelektronikás ikon nekem nem jelenik meg, csak az izzítás. Viszont műszerfalteszten minden jó. Néztem pár indításos videót youtubeon, egyes 320d-kben kivillan gyújtásra, egyesekben nem. Itt is valami facelift előtti-utáni dolog lehet, vagy más? Nagyon sokat olvastam már vissza a fórumban, de erre a kérdésre még nem találtam választ.


nem minden hibát jelet a check engine.
igen FL előtti utáni téma a gyújtásra nem megjelenő check engine lámpa dízeleknél. és itt is volt róla szó, mármint az oldalon.

sens
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sens

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. április 04. csütörtök, 20:31


jons írta:
sens írta: Sziasztok! Le szeretném tesztelni a "diagnosztikai eszközömet". Hogy tudnék előidézni hibakódot, amivel nem okozok különösebb kárt? Gondolok itt egy csati lehúzására vagy hasonlóra. üdv


Húzd le a légtömegmérő csatiját és úgy indítsd el a kocsit pl. Majd leállított motornál olvass rá a motorvezérlőre.



Köszi az ötletet, megcsináltam kidobta a kódot, töröltem, minden frankó stb...
Viszont a műszerfalon nem jelzett hibát. Ezzel a kérdéssel érdemes foglalkoznom, vagy sz@rjam le? Annyit még hozzáfűznék, hogy mikor ráadom a gyújtást a motorelektronikás ikon nekem nem jelenik meg, csak az izzítás. Viszont műszerfalteszten minden jó. Néztem pár indításos videót youtubeon, egyes 320d-kben kivillan gyújtásra, egyesekben nem. Itt is valami facelift előtti-utáni dolog lehet, vagy más? Nagyon sokat olvastam már vissza a fórumban, de erre a kérdésre még nem találtam választ.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 21:48


sens írta: Sziasztok! Le szeretném tesztelni a "diagnosztikai eszközömet". Hogy tudnék előidézni hibakódot, amivel nem okozok különösebb kárt? Gondolok itt egy csati lehúzására vagy hasonlóra. üdv


Húzd le a légtömegmérő csatiját és úgy indítsd el a kocsit pl. Majd leállított motornál olvass rá a motorvezérlőre.



sens
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sens

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. április 03. szerda, 14:18


Sziasztok! Le szeretném tesztelni a "diagnosztikai eszközömet". Hogy tudnék előidézni hibakódot, amivel nem okozok különösebb kárt? Gondolok itt egy csati lehúzására vagy hasonlóra. üdv

Jonerto
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Jonerto

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 22:39


Tano írta:
Jonerto írta: Na akkor bepróbálkozom, ha már megidéztetek.
A 4152 buxom flap üzenet a beömlőben lévő pillangószelepekre (amiket be szokott ugye szívni némelyik moci) vonatkozik. Szakadásra panaszkodik, szóval nézd meg a vezérlőjének a csatlakozását, lehet csak kontakt, vagy vezeték megtört.
A 4121 a motorvezérlő reléjére vonatkozik. Ez a vezérlő dobozában található. Lehet a relé rossz, de lehet hogy itt is érintkezési hiba van. Végig kell nézni egészen az aksitól a csatlakozásokat/vezetékeket ha a relé működik.

Köszi szépen.
Ez milyen problémákat okozhat,mennyire sürgős a javítása?


A pillangószelepes nem vészes, így legalább nem mozgatja, talán kisebb eséllyel szívja be. Ezt sokan ki is szokták venni, ledugózzák és akkor pláne nincs gond vele. De a zárlatot érdemes megszüntetni így is, mert jobb megelőzni egy elektromos tüzet.
A relét és kábeleit érdemes megnézni, mert úgy járhatsz vele, hogy egyszercsak nem indul be az autó pont amikor nagyon kellene.[/quote]
Értem ,mégegyszer köszönöm.