autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz jonco

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. december 30. kedd, 18:13


Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Egy 520d el van amikor hiden beindítom remeg a motor alapjáraton, mintha kihagyna egy henger időnként kb. 4-5 percig miután bemelegszik utána normálisan egyenletesen jár a motor. Menet közben egyáltalán nem rángat, teljesítménye sem csökkent. Csak hidegen alapjáraton rángat és csak ha kint hidegebb van, 0 fok alatti hőmérséklet esetén. Mi lehet a baj?

Striker
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Striker

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2014. március 16. vasárnap, 08:01


HCsabi írta:
AteszE46 írta:
HCsabi írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
ignasow írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja észrevettem mikor bemelegszik a motor,berezonáló búgó hang van az utastérbe alapjáraton.Motortartó bakok tavaly cserélve
Mi lehet az oka??? :



Vibrációt egyenetlenül forgó alkatrészek is kelthetnek, például kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa. Utóbbit egyszerű megvizsgáltatni mert motoron kívül van és nagy galibát tud okozni ha lerepül. De azért egy diagot csináltatnék, hátha légtömegmérő vagy porlasztó csúcs....Üdv.


Főtengely ékszíjtárcsa is tavaly lett cserélve.
Csináltatok egy diagot.
Köszi a választ!


De ha a vibrációt a kettőstömegű lendkerék csinálja,akkor az gáz?
Meddig lehet úgy vele menni? Tud valami kárt csinálni? Hogy lehet megtudni biztosra hogy az e a hibás?
Meg amikor emel kifele a kuplung,néha beráz de nem mindig.
Az is attól van???


A váltó tartó gumibaknak van köze a vibráció okozásának?


Szerintem akkor rázná a váltókart is, vagy ha rajta tartod a kezed éreznéd. Nem egyszerű kideríteni az ilyen rezonanciák okát. Ha nincs látható szakadás,az a kezdet,és a vég, hogy kicserélni, ezt, meg azt meg amazt. Az már gumibakokba se kis pénz, főleg ha nem szűnik meg egyiktől sem.


Nekem ez a rezonancia 200e Ft-ben volt, mire kiderült, hogy kettős tömegű lendkerék okozza. Előtte kicseréltem szinte mindent, kardán, difi, szilentek, féltengely, stb...

Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetek,akkor kuplungot is kell cserélni cakk pakk?
Mert szervizkönyv szerint,nemrég lett cserélve a kuplung.
Már úgy értve,hogy kb 20-ezret ment azóta.


Ha nem rossz, akkor nem kell cserélni. Nem is az a drága. Az új szettben, ha jól tudom benne van a tárcsa is. 140e. körül van.


Köszi a válaszod,véleményedet AteszE46!


Sziasztok !
A kuplung pedál remegését a kettős tömegű lendkeráken kivül mi okozhatja még(az le lett cserélve)?
A főtengely ékszíjtárcsa tud ilyet csinálni? Vagy mi lehet még?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz majky73

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2014. március 15. szombat, 16:03


Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket,hogy Böbikém elkezdett rezonálni.Amennyire meg tudtam figyelni ilyen rövid idő alatt,olyan 2500-as fordulatnál intenzív gáznál pár másodpercig az egész autó rezonálni kezd,és búgó hangot ad majd abbahagyja.A gyorsulással nincs baj.Olyan mintha a kardánból jönne.2001-es 320d,automata váltós.Remélem tudtok segíteni,mielőtt nagyobb baj lenne!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz rizla92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. december 21. szombat, 07:38


Meg lett a gond!A felnim volt a ludas! Köszönöm a hszt.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 20:44


dbtibi írta:
rizla92 írta: Üdv!E46-os coupém olyan 110-es tempótól elkezd a jobb eleje rázni de az egész autót berázza,kis sebességnél az anyós ülésből olyan érzés mintha puklis lenne a gumi,mintha emelgetné a kocsi elejét,lehet szálszakadásos a gumi vagy más?


Szia, így nehéz megmondani, de az is lehet a baj amit Te mondasz, DE az tuti hogy ezután már nem mennék vele 110-el, első utam egy gumisműhelybe vinne. Az a biztos ha meg van nézve ...




dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 19:37


rizla92 írta: Üdv!E46-os coupém olyan 110-es tempótól elkezd a jobb eleje rázni de az egész autót berázza,kis sebességnél az anyós ülésből olyan érzés mintha puklis lenne a gumi,mintha emelgetné a kocsi elejét,lehet szálszakadásos a gumi vagy más?


Szia, így nehéz megmondani, de az is lehet a baj amit Te mondasz, DE az tuti hogy ezután már nem mennék vele 110-el, első utam egy gumisműhelybe vinne. Az a biztos ha meg van nézve ...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz rizla92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. december 16. hétfő, 19:35


Üdv!E46-os coupém olyan 110-es tempótól elkezd a jobb eleje rázni de az egész autót berázza,kis sebességnél az anyós ülésből olyan érzés mintha puklis lenne a gumi,mintha emelgetné a kocsi elejét,lehet szálszakadásos a gumi vagy más?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz szilasz1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:32


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szilasz1975 írta:
YELLOW írta:
szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.


109e km van benne, a rángatás hátulról jön a hajtás felől


végig kell nézni sajna azt a részt. diffi tartó szilentek, hardy tárcsa (bár annak nem szabadna ennyi km alatt), illetve a kardán részeit. látatlanban senki nem tud konkrétat mondani rá.


Kardán felfüggesztés?!


Köszi a válaszokat, akkor sajna át kell nézetnem...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:24


YELLOW írta:
szilasz1975 írta:
YELLOW írta:
szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.


