YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 15:40


mmike írta:
YELLOW írta:
mmike írta:
PS ma még annyi, hogy a 8as láb nem része az ODB szaványnak ne, használt, vszeg a BMW használja extraként. Kérdeztem itt a fórumon de nem volt érdemi válasz rá.


ez is le van írva, pontosan én sem emlékszem, megkeresni őszintén szólva lusta voltam, de valami oylasmi van, hogy a K és az L vonal az másképp van a BMW-nél, talán külön használja őket, ezért került az egyik a 8-asra. vagy pont egybe használja? hmmm : na már nem is emlékszem valóban. jó pár éve volt ez téma, olyan 4-5 éve is van tán.


Három napig olvastam vissza a fórumot


valkahova tutti le van írva, mert nekem írták de nem emlékszem rá

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 15:06


YELLOW írta:
mmike írta:
PS ma még annyi, hogy a 8as láb nem része az ODB szaványnak ne, használt, vszeg a BMW használja extraként. Kérdeztem itt a fórumon de nem volt érdemi válasz rá.


ez is le van írva, pontosan én sem emlékszem, megkeresni őszintén szólva lusta voltam, de valami oylasmi van, hogy a K és az L vonal az másképp van a BMW-nél, talán külön használja őket, ezért került az egyik a 8-asra. vagy pont egybe használja? hmmm : na már nem is emlékszem valóban. jó pár éve volt ez téma, olyan 4-5 éve is van tán.


Három napig olvastam vissza a fórumot

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 15:02


mmike írta:
PS ma még annyi, hogy a 8as láb nem része az ODB szaványnak ne, használt, vszeg a BMW használja extraként. Kérdeztem itt a fórumon de nem volt érdemi válasz rá.


ez is le van írva, pontosan én sem emlékszem, megkeresni őszintén szólva lusta voltam, de valami oylasmi van, hogy a K és az L vonal az másképp van a BMW-nél, talán külön használja őket, ezért került az egyik a 8-asra. vagy pont egybe használja? hmmm : na már nem is emlékszem valóban. jó pár éve volt ez téma, olyan 4-5 éve is van tán.

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 14:55


Valakinek sikerült már a külső tükröket bezárni záráskor??! Ha igen szívesen venném hogy mit állított a programban. Nálam már minden át van állítva amit az inteneten írnak, com forr zárástól a tükör behajtásig. De nem csukja.
Köszi előre is
M

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 14:49


YELLOW írta:
slidest írta:
innen lett rendelve
http://www.ebay.com/itm/For-BM...mp;vxp=mtr
és a 7-8 lábal összeforrasztásával müködik az inpa igaz a hozzá kapott cd-ről és elég buta verzio, külön kell minden hibát kiolvasni de működik.
nem annyira tudom még használni meg ha tud valaki jól működő progit hozzá ami fut win8 alatt azt megköszönöm..
köszi szépen a segítséget.


az a gáz ebben, hogy INPA-ként van árulva, csak így, hogy a 7-8 nincs rövidrezárva sosem menne... ennyit a kínai dolgokról. így legalább drágábban tudja adni, az nem számít, hogy ugyanúgy enm jó BMW-hez mint a többi. az eladót már nem érdekli ha átvetted.

összeforrasztással menni fog.
INPA-t bekell szerezni valahonnan, valami normálisat visszább le vannak írva dolgok a telepítésről. egy pár dolgot át kell majd írni hozzá. azt nem tudom a CD-n milyen progik vannak neked.

Egyrészt ugye az van rá írva hogy Ediabas stb, szóval elvárnám hogy működjön. Pont ilyet rendeltem angliáböl és a forrasztásig szoptam 2 hetet. A CD-n én a két rar állományt másoltam fel egy az egyben, 5.02. A telepítős 5.01 el nem érdemes bajlődni mer nekem hiányzott egy film róla és hackelni kellett.
Tehát 1szerű kicsomagol bemásolom cé ahogy a videón látod, oszt műkszik szimplán minden
M

