szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 19:57


Peti320i írta:
jons írta: Sziasztok!

Én is megosztom a sikertörténetemet.
Csütörtökön 3kor indultam el Budapestről Simontornyára. Amikor elfordítottam a kulcsot még semmi hírem nem volt róla, hogy lenne valami probléma. Persze Zala megkapta megint meg az M1 kezdett beállni, de eddigi havazások a Balatonon nem jöttek át. Fehérvárról még szó sem esett. A music fm-et hallgattam, mert ott kezdtél el bemondani fél óránként, hogy mi a helyzet. Dunaföldvárig még istenes volt, de a 61-esen Előszállás után már kezdett aggasztó lenni a helyzet. A céltól 30km-re már kezdtek kétségbeejtőek lenni az újtviszonyok. A korábbi 50-60km/h már csak 30 volt. Az eddig út a szokásos 1 óra helyett 2,5 óra volt, de akkor még viszonylag nyugodt voltam.
Cece előtt közvetlenül (10-12 km-re a céltól) olyan hófúvásba kerültem, hogy ilyet még nem láttam, de még ment a kocsi. Cece után (7km-re a céltól) viszont mintha az természet meg akarta volna mutatni, hogy el tudja taposni az embert. Egy könnyebb emelkedőn egyszerűen olyan sötét lett, mintha lekapcsoltam volna a lámpát. A hó vízszintesen üvöltött és az összehordott hó olyan magas lett, hogy tolta a lökös és kezdett felülni a kocsi a hóra. Ekkor még jöttek mögöttem is.
3.ban kb 10-15-tel táncot járt a porhóban az kipörgésgátló lámpája, de még ment a kocsi. Nem mertem semmit csinálni csak nyomni a gázt, mert ha itt elakadok akkor végem és befúj a hó. Egy örökké valóságnak tűnt mire felértem és akkor ahelyett, hogy könnyebb lett volna, nehezebb lett. Eltűnt az út. Se tábla, se az útjelzők nem látszottak. A látó távolság a kocsi elejéig tartott. Akkor már izzadt a tenyerem, de gondoltam ennyire közel a célhoz nem akadhatok el. Közben néhányan jöttek szembe, ebből tudtam merre az egyenes, majd jött egy fasor és látszott néhány karó az út mellett. Majd még pár fasor és megint volt út, illetve az útjelzők látszottak ezekhez tartottam magam. A visszapillantóban nem látszott semmi. Én voltam az utolsó aki átjutott ott. Ma nyitották meg azt az utat újra. Visszamentem a helyszinre és 2-2,5m magas falat csinált a hókotró az út szélére, annyi volt a hó.
Maradandó emlék lett az utazás...

Ez nem semmi. Ez kemény lehetett. Még a hideg is kirázott,ahogy olvastam.Belegondoltam ha a kislányom ilyen helyzetben velem lenne. SZÖRNYŰ!!!


Szia Jons!!

Pont Te jutottál ma az eszembe mikor jöttem le felétek,M6-n kamion a belső sávban a szalagkorláton ott hagyva üresen,de azért raktak pár bóját na meg egy 100-as táblát..Magas hófalak a pálya mellett,nem mindennapi látvány volt az biztos.Lejöttem a pályáról Paksnál Nagydorog felé az az út még mindig le van zárva.

Egyik kollégám még ma reggel is az M1-es ült a kamionnal csütörtökön indult el..

Elgondolkodtató ez az egész,mennyi pénzt költenek ebben az országban hülyeségekre,meggondolatlan átszervezések a katasztrófavédelemnél,rendőrségnél.
Azért jó látni h van még EMBERSÉG ebben a pici országban.
Felmerült bennem pár kérdés Sms Sanyitól??ez mi??Telenorosok miért is nem kaptak???
Természetesen a kamionosok és a felelőtlen nyári gumis autósok a hibásak mindenért!!

Peti320i!meggyógyult a Pici Lányod??

