Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 854

Elküldve: 2014. február 16. vasárnap, 10:38


Hali!
Autó vásárlás után érdemes kicserélni a szervó olajat?
Ha igen akkor azt, hogy kell, mi a menete....
Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:24


agabor90 írta:
YELLOW írta:
agabor90 írta: Sziasztok!

Az én szervószivattyúm is megadta magát, ráadásul az olaj is megcsappant.
Ebbe a típusba milyen szervóolajat javasolnátok?


1 literes kiszerelés elég kell, hogy legyen. ATF Dextron II vagy III ha jól emlékszem. castrol olajválasztóban nézd meg, már csak a típus végett.


Dextron II specifikációsak között lehet csemegézni a castrol szerint.
Egy másik oldalon a Liqui Moly márkát dícsérték.


szerintem ATF olaj esetében szinte mindegy melyik márka.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2006

státusz agabor90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:19


YELLOW írta:
agabor90 írta: Sziasztok!

Az én szervószivattyúm is megadta magát, ráadásul az olaj is megcsappant.
Ebbe a típusba milyen szervóolajat javasolnátok?


1 literes kiszerelés elég kell, hogy legyen. ATF Dextron II vagy III ha jól emlékszem. castrol olajválasztóban nézd meg, már csak a típus végett.


Dextron II specifikációsak között lehet csemegézni a castrol szerint.
Egy másik oldalon a Liqui Moly márkát dícsérték.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 20:06


agabor90 írta: Sziasztok!

Az én szervószivattyúm is megadta magát, ráadásul az olaj is megcsappant.
Ebbe a típusba milyen szervóolajat javasolnátok?


1 literes kiszerelés elég kell, hogy legyen. ATF Dextron II vagy III ha jól emlékszem. castrol olajválasztóban nézd meg, már csak a típus végett.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 325Ci
Évjárat: 2006

státusz agabor90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. január 11. szombat, 19:27


Sziasztok!

Az én szervószivattyúm is megadta magát, ráadásul az olaj is megcsappant.
Ebbe a típusba milyen szervóolajat javasolnátok?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 09:08


maestro006 írta: Tisztelt márkatársak!

Egy apróbb hibajelenség ütötte fel a fejét a szervóban. Egyik nap egy bal kanyar közben elszállt a szervóm teljesen. elvittem szerelőhöz kiderült, hogy a szervószivattyú adta meg magát, ezt ki is cserélte egy felújított gyárira, azóta a következő a jelenség: ha hosszabb időre nem indítom be a kocsit(1 nap) indításkor olyan mintha abszolút nem is lenne szervó, ha viszont adok neki egy kis gázt azonnal működik. olajszint megfelelő, folyást nem látok az autó alatt.. mitől lehet ez? valakinek volt már hasonló ?

a válaszokat köszi!


valószínű nem 100-as a szivattyú, nem állít elő elég nyomást alacsony fordulaton.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 02:34


Tisztelt márkatársak!

Egy apróbb hibajelenség ütötte fel a fejét a szervóban. Egyik nap egy bal kanyar közben elszállt a szervóm teljesen. elvittem szerelőhöz kiderült, hogy a szervószivattyú adta meg magát, ezt ki is cserélte egy felújított gyárira, azóta a következő a jelenség: ha hosszabb időre nem indítom be a kocsit(1 nap) indításkor olyan mintha abszolút nem is lenne szervó, ha viszont adok neki egy kis gázt azonnal működik. olajszint megfelelő, folyást nem látok az autó alatt.. mitől lehet ez? valakinek volt már hasonló ?

a válaszokat köszi!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 15:55


Én úgy tudom, tönkremegy a szervó, ha állandóan tövig van tekerve, megég vagy mi lesz vele.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 08:56


dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi


Általában akkor szokott búgni, ha max kitekered a kormányt. Olaj szintet ellenőrizted a tartályban? Motor járjon alapjáraton miközben ellenőrzöd.


Hali, - tanácsodra és Dávid telefonos tanácsára - reggel egyből azzal kezdtem mikor kiálltam, hogy mindkét irányba kitekertem max. a kormányt, de semmi hangot nem adott.


Nah úgy tűnik - remélem - ez a probléma is megoldott lett, szervóolaj hiányzott a tartályból amit utánatöltöttünk dbpeti barátommal (mert hát Ő tudta hogy is néz ki a szervóolaj tartálya és hogy hol található ) - nah meg akkor jutott megint eszembe amikor csináltuk az ajtószigetelés visszaragasztását - remélem hogy csak ez volt a baj, bár azóta nem mentem jóval tempósabban mint szoktam.


Anno az Astrámnál mielőtt eladtam, akkor jöttünk csak rá mért fogy a szervó olajam. ( aranyárban mérik literjét ) Ha maxra kitekerted, akkora nyomáson dolgozott a motor, hogy egy ponton nyomta ki a betöltő sapka mellett!
Ugye mondanom sem kell, nejem szokta típni mint állat, mondom neki má ne tekerd mert a föld is fordul közben alattunk!