PS ma még annyi, hogy a 8as láb nem része az ODB szaványnak ne, használt, vszeg a BMW használja extraként. Kérdeztem itt a fórumon de nem volt érdemi válasz rá.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 20. kedd, 14:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 14:13


slidest írta:
innen lett rendelve
http://www.ebay.com/itm/For-BM...mp;vxp=mtr
és a 7-8 lábal összeforrasztásával müködik az inpa igaz a hozzá kapott cd-ről és elég buta verzio, külön kell minden hibát kiolvasni de működik.
nem annyira tudom még használni meg ha tud valaki jól működő progit hozzá ami fut win8 alatt azt megköszönöm..
köszi szépen a segítséget.


az a gáz ebben, hogy INPA-ként van árulva, csak így, hogy a 7-8 nincs rövidrezárva sosem menne... ennyit a kínai dolgokról. így legalább drágábban tudja adni, az nem számít, hogy ugyanúgy enm jó BMW-hez mint a többi. az eladót már nem érdekli ha átvetted.

összeforrasztással menni fog.
INPA-t bekell szerezni valahonnan, valami normálisat visszább le vannak írva dolgok a telepítésről. egy pár dolgot át kell majd írni hozzá. azt nem tudom a CD-n milyen progik vannak neked.

státusz slidest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 14:07


YELLOW írta:
slidest írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

Szerintem azonnal szed szét és a 7-8 érintkezőt nézd meg és ha nincs összekötve forrasztotta meg. Olvasd vissza kb két hetet szoptam sztem ugyan azzal a kabellel.
Most fasza.
M


ma szét is szedtem nincs összekötve a 7-8
amugy az INPA azt használod amit kaptál vele vagy valahonnan letöltötted?
mert nekem windows 8 van a gépen és kiírja néhány dologra h nem futtatható.




ezért nem indult el, mert nem INPA kábelt vettél, csak ugye mint írtam nem azt linkelted amit vettél, hanem az ebay oldalt, amit tudjuk micsoda.
amúgy ha össze is forrasztod, szvsz nem valószínű, hogy futni fog win8 alatt. szerintem a legjobb az XP-s környezet ezeknek.


innen lett rendelve
http://www.ebay.com/itm/For-BM...mp;vxp=mtr
és a 7-8 lábal összeforrasztásával müködik az inpa igaz a hozzá kapott cd-ről és elég buta verzio, külön kell minden hibát kiolvasni de működik.
nem annyira tudom még használni meg ha tud valaki jól működő progit hozzá ami fut win8 alatt azt megköszönöm..
köszi szépen a segítséget.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 10:11


slidest írta:
mmike írta:
YELLOW írta:
slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

Szerintem azonnal szed szét és a 7-8 érintkezőt nézd meg és ha nincs összekötve forrasztotta meg. Olvasd vissza kb két hetet szoptam sztem ugyan azzal a kabellel.
Most fasza.
M


ma szét is szedtem nincs összekötve a 7-8
amugy az INPA azt használod amit kaptál vele vagy valahonnan letöltötted?
mert nekem windows 8 van a gépen és kiírja néhány dologra h nem futtatható.




ezért nem indult el, mert nem INPA kábelt vettél, csak ugye mint írtam nem azt linkelted amit vettél, hanem az ebay oldalt, amit tudjuk micsoda.
amúgy ha össze is forrasztod, szvsz nem valószínű, hogy futni fog win8 alatt. szerintem a legjobb az XP-s környezet ezeknek.

státusz slidest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 09:57


mmike írta:
YELLOW írta:
slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

Szerintem azonnal szed szét és a 7-8 érintkezőt nézd meg és ha nincs összekötve forrasztotta meg. Olvasd vissza kb két hetet szoptam sztem ugyan azzal a kabellel.
Most fasza.
M


ma szét is szedtem nincs összekötve a 7-8
amugy az INPA azt használod amit kaptál vele vagy valahonnan letöltötted?
mert nekem windows 8 van a gépen és kiírja néhány dologra h nem futtatható.




mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2013. augusztus 20. kedd, 07:31


YELLOW írta:
slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

Szerintem azonnal szed szét és a 7-8 érintkezőt nézd meg és ha nincs összekötve forrasztotta meg. Olvasd vissza kb két hetet szoptam sztem ugyan azzal a kabellel.
Most fasza.
M



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 19. hétfő, 21:55


slidest írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi


hát ezzel oszt marhára nem vagyunk közelebb, legalább a hirdetés linkjét lőtted volna be

amúgy olvass vissza, leírtuk pár napja, én még egyszer nem fáradok vele az tutti.

státusz slidest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2013. augusztus 19. hétfő, 20:13


Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem mivel vásároltam egy OBD kábelt de egyszerűen nem akar kommunikálni az autóval, ha valaki tudna segíteni Budapesten kérem jelentkezzen..
már mindennel próbálkoztam legalább 2 napja szenvedek vele.
A kábel az ebay ről lett rendelve az ezüst színű..