Üdv Dávid

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 17:18




státusz Peti320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 16:40


jons írta: Sziasztok!

Én is megosztom a sikertörténetemet.
Csütörtökön 3kor indultam el Budapestről Simontornyára. Amikor elfordítottam a kulcsot még semmi hírem nem volt róla, hogy lenne valami probléma. Persze Zala megkapta megint meg az M1 kezdett beállni, de eddigi havazások a Balatonon nem jöttek át. Fehérvárról még szó sem esett. A music fm-et hallgattam, mert ott kezdtél el bemondani fél óránként, hogy mi a helyzet. Dunaföldvárig még istenes volt, de a 61-esen Előszállás után már kezdett aggasztó lenni a helyzet. A céltól 30km-re már kezdtek kétségbeejtőek lenni az újtviszonyok. A korábbi 50-60km/h már csak 30 volt. Az eddig út a szokásos 1 óra helyett 2,5 óra volt, de akkor még viszonylag nyugodt voltam.
Cece előtt közvetlenül (10-12 km-re a céltól) olyan hófúvásba kerültem, hogy ilyet még nem láttam, de még ment a kocsi. Cece után (7km-re a céltól) viszont mintha az természet meg akarta volna mutatni, hogy el tudja taposni az embert. Egy könnyebb emelkedőn egyszerűen olyan sötét lett, mintha lekapcsoltam volna a lámpát. A hó vízszintesen üvöltött és az összehordott hó olyan magas lett, hogy tolta a lökös és kezdett felülni a kocsi a hóra. Ekkor még jöttek mögöttem is.
3.ban kb 10-15-tel táncot járt a porhóban az kipörgésgátló lámpája, de még ment a kocsi. Nem mertem semmit csinálni csak nyomni a gázt, mert ha itt elakadok akkor végem és befúj a hó. Egy örökké valóságnak tűnt mire felértem és akkor ahelyett, hogy könnyebb lett volna, nehezebb lett. Eltűnt az út. Se tábla, se az útjelzők nem látszottak. A látó távolság a kocsi elejéig tartott. Akkor már izzadt a tenyerem, de gondoltam ennyire közel a célhoz nem akadhatok el. Közben néhányan jöttek szembe, ebből tudtam merre az egyenes, majd jött egy fasor és látszott néhány karó az út mellett. Majd még pár fasor és megint volt út, illetve az útjelzők látszottak ezekhez tartottam magam. A visszapillantóban nem látszott semmi. Én voltam az utolsó aki átjutott ott. Ma nyitották meg azt az utat újra. Visszamentem a helyszinre és 2-2,5m magas falat csinált a hókotró az út szélére, annyi volt a hó.
Maradandó emlék lett az utazás...

Ez nem semmi. Ez kemény lehetett. Még a hideg is kirázott,ahogy olvastam.Belegondoltam ha a kislányom ilyen helyzetben velem lenne. SZÖRNYŰ!!!


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 16:30


Sziasztok!

