lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 12:54


YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.

Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.


Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?


A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.




Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?


Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.


és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)


Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 24. csütörtök, 09:44


lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.

Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.


Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?


A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.




Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?


Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.


és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 23. szerda, 14:07


lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.











Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?




A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.







Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?




Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 16:38


lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.











Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?




A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.







Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 20. vasárnap, 16:39

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 14:27


lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.











Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?




A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. március 20. vasárnap, 15:31

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 14:07


lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.











Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 20. vasárnap, 14:08

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 13:56


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: ez konkrétan mit is jelent?

"Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB)."


FA= Fahrzeugauftrag -> felszereltseg
4 különbözö van belöle:
$ kezdetü az extra
+ kezdetü az szerviz kod
* kezdetü az tipusjelöles
# kezdetü az a gyärtäs dätum

FA hozzäadäsa:

1; NCS Expertenmodus inditani
2; FSW_PSW.MAN C:\NCSEXPER\WORK üresnek kell lenni (be kell tenni egy üreset)
3; F1 (FG/ZCS/FA)
4; F3 (ZCS aus SG)
5; kivälasztunk egy modellt
6; AKMB kivälasztani (vagy bärmelyiket,de AKMB az elsö)
7; F2 (FA eingeben)
8; modell kivälasztäsa megint
9; Alväzszämot OK-zni
10; itt fent be kell irni,hogy $251 ez az RPA
11; ADD kombbal hozzäadni,es most also listäban kell lennie $251-nek
12; OK gomb
13; F6 (vissza gomb)
14; A következöt meg kell minden SG-nel ismetelni
15; F4 gomb (SG Bearbeiten)
16; SG kivälasztäsa a listäbol
17; F2 (job ändern)
18; FA_WRITE kivälasztani,es OK gomb
19; F3 (Job ausführen)
20; F1 (SG/SGET ändern)
21; vissza a 14-e ponthoz,es a következö SG-t programozni
22; NCSExpert bezärni

RPA-hoz LSZ,es AKMB-ben kell FA-t hozzä adni.

Most ismerni fogja az uj felszereltseget minden vezerlö. Programoznunk is kell.

1; NCS Expert inditani
2; Experten Profil
3; F1
4; F3
5; AKMB
6; modell
7; F6
8, F2
9; SG_Codieren
10; F3
11; programozni fogja az egesz autot
12; NCS Expert bezärni

Mielött az egesznek nekiällsz az összes SG-böl mentsd le az FSW_PSW-t,mert minden vissza fog ällni alapra.



na ez jó sok minden...
hát nem tudom, ennyit kínlódni egy RPA miatt
azt nem tudom miért kell minden vezérlőbe beletenni? miért nem elég abba, aminek köze van hozzá? amiben állítani kell valéamit?
amúgy mentek a köszik!


En nemet forumon igy olvastam,es kb 15 perc alatt megvolt. Probäld ki csak simän DSC MK60-at,es AKMB-t programozni,lehet ugy is jo lesz.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 13:52


lantika írta:
YELLOW írta: ez konkrétan mit is jelent?

"Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB)."


FA= Fahrzeugauftrag -> felszereltseg
4 különbözö van belöle:
$ kezdetü az extra
+ kezdetü az szerviz kod
* kezdetü az tipusjelöles
# kezdetü az a gyärtäs dätum

FA hozzäadäsa:

1; NCS Expertenmodus inditani
2; FSW_PSW.MAN C:\NCSEXPER\WORK üresnek kell lenni (be kell tenni egy üreset)
3; F1 (FG/ZCS/FA)
4; F3 (ZCS aus SG)
5; kivälasztunk egy modellt
6; AKMB kivälasztani (vagy bärmelyiket,de AKMB az elsö)
7; F2 (FA eingeben)
8; modell kivälasztäsa megint
9; Alväzszämot OK-zni
10; itt fent be kell irni,hogy $251 ez az RPA
11; ADD kombbal hozzäadni,es most also listäban kell lennie $251-nek
12; OK gomb
13; F6 (vissza gomb)
14; A következöt meg kell minden SG-nel ismetelni
15; F4 gomb (SG Bearbeiten)
16; SG kivälasztäsa a listäbol
17; F2 (job ändern)
18; FA_WRITE kivälasztani,es OK gomb
19; F3 (Job ausführen)
20; F1 (SG/SGET ändern)
21; vissza a 14-e ponthoz,es a következö SG-t programozni
22; NCSExpert bezärni

RPA-hoz LSZ,es AKMB-ben kell FA-t hozzä adni.

