higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 18:17


krissz írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.


Holnap megnézem a kábelem hogy az hogy van ill kipróbálom ha nincs összekötve.


Nekem össze volt kötve, de ugyanazt dobta. A kábel jó, mert a srác az 528i-jét vígvidáman diagolja.. Programot innen előretelepítve szedtem le és virtuális gépen futtattam, portokat beállítottam, de ugyanaz. Kezdek beleőrülni


Nekem nem megy. Szétszedtem a kábelt teljesen és összekötöttem ez alapján a leírás alapján:
https://boyanmilushev.wordpres...ii-pinout/
Így se jó. Nem tud csatlakozni az elm327 az autóhoz. Kipróbáltam úgy is, hogy a 2-es és 17/20-as lábakat összekötve ez alapján:
https://sites.google.com/site/...ws-on-a-z3
De úgy se. Asszem lesz még pár köröm ezzel kapcsolatban, nem adom fel, mennie kell valahogy valamivel az tuti.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. december 10. szerda, 07:50


higany írta:
YELLOW írta:
higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.


Holnap megnézem a kábelem hogy az hogy van ill kipróbálom ha nincs összekötve.


Nekem össze volt kötve, de ugyanazt dobta. A kábel jó, mert a srác az 528i-jét vígvidáman diagolja.. Programot innen előretelepítve szedtem le és virtuális gépen futtattam, portokat beállítottam, de ugyanaz. Kezdek beleőrülni

higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 22:48


YELLOW írta:
higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.


Holnap megnézem a kábelem hogy az hogy van ill kipróbálom ha nincs összekötve.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 21:47


higany írta: ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.


pedig össze kell kötni. mert a kábelen, legalábbis az enyémen a 8-as, de lehet a 7-es lábra nem ment semmi a chip felől. de az autó használná azt a lábat azt a vonalat. valamelyiknél össze van kötve, de valahol nem. szépen pákával húztam rá egy rövidzárat és kész.

higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 21:32


ahogy nézem cak újabb autókhoz, többnyire 2004-2005 után kell a 7-8 lábat összekötni. Enyémek 96-os és 02-es. pont ugyan úgy nem működik egyikben sem semmi.

higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 21:25


YELLOW írta:
higany írta:
laleeboy írta:
higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem



BMW-ben nem lehetett. Amúgy működik, csak nem a bömbikben, legalábbis nálam.


a 7-es és 8-as lábat összeforrasztottad? (mintha írtad volna, de már nem tudom, lehet más volt)


Én biztos nem mertezt most olvasom először. Minek a 7-es 8-as lábát kell összekötni?
Most voltam havernál, van neki egy Autel Maxicheck pro ilyen obd scannere és ahogy az e46-hoz úgy az e36-hoz se tudott rácsatlakozni vele, pedig kb minden autóhoz jó volt neki eddig. Újabb bmw-kehz is, 1-es, e90-es... Csak én szívók az enyémekkel. Szóval milyen lábakat kell összekötni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 16:38


higany írta:
laleeboy írta:
higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem



BMW-ben nem lehetett. Amúgy működik, csak nem a bömbikben, legalábbis nálam.


a 7-es és 8-as lábat összeforrasztottad? (mintha írtad volna, de már nem tudom, lehet más volt)


higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 16:31


laleeboy írta:
higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem



BMW-ben nem lehetett. Amúgy működik, csak nem a bömbikben, legalábbis nálam.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 14:02


nekem amúgy pont nem jelzi a gyújtást. egyébként amire kellett eddig minden dolog ment.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 13:47


YELLOW írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.


egy valamit el tudok még képzelni, vagy többet is. szokás olyat csinálni, hogy az eredeti helyén lévő OBD II egy kamu csatlakozó. és máshova van eltéve az eredeti. ugye ez azért jól is jöhet autótolvajok ellen. mondjuk ez mégsem jó nyom,mert ha jól értettem a blúcuccos az tudott csatlakozni.
akkor ott valami vagy a kábellel van, vagy a szoftver telepítése közben nem jól lett beállítva valami, port, környezeti változók.


Vagy gyönyörűen tönkretettétek mind a 2 diag kábelt egy új FTDI driverrel ami "megöli" a hamis chipeseket.
Port átirányításokra figyeljetek, COM1 fontos általában, megfelelő driver, ilyen problémák szoktak általában előfordulni. Ha már gyújtást, illetve gyújtás elvételt jelez az INPA akkor már csak a program adatbázisa lehet problémás, netről össze lehet kukázni azt is. Többet nem tudok segíteni én sem, privátban sem Ha vissazolvastok JONS kolléga megosztott jó diag programot, azzal próbálkozzatok, akkor legalább a program biztos jó lesz és csak a portokkal és a kábellel kell játszani.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 09. kedd, 13:47

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 11:51


higany írta:
Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.



Akkor most használtad BMW-ben vagy nem



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 09. kedd, 11:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 10:42


higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.


egy valamit el tudok még képzelni, vagy többet is. szokás olyat csinálni, hogy az eredeti helyén lévő OBD II egy kamu csatlakozó. és máshova van eltéve az eredeti. ugye ez azért jól is jöhet autótolvajok ellen. mondjuk ez mégsem jó nyom,mert ha jól értettem a blúcuccos az tudott csatlakozni.
akkor ott valami vagy a kábellel van, vagy a szoftver telepítése közben nem jól lett beállítva valami, port, környezeti változók.

higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 10:26


laleeboy írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.



Egyik ismerősömnek ami működik az az ELM327 Torque + S4 azt mondja hogy eddig mindent tudott olvasni törölni stb.

Valaki már használta ezt a progit?


Én használtam, csak nem bmw-ben, hibátlanul működött. Van 2 bmw-m, egyikben sem megy.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 10:19


higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.



Egyik ismerősömnek ami működik az az ELM327 Torque + S4 azt mondja hogy eddig mindent tudott olvasni törölni stb.

Valaki már használta ezt a progit?


higany
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz higany

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. december 09. kedd, 09:32


YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta: Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?


Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.


én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.


De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.