Én is megosztom a sikertörténetemet.
Csütörtökön 3kor indultam el Budapestről Simontornyára. Amikor elfordítottam a kulcsot még semmi hírem nem volt róla, hogy lenne valami probléma. Persze Zala megkapta megint meg az M1 kezdett beállni, de eddigi havazások a Balatonon nem jöttek át. Fehérvárról még szó sem esett. A music fm-et hallgattam, mert ott kezdtél el bemondani fél óránként, hogy mi a helyzet. Dunaföldvárig még istenes volt, de a 61-esen Előszállás után már kezdett aggasztó lenni a helyzet. A céltól 30km-re már kezdtek kétségbeejtőek lenni az újtviszonyok. A korábbi 50-60km/h már csak 30 volt. Az eddig út a szokásos 1 óra helyett 2,5 óra volt, de akkor még viszonylag nyugodt voltam.
Cece előtt közvetlenül (10-12 km-re a céltól) olyan hófúvásba kerültem, hogy ilyet még nem láttam, de még ment a kocsi. Cece után (7km-re a céltól) viszont mintha az természet meg akarta volna mutatni, hogy el tudja taposni az embert. Egy könnyebb emelkedőn egyszerűen olyan sötét lett, mintha lekapcsoltam volna a lámpát. A hó vízszintesen üvöltött és az összehordott hó olyan magas lett, hogy tolta a lökös és kezdett felülni a kocsi a hóra. Ekkor még jöttek mögöttem is.
3.ban kb 10-15-tel táncot járt a porhóban az kipörgésgátló lámpája, de még ment a kocsi. Nem mertem semmit csinálni csak nyomni a gázt, mert ha itt elakadok akkor végem és befúj a hó. Egy örökké valóságnak tűnt mire felértem és akkor ahelyett, hogy könnyebb lett volna, nehezebb lett. Eltűnt az út. Se tábla, se az útjelzők nem látszottak. A látó távolság a kocsi elejéig tartott. Akkor már izzadt a tenyerem, de gondoltam ennyire közel a célhoz nem akadhatok el. Közben néhányan jöttek szembe, ebből tudtam merre az egyenes, majd jött egy fasor és látszott néhány karó az út mellett. Majd még pár fasor és megint volt út, illetve az útjelzők látszottak ezekhez tartottam magam. A visszapillantóban nem látszott semmi. Én voltam az utolsó aki átjutott ott. Ma nyitották meg azt az utat újra. Visszamentem a helyszinre és 2-2,5m magas falat csinált a hókotró az út szélére, annyi volt a hó.
Maradandó emlék lett az utazás...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 15:05


jrtom írta:

Visszatérve a médiára, a fehérvár rádióban folyamatosan ment egész nap az infó. Kit hogyan merre lehet elérni, kerülőutak merre ne menjenek, élőben beadták a hóban rekedteket stb. Tudom, hogy max egy 50 km-es körben lehet fogni a fehérvár rádiót, de itt is nagy volt a gubanc. Ma is negyedóránként mondják az infókat, hogy hol lehet már menni.


Sziasztok!
Galád állapotok voltak az utakon a tél búcsújával. Az valóban nagyon nem volt jól, hogy az országos rádiókban nem igazán foglalkoztak a kialakult helyzettel és megelőzésével! Ez egy nagyon nagy fekete pont! Remélem, ezt azért számon kérik rajtuk. A fehérvári rádió meg hiába adja a híreket, aki az ország másik feléből indul útnak, mert a helyi adókat általában a helyi lakosság hallgatja. De ezek a híradások máskor is rendre így történnek. 3 hete én is elindultam Sárvárra, bizony kalandos volt az út, a rádióból semmi előzetes figyelmeztetés, mert akkor nem indultam volna el. Dél körül kezdtek el arról tudósítani, hogy sok út le van zárva.

bye:hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:48




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:45


zoliika írta: Piramis off!
Igen,Yellow az utolsó másfél sor az amit leírtál bennem is felötlött!
Egy biztos senkinek nem kívánok ilyen kalandot és ne élje át ezt senki!


még csak 3 foka volt a piramisnak...

én arra gondolok, hogy kitudja milyen dolog robbant volna ki 15-e tiszteletére, ha nem jön ez a dolog. amúgy az orosz meteorról is sokat beszélnek. Enigmák a youtube-on


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:32


zoliika írta: Piramis off!
Igen,Yellow az utolsó másfél sor az amit leírtál bennem is felötlött!
Egy biztos senkinek nem kívánok ilyen kalandot és ne élje át ezt senki!


