- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320i
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 22:03
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 22:03
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:58
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:54
Sinyesz írta:YELLOW írta:Sinyesz írta:anubisz írta:YELLOW írta:Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk
Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.
Az olajszint középen van pontosan. Melyik biztit kell megnézni? Rálelek egyből így hozzá nem értőként vagy el van dugva.
kesztyűtartó kinyit és felette lenyit kis ajtót. így hirtelen fejből nem tom melyik az, de nézd meg az összeset. ki sem kell venni látni aminek elégett a szálja, csak világíts oda.
Rendben holnap reggel neki is esek, köszönöm szépen.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:51
YELLOW írta:Sinyesz írta:anubisz írta:YELLOW írta:Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk
Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.
Az olajszint középen van pontosan. Melyik biztit kell megnézni? Rálelek egyből így hozzá nem értőként vagy el van dugva.
kesztyűtartó kinyit és felette lenyit kis ajtót. így hirtelen fejből nem tom melyik az, de nézd meg az összeset. ki sem kell venni látni aminek elégett a szálja, csak világíts oda.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:50
Sinyesz írta:anubisz írta:YELLOW írta:Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk
Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.
Az olajszint középen van pontosan. Melyik biztit kell megnézni? Rálelek egyből így hozzá nem értőként vagy el van dugva.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:48
anubisz írta:YELLOW írta:Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk
Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:47
anubisz írta:YELLOW írta:Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk
Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:45
YELLOW írta:Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:42
Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:41
Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!
Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.
Mi lehet a gond?
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 21:38
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:47
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:45
fandor írta:anubisz írta:fandor írta:fandor írta:anubisz írta:fandor írta:anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html
Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.
Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.
Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.
Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget
Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....
Úgy, hogy minden rendbe, megálltam egy piros lámpánál, mikor zöldre váltott ráléptem a gázra és le állt, újra indítottam és minden rendbe. Rossz adatot küldött a jeladó. Be is írja egyből a hibát. De volt, hogy mentem a kocsival, pontkanyar volt, és alig bírtam bevenni, mert leállt közbe az autó, elment a szervó, minden. Csak lassan mentem, de épp elég. Az enyém automata, úgyhogy nem azért fulladtam le mert nem bírtam kuplungolni.
Csalóka, eleinte ritkán jelentkezik. Nekem már volt ilyen, akkor a másik fosta le magát.
Ezzel az autóval fulladtam le a legtöbbet az öcsém is elszokta vinni és ő is mondta hogy lefulladt vele, nem rég óta van nálam előtte ugyan ez volt e36 vanos nélkül és azzal nem fulladoztam meg semelyik másikkal persze azért előfordul az emberrel, mondjuk ez a p0340 -es kód nem volt, de azért utána nézetek ennek a jeladónak.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:39
anubisz írta:fandor írta:fandor írta:anubisz írta:fandor írta:anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html
Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.
Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.
Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.
Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget
Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....
Úgy, hogy minden rendbe, megálltam egy piros lámpánál, mikor zöldre váltott ráléptem a gázra és le állt, újra indítottam és minden rendbe. Rossz adatot küldött a jeladó. Be is írja egyből a hibát. De volt, hogy mentem a kocsival, pontkanyar volt, és alig bírtam bevenni, mert leállt közbe az autó, elment a szervó, minden. Csak lassan mentem, de épp elég. Az enyém automata, úgyhogy nem azért fulladtam le mert nem bírtam kuplungolni.
Csalóka, eleinte ritkán jelentkezik. Nekem már volt ilyen, akkor a másik fosta le magát.
Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:38