
- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 328i
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 12:07
Helló, E46-nál a hátsó ablakemelő gomb (ami az ajtón van) csak nálam nem világít, vagy eleve nem világítós a kapcsoló?
Elküldve: 2014. november 09. vasárnap, 12:07
Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 10:33
laleeboy írta:YELLOW írta:takimark írta: Helló egy Bmw e36 316i ről lenne szó ha a km óra nullázót nyomva tartom mik azok a.számok amiket be hoz? Kis bord van benne az meg csak az időt,dátumot illetve a külső hőmérsékletet mutatja?
titkos menü. nyomkodd a 8-asig
E36-nál pontosan nem tudom hogy vannak a dolgok
E36-nál ezeket "tudja"
http://www.bmw-m.net/techproc/test.htm
Elküldve: 2014. október 30. csütörtök, 10:12
YELLOW írta:takimark írta: Helló egy Bmw e36 316i ről lenne szó ha a km óra nullázót nyomva tartom mik azok a.számok amiket be hoz? Kis bord van benne az meg csak az időt,dátumot illetve a külső hőmérsékletet mutatja?
titkos menü. nyomkodd a 8-asig
E36-nál pontosan nem tudom hogy vannak a dolgok
Elküldve: 2014. október 29. szerda, 22:06
takimark írta: Helló egy Bmw e36 316i ről lenne szó ha a km óra nullázót nyomva tartom mik azok a.számok amiket be hoz? Kis bord van benne az meg csak az időt,dátumot illetve a külső hőmérsékletet mutatja?
Elküldve: 2014. október 29. szerda, 19:49
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 23:21
Tano írta:toki24 írta: Okés köszi ugyis kiakarom cserélni a csöveket még a régi szövetes van gondolom 13 év alatt repedtek azért ahogy kell és nem nagy pénzből megvan hátha.. Aztán megint megnézzük addig nem veszek akkor szabályzót, geometria leragadás is lehet talán elég sokat hajtom városba rövidtávokra,bár habi 1200km-t megyek vele ebből kb 500 autóút ott azért ha az út elég jó meghajtom. Köszi a válaszokat!
A szelepet meg tudod nézni úgy, hogy felcseréled az EGR ugyanilyen szelepével a motor másik oldaláról. A kettő azonos típusú.
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 22:41
toki24 írta: Okés köszi ugyis kiakarom cserélni a csöveket még a régi szövetes van gondolom 13 év alatt repedtek azért ahogy kell és nem nagy pénzből megvan hátha.. Aztán megint megnézzük addig nem veszek akkor szabályzót, geometria leragadás is lehet talán elég sokat hajtom városba rövidtávokra,bár habi 1200km-t megyek vele ebből kb 500 autóút ott azért ha az út elég jó meghajtom. Köszi a válaszokat!
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 22:19
Tano írta:toki24 írta: Köszönöm .
kitöröltül a hiba kódokat holnap megyek megnézzük ujra hogy hozta-e ha igen akkor venni kell egy másik turbonyomásszabályzót? Illetve mik lehetznek a hiba jelenségek? néha de ritka.. hogy pl 4.-be 2200től 2500ig is megy de nem ugy..aztán 2600től érzed hogy lök és jobban húz..esetleg ez egy jel lehet?
A izzitást is köszi igy egyszerübb lesz megnézni hogy mi hol merre melyik lehet szar
De magyarul akkor nincs izzitásom vagy lehet kiment egy izzitógyertyám pl?
Igen, ilyen torpanás lehet a jele töltési gondnak. De ez nem azt jelenti, hogy biztosan a szelep a rossz, lehet más az oka, de a motorvezérlő csak a töltőnyomásból látja, hogy nem annyi mint kellene, és ő az említett szelep útján vezérel, tehát ezért ezt írja be hibának. De ettől még lehet más oka is, pl repedt vákumcső, szoruló turbógeometria stb. Utána kell járni.
Attól függ melyik elem a hibás. Ha a relé vagy biztosíték, akkor egyik gyertya sem izzít, mégha jók is. Ha valamelyik gyertya nem jó, akkor nyilván a többi működik. Ezt is ki kell méregetni elektromosan.
Pl. nekem anno a 100A-es biztosíték volt rossz a kesztyűtartó mögött, de ennek ellenére is az volt az üzenet, hogy hibás a relé. Ezért kell végigmenni az egész vonalon.
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 21:32
toki24 írta: Köszönöm .
kitöröltül a hiba kódokat holnap megyek megnézzük ujra hogy hozta-e ha igen akkor venni kell egy másik turbonyomásszabályzót? Illetve mik lehetznek a hiba jelenségek? néha de ritka.. hogy pl 4.-be 2200től 2500ig is megy de nem ugy..aztán 2600től érzed hogy lök és jobban húz..esetleg ez egy jel lehet?
A izzitást is köszi igy egyszerübb lesz megnézni hogy mi hol merre melyik lehet szar
De magyarul akkor nincs izzitásom vagy lehet kiment egy izzitógyertyám pl?