109e km van benne, a rángatás hátulról jön a hajtás felől


végig kell nézni sajna azt a részt. diffi tartó szilentek, hardy tárcsa (bár annak nem szabadna ennyi km alatt), illetve a kardán részeit. látatlanban senki nem tud konkrétat mondani rá.


Kardán felfüggesztés?!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:18


szilasz1975 írta:
YELLOW írta:
szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.


109e km van benne, a rángatás hátulról jön a hajtás felől


végig kell nézni sajna azt a részt. diffi tartó szilentek, hardy tárcsa (bár annak nem szabadna ennyi km alatt), illetve a kardán részeit. látatlanban senki nem tud konkrétat mondani rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz szilasz1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:12


YELLOW írta:
szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.


109e km van benne, a rángatás hátulról jön a hajtás felől

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:07


szilasz1975 írta: Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,


km mennyi van benne? a rángatás a motortól jön, vagy a hajtáslánctól? én azt mondanám kuplung, vagy esetleg motortartó gumibak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz szilasz1975

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. október 30. szerda, 19:05


Sziasztok,

Van egy E90 316i autóm, kb. 1500 fordulaton tudok csak elindulni (persze 1-ben), mert alatta nagyon rángat, remeg. Mi lehet a probléma, tudom nem egy erőmű, de szerintem nem kellene ezt csinálnia? Tolatáskor valamivel jobb a helyzet, de nem sokkal, és nem csak hidegen, hanem állandóan csinálja...

Köszi,

HCsabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz HCsabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 20:49


AteszE46 írta:
HCsabi írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
ignasow írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja észrevettem mikor bemelegszik a motor,berezonáló búgó hang van az utastérbe alapjáraton.Motortartó bakok tavaly cserélve
Mi lehet az oka??? :



Vibrációt egyenetlenül forgó alkatrészek is kelthetnek, például kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa. Utóbbit egyszerű megvizsgáltatni mert motoron kívül van és nagy galibát tud okozni ha lerepül. De azért egy diagot csináltatnék, hátha légtömegmérő vagy porlasztó csúcs....Üdv.


Főtengely ékszíjtárcsa is tavaly lett cserélve.
Csináltatok egy diagot.
Köszi a választ!


De ha a vibrációt a kettőstömegű lendkerék csinálja,akkor az gáz?
Meddig lehet úgy vele menni? Tud valami kárt csinálni? Hogy lehet megtudni biztosra hogy az e a hibás?
Meg amikor emel kifele a kuplung,néha beráz de nem mindig.
Az is attól van???


A váltó tartó gumibaknak van köze a vibráció okozásának?


Szerintem akkor rázná a váltókart is, vagy ha rajta tartod a kezed éreznéd. Nem egyszerű kideríteni az ilyen rezonanciák okát. Ha nincs látható szakadás,az a kezdet,és a vég, hogy kicserélni, ezt, meg azt meg amazt. Az már gumibakokba se kis pénz, főleg ha nem szűnik meg egyiktől sem.


Nekem ez a rezonancia 200e Ft-ben volt, mire kiderült, hogy kettős tömegű lendkerék okozza. Előtte kicseréltem szinte mindent, kardán, difi, szilentek, féltengely, stb...

Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetek,akkor kuplungot is kell cserélni cakk pakk?
Mert szervizkönyv szerint,nemrég lett cserélve a kuplung.
Már úgy értve,hogy kb 20-ezret ment azóta.


Ha nem rossz, akkor nem kell cserélni. Nem is az a drága. Az új szettben, ha jól tudom benne van a tárcsa is. 140e. körül van.


Köszi a válaszod,véleményedet AteszE46!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 16. hétfő, 20:51

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. szeptember 16. hétfő, 20:11


HCsabi írta:
AteszE46 írta:
anubisz írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
HCsabi írta:
ignasow írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Pár napja észrevettem mikor bemelegszik a motor,berezonáló búgó hang van az utastérbe alapjáraton.Motortartó bakok tavaly cserélve
Mi lehet az oka??? :



Vibrációt egyenetlenül forgó alkatrészek is kelthetnek, például kettőstömegű lendkerék, főtengely ékszíjtárcsa. Utóbbit egyszerű megvizsgáltatni mert motoron kívül van és nagy galibát tud okozni ha lerepül. De azért egy diagot csináltatnék, hátha légtömegmérő vagy porlasztó csúcs....Üdv.


Főtengely ékszíjtárcsa is tavaly lett cserélve.
Csináltatok egy diagot.
Köszi a választ!


De ha a vibrációt a kettőstömegű lendkerék csinálja,akkor az gáz?
Meddig lehet úgy vele menni? Tud valami kárt csinálni? Hogy lehet megtudni biztosra hogy az e a hibás?
Meg amikor emel kifele a kuplung,néha beráz de nem mindig.
Az is attól van???


A váltó tartó gumibaknak van köze a vibráció okozásának?


Szerintem akkor rázná a váltókart is, vagy ha rajta tartod a kezed éreznéd. Nem egyszerű kideríteni az ilyen rezonanciák okát. Ha nincs látható szakadás,az a kezdet,és a vég, hogy kicserélni, ezt, meg azt meg amazt. Az már gumibakokba se kis pénz, főleg ha nem szűnik meg egyiktől sem.


Nekem ez a rezonancia 200e Ft-ben volt, mire kiderült, hogy kettős tömegű lendkerék okozza. Előtte kicseréltem szinte mindent, kardán, difi, szilentek, féltengely, stb...

Ha kettős tömegű lendkereket cseréltetek,akkor kuplungot is kell cserélni cakk pakk?
Mert szervizkönyv szerint,nemrég lett cserélve a kuplung.
Már úgy értve,hogy kb 20-ezret ment azóta.


Ha nem rossz, akkor nem kell cserélni. Nem is az a drága. Az új szettben, ha jól tudom benne van a tárcsa is. 140e. körül van.