YELLOW írta:
paleszb írta:
stunter26 írta:
paleszb írta:
stunter26 írta:
paleszb írta:
Köszi mindenkinek a segítséget, most feladtam. El kell vinnem elektromoshoz, aki rádugja a computert és mond valamit. Nem láttam vizesedést belül, de nem tudtam másra gondolni, mert 1.5 hétig nem használtam, csak lemostam, aztán meg jött az eső.
A héten majd megnézetem a szervizcsatin keresztül, ott ki kell derülnie valaminek.
....Most hogy feladtam, felnyitva a motorháztető és eltelt 1 óra, valami száradni kezdett.
Megjelentek a visszajelző ledek, de még nem indul, lehet hogy holnapra jó lesz? Be..sz-ok...
Próbáljátok meg betolni vagy behúzni a kocsit ha úgy indul akkor menyél vele egy pár kört . csak ne állítsd le az autót majd csak otthon . nekem is volt ilyen tünetem és utána helyre jött . 1 próbát megér .
OK, már csak azt nem találom, hol lehet húzni, mihez tudok elöl rögzíteni kötelet?
Jobb oldalt van a vonószem helye a lökhárítónál . ott kell kipattintani egy kis műanyag záró elemet és oda kell becsavarni a vonószemet.
Behúztuk, beindult pöcre izzítás után.
Járattam, de nem indul kulcsra.
Most már alakul a kép, de nem tudom melyik relé az, amelyik adja az áramot a blendixnek.
A szaggatott blendix arra utal szerintem, hogy ami annak adja az áramot az szaggatottan, vagyis valamelyik tekercs a relében nem tud behúzva maradni, elszállhatott.
Csak nem tudom melyik relé felelős ezért.
Megmozgattam, kiszedtem mindegyiket.
Most már megy majd a villamosságishoz. Köszi mindenkinek.
magán az önindítón is van egy tekercs, ami behúz.
Ami a blendixet rángatja? Cseréltem önindítót, úgy hogy előtte kipróbáltuk, külső akksiról, jó volt. Amit kiszedtünk az is jó volt.
Most már ott tartok, hogy akksi mérővel kellene megnézni hogy az önindító kap-e rendesen áramot, hogy lejut-e az önindítóig a teljes áram. Volt hasonló hibám, akkor lemerült akksi probélma miatt rámgatott a blendix és azért nem indult. Ahogy feltöltöttem az akksit rögtön indult.
Most feltöltöttem a fél léves 100Ah-s akksit, ami elvileg jó kell hogy legyen. Plusz lemérték szervizben csak az akksit, jónak mondták.
most még egy lehetőség van, hogy a motorra átvezető testkábel nem jó és emiatt.
Az önindító ugye a blokkon keresztül kapja a testet, mi van ha az nincs meg.
A belnix meg azért húz be, mert annak oda van vezetve egy vékony kábellel a test, de ahhoz már nem elég hogy a nagy áram felvételű kör záródjon.
Délután megnézem, aztán ha az volt visszajelzek. Vagy hátul az akksi test kábel...
Na ezeket már csak mérni lehet.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 24. hétfő, 09:02