« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz glaci9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. május 16. szombat, 13:55


Sziasztok!
Nekem is ugyan az lenne a problémám mint Kristen76-nak. Magas fordulaton a motor csak fullad, rángat és hörög. Nem tudom mi lehet a baja.
Már a gyertyák, szűrők, lambdaszonda cserélve.
Még a benzinszűrőt és a katalizátort említették, de nem akarok megint feleslegesen költeni...
Van valami ötletetek mi lehet a gond?







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2015. május 16. szombat, 14:01

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. június 01. vasárnap, 08:47


Kristen76 írta: üdv urak!
Egy olyan probléma lépet fel a vassal kapcsolatban, hogy akár hideg akár meleg motornál bármelyik sebességi fokozatban 3800-4000 fordulatnál szinte leszabályoz a kocsi. Ilyenkor szinte lehörög a motor, fullad, köhög. Egyébként is van egy lomhaság benne, mert nem úgy pörög mint kéne, de ez a "leszabályzás" dolog előtt értetlenül álok.Tudna valaki benne segíteni??


Szia,bár nem bmw-nél hanem opel-nél volt ilyenem, ott az alapjárati motor csere megoldotta..vagy csak húzd le róla a csatit és jó lesz,csak a motorelektronika lámpa világítani fog.Ha még azóta nem oldódott volna meg.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. május 21. szerda, 13:55


üdv urak!
Egy olyan probléma lépet fel a vassal kapcsolatban, hogy akár hideg akár meleg motornál bármelyik sebességi fokozatban 3800-4000 fordulatnál szinte leszabályoz a kocsi. Ilyenkor szinte lehörög a motor, fullad, köhög. Egyébként is van egy lomhaság benne, mert nem úgy pörög mint kéne, de ez a "leszabályzás" dolog előtt értetlenül álok.Tudna valaki benne segíteni??

zmathe
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz zmathe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. február 07. péntek, 12:32




A bekarikazott ertek alapjaraton rendben van? feltetelezem hogy a felkialto jel nem viccbol van ott Ezek mellett folyamatosan lambdaszonda es uzemanyag ellato rendszer hibauzenetem van, lambdaszondat is csereltem mar. Meleg motorral apro alapjarati problemaim vannak, aonkivul tokeletesen mukodik az auto



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 07. péntek, 12:33

zmathe
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz zmathe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2014. január 15. szerda, 01:41


[quote="xanner5"]
xanner5 írta:
YELLOW írta:
xanner5 írta: VAn valkinek még ilyen problémály hogy 1000-2000 fordulatszámig dadog a motor "rángat" és utánna jól huz..?Mert akkor megmondom a problémát nekem ma csinálták meg!
Sok hülyeséget nézve énis kicseréltettem labda szonda stb és semmi köze hozzá!
e46 320i ről volt szó ..Ja és hidegen még el nem érte a kék szintet a viz addig nem csinálta csak mikor melegebb lett


szerintem attól függetlenül is elmondhatod, hogy valakinek van-e ilyen hibája vagy nincs.


ok!Gyujtáskábel /csatlakozok kulon lehet cserelni nem kel 'trafoval igy olcsóbb
Nekem megoldotta..ez a régi gumi sajnos kivan repedve nekem mindegyik szoval itt volt félre huzás,most nem gyengén jobban is megy.
Mivel hidegen nem melegedet fel az a gumi allagu 'gyujto resz' addig gond nemvolt dehàt melegszik a gumi tàgul
google.hu : bremi 13249/1.8



orvendek neked kb ez a gond? :

YouTube videó



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz xanner5

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 00:54


[quote="xanner5"]
YELLOW írta:
xanner5 írta: VAn valkinek még ilyen problémály hogy 1000-2000 fordulatszámig dadog a motor "rángat" és utánna jól huz..?Mert akkor megmondom a problémát nekem ma csinálták meg!
Sok hülyeséget nézve énis kicseréltettem labda szonda stb és semmi köze hozzá!
e46 320i ről volt szó ..Ja és hidegen még el nem érte a kék szintet a viz addig nem csinálta csak mikor melegebb lett


szerintem attól függetlenül is elmondhatod, hogy valakinek van-e ilyen hibája vagy nincs.


ok!Gyujtáskábel /csatlakozok kulon lehet cserelni nem kel 'trafoval igy olcsóbb
Nekem megoldotta..ez a régi gumi sajnos kivan repedve nekem mindegyik szoval itt volt félre huzás,most nem gyengén jobban is megy.
Mivel hidegen nem melegedet fel az a gumi allagu 'gyujto resz' addig gond nemvolt dehàt melegszik a gumi tàgul
google.hu : bremi 13249/1.8



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. január 11. szombat, 01:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz xanner5

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 00:53


YELLOW írta:
xanner5 írta: VAn valkinek még ilyen problémály hogy 1000-2000 fordulatszámig dadog a motor "rángat" és utánna jól huz..?Mert akkor megmondom a problémát nekem ma csinálták meg!
Sok hülyeséget nézve énis kicseréltettem labda szonda stb és semmi köze hozzá!
e46 320i ről volt szó ..Ja és hidegen még el nem érte a kék szintet a viz addig nem csinálta csak mikor melegebb lett


szerintem attól függetlenül is elmondhatod, hogy valakinek van-e ilyen hibája vagy nincs.


