gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 16:14


Kenyi írta:
zoliika írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Szinte végig olvastam már az egész témát,és nagyon beleült a bogár a fülembe a dologgal kapcsiban! Szval nekem 1999/11 havi 320d-m van,a 136 lovas... Ebben akkor van ilyen pillangó szelep,amit lekellene dugóznom vagy nincs? Ha van,honnan tudnék szerezni jó minőségű dugókat?

Előre is köszönöm! BMW PowA

Írj Tano-nak privit neki évjáratra pontosan ilyen bmw-je van...




A facelift előttieknél nem fenyeget ez a veszély, -szerencsére - ezért nem kell ledugózni! Asszem a még a topic legelején írták a srácok, én is onnan tudom(első egy-két oldal) .


Rendben,köszönöm a segítséget! Akkor megnyugodtam... Már majdnem kezdtem itt egyedül szétszedni a kocsit,úgy h életembe nem szereltem még csak egy régi Passat-ot... De neeem,nem kezdtem volna bele egyedül... Csak nagyobb bajt csináltam volna...

Kenyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Kenyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 16:12


zoliika írta:
gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Szinte végig olvastam már az egész témát,és nagyon beleült a bogár a fülembe a dologgal kapcsiban! Szval nekem 1999/11 havi 320d-m van,a 136 lovas... Ebben akkor van ilyen pillangó szelep,amit lekellene dugóznom vagy nincs? Ha van,honnan tudnék szerezni jó minőségű dugókat?

Előre is köszönöm! BMW PowA

Írj Tano-nak privit neki évjáratra pontosan ilyen bmw-je van...




A facelift előttieknél nem fenyeget ez a veszély, -szerencsére - ezért nem kell ledugózni! Asszem a még a topic legelején írták a srácok, én is onnan tudom(első egy-két oldal) .


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 15:03


gyorilaszlo írta: Sziasztok!

Szinte végig olvastam már az egész témát,és nagyon beleült a bogár a fülembe a dologgal kapcsiban! Szval nekem 1999/11 havi 320d-m van,a 136 lovas... Ebben akkor van ilyen pillangó szelep,amit lekellene dugóznom vagy nincs? Ha van,honnan tudnék szerezni jó minőségű dugókat?

Előre is köszönöm! BMW PowA

Írj Tano-nak privit neki évjáratra pontosan ilyen bmw-je van...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. február 22. kedd, 15:23

gyorilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz gyorilaszlo

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 114

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 14:31


Sziasztok!

Szinte végig olvastam már az egész témát,és nagyon beleült a bogár a fülembe a dologgal kapcsiban! Szval nekem 1999/11 havi 320d-m van,a 136 lovas... Ebben akkor van ilyen pillangó szelep,amit lekellene dugóznom vagy nincs? Ha van,honnan tudnék szerezni jó minőségű dugókat?

Előre is köszönöm! BMW PowA

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 09:04


Most beszéltem a szerelőmmel azt mondta,hogy euro-4 motoroknál ez nagy hiba ez a kipufogógáz vissza vezetés..........Neki a diesel mazda 6-sán most szart be a motor pillangoszelepet lehúzta a gravitáció.Tiszta ideg tegnap jött rá ,hogy mi történt valójában.......Két hónapja meg kiröhögött egy csávót mikor a bmw-jét nála szervizelte és dicsekedve mondta neki,hogy a pillangószelepek ki vannak iktatva!
Holnapután viszem én is hozzá azt hiszem eltávolítás lesz





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. február 22. kedd, 11:23

cene
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz cene

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 73

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 08:40


Sziasztok!
2005-ös évjáratú e90-es esetén fennállhat ez a pillangószelepes történet??

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 08:00


Na akkor egy kis pillangószelep történet okulásképpen

Nálunk a bontóban IDÉN 4en kerestek motorblokkot hengerfejjel mert a leszakadó pillangószelep szétverte

Most utoljára csütörtökön a BMW márkakereskedésből jöttek ez ügyben!


ha valaki nem akarja ledugózni őket és zavarja hogy ott vannak az vegyen egy 318d szívocsonkot mert abba gyárilag nincs




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 07:00


spree írta:
BarG írta: Ezaz Emberek!
Szavazzunk! Arról, hogy leszakad-e a pillangó vagy sem. Én annak a pártján vagyok, hogy soha-senkinek se fog leszakadni. Eddig se szakadt le senkinek, csak egy nagy hoax az egész, hogy néha motorokat kell ezért cserélni, jobb esetben felújítani. A rémhírterjesztők ideje lejárt! Ahogy most szavazunk, a motorok ahhoz fogják tartani magukat, különben lesz nekik nemulass!



Így is van ez kérem szépen!

Szerintem is sokkal jobb, ha gyár által kitartott, sok idióta semmirekellő kubikus mérnök rengeteg kétes agyszüleményét, esetleges direkt rosszra törekvő újításait, népszívató találmányait, fejlesztéseit mind-mind kivesszük vezényszóra az autóinkból!
Pillangószelepek, EGR szelepek, részecskeszűrők, katalizátorok, kartergázszűrők???
Mííík ezek, minek ezek oda?? Régen sem voltak! Oszt ment a kocsi...
Sok felesleges, elromló szar!
Én elgondolkodom sokat, hogy esetleg kivegyem-e a hajtókarokat meg a dugókat, nehogymá egyszer azok is megálljanak.
Legtöbb bosszúságot a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő okozza, ki...szom!!
Idegesít, hogy sokan írnak róla itt-ott rosszakat, nehogymá majd nálam egyszer elromoljon.
Ja, nem is beszélve a kettőstömegű lendkerekekről, meg a légtömegmérőkről.
Ennyi szart...
Dobáljunk ki mindent, nehogy egyszer esetleg valami KOPÓALKATRÉSZ elkopjon és cserélni kelljen.

