Mikey1985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz Mikey1985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 13:12


YELLOW írta:
Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.


Nem volt se eső se pára viszont kint állt a -5 ben egész este. Már azt sem tartom kizártnak hogy megpróbálták elvinni az éjszaka folyamán és tényleg a védelem tiltott le mindent.Holnap már okosabb leszek..köszönöm azért hogy időd szántál rá(M)



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 13:00


Mikey1985 írta: Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.


merült akksi múködtet attól sok mindent, csak indítani nem tud. tehát az kizárható.
esetleg volt nagy pára, eső, amíg állt az autó? erre gyanakodnék még, hogy mondjuk megsérült a kábel szigetelése és letestelt mondjuk. meg valamiért én azokat a részeket nézném meg, ahova a pajzs is megy, ahol belenyúltak. mert valóban nem igazán jellemző ilyen hiba. aztán lehet valami kontakt nem jó, a pajzs bekötés miatt. hátha lesz valaki, aki tud okosabbat mondani, de ehhez valami jó autóelektronikai szerelő kell. vagy a pajzsosok nézzék át az egész autót, hogy nem-e az ő rendszereük bekötése nyomán keletkezett valami. mert azt ők tudják, mit hova kötözgettek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 12:55


Robert74 írta:
YELLOW írta:
Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.


úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz! (ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.


Nem tudom hogy mi köze annak hogy hol lakom a szervizeléshez.Bárhová el tudom vinni az autót, a költség nem számít.Ja és igen telik F10-re, csak nem bizom a magyar szakszervizben.De ha ilyen emberek akarnak ilyen véleménnyel segíteni ,akkor inkább kiviszem az autóm egy Németországi szakszervizben . Ott segítenek nem irigykednek.


van köze hozzá, merre laksz, különben is egy város megadásban nincs semmi. csak éppen közelben tudtunk volna ajánlani valakit.
de ha ekkora az arc, ha már jár az F10 mellé, akkor vidd ki nyugodtan németbe, hidd el ott is trógerok vannak.
és nem magyar BMW szervízt ajánlottunk volna. de azért itt az oldalon van némi úgymond szabály. senkit nem érdekel konkrétan hol laksz. de azért 1 kommentre, hogy még egy megyét sem adsz meg, nem nagyon szoktak segíteni, ajánlani senkit. saját érdekedben kérdeztem, írtzam, amit.
de vidd oda ahova akarod akkor.

Mikey1985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz Mikey1985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 12:54


Igen,elsőre én is erre gyanakodtam. Aztám felhívtam a Pajzsot és ott azt mondták hogy teljes elektronikai letiltást nem csinál a rendszer csak az indítómotort és a motorvezérlést tiltja le ha lopási kísérletet észlel.A rendszert szervíz módba tudtam állítani, tehát ki tudtam kapcsolni és ilyenkor ha az is tiltotta volna le vissza kellett volna állnia mindennek.Aztán a szervizben megállapították hogy a főkábelben van valami kontakt hiba. Egyébként a pajzs sem kapott áramot az aksitól tehát az nem tudott beavatkozni.Az egészet nem értem...nem jellemző hasonló meghibásodás BMW-re úgy gondolom.
Mitől lehet ez az egész hogy este lerakom a kocsit és reggelre se kép se hang.




státusz Robert74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 12:42


YELLOW írta:
Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.


úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz! (ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.


Nem tudom hogy mi köze annak hogy hol lakom a szervizeléshez.Bárhová el tudom vinni az autót, a költség nem számít.Ja és igen telik F10-re, csak nem bizom a magyar szakszervizben.De ha ilyen emberek akarnak ilyen véleménnyel segíteni ,akkor inkább kiviszem az autóm egy Németországi szakszervizben . Ott segítenek nem irigykednek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 12:35


