szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 23:33


anubisz írta:
szotakdavid írta:

Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom



Ez szívás. hogy szeded le, ha fogják a csavarok. Szerintem ennek trancsír lesz a vége, már mint valahogy le kell, vagy szét kell szakitani a zárat belülről. Valami megoldás biztos van rá, ha írja is, hogy ha bekulázik a zár, nem lehet nyitni az ajtót.Gondolom a szervízbe se tépik le az ajtót.[/quote]

egy műanyag ház van az egészen vannak rajta pattintós illesztések csak addig ne akarom azt letördelni amíg nincs másik hátsó záram elvileg holnap lesz és akkor hétvégén azt is megpróbálom megcsínálni majd írok mit alkottam a hétvégén

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 23:25


szotakdavid írta:

Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom

[/quote]

Ez szívás. hogy szeded le, ha fogják a csavarok. Szerintem ennek trancsír lesz a vége, már mint valahogy le kell, vagy szét kell szakitani a zárat belülről. Valami megoldás biztos van rá, ha írja is, hogy ha bekulázik a zár, nem lehet nyitni az ajtót.Gondolom a szervízbe se tépik le az ajtót.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 23:09




Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62

[/quote]

Magát a zárat nem tudom kiszedni mert nem nyílik az ajtó és az ajtó élén van 3 csavar amit kikéne szedni és ki lehetne venni a zárat.Az ajtó kárpitot le lehet szedni csukott ajtónál is kurva nehéz de le lehet én arra gondolok h ami elhúzza a reteszt az eltörött nyitja zárja az ajtót de reteszt nem húzza el mikor nyitogatod belülrőkl vagy kívülről.

Imádok bütykölni azért is csínálom én inkább legalább ha elbaszom akkor csak magamat hibáztathatom



kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 23:00


Nekem az lenne a problémémm,hogy amikor ráadom a gyujtást nem égnek ki a viszajezö lámpák
gyanakszok gyujtás kapcsolora mert régeben is csinálta de mostmár egyre gyakraban.Kábeleket is megnéztem megmozgatam utána is rossz volt.
Valaki tudna segiteni valamilyen videoval hogy lehet kiszedni a gyujtáskapcsolot ha az a baja és hogy honann rendeljem meg?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 22:55


anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.


Ezt még soha nem szereltem na majd most

Én is csak a termosztátra tudok gondolni,hétvégén ismét szétszedem

Esetleg arra nincs válaszod h a bal hátsó ajtóm se kivülről se belülről nem nyitható?? kárpitot leszedtem,de sokat nem tudtam kezdeni vele.rendesen zár meg nyit csak nem nyílik gomb feljön lemegy.

Köszi előre is


Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Arra figyelj oda ha a szerelésnél valamit elbaszol, többet nem nyitod ki az ajtót, és le kell bontani roncsolással a belső borittást. Ha te szereled ki,és be, előtte csinálj próbanyitásokat mielőtt visszarakod a kárpitot, mert ha beragad így be tudsz nyúlni.

Figyelem!
Végezzünk funkció megtekintéséhez csak ajtót.
Ha az ajtó zárva van
és a beállítás a rotációs csatár zár hibás,
előfordulhat, hogy nem lehetséges, hogy nyissa ki ajtót többé
és az ajtó takarólemez kell semmisíteni.

Ezt írja a Tis- be.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 22:32


szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.


Ezt még soha nem szereltem na majd most

Én is csak a termosztátra tudok gondolni,hétvégén ismét szétszedem

Esetleg arra nincs válaszod h a bal hátsó ajtóm se kivülről se belülről nem nyitható?? kárpitot leszedtem,de sokat nem tudtam kezdeni vele.rendesen zár meg nyit csak nem nyílik gomb feljön lemegy.

Köszi előre is


Nézd, te frekventált helyen laksz, ott vannak jó szerelők, de ha szeretsz bütykölni, nincs más választásod, szét kell szedned az ajtót, én azt csinálnám. és úgy csinálj ajtózárást, hogy lehessen látni, mi nem mozdul. Magába a nyitó szerkezetet kiszedted már?
Ezt az 1 est kéne kiszedned, ami hátul van az ajtóba, végül is ez a szerkezet reteszel, szerintem abba van a baj.
http://static.bmwfans.info/ima...c2X3A=.png
Ha le van zárva a kocsi belülről, a kilincsel ki tudod nyitni, belülről?
Kapd ki ezt, valami szerintem szét ugrott benne. Ha nem nyílik az ajtó, hogy szedted le a kárpitot? Ezt a trükköt nekem is mutasd meg.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/06/55/62



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. november 08. csütörtök, 22:45

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 22:19


anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.