Remélem senkit nem sértettem meg, de emberek!
Lássuk be, ez a sok dolog amit sokat ki akarnak venni, le akarnak dugózni, ki akarnak szoftveresen ölni, az mind-mind nem véletlenül vannak ott, valami szerepük nyilván van.
Akinek autója van annak érdemes tudni, hogy bizonyos idő és kilométerfutás után lesznek dolgok amiket ki KELL cserélni.
Biztos!
Akinek nincs kedve-pénze ezekre áldozni az meg véleményem szerint vegyen biciklit, bár azzal is sok baj lehet.
Suzukival jártam régen 7 éven át, mindig, mindenhova.
1 pár féktárcsa garnitúrán kívül én semmit nem költöttem rá 175.000 km-en át.
Csak hát... Az nem ilyen volt na. Valamit valamiért elvén, talán ez így logikus is.
Több kényelmi, biztonsági, és egyéb technikai felszerelés = több alkatrész, több hibaforrás, több pénz.
Ennyi, bár ez bizonyára mindenki előtt ismert tény.

Ne szedjük már szét autóinkat, jóóvan az úgy, ha meg elromlik meg kell csináltatni.

Még 1x senki ne vegye soraimat senki magára, de ezt már előbb is meg akartam írni, az előttem szóló poénját (nagyon jó) pedig kicsit továbbgondoltam.

További sok szerencsét a gépekhez, asszem legtöbben napjainkban csak abban bízhatunk.


Ebben neked tökéletesen igazad van. A legjobb a gyári állapot fenntartása. De sajnos a pillangószelepek nem csak tengelyben törnek. Ahhoz amúgy is elég vastag a tengely. Sokszor csak a pillangószelepet tartó két kis csavar feje szakad le, amit a büdös életbe nem veszel észre időszakos ellenőrzésekkel... A tengely pedig ottmarad a helyén... Elég ha az csinál rendet a motorban...
Azt pedig hiába ellenőrizgeted. Hacsak éppen olyan szerencséd van, hogy éppen akkor vetted le a szívócsövet, amikor már az egyik lóg...

Az is igaz, hogy ezeknek az eseteknek a nagy részében a trehányság és a nemtörődömség a visszavezethető ok. De mivel olyan alkatrészről van szó, mely a legkisebb hiba miatt is súlyos százezrekben mérhető, én kiszedtem a pillangószelepeket és a helyükbe tisztességes gyártmányú dugókat tettem. Aki visszaolvas láthatja is.

Minden más motoralkatrész eredeti és minden másban egyetértek az írásoddal. A többi alkatrészel, melyet a "sok idióta semmirekellő kubikus mérnök" talált ki benthagytam, mert valószínűleg nem hiába agyaltak annyit....

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. február 22. kedd, 06:43


zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Ha hajlandó vagy időközönként kiszedni a szívócsövet és ellenőrizni a pillangószelepek állapotát, akkor nem kell kiszedned semmit.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 22:53


Nem részecskeszűrősek az E46ok.
EU4et tudták anélkül is a legutolsó évjáratok, más porlasztó, más turbó

zoliika írta:
tschikosch írta:
Burns írta:
zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.


Apropó.Nekem is 10.es van a forgalmiban,akkor ez azt is jelenti,hogy részecskeszűrős?



Ne bassz!Nem tudom mi az a részecskeszűrő....
Az jó nekünk?




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 22:21


tschikosch írta:
Burns írta:
zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.


Apropó.Nekem is 10.es van a forgalmiban,akkor ez azt is jelenti,hogy részecskeszűrős?



Ne bassz!Nem tudom mi az a részecskeszűrő....
Az jó nekünk?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz tschikosch

Törzsvendég

Elismertség: 3% (5 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 22:20


Burns írta:
zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.


Apropó.Nekem is 10.es van a forgalmiban,akkor ez azt is jelenti,hogy részecskeszűrős?



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:56


zoliika írta:
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


EU 4
Lekapod a gumicsövet, és megnézed. Ha nagyon koszos, akkor takarítás.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:49



2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Erre a kérdésre tudja valaki a választ?

Az egr szelep ugyanaz? Azt milyen sűrűn kell tisztítani?


zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2011. február 21. hétfő, 21:49


Burns írta:
zoliika írta: Mégegyszer feltenném a kérdést!
2004 .09.24-én rakták össze az autót.204d4 motorkód és a környezetvédelmi osztályba sorolása a forgalmin az 10-es.Ez most mit jelent euro-4-es?
Kitörjem-e a pillangót vagy sem ?Vagy csak nézzük meg takarítsam ki + az egr szelepet?Utánna döntsem el,hogy mi legyen és rettegjek,hogy mikor pottyan bele?



Az enyém is ua. az évjárat, és tökéletes (szombaton néztem)
Különben meg nem kitörni kell, hanem ledugózni.


Köszi!