Visszatérve a médiára, a fehérvár rádióban folyamatosan ment egész nap az infó. Kit hogyan merre lehet elérni, kerülőutak merre ne menjenek, élőben beadták a hóban rekedteket stb. Tudom, hogy max egy 50 km-es körben lehet fogni a fehérvár rádiót, de itt is nagy volt a gubanc. Ma is negyedóránként mondják az infókat, hogy hol lehet már menni.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:24


Piramis off!
Igen,Yellow az utolsó másfél sor az amit leírtál bennem is felötlött!
Egy biztos senkinek nem kívánok ilyen kalandot és ne élje át ezt senki!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:17


YELLOW írta:
zoliika írta: Lehet amit írok lerágott csont és már unalmas lesz,hogy csak erről tudok -tudunk beszélni,de leírom ,mert az igazságérzetem nagyon bántja.Próbálom nem belevinni az indulataimat és személyes rossz érzéseimet!
Történet Csütörtök délután kezdődött fél 6-tól amikor elindultam Német.o-ba ,K.mét-en felhajtottam az M5-re majd az M0-ra és következett az M1, 7óra környékén már ott voltam a filmbe illő káoszba......Miért indultam el?Azért mert még a legutolsó pillanatban is net.-en rádióban megerősítettek arról,hogy 1 azaz 1 kamion vesztegel a 80 valahányas km.kőnél ,de egy sáv járható az m1-en hát ezért!!!!!!
10 óra körül 3 óra vesztegelés után már rosszat sejtettem ugyanis fél km-t sikerült haladnom összesen,persze addig folyamatosan hallgattam a rádió állomásokat és semmi ,de semmi információ nem volt az m1-ről bíztam a "jóban" és abban,hogy mehetek végre a munkahelyemre.Legelőször a Music Fm amiről eddig alig hallottam Ők tették közzé,hogy nagyon nagy a baj és délután 4 órától piros riasztás van érvényben.Hajnal 2 -ig ismétlem hajnal 2-ig a Kossuth rádió azzal volt elfoglalva,hogy 2-3 hetes ismétléseket adott le az éjféli hírekben a Himnusz után megemlítette,hogy az M7-en "torlódás"van és az M1-en is.Ez volna közszolgálati rádió????????A Bartók Rádión meg verték a zongorát keményen azt sem tudták mi történik az utakon,de szerintem még most sem!
A Magyar Kommunista Rádió "Club Rádió"néven fut a közéletben Ők azzal voltak elfoglalva egész este pártigazolványos bemondói,hogy Ők lemondanak a Táncsics díjukról,mert megkapta Szaniszló Ferenc is az a Szaniszló aki még a komcsi rendszerben is kimondta a frankót és nem tartozott soha semmilyen párthoz.De,ez egy más történet.Érdemben Ők sem tájékoztattak senkit az utak állapotáról.
Class Fm meg egyéb hülyegyerek Rádión szintén nem mondtak semmit.
Aztán jött a fekete leves fél 3-kor letérítettek Tata felé be a városba a felhajtónál ill.annak tövében egy Tesco parkoló volt,oda tudtam beparkolni,mert addigra a Tata városa bedugult meg sem kiséreltem ott araszolni.Próbáltam aludni ,de csontá fagytam volt ott egy benzinkút ahova beengettek,de hát.......nem volt WC!!!XXI.században nincs WC egy töltőállomáson,de legalább meleg volt és informálódtam a helyi állapotokról a parkolóval szemben volt egy körforgalom ami 1 óra alatt bedugult term. és Rendőrök probálkoztak rendet teremteni 0% eséllyel.Reggel 6órára derültek ki a vérforralló tények ami nem pletyka szinten "derült"ki hanem Rendőröktöl Mentősöktől ill. illetékes emberektől.Az útkotrók délután 4-kor Csütörtökön lerakták a munkát,mert senki nem mondta nekik ,hogy folytassák a munkát és különben is nem volt SÓ."Majd reggel 6-kor folytatjuk.."6órakor mikorra már teljes volt a káosz és nem volt út ami szabad volt amit le tudtak volna takarítani.Addigra iskolákat nyitottak meg és