"... má ne tekerd mert a föld is fordul közben alattunk ..." <-- ez jó


Hát igen.
A gyerekeim szokták mondani: apa olyan jó mert te olyan hülye vagy.
Erre most mit mondjak, igazuk van.

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 08:22


Pocses írta:
dbtibi írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi


Általában akkor szokott búgni, ha max kitekered a kormányt. Olaj szintet ellenőrizted a tartályban? Motor járjon alapjáraton miközben ellenőrzöd.


Hali, - tanácsodra és Dávid telefonos tanácsára - reggel egyből azzal kezdtem mikor kiálltam, hogy mindkét irányba kitekertem max. a kormányt, de semmi hangot nem adott.


Nah úgy tűnik - remélem - ez a probléma is megoldott lett, szervóolaj hiányzott a tartályból amit utánatöltöttünk dbpeti barátommal (mert hát Ő tudta hogy is néz ki a szervóolaj tartálya és hogy hol található ) - nah meg akkor jutott megint eszembe amikor csináltuk az ajtószigetelés visszaragasztását - remélem hogy csak ez volt a baj, bár azóta nem mentem jóval tempósabban mint szoktam.


Anno az Astrámnál mielőtt eladtam, akkor jöttünk csak rá mért fogy a szervó olajam. ( aranyárban mérik literjét ) Ha maxra kitekerted, akkora nyomáson dolgozott a motor, hogy egy ponton nyomta ki a betöltő sapka mellett!
Ugye mondanom sem kell, nejem szokta típni mint állat, mondom neki má ne tekerd mert a föld is fordul közben alattunk!



"... má ne tekerd mert a föld is fordul közben alattunk ..." <-- ez jó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 08:19


dbtibi írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi


Általában akkor szokott búgni, ha max kitekered a kormányt. Olaj szintet ellenőrizted a tartályban? Motor járjon alapjáraton miközben ellenőrzöd.


Hali, - tanácsodra és Dávid telefonos tanácsára - reggel egyből azzal kezdtem mikor kiálltam, hogy mindkét irányba kitekertem max. a kormányt, de semmi hangot nem adott.


Nah úgy tűnik - remélem - ez a probléma is megoldott lett, szervóolaj hiányzott a tartályból amit utánatöltöttünk dbpeti barátommal (mert hát Ő tudta hogy is néz ki a szervóolaj tartálya és hogy hol található ) - nah meg akkor jutott megint eszembe amikor csináltuk az ajtószigetelés visszaragasztását - remélem hogy csak ez volt a baj, bár azóta nem mentem jóval tempósabban mint szoktam.


Anno az Astrámnál mielőtt eladtam, akkor jöttünk csak rá mért fogy a szervó olajam. ( aranyárban mérik literjét ) Ha maxra kitekerted, akkora nyomáson dolgozott a motor, hogy egy ponton nyomta ki a betöltő sapka mellett!
Ugye mondanom sem kell, nejem szokta típni mint állat, mondom neki má ne tekerd mert a föld is fordul közben alattunk!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 26. kedd, 08:21

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 08:06


dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi


Általában akkor szokott búgni, ha max kitekered a kormányt. Olaj szintet ellenőrizted a tartályban? Motor járjon alapjáraton miközben ellenőrzöd.


Hali, - tanácsodra és Dávid telefonos tanácsára - reggel egyből azzal kezdtem mikor kiálltam, hogy mindkét irányba kitekertem max. a kormányt, de semmi hangot nem adott.


Nah úgy tűnik - remélem - ez a probléma is megoldott lett, szervóolaj hiányzott a tartályból amit utánatöltöttünk dbpeti barátommal (mert hát Ő tudta hogy is néz ki a szervóolaj tartálya és hogy hol található ) - nah meg akkor jutott megint eszembe amikor csináltuk az ajtószigetelés visszaragasztását - remélem hogy csak ez volt a baj, bár azóta nem mentem jóval tempósabban mint szoktam.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 26. kedd, 08:12

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. szeptember 20. péntek, 07:32


Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi


Általában akkor szokott búgni, ha max kitekered a kormányt. Olaj szintet ellenőrizted a tartályban? Motor járjon alapjáraton miközben ellenőrzöd.


Hali, - tanácsodra és Dávid telefonos tanácsára - reggel egyből azzal kezdtem mikor kiálltam, hogy mindkét irányba kitekertem max. a kormányt, de semmi hangot nem adott.


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. november 26. kedd, 08:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 16:11


dbtibi írta: Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi


Általában akkor szokott búgni, ha max kitekered a kormányt. Olaj szintet ellenőrizted a tartályban? Motor járjon alapjáraton miközben ellenőrzöd.


dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. szeptember 19. csütörtök, 11:47


Sziasztok !
Ma reggel egy tempósabb kanyarbevétel után elkezdett búgni - szerintem - a szervó, megálltam egy boltnál, apróbb kormánymozdulatokra is "búgott". Miután kijöttem a boltból - kb. 10perc lehetett - semmi baja, semmi különösebb hang.
Ez normális vagy ez valami hiba előjele lehet ?
Normál- kanyarbevétel és használat mellett semmi gondja nem szokott lenni.
Köszi,
Tibi