státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 20:58


ZE gyártmányú az a tartály. Az opelekben is olyan van. Épp tegnap láttam egy astrában.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 20:43


Diabolica írta:
Nekem-8 írta: Emberek, megsérült a szervó pumpán lévõ mûanyag tartály. Kicseréléném, de nem nagyon lehet kapni külön. Esetleg nincs valakinek?
Illetve, ahogy nézegettem, E39 és X5-ön is ilyemi tartály van. Igaz a száma más a pumpának. Ettõl még a tartályok egyformák?


Nagyon sok motorhoz van ugyanolyan tartály3-as 5-ös és még hetesen is. 3 e ft és gyakorlatilag sztem minden bontóban kapsz.


épp ezaz, hogy sehol sincs. 1 helyen találtam, de csak pumpával együtt, horror áron. Ha valakinek lenne, plíz dobjon 1 privit. Thx.

státusz Diabolica

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 296

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 15:48


Nekem-8 írta: Emberek, megsérült a szervó pumpán lévõ mûanyag tartály. Kicseréléném, de nem nagyon lehet kapni külön. Esetleg nincs valakinek?
Illetve, ahogy nézegettem, E39 és X5-ön is ilyemi tartály van. Igaz a száma más a pumpának. Ettõl még a tartályok egyformák?


Nagyon sok motorhoz van ugyanolyan tartály3-as 5-ös és még hetesen is. 3 e ft és gyakorlatilag sztem minden bontóban kapsz.

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. április 07. szombat, 11:21


Emberek, megsérült a szervó pumpán lévõ mûanyag tartály. Kicseréléném, de nem nagyon lehet kapni külön. Esetleg nincs valakinek?
Illetve, ahogy nézegettem, E39 és X5-ön is ilyemi tartály van. Igaz a száma más a pumpának. Ettõl még a tartályok egyformák?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. április 03. kedd, 20:09


...semmi közük egymáshoz.

petike

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2007. április 03. kedd, 13:09


Emberek a a touring és a limo 2002 utáni hátsó lámpa megegyezik?

státusz zolitds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. január 22. hétfő, 13:06


Sajna nem volt fûthetõ a gyári. A késõbbiekben viszont szeretném beköttetni azt is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 22. hétfő, 10:21


a fûtõbetétet pillanatok alatt belevarják. Ha a korábbi ülésed fûthetõ volt, abból kell kivenni és bármelyik kárpitos belevarja neked. Nekem van egy kecskeméti ismerõsöm, õ már csinált ilyet e46-on.

Peti

státusz zolitds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. január 22. hétfő, 09:13


Nem alcantra szövet. Fekete színû a bõr a szövet pedig sötétszürke. Pesti sráctól vettük. Az a baj hogy nem fûthetõ.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. január 22. hétfő, 06:04


honnan sikerült ilyet szerezned (fekete félbõr, nem alcantara-szövet, ugye??)???? Nekem is ilyen van el. gerinctámasz nélkül, de annyira tetszik, ha találnék enyszép állapotú vezetõ és utasoldali ülést biztos megvenném.

Peti

státusz zolitds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. január 21. vasárnap, 22:34


Helló Mindenki!

Visszatérve az ülésekre: kicseréltem a gyári üléseket félbõr sportra, ami gerinctámaszos, de nem mûkszik. (nincs vezetékelve?). Hogy lehet ezt beépíteni? Márcsak azért is mert a vezetõ felõli ülést elég kényelmetlen helyzetben hagyták. 320d (2003).

státusz meszes

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2006. november 11. szombat, 00:04


pati írta: Hello Mindenki!

Elegem van a járgányból, mert nem akar menni az Istennek sem. Új légtömegmérõ, kitakarított AGR,turbó nyomás,vákum jó, és mégis szarakodik. Nincs nyomaték gyenge a motor, egyenetlen teljesítmény. És rendszerint befüstöl. Egy Trabi simán rámver százon és ez nem vicc. (320d 2001.05.)
Van aki tapasztalt már ilyet, mi a megoldás?

Csao, én is ilyesmivel küzdõk, de nekem alakul. Hibalista: Lt-mérõ (persze) EGR szabályzás, izzítógyertya (nem ide tertozik) levegõhõmérsékletmérõ, és nyomásszabályzás.
Jelenleg izzitócsere megtörtént, az egyértelmû, EGR szelep szorult, meglett járatva, most szabályoz, hibatároló törölve, most használom, mit ír újra, de még nem az igazi, erõtlen, nehezen pörög fel, de sokkal jobb mint volt. valószínû a diesel nyomással lesz a probléma, de még nem tuti. Az enyém 150 Le-s 2002-es.

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 20:08


pati írta: ducati113: Ez még adagolós széria. nincs chip gyári minden. a hibák amiket beírogat ki vannak törölve. egyik sem a motordiagnisztika hiba üzenete. adagolora utaló hiba volt már de akkor miért van az hogy hol jó, hol nem jó ?


Ha! Akkor meg nincs mirõl beszélni.Naná ,hogy adagolós a motor ahogy melegszik úgy változik a motor járása.Ez tud olyat is,hogy alapjáraton le fel pörög a motor rosszabbik esetben szét is pörög.Sajnos a tengelyek illesztései kivannak kopva.30-40ezer talán ennyibõl megúszod.De akkor a porlasztóid se lehetnek valami jók.Az még 30.

státusz pati

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 213

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 17:10


ducati113: Ez még adagolós széria. nincs chip gyári minden. a hibák amiket beírogat ki vannak törölve. egyik sem a motordiagnisztika hiba üzenete. adagolora utaló hiba volt már de akkor miért van az hogy hol jó, hol nem jó ?

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 10. péntek, 16:39


pati írta: Hello Mindenki!

Elegem van a járgányból, mert nem akar menni az Istennek sem. Új légtömegmérõ, kitakarított AGR,turbó nyomás,vákum jó, és mégis szarakodik. Nincs nyomaték gyenge a motor, egyenetlen teljesítmény. És rendszerint befüstöl. Egy Trabi simán rámver százon és ez nem vicc. (320d 2001.05.)
Van aki tapasztalt már ilyet, mi a megoldás?


SZERINTEM!! A légtömegmérõ ha szar ha jó attól még az autó megy.Nehéz észrevenni hogy jó vagy rossz.Nem fûstõl az marhaság.A rángatás sem írható a lég t-m re.A turbó ha rossz attól csak az olajat eheti,vagy olyan szar,hogy azt már rég észrevetted volna.Akkor már alap járaton is füstölne egy jó meghajtás után.Üza szivattyú ha nem szálit eleget,ezt csak nagy sebességnél veszed észre,Megtorpan az autó vagy le is áll.Üza szûrõ dugúlás deto.De nem füstül.Hát akkor mi maradt?Nagy nyomású szivattyú Hát erre már érdemes lenne rámérni.Porlasztok?Kompjuter?Nem chipes?Szervizbe Viddel és töröltesd az agyát.Van egy olyan lehetõség,hogy ha chipelték és törlik az agyát visszaáll egy gyári beállításra.Engemis figyelmeztetek,hogyha szervizbe viszem az autómat ezt mindig mondjam el mert ki törölhetik a chipelést.Talán ez a legolcsóbb.
A többire nem is merek gondolni.Reménykedj,hogy nem ez a baja.De én is kíváncsi vagyok.Ha jó lesz kérlek írd meg.