Gimnáziumokat,hogy tudjanak melegedni az emberek Én is éltem vele fél óra gyaloglás a hóviharban a Tescó parkolótól.Példás volt a helyi emberek segítsége,ott segítettek ahol tudtak.Tizenéves gyerekek teát osztogattak 60-70 éves nénik akik alig tudtak menni ,mert olyan jeges volt az út ,a kocsi sorok között osztogatták a teákat.A Katasztrófa védelem a Rendőrség a Tek a Hadsereg emberei olyan elszántsággal és erővel dolgoztak ami példaértékű volt.A mentősök akiket valamilyen elmeháborodott elindított az éjszaka folyamán bent ragadtak a hó fogságában magukhoz vették az életmentő gyógyszereiket ,eszközeiket és elindultak a hóviharba gyalog segíteni a bajbajutottakon.Délelőtt megindultak a lánctalpas harckocsik kimentették az utat eltorlaszoló félig árokba borult kamionokat,mentőautókat és hókotrókat ugyanis azokat is már menteni kellett amik az utat takarítanák
A legnagyobb problémát mégis az okozta,hogy mindenki Győr fele ment volna és aki B.pest irányában tartott volna az sem tudott menni,mert elállták az utat.A parkolóból(mert a parkolóból sem tudtam kimenni az is be volt dugulva) Én személy szerint egy csoda folytán és egy tank segítségével"megmenekültem" délután 1 órakor és haza tudtam jönni K.mét-re.Tata és B.pest között(50km-s szakasz) az M1-en 3 autóval találkoztam ez is azt bizonyítja ,hogy aki szeretett volna az sem tudott Pest irányába utazni ott ragadtak a Győr irányába tartókkal!Történetem részletesebben is leírhatnám ,mert így elég vázlatos,de ez most nem az Én ott létemről szól....
Amik kérdések megfogalmazódtak bennem:
Ha tudták előre ,hogy ekkora(lesz) nagy a baj a közúkezelőket este -délután miért küldték haza Csütörtökön?
Miért nem volt elég SÓ?
Kiadták a piros riasztást Csüt.délután 4 órakor akkor ezt miért tudatták sem a net.-en és rádiókban?A Hír.Tv-n nyilatkozott az a embernek látszó féreg akit Pintér Sancinak hívnak és közölte Pénteken,hogy ez a kamionosok hibája ,mert Ők kiadták a piros riasztást.Itt megint egy gondoltra:-1.nem adták ki és nem közölték hírcsatonán.
2.Román,bulgár,osztrák,német,moldáv kamionosoknak kötelességük magyarul beszélni?Mondjuk leadják a rádióban ami ugye nem történt meg Ők akkor sem értik meg a magyar felhívást.Nem kellett volna a piros riasztás után azonnal a Autópálya kezelőnek ,rendőrségnek azonnal intézkedni és letéríteni parkolókba a kamionokat.A józan ész nem ezt diktálja?Este 7-re talán be sem állt volna az M1.Vagy tényleg kölik a piros riasztást és Én nem indultam volna el és még sok család......Lehet a T.v-ben leadták,de sajnos nekem nincs T.v-m az autómban és szerintem elég kevés autóban van.
Miért van az ,hogy egyetlen egy( "music fm")Rádió volt képes tartani a lelket az emberekben és informálni őket a helyzetről,hogy mikor tudnak megmenekülni?Ez az egy kereskedelmi rádió volt aki félre tett mindent ,kivánságműsort és egyéb reklámot csak,hogy segíthessen a bajbajutottakon.Ők voltak akik üzentek a mentő szerveknek,hogy ki hol van ugyanis a bajba jutottak a rádión keresztül tudtak csak segítséget kérni.Minden tiszteletem az övék!
Nem is tudom mivel zárjam gondoltaim tudnék még mit írni és belemenni mélységekbe.
Mennyi iszapkatasztrófának,tüzijátéknak,hóviharnak kell még történnie?
Nem írom,hogy ,nyomjatok "tetszik"-et nem írom,hogy osszátok,mert sok ember annyira közönyös és gyáva lett ,hogy már ezt sem meri megtenni tisztelet a kivételnek persze.Csak olvassátok el.
Én már csak egy jobb életre vágynék és tisztességes megélhetésre és közbiztonságra!