Ezt még soha nem szereltem na majd most

Én is csak a termosztátra tudok gondolni,hétvégén ismét szétszedem

Esetleg arra nincs válaszod h a bal hátsó ajtóm se kivülről se belülről nem nyitható?? kárpitot leszedtem,de sokat nem tudtam kezdeni vele.rendesen zár meg nyit csak nem nyílik gomb feljön lemegy.

Köszi előre is


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 22:07


szotakdavid írta:
hil írta:
szotakdavid írta:

Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

Szia Dávid!
Szívesen segítenék, de csak az én autóm kiszedését tudnám leírni, viszont az benzines, a dízelnél nem tudom mi az eltérés.

Közben látom, hogy sikerült letölteni a leírását.

Én is küldtem erről egy kivonatot mailban. A venti lapátokat ne is próbáld leszedni, mert visszarakni már nem fogod tudni. Én Castrol lánckenő sprayt használtam, de biztosan jó más is


Köszönöm szépen hétvégén megcsínálom mert van még más problémám is.

Hátha tud valaki segíteni termosztátjaim kicseréltem ,de a vizem még mindig nem melegszik. volt már valakinek ilyen?
Hőfok jeladóm jó.Én már csak arra tudok gondolni h valamelyik termosztát hibás..


Dieselnél nem tudom, de ha a vized nem melegszik, annak sok oka nem lehet, csak a termosztát, hogy nyitva marad.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 22:02


szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??


Azt nem tudom pontosan, de biztos vagyok benne, hogy vagy annyira kreatív, látni fogod, hogy adja magát. Ha leveszed a pollenszűrő tartót, utána látni fogod. Azért készülj fel, ha még nem szedted ki, elsőre nem lesz egyszerű. Nehéz hozzáférni, nehezen lehet kiszedni, alig fér ki. Nálam legalábbis a 6 hengeresnél.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 22:00


hil írta:
szotakdavid írta:

Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

Szia Dávid!
Szívesen segítenék, de csak az én autóm kiszedését tudnám leírni, viszont az benzines, a dízelnél nem tudom mi az eltérés.

Közben látom, hogy sikerült letölteni a leírását.

Én is küldtem erről egy kivonatot mailban. A venti lapátokat ne is próbáld leszedni, mert visszarakni már nem fogod tudni. Én Castrol lánckenő sprayt használtam, de biztosan jó más is


Köszönöm szépen hétvégén megcsínálom mert van még más problémám is.

Hátha tud valaki segíteni termosztátjaim kicseréltem ,de a vizem még mindig nem melegszik. volt már valakinek ilyen?
Hőfok jeladóm jó.Én már csak arra tudok gondolni h valamelyik termosztát hibás..

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 21:47


szotakdavid írta:

Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

Szia Dávid!
Szívesen segítenék, de csak az én autóm kiszedését tudnám leírni, viszont az benzines, a dízelnél nem tudom mi az eltérés.

Közben látom, hogy sikerült letölteni a leírását.

Én is küldtem erről egy kivonatot mailban. A venti lapátokat ne is próbáld leszedni, mert visszarakni már nem fogod tudni. Én Castrol lánckenő sprayt használtam, de biztosan jó más is



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 21:35


anubisz írta:
szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.


köszönöm végre letudtam tölteni
Dieselben nem kell leszedni a szívósort ügye??

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 21:08


szotakdavid írta:
hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid


Töltsd le, ebbe benne van.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

640-4 oldalon kezdődik.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/04/55/73

itt is van pár kép.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. november 08. csütörtök, 21:13

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 20:43


hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



Röviden letudnád írni h kell kiszedni a ventit??nekem is ez a bajom

Köszi Dávid

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 19:21


hil írta:
Robinson írta: Sziasztok,

Ha be van kapcsolva a fűtés, nyikorog az a fránya mittoménmi, venti? középen. Mi a fenét lehet vele csinálni? Fújjak bele wd40?

Szia! Azzal csak rontasz rajta. Megtapasztaltam sajnos. Én azt csináltam, két éve, hogy kiszedtem a ventit, nem nagy munka, a csapágyakat kimostam féktisztítóval, majd függölegesre állítva mindkét oldalt a csapágyat befújtam lánckenő sprayal. Ez a spary olyan, hogy a kifújás után rövid ideig folyékony, ezáltal be tud folyni a csapágyba, majd zsírszerű állagot vesz fel. Ezt minkét oldalról belülről meg kívülről is megcsináltam, kicsit megforgattam, beszereltem és azóta csend van. 2 éve!!! A lapátokat sajna én nem tudtam leszedni, de itt mondták többen is, hogy nem is lehet.
Remélem segítettem, nekem ez bejött, aztán lehet, hogy van jobb eljárás is. A WD40-től pár nap után sokkal rosszabb lett a helyzet.



a védénegyven szemfényvesztés