ok!Gyujtáskábel /csatlakozok kulon lehet cserelni nem kel 'trafoval igy olcsóbb
Nekem megoldotta..ez a régi gumi sajnos kivan repedve nekem mindegyik szoval itt volt félre huzás,most nem gyengén jobban is megy


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 16:11


xanner5 írta: VAn valkinek még ilyen problémály hogy 1000-2000 fordulatszámig dadog a motor "rángat" és utánna jól huz..?Mert akkor megmondom a problémát nekem ma csinálták meg!
Sok hülyeséget nézve énis kicseréltettem labda szonda stb és semmi köze hozzá!
e46 320i ről volt szó ..Ja és hidegen még el nem érte a kék szintet a viz addig nem csinálta csak mikor melegebb lett


szerintem attól függetlenül is elmondhatod, hogy valakinek van-e ilyen hibája vagy nincs.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz xanner5

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. január 10. péntek, 15:56


VAn valkinek még ilyen problémály hogy 1000-2000 fordulatszámig dadog a motor "rángat" és utánna jól huz..?Mert akkor megmondom a problémát nekem ma csinálták meg!
Sok hülyeséget nézve énis kicseréltettem labda szonda stb és semmi köze hozzá!
e46 320i ről volt szó ..Ja és hidegen még el nem érte a kék szintet a viz addig nem csinálta csak mikor melegebb lett

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. április 25. hétfő, 10:42


Kristen76 írta:
hancurozo írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Az üzemanyagnyomás szabályzó szelepnek mi a funkciója?



A pumpa által szállított benzint tartja azonos nyomáson. Mivel a befecskendezőket a motorvezérlő tartja nyitva a programja alapján, fontos a megfelelő mennyiség miatt az állandó nyomás.
Ha kissebb a nyomás, azonos idő alatt kevesebb benzin jut át a befecskendezőkön ("szegény" lessz a keverék, hideg motornál indítási probléma), ha nagyobb a nyomás akkor több benzin jut be. (dúsúl a keverék, nő a fogyasztás, meleg motornál indítási probléma lehet)



Van köze hogy hirtelen gázadáskor megtorpan az autó?


Lehet hozzá köze, de azon kívül még nagyon sok minden okozhatja.

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. április 25. hétfő, 08:43


hancurozo írta:
Kristen76 írta: Sziasztok!

Az üzemanyagnyomás szabályzó szelepnek mi a funkciója?



A pumpa által szállított benzint tartja azonos nyomáson. Mivel a befecskendezőket a motorvezérlő tartja nyitva a programja alapján, fontos a megfelelő mennyiség miatt az állandó nyomás.
Ha kissebb a nyomás, azonos idő alatt kevesebb benzin jut át a befecskendezőkön ("szegény" lessz a keverék, hideg motornál indítási probléma), ha nagyobb a nyomás akkor több benzin jut be. (dúsúl a keverék, nő a fogyasztás, meleg motornál indítási probléma lehet)



Van köze hogy hirtelen gázadáskor megtorpan az autó?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2011. április 25. hétfő, 08:30


Kristen76 írta: Sziasztok!

Az üzemanyagnyomás szabályzó szelepnek mi a funkciója?



A pumpa által szállított benzint tartja azonos nyomáson. Mivel a befecskendezőket a motorvezérlő tartja nyitva a programja alapján, fontos a megfelelő mennyiség miatt az állandó nyomás.
Ha kissebb a nyomás, azonos idő alatt kevesebb benzin jut át a befecskendezőkön ("szegény" lessz a keverék, hideg motornál indítási probléma), ha nagyobb a nyomás akkor több benzin jut be. (dúsúl a keverék, nő a fogyasztás, meleg motornál indítási probléma lehet)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 25. hétfő, 08:31

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. április 24. vasárnap, 15:10


Sziasztok!

Az üzemanyagnyomás szabályzó szelepnek mi a funkciója?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. április 24. vasárnap, 15:28

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. november 03. szerda, 14:31


calibra írta: Meg esetleg jó lenne egy szervizkönyvet szerezni akár pdf-ben is, ha van valakinek elküldhetné emailben.


A főoldalon a letöltések között találsz, csak egy kicsit lejjeb kell görgetni...

calibra
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz calibra

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2010. november 03. szerda, 09:53


Nekem is ilyen problémám van annyi különbséggel, hogy nekem nem világit lámpa a műszerfalon.Tehát menet közben lassan dadogva gyorsul és alig éri el az 5000-es(elég rémisztő ha pont előzés közben jön rá az 5 perc) fordulatot, de az hibajelenség nem mindig így jelentkezik.Van úgy hogy 1800-2000-es fordulatig rángat utána rendesen húz.
Először arra gondoltam hátha az injektor/üzemanyag rendszer van elkoszolódva.Használtam már injektor tisztítót meg néha felesbe etanolt tankoltam, hogy átöblögesse a rendszert.
Etanollal jobban dadog, viszont már nem használok e85-öt nehogy (nagyobb)baja legyen a kocsinak.Ami megint érdekes, hogy -5 és 0 fok körül nem rángat nem dadog(persze 95-sel) míg a mutató el nem éri a kék szint végét.Gyertyák jók, megnéztem, megmértem és "kitakarítottam".

Másik kérdés amiért nem szeretnék új topicot nyitni:

A kardántengelynek mennyi lehet a lógása(gyárilag)? (arra gondoltam, hogy ezért is rángathat)
Meg esetleg jó lenne egy szervizkönyvet szerezni akár pdf-ben is, ha van valakinek elküldhetné emailben.

« előző123következő »