Ezt az F.B-re raktam fel eredetileg,gondoltam megosztom veletek is az írásom!


én nem láttam FB-n, de most megosztom, ha nem gond.


egyébként pont ezt írtam FB-n, hogy a médiákban, nálunk a helyi hetilapban mindig mondják, hogy menniy cucc megmaradt, meg így fel vannak készülve, látszatja meg nincs mikor kellene. nálunk hajnal 5 és 8 óra között esett le kb a 30 centis hó. délben mentem haza az utcánkban még nem járt hótoló. amikor jött akkor sem szórt semmit, igaz olvadt, meg amúgyis csak ezt a fűrészporos vackot szórják. a legfontosabb az volt, hogy a volt általános iskola urdvarán megtisztítsanak egy placcot a koszorúzás miatt, holott már előző nap monták (14-én), hogy valószínűleg elmaradnak a kültéri rendezvények.
igaz én zsákutcában lakok, de amikor a trakrot hordja magával a szúrúegységet, utánfutós, akkor képes forgolódni, többször bejönni, hogy a lehető legszálesebb sávot megcsinálja. most análkül nem volt képes, az út teljes szélességéből legalább 1 méter még hó alatt, alig férni el. pedig 100 méter az utcánk, semmibe nam tartott volna neki mége gyet fordulni. tudom ez kisebb gond a többihez képest. szá,mtalan munkatársam alig, vagy nehezen jutott haza, akik a kritikus helyeken élnek. a rendőrök rosszuil terelték őket, nem tudták melyik út van lezárva.
lehet megint a túl fantáziám, de érdekes ez a 15-ei időzítés, lehet egy jel, amin talán el kellene gondolkozni, akár több szempontból is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:09