Most ismerni fogja az uj felszereltseget minden vezerlö. Programoznunk is kell.

1; NCS Expert inditani
2; Experten Profil
3; F1
4; F3
5; AKMB
6; modell
7; F6
8, F2
9; SG_Codieren
10; F3
11; programozni fogja az egesz autot
12; NCS Expert bezärni

Mielött az egesznek nekiällsz az összes SG-böl mentsd le az FSW_PSW-t,mert minden vissza fog ällni alapra.



na ez jó sok minden...
hát nem tudom, ennyit kínlódni egy RPA miatt
azt nem tudom miért kell minden vezérlőbe beletenni? miért nem elég abba, aminek köze van hozzá? amiben állítani kell valéamit?
amúgy mentek a köszik!

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 12:59


YELLOW írta: ez konkrétan mit is jelent?

"Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB)."


FA= Fahrzeugauftrag -> felszereltseg
4 különbözö van belöle:
$ kezdetü az extra
+ kezdetü az szerviz kod
* kezdetü az tipusjelöles
# kezdetü az a gyärtäs dätum

FA hozzäadäsa:

1; NCS Expertenmodus inditani
2; FSW_PSW.MAN C:\NCSEXPER\WORK üresnek kell lenni (be kell tenni egy üreset)
3; F1 (FG/ZCS/FA)
4; F3 (ZCS aus SG)
5; kivälasztunk egy modellt
6; AKMB kivälasztani (vagy bärmelyiket,de AKMB az elsö)
7; F2 (FA eingeben)
8; modell kivälasztäsa megint
9; Alväzszämot OK-zni
10; itt fent be kell irni,hogy $251 ez az RPA
11; ADD kombbal hozzäadni,es most also listäban kell lennie $251-nek
12; OK gomb
13; F6 (vissza gomb)
14; A következöt meg kell minden SG-nel ismetelni
15; F4 gomb (SG Bearbeiten)
16; SG kivälasztäsa a listäbol
17; F2 (job ändern)
18; FA_WRITE kivälasztani,es OK gomb
19; F3 (Job ausführen)
20; F1 (SG/SGET ändern)
21; vissza a 14-e ponthoz,es a következö SG-t programozni
22; NCSExpert bezärni

RPA-hoz LSZ,es AKMB-ben kell FA-t hozzä adni.

Most ismerni fogja az uj felszereltseget minden vezerlö. Programoznunk is kell.

1; NCS Expert inditani
2; Experten Profil
3; F1
4; F3
5; AKMB
6; modell
7; F6
8, F2
9; SG_Codieren
10; F3
11; programozni fogja az egesz autot
12; NCS Expert bezärni

Mielött az egesznek nekiällsz az összes SG-böl mentsd le az FSW_PSW-t,mert minden vissza fog ällni alapra.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 20. vasárnap, 13:05

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 12:39


ez konkrétan mit is jelent?

"Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB)."

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 12:30


Elvtärsak. Müködik az RPA. 2001.09. utäni autoknäl lehetseges,kiveve az összkerekes modelleket,ezekhez kell egy kiegeszitö modul.

Elsö nekifutäsra meg kell nezni,hogy DSC MK60 FSW_PSW.MAN tartalmazza e a Reifenpanneanzeige vagy RPA vagy REIFENDRUCKWARNSYSTEM lehetöseget. Ha igen akkor az RPA funkcio programozhato függetlenül az alkatresszämtol. Elöször is NCSExperttel FA(Fahrzeugauftrag) $251-et hozzä kell programozni minden olyan vezerlöhöz,amihez lehet (LSZ,AKMB). Ha ez megvan akkor NCSExperttel DSC MK60-ban programozni kell

REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2 wert_02 --> wert_05
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2 wert_02 --> wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2 wert_02 --> wert_05


Ez utän jöhet az AKMB programozäsa:

AKUSTIK_RDKS nicht_aktiv --> aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS nicht_aktiv --> activ
RDKS nicht_aktiv --> aktiv
.

