Elküldve: 2015. október 27. kedd, 16:43
Sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy ez az INPA-diag kábel menyire jó az E91-hez és mikre alkalmas?
Elküldve: 2015. október 27. kedd, 16:43
Elküldve: 2015. október 27. kedd, 14:13
Elküldve: 2015. október 26. hétfő, 17:52
Tano írta:Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi az a Read shadow memory!?
Ha ebben van hibakód az mit jelent?!
Egyenértékű e a sima hibakódos résszel?!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Az korábbi hibákat jelent. Kb. olyan mint egy history.
Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 23:55
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi az a Read shadow memory!?
Ha ebben van hibakód az mit jelent?!
Egyenértékű e a sima hibakódos résszel?!
Előre is köszönöm a válaszokat!
Elküldve: 2015. október 25. vasárnap, 11:40
Elküldve: 2015. október 24. szombat, 22:13
Tano írta:englert írta: Üdv
Véleményetek? http://autotuninghaus.com/TC-S...AGNOSZTIKA
Inkább 5k-s INPA kébel meg a tengernyi gyári progi...
Elküldve: 2015. október 24. szombat, 20:59
englert írta: Üdv
Véleményetek? http://autotuninghaus.com/TC-S...AGNOSZTIKA
Elküldve: 2015. október 24. szombat, 20:53
Elküldve: 2015. október 23. péntek, 11:34
Elküldve: 2015. október 22. csütörtök, 21:04
tamas741 írta: sziasztok nekem olyan problémám van x5 3D 1260 as hibakód nagyobb gáznál pl előzésnél vagy emelkedőn betilt a motor nem megy rendesen leálítom jó ha nem nagy a sebesség mi lehet ez esetleg a nagynyomású pumpa szarakodhat? köszönöm a hozzászólásokat üdv Tomi
Elküldve: 2015. október 22. csütörtök, 16:53
Elküldve: 2015. október 22. csütörtök, 08:50
ember84 írta: Sziasztok!
Zala illetve somogy megyében keresek embert,aki rátenné a gépemre az inpát!Kábelom megvan,régi gépemen működött is az inpa,ezen az új gépen Windows7 Enterprise van.Megcsinálná valaki?Kifizetem rendesen,nem szivességből kérem!
Senki nem???
Elküldve: 2015. október 21. szerda, 23:04
Elküldve: 2015. október 20. kedd, 19:07
Elküldve: 2015. október 04. vasárnap, 09:26
YELLOW írta:KGR írta:YELLOW írta:rcs írta:Tano írta:rcs írta: Köszi, megtaláltam, csak nem jön ki... Ha a "körmöket" összenyomom beesik a műszerfalba. Ott tudom forgatni, de nem látok rajta 16 pólusú csatit.
Más: EZ a kütyü nem párosodik a telefonnal. Valamiért a telefon nem látja. Egy másik autóval próbáltam ki. Ötlet?
Nézd meg a motortérben a jobb oldalon. Szerintem neked még ott van a kerek csatlakozód, nem az utastérben az OBD.
Nem találtam ott sem (ha szemben állok jobb oldalon vagy ha benne ülök?), de ha kerek csatlakozó, akkor hogyan csatlakoztatom ezzel a 16 pólusuval?
autós nyelven az oldalakat MINDIG menetirány szerint értjük.
ha kerek csati van, akkor 20 PIN-es és ezzel sehogy nem nézed meg. nem tudom egy átalakítóval működne-e.
E46-ban már nem csak ODB2 van? Eddig úgy tudtam, hogy E36-ban volt utoljára ODB.
Ilyennek kellene lennie:
http://forum.e46fanatics.com/a...1211417697
FL-től van OBD2. az átmenetnél 2000-től már a dízelekben is megjelent, de előfordulhat, hogy ugyanúgy 20PIN-es van. van ahol benne van mind a kettő, de az OBD2 pl egy üres semmi, vagy csak minimális eszközhöz férsz hozzá.