YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 20:51


jons írta:
YELLOW írta:
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz


Legyen szerencséd! Okosodj, művelődj, olvass sokat és ne rontsd el a kocsidat, bár a tiéd, azt csinálsz vele amit akarsz.


nem akarom leb@szni, de egyszerűen nem értem a CKM funkciós listából miért hiányoznak dolgok... ezt az egyet nem tudom megérteni.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 19:31


YELLOW írta:
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz


Legyen szerencséd! Okosodj, művelődj, olvass sokat és ne rontsd el a kocsidat, bár a tiéd, azt csinálsz vele amit akarsz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 18:48


Tano írta:
YELLOW írta: illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.


Többet kellene olvasnod a sok doksid között, és a guglit is a barátoddá kell hogy tegyed :
1.
2.


de ha azt mondod, hogy EWS, meg AKMB, stb alapján azonosítja csak az autót, vagy csak azért kell kiválasztani, és a CKM az külön téma, akkor mi a facért hiányos a funkciós lista?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 18:46


jons írta:
Tano írta:
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.


Te az a 80%-os dolog a féklégtelenítéshez kapcsolódik... biztos kell azt baszkurálni? Van arra a TIS-ben egy rutin, hogy mit miután.

Yellow ne legyen igazam, de ebből semmi jó nem fog kisülni ahogy most nekiálltál a dolognak. Továbbra is azt mondom.


szerintem ezt csinálta Miki nekem. de akkor senki nem nyomta a fékpedált. azt mondta erre, már ha ez volt az, hogy légtelenít a rendszer. voltam az autóval, semmi érdekeset nem vettem észre. fog a fék mint eddig.
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 17:11


Tano írta:
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.


Te az a 80%-os dolog a féklégtelenítéshez kapcsolódik... biztos kell azt baszkurálni? Van arra a TIS-ben egy rutin, hogy mit miután.

Yellow ne legyen igazam, de ebből semmi jó nem fog kisülni ahogy most nekiálltál a dolognak. Továbbra is azt mondom.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 15:18


YELLOW írta: illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.


Többet kellene olvasnod a sok doksid között, és a guglit is a barátoddá kell hogy tegyed :
1.
2.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 14:56


Tano írta:
YELLOW írta: pont ezaz, hogy nekem az nincs benne a listában. a képen benne van, tudom melyikről van szó. csak ha AKMB-be lépek be, akkor tutti nincs közte.
de EWS-ben miért lenne rossz az FA kód? illetve hogy tudom átírni?
közben míg válaszoltál, szerkesztettem a kommenten, van benne egy INPA kérdés is
köszi!


Az AKMB-nek ehhez semmi köze. Abból csak az elején az autót azonosítja. A CKM külön van. Nézd meg a doksit, mert a villogtatásnak több változata van, attól függően, hogy van-e riasztó vagy nincs.
Mindegy hogy miért rossz, az a lényeg, hogy most nem jó Az FA átírást megtalálod a USING NCS TO CHANGE VO.pdf nevű doksidban. Értelem szerűen új kodot nem kell hozzáadni, tehát azok a lépések kimaradnak, illetve a végén az EWS-t választod ki a visszaíráshoz.
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.


illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 14:53


YELLOW írta: pont ezaz, hogy nekem az nincs benne a listában. a képen benne van, tudom melyikről van szó. csak ha AKMB-be lépek be, akkor tutti nincs közte.
de EWS-ben miért lenne rossz az FA kód? illetve hogy tudom átírni?
közben míg válaszoltál, szerkesztettem a kommenten, van benne egy INPA kérdés is
köszi!


Az AKMB-nek ehhez semmi köze. Abból csak az elején az autót azonosítja. A CKM külön van. Nézd meg a doksit, mert a villogtatásnak több változata van, attól függően, hogy van-e riasztó vagy nincs.
Mindegy hogy miért rossz, az a lényeg, hogy most nem jó Az FA átírást megtalálod a USING NCS TO CHANGE VO.pdf nevű doksidban. Értelem szerűen új kodot nem kell hozzáadni, tehát azok a lépések kimaradnak, illetve a végén az EWS-t választod ki a visszaíráshoz.
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 14:39


Tano írta:

Szerintem hibás a központi kód (FA) az EWS-ben. Olvasd ki másik modulból (pl AKMB vagy ALSZ) és írd vissza az EWS-be.
Most akkor neked a listád olyan mint a belinkelt képen? Ha igen, akkor ott van ami kell. Az összes funkciót meg tudod nézni a CARKEYMEMORY.pdf fájlban ami a doksijaid között megvan. Abban angolul-németül-rövidítve le van írva minden opció, megtalálod hogy mit is kell átkapcsolni a villogtatáshoz.


pont ezaz, hogy nekem az nincs benne a listában. a képen benne van, tudom melyikről van szó. csak ha AKMB-be lépek be, akkor tutti nincs közte.
de EWS-ben miért lenne rossz az FA kód? illetve hogy tudom átírni?
közben míg válaszoltál, szerkesztettem a kommenten, van benne egy INPA kérdés is
köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 14:20


YELLOW írta: No szóval akksi töltő fent, akkor sem megy az EWS, ezt dobja hibaüzinek:


itt az látható ha belépek pl AKMB-be, hogy get coded, és ott sem szerepel az EWS, gondolom itt azokat sorolja fel, amiket kódolhatok:


ez netről való kép, de ebből a CKM-es listából hiányoznak nekem, azok, amiket korábban írtam:



szerk.: de egyszerűen nem értem, ha a DWA-t tudom állítani, akkor a villogtatás miért hiányzik a listából?