Mikey1985 írta: Sziasztok.
Új vagyok a csoportban,gondoltam megosztom veletek kis történetem.
Az adott példány egy e92 325i lci 2010 140e km. 8 hónapja van nálam az autó.
Krakkói kiruccanás 500 km hiba nélkül plusz ottani kis barangolások +300 km szintén hiba nélkül.
Péntek reggel haza indulás-nyitom az autót semmi gond viszont amikor csuknám magamra az ablak láttam hogy fent maradt és szorul a díszléchez (tehát nyitásnál nem húzta le automatikusan azt a kb 1cm-t). Kulcsot bedugom-hát semmi...se gyújtás se belső világítások stb. Gondoltam ez van lemerült az aksi-bikakábel másik autóról...semmi. Az autó nem vett fel egy csepp áramot sem! Remek-Krakkói autómentő hívás! Legközelebbi BMW szervíz-átvizsgálás 2.5 óra után kitalálták hogy főkábel "no coonnection" 3 nap alatt megcsinálják (ez egy pénteki nap volt hétfő délutánra kész "is") Ebből köszönöm nem kértem,majd kiállítottak egy számlát 900zlotyról (kb 65e Ft) a 2.5 órás munkadíjra-átvizsgálásra.Náluk nem órára van megadva a munkadíj hanem 5perc/36Zlotyi-2500FT. Egyébként kb 1.5 órát töltöttek azzal hogy a pajzs védelemre gyanakodtak hogy az tiltja le az autó elektronikáját.Kértem nézzék át az autó biztosítékait és kábeleit és lám ott volt valami kontakt hiba.Amit természetesen nem tudnak azonnal megjavítani.
Budapestről indítottak értünk egy autómentőt és haza hoztuk az autót.
Ami plusz érdekesség hogy miközben haza fele jöttünk elkezdtek az elektromos dolgok visszajönni a kocsiba (nyilván a rázkódástól) láttam az autómentőből hogy világít a pajzs ledje,megálltunk tudtam-nyitni,kormányzárat ki tudtam oldani stb...stb
Mikor haza értünk már az ablakok is működtek le-fel

Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez az egész és hogy vajon mi okozhatta mindenféle előjel nélkül?!

Köszi előre is az infókat.


én kb. azt mondtam volna, akksi saru lazult meg.
aztán írtad a pajzs-ot. hát nem tudom. elég sok érdekes dolgot olvastam erről, nem tudom mennyire igaz, de el tudom képzelni. állítólag több autótolvaj is megerősítette ezt. hogy annyi lényege van a rendszernek, nem az eszköz jó, hanem a szervezett háttér. az írásokban azt írták, hogy le van vajazva a dolog, tehát a pajzs matricás autók, vagy jelzésűek ki vannak adva és azokhoz nem nyúlhatnak a tolvajok. a nagyok! a kicsik hozzá nyúlnak valószínű, de azok ellen meg pont olyna hatásos, mint egy 10-20ezres riasztó kb.
végülis arra akartam kilyukadni, hogy lehet a pajzs xarakodik benne és az érzékelt valamit, ami alapján megszüntette az áramellátást. legalábbis ez lenne a tippem.

Mikey1985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz Mikey1985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2015. november 29. vasárnap, 11:58


Sziasztok.
Új vagyok a csoportban,gondoltam megosztom veletek kis történetem.
Az adott példány egy e92 325i lci 2010 140e km. 8 hónapja van nálam az autó.
Krakkói kiruccanás 500 km hiba nélkül plusz ottani kis barangolások +300 km szintén hiba nélkül.
Péntek reggel haza indulás-nyitom az autót semmi gond viszont amikor csuknám magamra az ablak láttam hogy fent maradt és szorul a díszléchez (tehát nyitásnál nem húzta le automatikusan azt a kb 1cm-t). Kulcsot bedugom-hát semmi...se gyújtás se belső világítások stb. Gondoltam ez van lemerült az aksi-bikakábel másik autóról...semmi. Az autó nem vett fel egy csepp áramot sem! Remek-Krakkói autómentő hívás! Legközelebbi BMW szervíz-átvizsgálás 2.5 óra után kitalálták hogy főkábel "no coonnection" 3 nap alatt megcsinálják (ez egy pénteki nap volt hétfő délutánra kész "is") Ebből köszönöm nem kértem,majd kiállítottak egy számlát 900zlotyról (kb 65e Ft) a 2.5 órás munkadíjra-átvizsgálásra.Náluk nem órára van megadva a munkadíj hanem 5perc/36Zlotyi-2500FT. Egyébként kb 1.5 órát töltöttek azzal hogy a pajzs védelemre gyanakodtak hogy az tiltja le az autó elektronikáját.Kértem nézzék át az autó biztosítékait és kábeleit és lám ott volt valami kontakt hiba.Amit természetesen nem tudnak azonnal megjavítani.
Budapestről indítottak értünk egy autómentőt és haza hoztuk az autót.
Ami plusz érdekesség hogy miközben haza fele jöttünk elkezdtek az elektromos dolgok visszajönni a kocsiba (nyilván a rázkódástól) láttam az autómentőből hogy világít a pajzs ledje,megálltunk tudtam-nyitni,kormányzárat ki tudtam oldani stb...stb
Mikor haza értünk már az ablakok is működtek le-fel