Ha ez megvan akkor INPA-val DSC MK60-ban meg kell nezni,hogy az RPA aktiv e. Amennyiben pl mint a következö kepen läthatoan az F7 gomb szürke (inaktiv) marad ne szomorodjunk el,frissiteni kell az INPA verziot.


Amennyiben jo az INPA ezt kell lätnunk:



Most egy bizonyos tävolsägot kell autozni,hogy a rendszer erzekelje a kerekek fordulatszämät. En kb 20-25 km-t autoztam,majd INPA-val ismetelten megneztem mi a helyzet. Ezt lättam:



Ezen felbätorodva elmentem az elsö benzinkutra,es az egyik hätso kerekemet 2.3 bar-rol 1.0 bar nyomäsra leengedtem (gumineret 205/50 r16 teli gumi).
Ezutän elindultam es värtam a csodät,ami 1 KM megtetele utän jelentkezett is:



Ismet benzinkut,nyomäs visszaällitäsa 2.3 bar-ra. INPA räcsatlakoztatäs utän a következö fogadott:



Ez utän simän egy reset INPA segitsegevel,a figyelmeztetö feny eltünt,az Inpa pedig ilyen lett:



Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.


Amivel tisztäban kell lenni:

Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.










Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2016. március 20. vasárnap, 13:44

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 14:03


YELLOW írta:
lantika írta: Ez itt a DSC MK60-am INPA-ban



FA $251 hozzäfüzve NCS Experttel,MK60 RPA programozva -->
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2 wert_02 --> wert_05
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2 wert_02 --> wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2 wert_02 --> wert_05

AKMB programozva-->

AKUSTIK_RDKS - aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS - activ
RDKS - aktiv

INPA kep RPA-rol:


Jövö heten megint megnezem,hogy a tanuläs hogy äll. Ha tanul,akkor megy az RPA.


én már most nyomtam egy köszit. lehet majd kipróbálom. és akkor neked az INPA-ban, hogy lett RPA gomb? EDIBIAS frissítés?
a MIN/MAX nyomásértékek mennyinek felelnek meg? azt lehet tudni? vagy a max az az mindig az, ami aktuálisan van, és rányomsz a tanításra? aztán a minimum egy ehhez képest kalkulált érték, amit ha elér, akkor jelez?


és akkor neked az INPA-ban, hogy lett RPA gomb? EDIBIAS frissítés? Igen
a MIN/MAX nyomásértékek mennyinek felelnek meg?passz,e46fanatics.de-n ezt a beällitäs sugtäk meg. A MAX 5 lehet több nem,a MIN 1 kevesebb nem.
Hetfön derül ki,hogy tanul e a lelkem. Elvileg menni kell vele,hogy tanuljon.

Egy biztos,ezt mär lentebb is irtam: Ha egy Steuergerät-ben van egy bizonyos programozäsi lehetöseg,ekkor az a SG tudja a funkciot. Esetünkben MK60 ha FSW_PSW-ben van REIFENDRUCKWARNSYSTEM akkor tudja a rendszer.

Többit hetfön.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 13:55


lantika írta: Ez itt a DSC MK60-am INPA-ban



FA $251 hozzäfüzve NCS Experttel,MK60 RPA programozva -->
REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2 wert_02 --> wert_05
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2 wert_02 --> wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2 wert_02 --> wert_05

AKMB programozva-->

AKUSTIK_RDKS - aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS - activ
RDKS - aktiv

INPA kep RPA-rol:


Jövö heten megint megnezem,hogy a tanuläs hogy äll. Ha tanul,akkor megy az RPA.


én már most nyomtam egy köszit. lehet majd kipróbálom. és akkor neked az INPA-ban, hogy lett RPA gomb? EDIBIAS frissítés?
a MIN/MAX nyomásértékek mennyinek felelnek meg? azt lehet tudni? vagy a max az az mindig az, ami aktuálisan van, és rányomsz a tanításra? aztán a minimum egy ehhez képest kalkulált érték, amit ha elér, akkor jelez?