Szerintem hibás a központi kód (FA) az EWS-ben. Olvasd ki másik modulból (pl AKMB vagy ALSZ) és írd vissza az EWS-be.
Most akkor neked a listád olyan mint a belinkelt képen? Ha igen, akkor ott van ami kell. Az összes funkciót meg tudod nézni a CARKEYMEMORY.pdf fájlban ami a doksijaid között megvan. Abban angolul-németül-rövidítve le van írva minden opció, megtalálod hogy mit is kell átkapcsolni a villogtatáshoz.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 24. szerda, 12:03


No szóval akksi töltő fent, akkor sem megy az EWS, ezt dobja hibaüzinek:


itt az látható ha belépek pl AKMB-be, hogy get coded, és ott sem szerepel az EWS, gondolom itt azokat sorolja fel, amiket kódolhatok:


ez netről való kép, de ebből a CKM-es listából hiányoznak nekem, azok, amiket korábban írtam:



szerk.: de egyszerűen nem értem, ha a DWA-t tudom állítani, akkor a villogtatás miért hiányzik a listából?


INPA:

itt meg jól gondolom, hogy az F2,F3 tesztnél, azt írja, hogy 80%-ig nyomjam be a fékpedált? ha nem nyomom be, akkor lesz valami gríz? illetve ha fel van keményedve, akkor be se tudom nyomni....


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 24. szerda, 14:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 22:15


na köszi az eddigieket!
holnap megnézem töltővel, belépe EWS-be. lehet pont azt írja ki, hogy alacsony a fesz... most ked rémleni...
ha esetleg valakinek eszébe jut valami, ne tartsa magában.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:52


jons írta:
hil írta:
Arra vigyázz, ha nem tudod mit csinálsz, akkor inkább ne tedd, ne kísérletezz a kocsidon, mert könnyen el tudod érni azt, hogy be sem fogod tudni indítani, aztán ember legyen a talpán, aki helyre rakja a dolgokat. Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az NCS 13V akku fesz alatt szóba sem áll veled.


Erre próbáltam célozni Yellow, amit hil is írt... Az NCS nem néz akkufeszt, csak a DIS. Ezért is lehet könnyen elrontani a dolgokat.


én másba nem is nézek bele, mert egyenlőre nem érdekel, így nem kontárkodok bele mindenbe, csak CKM érdekel most.

amúgy voltam az autóval azóta, még megy

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 23. kedd, 21:52

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:49


hil írta:
Arra vigyázz, ha nem tudod mit csinálsz, akkor inkább ne tedd, ne kísérletezz a kocsidon, mert könnyen el tudod érni azt, hogy be sem fogod tudni indítani, aztán ember legyen a talpán, aki helyre rakja a dolgokat. Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az NCS 13V akku fesz alatt szóba sem áll veled.


Erre próbáltam célozni Yellow, amit hil is írt... Az NCS nem néz akkufeszt, csak a DIS. Ezért is lehet könnyen elrontani a dolgokat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. április 23. kedd, 21:47


hil írta:
YELLOW írta:

mi a meredek? nem bántasz meg, mert nem is értem mit mondasz, vagy mire célzol...
leírtam mindent, ettől többet nem tudok.
néztem szöveges leírásokat, amik Tano-tól hol-től vannak. néztem a netet. kipróbáltam mindenhogy.
neten van aki az AKMB-ben programoz CKM-et, nekem hiányoznak belőle funkciók. EWS-be nem lép be. ez a meredek, amit nem tudok miért van.
szóval nem értem neked miért meredek?


Szia Y!
Arra vigyázz, ha nem tudod mit csinálsz, akkor inkább ne tedd, ne kísérletezz a kocsidon, mert könnyen el tudod érni azt, hogy be sem fogod tudni indítani, aztán ember legyen a talpán, aki helyre rakja a dolgokat. Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az NCS 13V akku fesz alatt szóba sem áll veled.



na ez hasznos. lehet ezért nem enged az EWS-be turkálni. Miki is töltöre rakta a gépet, lehet ez lesz a megoldás. na de akkor sem kéne az AKMB-nek hiányosnak lennie.

szerk.: írtam mail-t

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 23. kedd, 21:49