cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 19:35


davech írta:
hil írta:
Szerintem marketing fogás, vagy, hogy túl jóra sikerült a motor és hamarabb menjen tönkre, hogy vehess újat


LOL és ha belegondolok, tuti van olyan aki "ha már ezt írta ki, mennyünk vele 40e kmt!"


Én is ettől tartok

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 18:51


hil írta:
Szerintem marketing fogás, vagy, hogy túl jóra sikerült a motor és hamarabb menjen tönkre, hogy vehess újat


LOL és ha belegondolok, tuti van olyan aki "ha már ezt írta ki, mennyünk vele 40e kmt!"


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 15:21


cene írta: Ezt már írtam egy másik topikban is csak nem kaptam rá választ így beírom, végül is ide is kapcsolódik: a múlt héten érkezett el a bc szerint az olajcsere ideje ami meg is lett csinálva , szűrővel együtt. És miután visszaállítottam a szerviz intervallumot alig akartam hinni a szememnek, hisz a legközelebbi olajcserét 40ezer km múlva fogja kérni.( természetesen ezt nem fogom kivárni). Miért ír ki ekkora nagy intervallumot????

Szerintem marketing fogás, vagy, hogy túl jóra sikerült a motor és hamarabb menjen tönkre, hogy vehess újat



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 12:46


cene írta: Ezt már írtam egy másik topikban is csak nem kaptam rá választ így beírom, végül is ide is kapcsolódik: a múlt héten érkezett el a bc szerint az olajcsere ideje ami meg is lett csinálva , szűrővel együtt. És miután visszaállítottam a szerviz intervallumot alig akartam hinni a szememnek, hisz a legközelebbi olajcserét 40ezer km múlva fogja kérni.( természetesen ezt nem fogom kivárni). Miért ír ki ekkora nagy intervallumot????


Főleg egy Diesel kocsinál. Abból már szurok fog kijönni
Ha még sokáig akarod használni a szép kocsidat,nem vársz addig
Akkor egy 2011 es új BMW be mát lehet csak 60 000 ként kel cserélni?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 11. péntek, 12:49

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. február 11. péntek, 12:05


Ezt már írtam egy másik topikban is csak nem kaptam rá választ így beírom, végül is ide is kapcsolódik: a múlt héten érkezett el a bc szerint az olajcsere ideje ami meg is lett csinálva , szűrővel együtt. És miután visszaállítottam a szerviz intervallumot alig akartam hinni a szememnek, hisz a legközelebbi olajcserét 40ezer km múlva fogja kérni.( természetesen ezt nem fogom kivárni). Miért ír ki ekkora nagy intervallumot????


SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. június 29. hétfő, 18:08


Egyszer szobakerult az olajcsere intervallum szamlalo , hogy kimeletesebb stb vezetesnel nem aranyosan szamol vissza.....

teszt:
Km ora allas 124.876 szerviznel
Km ora allas 129.209 A Belga kiruccanas utan
Ez 4333km

inspecio 30000-rol 26250 jelenleg
ami 3750km

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 18:51


Oké, megadom magam

De én is megoldottam házi készítésû vákumszivattyúval


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 18:14


Tano:
Melegen!!!!
Tano írta:
MitoGabor írta:

Egyszerûbb:
fecskendõ, rá egy vékony, hosszú, átlátszó csõ, felszív, örül !


Próbáltad már? Mert én már igen, és megnézném, hogy ki az az ember, aki felszívja az olajat. Iszonyat nehéz, mert sûrû nagyon, és egy szívással nem jön fel


státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 18:12


Igen baj!A szimeringnek nem a legjobb.A forgattyús térben megnõ a nyomás a kisebb térfogat miatt.A több olaj megpróbál valamerre elmenni
de nem tud csak a dugattyúk mentén felfele.Nem egészséges inkább a kevesebb mint a több.

státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 18:10


Egy barátomnak olajcsere mûhelye van és ott csinálták elöttem. Nem szenvedett, egybõl felszívta és ennyi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 18:04


MitoGabor írta:

Egyszerûbb:
fecskendõ, rá egy vékony, hosszú, átlátszó csõ, felszív, örül !


Próbáltad már? Mert én már igen, és megnézném, hogy ki az az ember, aki felszívja az olajat. Iszonyat nehéz, mert sûrû nagyon, és egy szívással nem jön fel

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 17:48


dio írta: És az problémát jelent, ha olajcsere után a szint a max jelzés fölött van egy kicsivel? Ha igen, hogy lehet leszívni belõle egy kicsit?




Nem probléma, mert a MAX jel a nívón csak "parasztmérce", nyugodtan lehet a MAX fölött akár félnívóval is az olaj.

Attól baj nem lesz, akkor van csak baj, ha kétszer annyit öntesz bele,



státusz MitoGabor

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 144

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 16:16


dio írta: És az problémát jelent, ha olajcsere után a szint a max jelzés fölött van egy kicsivel? Ha igen, hogy lehet leszívni belõle egy kicsit?


Egyszerûbb:
fecskendõ, rá egy vékony, hosszú, átlátszó csõ, felszív, örül !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 12:14


dio írta: És az problémát jelent, ha olajcsere után a szint a max jelzés fölött van egy kicsivel? Ha igen, hogy lehet leszívni belõle egy kicsit?

Attol fugg, mennyi az a kicsi. Ha tenyleg csak kicsi, az nem gond. Allitolag az kellemetlen, ha a fotengely beleer, mert akkor szepen felveri, mint a tojashabot.

státusz Benten

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 240

Elküldve: 2008. november 27. csütörtök, 12:11


dio írta: És az problémát jelent, ha olajcsere után a szint a max jelzés fölött van egy kicsivel? Ha igen, hogy lehet leszívni belõle egy kicsit?


Igen probléma! Olajleeresztõ csavar segítségével ürítsd/üríttesd a felesleget!