autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 21:23


InsectKiller írta: Hát én levettem de nem tudom mit kell keresnem :S
Nézegettük a karosszériással de nem tudtunk rájönni, hogy hol és mi?!
Ki kell venni az akksit is? Az egy sima kábel vagy mi?
Nem tudom ki az aki tudja mi az...

Hori írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!

Szóval abban kellene egy kis segítség, hogy pontosan hol találom ezt a robbanó sarut?! Igazából nem tudom, hogy mit kell keresnem :S
Hátul van az akksinál vhol?! Hogy férek hozzá, hogyan találom meg?!

Üdv,

IK



Tudtommal hátul az aksinál ha leveszed a müanyagot ami takarja az aksit látnod kell


hívd fel holnap rhantost, tuti vágja, hol keresd és mit csinálj vele.

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 21:15


Hát én levettem de nem tudom mit kell keresnem :S
Nézegettük a karosszériással de nem tudtunk rájönni, hogy hol és mi?!
Ki kell venni az akksit is? Az egy sima kábel vagy mi?
Nem tudom ki az aki tudja mi az...

Hori írta:
InsectKiller írta: Sziasztok!

Szóval abban kellene egy kis segítség, hogy pontosan hol találom ezt a robbanó sarut?! Igazából nem tudom, hogy mit kell keresnem :S
Hátul van az akksinál vhol?! Hogy férek hozzá, hogyan találom meg?!

Üdv,

IK



Tudtommal hátul az aksinál ha leveszed a müanyagot ami takarja az aksit látnod kell


Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 21:06


InsectKiller írta: Sziasztok!

Szóval abban kellene egy kis segítség, hogy pontosan hol találom ezt a robbanó sarut?! Igazából nem tudom, hogy mit kell keresnem :S
Hátul van az akksinál vhol?! Hogy férek hozzá, hogyan találom meg?!

Üdv,

IK



Tudtommal hátul az aksinál ha leveszed a müanyagot ami takarja az aksit látnod kell

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 21:03


Sziasztok!

Szóval abban kellene egy kis segítség, hogy pontosan hol találom ezt a robbanó sarut?! Igazából nem tudom, hogy mit kell keresnem :S
Hátul van az akksinál vhol?! Hogy férek hozzá, hogyan találom meg?!

Üdv,

IK

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 22. csütörtök, 14:33


Prof írta:
hil írta:


meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne


De mint írtam, lehet, hogy az olajszint érzékelõ haldoklik, amit csak az olaj leengedése után tudsz cserélni, mert az olajteknõ alján van és 3 db csavar tartja. Kb 23K Ft, én Ebayon vettem azt hiszem 10 körül, de a régít több napos áztatással kimostam, aztán jó lett. Iszonyat, mennyi szutyok volt benne, dizelnél meg mégtöbb az olajban lévõ korom miatt. Abban az olajcsere után pár 100 Km-el is mintha kátrány lenne benne
hil[/quote]

ezzel a beirással arra sarkalsz hogy lebontom az egész olajteknöt és kitisztitom [/quote]

miért vennéd le az olajteknõt? elég a jeladót kivenni. 3 csavar tartja.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 22:16


Prof írta:
hil írta:


meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne


De mint írtam, lehet, hogy az olajszint érzékelõ haldoklik, amit csak az olaj leengedése után tudsz cserélni, mert az olajteknõ alján van és 3 db csavar tartja. Kb 23K Ft, én Ebayon vettem azt hiszem 10 körül, de a régít több napos áztatással kimostam, aztán jó lett. Iszonyat, mennyi szutyok volt benne, dizelnél meg mégtöbb az olajban lévõ korom miatt. Abban az olajcsere után pár 100 Km-el is mintha kátrány lenne benne
hil[/quote]

ezzel a beirással arra sarkalsz hogy lebontom az egész olajteknöt és kitisztitom [/quote]
Az bizony nem kis munka, de az olajteknõ tömítés cserérõl ne feledkezz meg, mert az visszatenni már nem érdemes. A motort kissé meg kell emelni, mert a bölcsõtõl nem fér ki az olajteknõ.
hil

