- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 14:56
YELLOW írta:lantika írta:YELLOW írta:lantika írta:
Mostmär csak abban remenykedek,hogy müködni fog OP-COM progival is.
az OP-COM az más. nekem sem ment a kábelem, de mint megtudakoltam, pl nekünk a H Astra másképp van bekötve. más lábakat használ az OBD-n. az a baj még azt sem csináltam meg. de szereztem már opelból bontott OBD-II aljzatot, aztán majd átalakítót akarok csinálni a mostani kábelemhez.
Akkor veszek op-com käbelt is.
fura az op-com interface is elég hasonlóan néz ki. azért várd meg a BMW-set azt próbáld ki vele. én 5ezret nem adok ki érte az tutti. inkább hack-kelek egy átalakítót. veszek még egy szerelhető OBD-II apát aztán kész.
no most kicsit OFF lesz így Opelezés
elvileg a K és L vonal ugyanott van a neten rákeresek. 7-15 PIN
viszont itt a kezemben a bontott aljzat: és a következő PIN-ek vannak bekötve:
3,4,5,7,8,12,16
4-5: GND
16: +12V
7: K-Line
15: nincs is benne semmi, üres, pedig L-Line-nak kellene itt lenni
hogy a 3 és 12-es micsoda, én CAN-re tippelnék, de nem találok róla semmit.
mondjuk fura, mert a 3-12-be ugyanolyan kábel megy, mint a 7-esbe. a 8-asban is barna-fehér csíkos van, de az véknyabb.
de gyanítom, az Opel a 3-as és 12-es lábat használja a K és L Line-ra. tehát ezt kelle áthack-kelni. csak azt nem tudom, akkor a 7-8 minek van bekötve???
szerk.: http://www.auto-tool-shop.com/...p-263.html
itt írja, hogy sima KKL kábellel nem lehet használni, csak spec. harverű interfésszel. meg írja, hogy milyen szabványoknak felel meg az a lábkiosztás. kollégámnak, pedig ugyanúgy KKL van azt hiszem, mondjuk neki valami kapcsolós fajta és megy az OP-COM.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 29. vasárnap, 15:05