Előre is köszönöm .


üdv. Norbi

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 18. vasárnap, 19:18


Ropika írta:
zoli900 írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv




nekem oylan kábelem volt, ami alapesetben fosvágenekhez és egyéb OBD-s autókhoz való. amik, asszem a 8-as lábon szedik a jelet a BMW-pedig a 7-esen. nos kép alapján nem látszik, hogy a kis nyáklap vezetékelve. talán a gyújtás, meg a battery-t nekem sme jelzi, bár nem is emlékszem, de megy rendesen.
én az INPA-t úgy indítanám, amikor rá van dugva, és gyújtás is van, aztán mehet a progi. NCS-nél lehet előbb a progit, némely modul olvasásához gyújtás sem kell, de valahova igen.


Hát akkor majd kiderül,most egy másik géppel fogom használni,azon majd megpróbálom úgy,hogy gyújtás van alapból.....
Itt a nyáklap!


Ebből kiderül valami?


Szia.

Az edibas.ini-t nézd meg, ott van valami sor amit lehet át kell írni STD: OBD re.


Helló!
Több fajta ilyen jellegű sor van,de ilyen STD:OBD-s is van!
Kipróbálom a jövő héten egy másik géppel meg lehet,hogy újrateszem!
Lehet,hogy az a baj,vagy esetleg egy másik verzióval próbálkozok!

Köszi a választ!

Üdv

Ropika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Ropika

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2013. augusztus 18. vasárnap, 13:10


zoli900 írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv




nekem oylan kábelem volt, ami alapesetben fosvágenekhez és egyéb OBD-s autókhoz való. amik, asszem a 8-as lábon szedik a jelet a BMW-pedig a 7-esen. nos kép alapján nem látszik, hogy a kis nyáklap vezetékelve. talán a gyújtás, meg a battery-t nekem sme jelzi, bár nem is emlékszem, de megy rendesen.
én az INPA-t úgy indítanám, amikor rá van dugva, és gyújtás is van, aztán mehet a progi. NCS-nél lehet előbb a progit, némely modul olvasásához gyújtás sem kell, de valahova igen.


Hát akkor majd kiderül,most egy másik géppel fogom használni,azon majd megpróbálom úgy,hogy gyújtás van alapból.....
Itt a nyáklap!


Ebből kiderül valami?


Szia.

Az edibas.ini-t nézd meg, ott van valami sor amit lehet át kell írni STD: OBD re.


zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. augusztus 16. péntek, 12:44


zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Szétszedtem,de nem látok semmi hibát.
Lehet még valami??
Szerintem a kábellel nincs semmi baj,én inkább arra gyanakszok,hogy amikor rádugom rosszul csinálok valamit. Pl. van valamilyen sorrend,hogy hogy kell rá dugni,vagy hogy egyből gyújtáson kell legyen az autó,vagy amikor rádugtam csak utána kell ráadni?

Üdv




nekem oylan kábelem volt, ami alapesetben fosvágenekhez és egyéb OBD-s autókhoz való. amik, asszem a 8-as lábon szedik a jelet a BMW-pedig a 7-esen. nos kép alapján nem látszik, hogy a kis nyáklap vezetékelve. talán a gyújtás, meg a battery-t nekem sme jelzi, bár nem is emlékszem, de megy rendesen.
én az INPA-t úgy indítanám, amikor rá van dugva, és gyújtás is van, aztán mehet a progi. NCS-nél lehet előbb a progit, némely modul olvasásához gyújtás sem kell, de valahova igen.


Hát akkor majd kiderül,most egy másik géppel fogom használni,azon majd megpróbálom úgy,hogy gyújtás van alapból.....
Itt a nyáklap!


Ebből kiderül valami?