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 22:13


hil írta:


meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne [/quote]

De mint írtam, lehet, hogy az olajszint érzékelõ haldoklik, amit csak az olaj leengedése után tudsz cserélni, mert az olajteknõ alján van és 3 db csavar tartja. Kb 23K Ft, én Ebayon vettem azt hiszem 10 körül, de a régít több napos áztatással kimostam, aztán jó lett. Iszonyat, mennyi szutyok volt benne, dizelnél meg mégtöbb az olajban lévõ korom miatt. Abban az olajcsere után pár 100 Km-el is mintha kátrány lenne benne
hil[/quote]

ezzel a beirással arra sarkalsz hogy lebontom az egész olajteknöt és kitisztitom


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 22:04


[/quote]

meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne [/quote]

De mint írtam, lehet, hogy az olajszint érzékelõ haldoklik, amit csak az olaj leengedése után tudsz cserélni, mert az olajteknõ alján van és 3 db csavar tartja. Kb 23K Ft, én Ebayon vettem azt hiszem 10 körül, de a régít több napos áztatással kimostam, aztán jó lett. Iszonyat, mennyi szutyok volt benne, dizelnél meg mégtöbb az olajban lévõ korom miatt. Abban az olajcsere után pár 100 Km-el is mintha kátrány lenne benne
hil

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 21:59


Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö


Piros színben akkor pompázik az olajos kanna, ha NINCS olajnyomás, vagy alacsony, ami nemigen fordul elõ, de ebben az esetben tanácsos azonnal leállítani a motort. A sárga az az alacsony olajszintet jelzi. Egyszer nekem is volt és a motor leállítása után is valamennyi ideig világított, be is szartam miatta, mert akkor vettem az autót.

hil

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:33


Hori írta:
Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö




Én úgy emlékszem a kocsi kézikönyvében az van benn ha alacsony az olajszint leállitás után világit a jel. ha menet közben szépen pirosan világit akkor régen rossz mert nincs olajnyomás
jól tudod a narancs az olajszint a piros olajnyomás. meg kell nézni a nívópálcát mennyi olaj van benne

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:32


Hori írta:
Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö




Én úgy emlékszem a kocsi kézikönyvében az van benn ha alacsony az olajszint leállitás után világit a jel. ha menet közben szépen pirosan világit akkor régen rossz mert nincs olajnyomás


meggyöztél holnap ugyis olajat akartam cserélni benne

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:30


Prof írta:
hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö




Én úgy emlékszem a kocsi kézikönyvében az van benn ha alacsony az olajszint leállitás után világit a jel. ha menet közben szépen pirosan világit akkor régen rossz mert nincs olajnyomás

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:26


Hori írta:
Prof írta: na még egy apro probélma

a kárpit a képen is jol látthato modon levált a szivacsrol történt már ilyen valakivel vagy ez egyedi probléma

mivel lehetne ezt esztétikusan visszaragasztani ?



Cserés volt a hátsó szélvédöd???


szerintem nem miért ?

ha jol láttom gravirozott gyári van benne

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:24


hil írta:
Prof írta: probléma a következõ

mostanában kettöször tapasztaltam hogy amikor az autot leállitottam a müszerfalon az akku meletti olajkana narancssárgán villágit egy ideig ezt mi okozza ?

Talán alacsony az olajszint, vagy az olajszint érzékelõ kezd meghalni
hil


ha az olajszint lenne alacsony akkor müködés közben villanna be a szokásos piros szinben

de itt leállitáskor villant ki és narancs szinben mint az izzitás jelzö

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 21. szerda, 20:23


Prof írta: na még egy apro probélma

a kárpit a képen is jol látthato modon levált a szivacsrol történt már ilyen valakivel vagy ez egyedi probléma

mivel lehetne ezt esztétikusan visszaragasztani ?



Cserés volt a hátsó szélvédöd???