dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. augusztus 31. vasárnap, 11:13


Sziasztok!

Tudnátok nekem segíteni diag kielemzésében? Kezdő vagyok még ebben, próbáltam google-t használni, de túl sok sikerrel nem jártam. INPA diag után a következő analóg értékeket kaptam, alapjáraton:







A lambda értékek 0,6V, és 4.6V között ugrálnak másodpercenként.



Ezen kívül a következő hibakódok jöttek ki:

- Thermal sensor for oillevel defect

- Gearbox switch L1 és L2: Open circuit, or short circuit to ground

528iA, 98 novemberi az autó.

Remélem tudtok segíteni,
Köszönöm előre is!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 1989

státusz Hoffer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 23. szombat, 14:07


Sziasztok!

Ki tudna nekem segíteni E36 NCS-ben?
Nem engedi kiolvasni a KMB-t semmi áron! Illetve at INPA-n belül sem kommunikál vele!
A gyári kilométeróra van benne, mindene eredeti!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz papaiatis

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2014. augusztus 14. csütörtök, 20:20


Sziasztok!

INPA-val ránéztünk a kocsimra (320d Touring, 2001-es) és az alábbi hibákat találtuk:

ECU: DDE30DS0
27 - Coolant temperature heater
Error frequency : 60
activation Open Circuit or KS after B-
Error currently available

ECU: EWS3
15 - power on reset
Error frequency : 13
Static error

ECU: IHKA46_2
30 - AUC heating
Error frequency : 10
Short circuit to ground
Error present

ECU: KOMBI46
17 - TOG
Error frequency : 113
Open circuit
Error present
Sporadic error

ECU: LSZ_2
34 - VHAC, front load sensor short-circuit to ground
Error frequency : 1
Error not present

ECU: ZKE5
148 - Repeat blocking: Unlocking rear window (Néha kinyílik a hátsó ablak magától)
Error frequency : 5
Sporadic error
Errorcode: 94 05

ECU: ZKE5
144 - Battery Voltage: Open circuit
Error frequency : 4
Static error
Errorcode: 90 24

Ismerős valakinek valamelyik? Hogyan javíthatóak ezek a problémák?
Előre is köszi!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2014. augusztus 04. hétfő, 19:57


Sziasztok. Az normälis,hogy az INPA az ABG nevü Steuergerät-et nem tudja kiolvasni? Mindenhonnan ki tudom olvasni a hibakodokat,kivetel az ABG. Räadäsul folyamatosan vilägit a legzsäkvisszajelzöm...

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. augusztus 02. szombat, 12:13


Tudom hogy pici az esély, a tanácsra

Kérdésem az lenne az ISTA /D ISTA / P nativ telepítéssel elketyeg egy T61 Lenovo laptoppon 2 Gb memoriával.


Azt tudom hogy VmWare alatt nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2002

státusz interlagos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2014. július 21. hétfő, 23:21


Sziasztok!

Diagnosztika a 233-as hibakódot írta ki, pontosan ez mit jelent? Melyik alkatrészt kell cserélnem? Az autó olyan, mintha néha torpanna 2-esben 3000 körül.

Mellékelem a képet:


Előre is köszönöm.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. július 21. hétfő, 23:24

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. július 13. vasárnap, 07:15


Tano írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Van valakinek Szolnok megyében vagy nem túl messzebb egy igen komoly hibakód kiolvasója??? Sok fura dolgok vannak a kocsin és szeretnék egy kicsit tisztábban látni.


Hát ha "igen komoly" kiolvasásra van szükséged, mert olyan gondok vannak az autón, akkor szerintem tanácsosabb egy szervízt meglátogatni.
Ha kevésbé komoly kiolvasás érdekel, akkor Szolnokon elérhető leszek néhány hét múlva mikor hazamegyek.


szia.Köszönöm a választ.Ami a lényeg lenne, hogy hidegen ingadozó alapjárat, majd hidegen és melegen is olyat csinál mostanában, hogy nem lehet pörgetni, mert már 1500-2000 fordulatnál elkezd fulladni, rángat.Meg nem érzek benne erőt és nyomatékot sem. Szinte úgy kell a gázpedált taposni, mintha egy tojás lenne alatta.De a max. fordulat az 3500-3800 van.Innen nem pörög tovább.Törökszentmiklósi vagyok, azért írtam ide, hogy ha van valakinek egy rendes diagja akkor nem megyek el Kecskemétre a BMW-hez.Ha tudnál ebben segíteni akkor az nagyon klassz lenne.


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 17:46


Kristen76 írta: Sziasztok.Van valakinek Szolnok megyében vagy nem túl messzebb egy igen komoly hibakód kiolvasója??? Sok fura dolgok vannak a kocsin és szeretnék egy kicsit tisztábban látni.


Hát ha "igen komoly" kiolvasásra van szükséged, mert olyan gondok vannak az autón, akkor szerintem tanácsosabb egy szervízt meglátogatni.
Ha kevésbé komoly kiolvasás érdekel, akkor Szolnokon elérhető leszek néhány hét múlva mikor hazamegyek.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. július 12. szombat, 11:03


Sziasztok.Van valakinek Szolnok megyében vagy nem túl messzebb egy igen komoly hibakód kiolvasója??? Sok fura dolgok vannak a kocsin és szeretnék egy kicsit tisztábban látni.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. július 05. szombat, 02:03


Nekem-8 írta: Köszi.

Meg tudom nézni valahol az EGR termosztát értékeit? Télen lassabban melegszik a kocsi és azt olvastam lehet hogy az a ludas ...

Hibatároló kiürítve, megyek pár kört és ránézek ... ha az hozná.

8


Külön az EGR termónak nincs érzékelője. Legfeljebb kiszerelve hőmérővel+vízzel tudnád vizsgálgatni.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 19:36


jons írta: De.
Viszont ez csak elméletben valósul meg kb... meg egy új autónál.
Majd ha 3-4es értékek lesznek ott akkor kezd probléma lenni.


Köszi.

Meg tudom nézni valahol az EGR termosztát értékeit? Télen lassabban melegszik a kocsi és azt olvastam lehet hogy az a ludas ...

Hibatároló kiürítve, megyek pár kört és ránézek ... ha az hozná.

8



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 19:11


Nekem-8 írta:
Nem kéne a 4 hengernek szép egyformán mennie?


De.
Viszont ez csak elméletben valósul meg kb... meg egy új autónál.
Majd ha 3-4es értékek lesznek ott akkor kezd probléma lenni.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 18:10


Prof írta:

Nem kell aggódni



Nem kéne a 4 hengernek szép egyformán mennie?



Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 18:08


Nekem-8 írta: Aki ért az INPA -hoz attól kérdezném a következő adat milyen hibára utalhat? Aggódjak, vagy elég ha csak kezdek?

Alapjáraton:



2.100 -as fordulaton:



8


Nem kell aggódni



Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2014. július 04. péntek, 18:03


Aki ért az INPA -hoz attól kérdezném a következő adat milyen hibára utalhat? Aggódjak, vagy elég ha csak kezdek?

Alapjáraton:



2.100 -as fordulaton:



8