Valakinek valami ötlet hogy mi lehet ez az egész és hogy vajon mi okozhatta mindenféle előjel nélkül?!

Köszi előre is az infókat.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Hege08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 28. szombat, 10:56


YELLOW írta:
Hege08 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.


Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.


a tükrös téma éppen lehet CKM.


Nem xenon,csak halogén.


akkor nincs automata állításod.
az indításnál lévő motorállítást pedig akkor látod, ha világít a pilács.
illetve bár nekem E46 van, de azt vettem észre, ha rövid időre áll az autó, akkor nem csinálja, csak hosszabb állás után. de elvileg csak gyújtásra is csinálnia kellene.

Köszönöm a segítséget!!!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 28. szombat, 07:41


Robert74 írta: Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.


úgy, hogy meg sem adod, hogy merre laksz, elég nehéz ajánlani valakit.
de, tudok egyet. BMW szervíz! (ugye írja is, hogy ellenőriztesse a szervízzel) ha telik F10-re, akkor egy szervíz sem okoz nagy gondot.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 28. szombat, 07:38


Hege08 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.


Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.


a tükrös téma éppen lehet CKM.


Nem xenon,csak halogén.


akkor nincs automata állításod.
az indításnál lévő motorállítást pedig akkor látod, ha világít a pilács.
illetve bár nekem E46 van, de azt vettem észre, ha rövid időre áll az autó, akkor nem csinálja, csak hosszabb állás után. de elvileg csak gyújtásra is csinálnia kellene.

státusz Robert74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 23:40


Sziasztok. Tudnátok nekem segiteni hogy ki tudna szoftvert frissiteni egy 2010-es F10 535I-ben.Állitólag erre lenne szükség mert néha bead egy hibakódot.
Pontosan ezt irja kirivetrain, Continue the journey at a moderate speed. Full performance not available. Have the problem checked by Service"
Megköszönném ha valaki tudna segiteni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz Hege08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 22:14


YELLOW írta:
lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.



Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.


a tükrös téma éppen lehet CKM.

Nem xenon,csak halogén.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 21:38


lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.



Tükörkapcsolon a vezetö oldalira kell ällitani,csak akkor van padka funkciod.


a tükrös téma éppen lehet CKM.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 27. péntek, 21:26


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Hege08 írta: Sziasztok!
A Segítségeteket szeretném kérni.Pár hete vettem egy e91 lci-t és még nem nagyon ismerem ki magam benne. Valamiért az automata fényszóró magasság állítás inditáskor megszünt,de ha manuálisan állítom működik.A másik amit nem tudok hogyan lehet állítan,a jobb oldali tükör.Eddig ha hátramenetbe kapcsoltam a tükör lentebb hajlott,hogy lássam a padkát. Most ez is megszünt.
Előre is köszönöm a válaszokat!


automata állításnál (Xenon) nincs mellette manuális állítás is.
vagy arra gondolsz, amikor indulásnál mozgatja? de akkor nem xenon-od van. bár LCI-ben meg az szokott. nem értem.


E9x-ben is lehet van ilyen car key memory,mint 46-nál.Lehet ott a gond.Próbálja ki sztem másik kulccsal.


nem valószínű, hogy a lámpa magasság állítás CKM beállítás lenne. és ha amnuálisan tudja állítani a magasságot, akkor nincs automata állítás. hacsak nem olyan lámpavezérlő modul van benne, ami menet közben állítgatja, sebesség függvényében vagy időjáráséban. más autókban van ilyen, itt nem tudom.


Én sem vágom ezt.



BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!