autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 1994

státusz e34csaba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 19:54


szotakdavid írta:
e34csaba írta:
szotakdavid írta:
e34csaba írta: Üdv márkatársak.

Tudna-e segíteni valaki e-bay-rő diagkábelt rendelni.Lehetőleg Kecskemét közeli márkatársat keresnék.
(természetesen nem ingyen kérném)
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...9276647021


Szia!

Ha a Tiedhez keresel kábelt ez nem lesz jó hozzá.

Szia
Elvileg jó hozzá (Inpa Sift F5 old tipus)


Az inpa az jó,de a kábel nem jó!

tudnál esetleg javasolni helyette valamit?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 19:51


e34csaba írta:
szotakdavid írta:
e34csaba írta: Üdv márkatársak.

Tudna-e segíteni valaki e-bay-rő diagkábelt rendelni.Lehetőleg Kecskemét közeli márkatársat keresnék.
(természetesen nem ingyen kérném)
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...9276647021


Szia!

Ha a Tiedhez keresel kábelt ez nem lesz jó hozzá.

Szia
Elvileg jó hozzá (Inpa Sift F5 old tipus)


Az inpa az jó,de a kábel nem jó!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 1994

státusz e34csaba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 19:46


szotakdavid írta:
e34csaba írta: Üdv márkatársak.

Tudna-e segíteni valaki e-bay-rő diagkábelt rendelni.Lehetőleg Kecskemét közeli márkatársat keresnék.
(természetesen nem ingyen kérném)
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...9276647021


Szia!

Ha a Tiedhez keresel kábelt ez nem lesz jó hozzá.

Szia
Elvileg jó hozzá (Inpa Sift F5 old tipus)

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 19:11


e34csaba írta: Üdv márkatársak.

Tudna-e segíteni valaki e-bay-rő diagkábelt rendelni.Lehetőleg Kecskemét közeli márkatársat keresnék.
(természetesen nem ingyen kérném)
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...9276647021


Szia!

Ha a Tiedhez keresel kábelt ez nem lesz jó hozzá.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 525i
Évjárat: 1994

státusz e34csaba

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. október 08. kedd, 19:06


Üdv márkatársak.

Tudna-e segíteni valaki e-bay-rő diagkábelt rendelni.Lehetőleg Kecskemét közeli márkatársat keresnék.
(természetesen nem ingyen kérném)
http://www.ebay.de/itm/BMW-Edi...9276647021

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 06. vasárnap, 14:08


Tano írta:
zoli900 írta: Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.


A 136 lovas M47-nek 830 a gyári értéke. Ezt DIS-sel biztos hogy tudod állítani, lehet talán INPA-ban is megvan valahol ez az opció, ezt nem kerestem még ott.
NCS-sel ezt nem fogod tudni állítani, mert azzal a DDE-hez nem férsz hozzá, másra való.


INPA-ban lehet valahol állítani a dolgokon?
DIS-t hol lehet letölteni?
Néztem már de minden hol eddig csak kamu volt.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 22:56


zoli900 írta: Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.


A 136 lovas M47-nek 830 a gyári értéke. Ezt DIS-sel biztos hogy tudod állítani, lehet talán INPA-ban is megvan valahol ez az opció, ezt nem kerestem még ott.
NCS-sel ezt nem fogod tudni állítani, mert azzal a DDE-hez nem férsz hozzá, másra való.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 20:34


zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.


szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....


Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.


nekem is fent van a gépen, de nem használtam még. nem tudom neked mennyi a gyári, talán régebbi zöldkártyán kéne megnézni ha megvan. nekem 700 a fordulat kb +/- 50 nem vándorol, de olykor lentebb van a mutató, anno mikor nézegettem 620 is rémlik. de szerintem a 750 körüli az jó. biztos adatot nem tok sajna. talán neten keresni kell egy picit.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 20:30


YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.


szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....


Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 19:56


zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.


szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 19:35


YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.


Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 17:28


zoli900 írta: Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv


NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. október 05. szombat, 16:08


Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.


Üdv

zoli900
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz zoli900

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 132

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:44


YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.


nekem a kábelem ha rádugom a csatira, kulcs be sincs téve, nekem rögtön világít... igaz csak gyújtással kommunikál az INPA. ha leveszed a gyújtást egy rdarabig vagy 2 percig még tud dolgozni, de utána dobja a kapcsolatot.
én rádugom az autóra, aztán laptop-ra (laptop már megy), majd gyújtás, aztán program indítása.


Szerintem már így is próbáltam,ez a Driver telepítés,beállítás neked ismerős? Szerintem ott lehet a bibi.


már nem emlékszem rá sajnos, de elvileg elindítottam, oszt kész. azt amit adtak, a cd-n hozzá.


Értem,hát akkor próbálkozok,csak már szerintem mindent megpróbáltam,na nem off-olok többet,köszi Yellow a válaszokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 29. vasárnap, 12:42


zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.


nekem a kábelem ha rádugom a csatira, kulcs be sincs téve, nekem rögtön világít... igaz csak gyújtással kommunikál az INPA. ha leveszed a gyújtást egy rdarabig vagy 2 percig még tud dolgozni, de utána dobja a kapcsolatot.
én rádugom az autóra, aztán laptop-ra (laptop már megy), majd gyújtás, aztán program indítása.


Szerintem már így is próbáltam,ez a Driver telepítés,beállítás neked ismerős? Szerintem ott lehet a bibi.


már nem emlékszem rá sajnos, de elvileg elindítottam, oszt kész. azt amit adtak, a cd-n hozzá.