zoliika írta: Lehet amit írok lerágott csont és már unalmas lesz,hogy csak erről tudok -tudunk beszélni,de leírom ,mert az igazságérzetem nagyon bántja.Próbálom nem belevinni az indulataimat és személyes rossz érzéseimet!
Történet Csütörtök délután kezdődött fél 6-tól amikor elindultam Német.o-ba ,K.mét-en felhajtottam az M5-re majd az M0-ra és következett az M1, 7óra környékén már ott voltam a filmbe illő káoszba......Miért indultam el?Azért mert még a legutolsó pillanatban is net.-en rádióban megerősítettek arról,hogy 1 azaz 1 kamion vesztegel a 80 valahányas km.kőnél ,de egy sáv járható az m1-en hát ezért!!!!!!
10 óra körül 3 óra vesztegelés után már rosszat sejtettem ugyanis fél km-t sikerült haladnom összesen,persze addig folyamatosan hallgattam a rádió állomásokat és semmi ,de semmi információ nem volt az m1-ről bíztam a "jóban" és abban,hogy mehetek végre a munkahelyemre.Legelőször a Music Fm amiről eddig alig hallottam Ők tették közzé,hogy nagyon nagy a baj és délután 4 órától piros riasztás van érvényben.Hajnal 2 -ig ismétlem hajnal 2-ig a Kossuth rádió azzal volt elfoglalva,hogy 2-3 hetes ismétléseket adott le az éjféli hírekben a Himnusz után megemlítette,hogy az M7-en "torlódás"van és az M1-en is.Ez volna közszolgálati rádió????????A Bartók Rádión meg verték a zongorát keményen azt sem tudták mi történik az utakon,de szerintem még most sem!
A Magyar Kommunista Rádió "Club Rádió"néven fut a közéletben Ők azzal voltak elfoglalva egész este pártigazolványos bemondói,hogy Ők lemondanak a Táncsics díjukról,mert megkapta Szaniszló Ferenc is az a Szaniszló aki még a komcsi rendszerben is kimondta a frankót és nem tartozott soha semmilyen párthoz.De,ez egy más történet.Érdemben Ők sem tájékoztattak senkit az utak állapotáról.
Class Fm meg egyéb hülyegyerek Rádión szintén nem mondtak semmit.
Aztán jött a fekete leves fél 3-kor letérítettek Tata felé be a városba a felhajtónál ill.annak tövében egy Tesco parkoló volt,oda tudtam beparkolni,mert addigra a Tata városa bedugult meg sem kiséreltem ott araszolni.Próbáltam aludni ,de csontá fagytam volt ott egy benzinkút ahova beengettek,de hát.......nem volt WC!!!XXI.században nincs WC egy töltőállomáson,de legalább meleg volt és informálódtam a helyi állapotokról a parkolóval szemben volt egy körforgalom ami 1 óra alatt bedugult term. és Rendőrök probálkoztak rendet teremteni 0% eséllyel.Reggel 6órára derültek ki a vérforralló tények ami nem pletyka szinten "derült"ki hanem Rendőröktöl Mentősöktől ill. illetékes emberektől.Az útkotrók délután 4-kor Csütörtökön lerakták a munkát,mert senki nem mondta nekik ,hogy folytassák a munkát és különben is nem volt SÓ."Majd reggel 6-kor folytatjuk.."6órakor mikorra már teljes volt a káosz és nem volt út ami szabad volt amit le tudtak volna takarítani.Addigra iskolákat nyitottak meg és Gimnáziumokat,hogy tudjanak melegedni az emberek Én is éltem vele fél óra gyaloglás a hóviharban a Tescó parkolótól.Példás volt a helyi emberek segítsége,ott segítettek ahol tudtak.Tizenéves gyerekek teát osztogattak 60-70 éves nénik akik alig tudtak menni ,mert olyan jeges volt az út ,a kocsi sorok között osztogatták a teákat.A Katasztrófa védelem a Rendőrség a Tek a Hadsereg emberei olyan elszántsággal és erővel dolgoztak ami példaértékű volt.A mentősök akiket valamilyen elmeháborodott elindított az éjszaka folyamán bent ragadtak a hó fogságában magukhoz vették az életmentő gyógyszereiket ,eszközeiket és elindultak a hóviharba gyalog segíteni a bajbajutottakon.Délelőtt megindultak a lánctalpas harckocsik kimentették az utat eltorlaszoló félig árokba borult kamionokat,mentőautókat és hókotrókat ugyanis azokat is már menteni kellett amik az utat takarítanák
A legnagyobb problémát mégis az okozta,hogy mindenki Győr fele ment volna és aki B.pest irányában tartott volna az sem tudott menni,mert elállták az utat.A parkolóból(mert a parkolóból sem tudtam kimenni az is be volt dugulva) Én személy szerint egy csoda folytán és egy tank segítségével"megmenekültem" délután 1 órakor és haza tudtam jönni K.mét-re.Tata és B.pest között(50km-s szakasz) az M1-en 3 autóval találkoztam ez is azt bizonyítja ,hogy aki szeretett volna az sem tudott Pest irányába utazni ott ragadtak a Győr irányába tartókkal!Történetem részletesebben is leírhatnám ,mert így elég vázlatos,de ez most nem az Én ott létemről szól....
Amik kérdések megfogalmazódtak bennem:
Ha tudták előre ,hogy ekkora(lesz) nagy a baj a közúkezelőket este -délután miért küldték haza Csütörtökön?
Miért nem volt elég SÓ?
Kiadták a piros riasztást Csüt.délután 4 órakor akkor ezt miért tudatták sem a net.-en és rádiókban?A Hír.Tv-n nyilatkozott az a embernek látszó féreg akit Pintér Sancinak hívnak és közölte Pénteken,hogy ez a kamionosok hibája ,mert Ők kiadták a piros riasztást.Itt megint egy gondoltra:-1.nem adták ki és nem közölték hírcsatonán.
2.Román,bulgár,osztrák,német,moldáv kamionosoknak kötelességük magyarul beszélni?Mondjuk leadják a rádióban ami ugye nem történt meg Ők akkor sem értik meg a magyar felhívást.Nem kellett volna a piros riasztás után azonnal a Autópálya kezelőnek ,rendőrségnek azonnal intézkedni és letéríteni parkolókba a kamionokat.A józan ész nem ezt diktálja?Este 7-re talán be sem állt volna az M1.Vagy tényleg kölik a piros riasztást és Én nem indultam volna el és még sok család......Lehet a T.v-ben leadták,de sajnos nekem nincs T.v-m az autómban és szerintem elég kevés autóban van.
Miért van az ,hogy egyetlen egy( "music fm")Rádió volt képes tartani a lelket az emberekben és informálni őket a helyzetről,hogy mikor tudnak megmenekülni?Ez az egy kereskedelmi rádió volt aki félre tett mindent ,kivánságműsort és egyéb reklámot csak,hogy segíthessen a bajbajutottakon.Ők voltak akik üzentek a mentő szerveknek,hogy ki hol van ugyanis a bajba jutottak a rádión keresztül tudtak csak segítséget kérni.Minden tiszteletem az övék!
Nem is tudom mivel zárjam gondoltaim tudnék még mit írni és belemenni mélységekbe.
Mennyi iszapkatasztrófának,tüzijátéknak,hóviharnak kell még történnie?
Nem írom,hogy ,nyomjatok "tetszik"-et nem írom,hogy osszátok,mert sok ember annyira közönyös és gyáva lett ,hogy már ezt sem meri megtenni tisztelet a kivételnek persze.Csak olvassátok el.
Én már csak egy jobb életre vágynék és tisztességes megélhetésre és közbiztonságra!

