YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 11:51


ute107 írta: Valaki segítsen, hogy a gyári rádió csatlakozónál melyik az antenna kábele?!

BM24-em, van...
Valamikor találtam egy képet valaki galériájában, amiben le voltak szépen rajzolva a bekötések...

THX




bal alsó:






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. augusztus 21. szombat, 11:54

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2010. augusztus 21. szombat, 11:15


Valaki segítsen, hogy a gyári rádió csatlakozónál melyik az antenna kábele?!

BM24-em, van...
Valamikor találtam egy képet valaki galériájában, amiben le voltak szépen rajzolva a bekötések...

THX

TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2010. augusztus 20. péntek, 20:47


Sziasztok,

Megoldódott a hiba, leírom mi volt, mert nagyon tanulságos.
(hiba leírás pár kommenttel korábban)

Elmentem egy diagnosztikáshoz, és míg vártam rá lenyitottam a biztosíték táblát,
meg visszacsuktam.

Kijött a pacák, hogy álljak be.
De ekkor már nem világított se az EML se az ASC.
Gondoltam is milyen ciki, 50km.-et jövök rángatva, most meg nem világít.

Felrakta a gépre, és 3 lampdaszonda hibát írt ki.
Kód: 228, 227, 211.

Mondja betojt a lampdaszonda azt kell cserélni.
Ki is cserélte volna, de már zártak késő volt. (mázli)

Azóta mentem a kocsivak, sztrádán-városban ca. 150km.-t, és semmi gondja.
Konklúzió:

Nem a lampdaszonda szart be, az csak azért írt hibát mivel rángatott a kocsi,
és nem megfelelő volta benzin-levegő arány és hibát érzékelt.

Ha törölte volna a hibát, amikor beálltam, és újra indítottuk volna, nem jött volna vissza, mert már nem állt fent a hiba.

Valszeg valami kontakt hiba volt az AC-vel vagy a VANOS vezérléssel a bizti táblánál, és amikor VÉLETLEN megmozgattam jó lett.

Durva , de mindent kicseréltek volna.
Majd befújom az összeset WD40-el



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 19:40


Szia!

A 170 vagy a 150 lovas 320I ?
Ha a 170 akkor lehet a folytószelep mivel azon elektromos, de mindenképpen hibatároló lekérdezés vezetne a megoldáshoz.
üdv!


[quote="TheMan"][quote="YELLOW"]
TheMan írta: Sziasztok!


Szia,

Gyári méret van rajta, az is volt mindig most sem volt cserélve.
Valami másra gyaunuzok, valami elektromos okosság.

-Man-




TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 11:49


[quote="YELLOW"][quote="TheMan"]Sziasztok!


Szia,

Gyári méret van rajta, az is volt mindig most sem volt cserélve.
Valami másra gyaunuzok, valami elektromos okosság.

-Man-

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 11:20


TheMan írta: Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával.

Egyik pillanatról a másikra elkezdett világítani a EML (elektrische motor leistung)
és az ASC sárga háromszöge is.

Az autó rángat, 30km/h-val megy, nagyon ritkán rendesen is megy,
újraindítás után rövid ideig néha jó.

(E46, 320i) Gyertyák lettek cserélve ca 15.000km.-el ezelőtt. (NGK platunum, BMW)

Köszi előre is:
-Man-


gumiméret egyforma elől és hátul? ha nem, milyen méret van fent? Audistól már láttam ilyet, a kipörgésgátló az eltérő kerékátmérő miatt (gumitól ered) folyamatosan eltért az első és hátsó tengely forgása ezé dolgozott... hogy ez EML miért világít? talán lehet emiatt... ha egyforma a gumiméret ezáltal a teljes kerékátmérő, akkor lehet az ASC szenzor/jeladó... én erre tippelek, bár lehet más a helyzet



TheMan
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz TheMan

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 145

Elküldve: 2010. augusztus 18. szerda, 11:09


Sziasztok!

A segítségetek szeretném kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibával.

Egyik pillanatról a másikra elkezdett világítani a EML (elektrische motor leistung)
és az ASC sárga háromszöge is.

Az autó rángat, 30km/h-val megy, nagyon ritkán rendesen is megy,
újraindítás után rövid ideig néha jó.

(E46, 320i) Gyertyák lettek cserélve ca 15.000km.-el ezelőtt. (NGK platunum, BMW)

Köszi előre is:
-Man-



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. március 23. kedd, 07:21


Tano írta:
galrobika írta: Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.


Olvass bele az alábbi topikba, és minden kérdésedre válszt nyersz.



Köszönöm, a segítséget!Nem találtam meg az előzőekben ezt a topicot, de így már egyszerűbb!
Köszi!



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 21:50


galrobika írta: Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.


Olvass bele az alábbi topikba, és minden kérdésedre válszt nyersz.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. március 22. hétfő, 20:39


Sziasztok!

AGR-rel kapcsolatos kérdésem lenne, biztos tudtok segíteni!
Tehát kérdés: Tulajdonképpen mit szabályoz az AGR szelep? Mi a
funkciója? Csak azért kérdezem, mert a multkor computerre tetettem
a kisautót és a gép AGR hibát jelzett ki, viszont teljesítményben ill.
egyéb másban változást nem tapasztalok.Tehát mi a funkciója?
A segítséget előre köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 14:15


sikerült, de nekem nem a króm izén van fül, azon a pöcök van, de kifelé kijött az egész, utána már szét tudtam szedni, de úgysem volt egyszerű. most rajta van egy réteg fekete, hamarosan sötét nózi lesz.

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 13:29


YELLOW írta: közben találtam egy videót, megyek kipróbálom aszerint

YELLOW írta: BMW VESE kiszerelés

kellene egy kis help. egyszerűen nem tudom kivenni a veséket. azt láttam, hogy magába le kellene jönni a króm keretnek is a rácstól, de az sem megy. próbáltam úgy is, hogy az egészet kifelé nyomni, de egyszerűen nem jön, hiába nyomom a füleket. erről valakinek van valami infója?





Kinyitott motorháztetőnél belülről a krómkereten vanna fülek, azokat pattintsd ki és kifelé kijön a króm a többi befelé megy.
Én múltkor egy galambot ütöttem el, az kivette szépen

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 12:48


közben találtam egy videót, megyek kipróbálom aszerint

YELLOW írta: BMW VESE kiszerelés

kellene egy kis help. egyszerűen nem tudom kivenni a veséket. azt láttam, hogy magába le kellene jönni a króm keretnek is a rácstól, de az sem megy. próbáltam úgy is, hogy az egészet kifelé nyomni, de egyszerűen nem jön, hiába nyomom a füleket. erről valakinek van valami infója?





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17588

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 12:24


BMW VESE kiszerelés

kellene egy kis help. egyszerűen nem tudom kivenni a veséket. azt láttam, hogy magába le kellene jönni a króm keretnek is a rácstól, de az sem megy. próbáltam úgy is, hogy az egészet kifelé nyomni, de egyszerűen nem jön, hiába nyomom a füleket. erről valakinek van valami infója?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2001

státusz galrobika

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2010. március 19. péntek, 10:39


Amikor a szelepet cserélték,gondolom az összes lehetséges módon megnézték a hibákat,de 1etlen hibát sem írt,tehát akkor még nem jelentkezett a hiba!Ezt a hibát 8 km-el azelőtt érzékelte mielőtt Rhantos kollégánál rátettük a computert!A szelepcserénél és utána a gép szerint még nem volt semmi!