YELLOW írta:
higany írta:
YELLOW írta:
higany írta:
krissz írta:
Segítség! Semmiféle módon nem tudok OBD2-n keresztül kommunikálni a kocsimmal. Vettem kábelt, telepítettem az INPA-t 3 különböző windowsra (xp, 7, , de mindig ugyanaz a hiba: "IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED" és visszalép a főmenübe.
Nemrég elvittem egy haveromhoz, aki szokott csinálni ilyeneket (sőt, diagolt is már ilyen motort), hogy kizárhassuk a kábelproblémát és a rossz telepítést. Rádugta és ugyanaz a hiba, egyszerűen semmit nem tudunk belőle kiolvasni. A legviccesebb az egészben hogy egy 3 dolláros ebayes bluetooth cucc pikkpakk kiolvasta a hibakódokat.
Járt már valaki így? Kihez forduljak, mit csináljak?
Üdv a klubban! Ugyan ez a gondom nekem is. E46316i-ből egyszerűen képtelenség kiolvasni bármit is. Próbáltam sajátkezüleg 3-4 féle ketyerével és sok mobilos meg számítógépes softverrel és semmi. Sőt! A BMW kereskedésben (rack auto) sem tudták kiolvasni! Az mi? Egy ismerős autóvillámossági szerelőhöz szoktam vinni, ők is rádugtak két műszert, semmi, rádugták a harmadikat és azzal az egyel megy minden, kiolvasás törlés. De kibaszott idegesítő, hogy nem megy semmivel. És most úgy néz ki ugyan ez lesz a bajom az E36-tal is, most próbáltam elm327-el körcsatiról obd2-es csatira átalakítóval és nem bír csatlakozni a kocsihoz. Beültem apám fordjában pikk-pakk csatlakozott, egyik bmw-mben sem tud. Kéne valami megoldás nagyon, mert mindent magamnak szerelek és emiatt sem akarok máshova rohangálni, ha szükség van rá. Ugyhogy én is várom az ötleteket, hogy milyen készülékkel kéne próbálkozni.
én nem értem... INPA-ban, és NCS-ben si van modul amihez nem férek hozzá. de ne csodálkozzatok már. nem véletlen kerülnek a profi cuccok, akár milliós nagyságrendbe. nem véletlen vannak levédve a dolgok, hogy jóska pista egy 3ezres ebay kábellel majd hozzáférjen már mindenhez. hogy más márkánál miért fér hozzá, az legyen az ő bajuk.
egyébként nekem érdekes mód hozzáfér sok mindenhez, vagy egy multi, több autótípushoz való diag eszközöm is, ilyen kézi cumo, és az is hozzáfér. pl egy fl 20d-hez már nem. illetve attól, hogy valamit BMW INPA kábelnek árulnak, még lehet nem lesz jó és nem csak a 7-8-as láb kapcsolata miatt. mármint attól, hogy összekötöd azokat.
De legalább tudna csatlakozni az autóhoz, legalább egy nyamvadt hibakódot lehessen már kiolvasni és törölni, de még azt se. Most vegyek meg 10 féle műszert, hátha az egyik jó lesz hozzá vagy mi? Kéne valami megoldás, egy tutira működő cucc. Kékfogas ELM327 nem tudott csatlakozni egyikhez sem.
egy valamit el tudok még képzelni, vagy többet is. szokás olyat csinálni, hogy az eredeti helyén lévő OBD II egy kamu csatlakozó. és máshova van eltéve az eredeti. ugye ez azért jól is jöhet autótolvajok ellen. mondjuk ez mégsem jó nyom,mert ha jól értettem a blúcuccos az tudott csatlakozni.
akkor ott valami vagy a kábellel van, vagy a szoftver telepítése közben nem jól lett beállítva valami, port, környezeti változók.
Vagy gyönyörűen tönkretettétek mind a 2 diag kábelt egy új FTDI driverrel ami "megöli" a hamis chipeseket.
Port átirányításokra figyeljetek, COM1 fontos általában, megfelelő driver, ilyen problémák szoktak általában előfordulni. Ha már gyújtást, illetve gyújtás elvételt jelez az INPA akkor már csak a program adatbázisa lehet problémás, netről össze lehet kukázni azt is.
Többet nem tudok segíteni én sem, privátban sem
Ha vissazolvastok JONS kolléga megosztott jó diag programot, azzal próbálkozzatok, akkor legalább a program biztos jó lesz és csak a portokkal és a kábellel kell játszani.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 09. kedd, 13:47