
Elküldve: 2011. január 01. szombat, 17:19
Üdv mindenkinek! Véleményeteket kérném,bár lehet nagy marhaság de egy próbát megér


Elküldve: 2011. január 01. szombat, 17:19
Elküldve: 2011. január 01. szombat, 16:18
Elküldve: 2010. december 31. péntek, 19:50
woodstock írta: Sziasztok!
Ismerősöm 1-es bmw-jén amikor beteszed a kulcsot(azt az izét ami nem is kulcs) kijelez sárgán egy kormányt lakattal...és nem is indítózza a kocsit hiába nyomjuk a gombot de amúgy zárak nyílnak lámpa van minden van felhívta az assistance-t és azt mondták bikázza meg a kocsit az megoldja...de az okát nem mondták h ez miért van amúgy mélygarázsban van csak kanyarodva tudna kijönni de ugye megtolni sem tudjuk mert no kormány...terméyzetesen emiatt még a bikázás sem megoldható mer nem lehet mellé beállni és orral falnak van...szóval szívás a szitu!!! az akksi sarut lehúztuk hátha jó lesz de nem lett!!
Megoldás?
Elküldve: 2010. december 31. péntek, 19:36
Elküldve: 2010. december 29. szerda, 18:21
Tano írta:marko93 írta: Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy a BC kapcsolót be lehetne -e kötni a BC nélküli autóba??? ha igen hogyan van hozzá valami bekötési rajz
Igen, be lehet. Kapcsolási rajzot megtalálod a WDS-ben.
Elküldve: 2010. december 29. szerda, 16:47
marko93 írta: Üdv! Lenne egy olyan kérdésem hogy a BC kapcsolót be lehetne -e kötni a BC nélküli autóba??? ha igen hogyan van hozzá valami bekötési rajz
Elküldve: 2010. december 29. szerda, 13:50
Elküldve: 2010. december 28. kedd, 17:28
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 21:21
Bero írta: Nem függ össze a torpanással! A kolléga pedig jól írta az árat
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 21:12
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 20:29
woodstock írta:Bero írta: Üdv! Nem akarlak elkeseríteni,de nekem is ilyesmit produkált a verdám! 3-4x indítottam stb. Amikor ezt kezdte csinálni rá 3-4 hétre már nem is indult. Nekem AC pumpa volt
De menet közben semmi torpanást vagy lefulladást nem tapasztalok ha az lenne a baj akkor elvileg kéne valami jelének lenni h a motor nem kap elég naftát vagy nem?
Egyébbként ha esetleg az lenne a bajos akkor mibe fog nekem az fájni kb?
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 20:11
Bero írta: Üdv! Nem akarlak elkeseríteni,de nekem is ilyesmit produkált a verdám! 3-4x indítottam stb. Amikor ezt kezdte csinálni rá 3-4 hétre már nem is indult. Nekem AC pumpa volt
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 19:53
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 16:43
Zolee írta:woodstock írta:Zolee írta:woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!
Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?
Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító
Kicsit össze vagyok zavarodva már
A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.
Értem és hol tudok venni gyujtáskapcsolót mert realoem-n nem találtam az istenért sem az alkatrészek között...ezek szerint csak felújított vagy használt gyújtáskapcsolók vannak?
ja és hol van pápán a kulcsos amit írtál?
Kapcsolóval kapcsolatban keresd M.Attila-t itt az oldalon, esetleg itt is rákérdezhetsz.
Használtba meg KaszaMestert, szintén fórumtag.
Pápai kulcsmesterek - nem olcsók, de profik.
Elküldve: 2010. december 24. péntek, 14:31
woodstock írta:Zolee írta:woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!
Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?
Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító
Kicsit össze vagyok zavarodva már
A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.
Értem és hol tudok venni gyujtáskapcsolót mert realoem-n nem találtam az istenért sem az alkatrészek között...ezek szerint csak felújított vagy használt gyújtáskapcsolók vannak?
ja és hol van pápán a kulcsos amit írtál?