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 17. csütörtök, 13:50


Ez itt a DSC MK60-am INPA-ban. (Csak az alkatresszäm,es egyeb adatok miatt)
Itt inaktiv az RPA,de azota van mäsik INPA verziom,es mär kicsit mäskepp nez ki.






FA $251 hozzäfüzve NCS Experttel,MK60 RPA programozva -->

REIFENDRUCKWARNSYSTEM nicht_aktiv --> aktiv
VOLUMENDURCHFLUSSPARA_2 wert_02 --> wert_05
GEARMOMENTREGLER_MAX_HA_2 wert_02 --> wert_01
GEARMOMENTREGLER_MIN_HA_2 wert_02 --> wert_05

AKMB programozva-->

AKUSTIK_RDKS - aktiv
WARN_MEDIUM_RDKS - activ
RDKS - aktiv

INPA kep RPA-rol:


Jövö heten megint megnezem,hogy a tanuläs hogy äll. Ha tanul,akkor megy az RPA.





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. március 17. csütörtök, 13:54

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 15. kedd, 18:15


lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:

DSC 6.0-ban es AKMB-ben RPA aktivälva. Ha gyujtäsra teszem,akkor elöször a narancssärga,aztän a piros ellenörzö feny vilägit. INPA-ban viszont az F7 gomb inaktiv (halvänyszürke) Lehet menni kellene egy kicsit az autoval?


Cseréltél Schaltzentrumot is vagy csak aktiváltad a funkciót és INPA ban tanítod gomb helyett? Egyébként arra tudsz valami mondani hogy az általam belinkelt cikkszámú vezérlőt mibe tették, mert ahogy írtam nincs meg ez a cikkszám a realoemben. Neked milyen cikkszámú a vezérlőd?


Pont ez az,hogy INPA-ban nem tudom tanitani. DSC-ban aktiv,AKMB-ben aktiv,INPA nem lätja. Elvileg FA 251-et hozzä kell füzni az autohoz,ami nekem nem sikerül.

2001 szeptember utän gyärtott autoknäl lehet ezt az RPA funkciot programozni. Kivetel az összkerekes modellek. Vezerlö cikkszäma nem szämit,ha egy funkcio lätszik NCS expertben akkor az programozhato.

Az ältalad linkelt vezerlöt E45,E85 tipusokba szereltek 2003-2006 között es ez a szäma kompletten:34.51-6763959

Csak a nagy blokkal együtt tudod megvenni a BMW-nel,a DSC vezerlöt külön nem,ezert nem talälhattad meg ezzel a cikkszämmal.


Ez érdekes amit mondasz, mert Kempelen azt írta csak is ez a DSC tudja. Elvileg akkor csak egy Schaltzentrum kell és működne?


Most telefonrol vagyok ezért nem tudok képeket beilleszteni,de ma 4 dsc-t találtam ami tudja. Próbáld a tiéd aktiválni mk60-ban "reifenpanneanzeige" illetve akmb-ben "rdc" . Ha utána INPA Mk60-ban tudja kezelni F7 gomb aktiv lesz akkor nyertél. Csak egy RDC gomb kell a Schaltzentrumba meg az a bizonyos kábael.


Hydroaggregat DSC 34516765453 1 09/01 2.420 kg 1.770,16 €*
1


Für Fahrzeuge mit
Reifen Pannen Anzeige S251A = JA
01 Hydroaggregat DSC 34516764087 1 06/03 2.400 kg 1.770,16 €*
1


Für Fahrzeuge mit
Reifen Pannen Anzeige S251A = JA
und
M Sportpaket II S338A = JA
01 Hydroaggregat DSC 34516765453 1 09/01 2.420 kg 1.770,16 €*
1


Für Fahrzeuge mit
Reifen Pannen Anzeige S251A = JA
und
M Sportpaket II S338A = JA


Es ezek csak a 320d 150ps-be lettek beszerelve. A többi tipust nem neztem meg.





Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. március 16. szerda, 19:50