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 19:39
Tano írta:toki24 írta: Hali!
Volt két hiba a kocsiba amit a gép írt ki .: Töltönyomás vezérlő!
Ez mittakar pontosan? köszönöm!
illetve.: Izzitásvezérlő modul asszem
köszönöm!
A töltőnyomás vezérlő a turbó vákumos szabályozását végző elektromos szelep, ITT az 1-es elem.
A tiedbe nem izzításvezérlő modul van, hanem relé. A biztosíték-kábel-relé-kábel-gyertyák vonalon hibás valamelyik elem.
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 19:35
toki24 írta: Hali!
Volt két hiba a kocsiba amit a gép írt ki .: Töltönyomás vezérlő!
Ez mittakar pontosan? köszönöm!
illetve.: Izzitásvezérlő modul asszem
köszönöm!
Elküldve: 2014. szeptember 15. hétfő, 17:44
Elküldve: 2014. szeptember 13. szombat, 16:08
rece65 írta:YELLOW írta:rece65 írta:YELLOW írta:rece65 írta:
Köszi linket!
És ezt hogyan kell beszerelni,bekötni?
Van az ajtó aljában erre vmi furat és oda,vagy pedig ki kell fúrni az ajtót és úgy?
Látom adnak hozzá fúrót...
Az ár egy db-ra vagy egy párra vonatkozik?(nem egyértelmű de gondolom 1 db.)
Jobban elolvasva sztem egy párra van az ár megadva a második linken is..
Üdv!
nem a kasztnit kell kifúrni, hanem az ajtókárpit alját. amúgy jópofa, de valszeg én sem tenném fel. vagy előre egyet a lökösbe és kapcsolóval működtetve.
Lehet hogy kicsit túl feltűnő(sztem még elmegy) de esténként még jól jöhet ez a plusz fény amikor kilép az ember az autóból..(nekem már sokszor jó lett volna itt vidéken nem olyan az éjszakai közvilágítás mint a nagyvárosokban)
Az első lökösbe miért tennéd bele?(mi értelme van oda?)
kb annyi értelme mint az ajtóba
csak show elemként. de mivel a verdám közel nincs egy showcar szintjéhez, így ezlrt írtam, hogy nem tenném fel. de ha itt 3500-ért adják, akkor ebay-ről 1500-ból meg lehet.
Hát azért az ajtóban picit több értelme van de nem vagyunk egyformák!
Kell másik kábelt behúzni ennek vagy mehet rá a meglévő ajtó világításra?
Elküldve: 2014. szeptember 13. szombat, 15:50
YELLOW írta:rece65 írta:YELLOW írta:rece65 írta:
Köszi linket!
És ezt hogyan kell beszerelni,bekötni?
Van az ajtó aljában erre vmi furat és oda,vagy pedig ki kell fúrni az ajtót és úgy?
Látom adnak hozzá fúrót...
Az ár egy db-ra vagy egy párra vonatkozik?(nem egyértelmű de gondolom 1 db.)
Jobban elolvasva sztem egy párra van az ár megadva a második linken is..
Üdv!
nem a kasztnit kell kifúrni, hanem az ajtókárpit alját. amúgy jópofa, de valszeg én sem tenném fel. vagy előre egyet a lökösbe és kapcsolóval működtetve.
Lehet hogy kicsit túl feltűnő(sztem még elmegy) de esténként még jól jöhet ez a plusz fény amikor kilép az ember az autóból..(nekem már sokszor jó lett volna itt vidéken nem olyan az éjszakai közvilágítás mint a nagyvárosokban)
Az első lökösbe miért tennéd bele?(mi értelme van oda?)
kb annyi értelme mint az ajtóba
csak show elemként. de mivel a verdám közel nincs egy showcar szintjéhez, így ezlrt írtam, hogy nem tenném fel. de ha itt 3500-ért adják, akkor ebay-ről 1500-ból meg lehet.
Elküldve: 2014. szeptember 13. szombat, 11:17
rece65 írta:YELLOW írta:rece65 írta:
Köszi linket!
És ezt hogyan kell beszerelni,bekötni?
Van az ajtó aljában erre vmi furat és oda,vagy pedig ki kell fúrni az ajtót és úgy?
Látom adnak hozzá fúrót...
Az ár egy db-ra vagy egy párra vonatkozik?(nem egyértelmű de gondolom 1 db.)
Jobban elolvasva sztem egy párra van az ár megadva a második linken is..
Üdv!
nem a kasztnit kell kifúrni, hanem az ajtókárpit alját. amúgy jópofa, de valszeg én sem tenném fel. vagy előre egyet a lökösbe és kapcsolóval működtetve.
Lehet hogy kicsit túl feltűnő(sztem még elmegy) de esténként még jól jöhet ez a plusz fény amikor kilép az ember az autóból..(nekem már sokszor jó lett volna itt vidéken nem olyan az éjszakai közvilágítás mint a nagyvárosokban)
Az első lökösbe miért tennéd bele?(mi értelme van oda?)