anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:51


Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak és terhes nők lennének...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:48


YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


pdtdi se vennék 400 ezerrel,az biztos, azok az extrák KÉZI MOSÓBAN MOSATOTT na, aztán ott karcolják a legjobban, ez őrült
Nagyon jókat lehet mulatni az eladó kocsik ( fényezésén ) nem a festésre gondoltam

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:46


djhulk írta:
xmanez88 írta:
djhulk írta:
nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem


nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.



Hát autópályán persze... De városban mit eszik? Nekem a 12 az 100% városi fogyasztás. Meg ugye automata.


városban nekem is hasonló.



xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:44


YELLOW írta:
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...


399.000 km, van benne néhány kanyar egyébként ha megnézitek, utolsó képen meg látszik a hátsó rendszám fele



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:41


BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99


ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:41


YELLOW írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.


először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....


akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt



már kívánod, igényled


igen-igen, sőt ha dobnál egy linket, hol lehet jelentkezni a vizsgára, akkor a fórumtagok tudnának időben jelentkezni, és az összes első időpontot lefoglalni, ebből következőleg néhány hétig csak BMW-k járkálnának (mit járkálnának? friss vizsgával száguldoznának) az utakon





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 04. hétfő, 21:42

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:36


djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:43


xmanez88 írta:
djhulk írta:
nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem


nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.



Hát autópályán persze... De városban mit eszik? Nekem a 12 az 100% városi fogyasztás. Meg ugye automata.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:35


xmanez88 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.


először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....


akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt



már kívánod, igényled

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:30


YELLOW írta:
anubisz írta:
xmanez88 írta:
BarG írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.


Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell


amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...


A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!


Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.



igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?



nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.


először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....


akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt



xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:24


djhulk írta:
nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem


nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.



djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 16:36


nickname írta:
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 16:20


djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.


Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 15:54


csbalu írta:
anubisz írta: Ezt rakd össze
http://www.liveleak.com/view?i=032_1359911348


Ezt védd ki.....


szívem tuti megállt volna

djhulk
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2004

státusz djhulk

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 15:38


Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.

Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.

Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.

Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.

Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.