Ezt az F.B-re raktam fel eredetileg,gondoltam megosztom veletek is az írásom!


én nem láttam FB-n, de most megosztom, ha nem gond.

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:08


YELLOW írta:






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. március 16. szombat, 14:09

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 14:01




zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 13:41


Lehet amit írok lerágott csont és már unalmas lesz,hogy csak erről tudok -tudunk beszélni,de leírom ,mert az igazságérzetem nagyon bántja.Próbálom nem belevinni az indulataimat és személyes rossz érzéseimet!
Történet Csütörtök délután kezdődött fél 6-tól amikor elindultam Német.o-ba ,K.mét-en felhajtottam az M5-re majd az M0-ra és következett az M1, 7óra környékén már ott voltam a filmbe illő káoszba......Miért indultam el?Azért mert még a legutolsó pillanatban is net.-en rádióban megerősítettek arról,hogy 1 azaz 1 kamion vesztegel a 80 valahányas km.kőnél ,de egy sáv járható az m1-en hát ezért!!!!!!
10 óra körül 3 óra vesztegelés után már rosszat sejtettem ugyanis fél km-t sikerült haladnom összesen,persze addig folyamatosan hallgattam a rádió állomásokat és semmi ,de semmi információ nem volt az m1-ről bíztam a "jóban" és abban,hogy mehetek végre a munkahelyemre.Legelőször a Music Fm amiről eddig alig hallottam Ők tették közzé,hogy nagyon nagy a baj és délután 4 órától piros riasztás van érvényben.Hajnal 2 -ig ismétlem hajnal 2-ig a Kossuth rádió azzal volt elfoglalva,hogy 2-3 hetes ismétléseket adott le az éjféli hírekben a Himnusz után megemlítette,hogy az M7-en "torlódás"van és az M1-en is.Ez volna közszolgálati rádió????????A Bartók Rádión meg verték a zongorát keményen azt sem tudták mi történik az utakon,de szerintem még most sem!
A Magyar Kommunista Rádió "Club Rádió"néven fut a közéletben Ők azzal voltak elfoglalva egész este pártigazolványos bemondói,hogy Ők lemondanak a Táncsics díjukról,mert megkapta Szaniszló Ferenc is az a Szaniszló aki még a komcsi rendszerben is kimondta a frankót és nem tartozott soha semmilyen párthoz.De,ez egy más történet.Érdemben Ők sem tájékoztattak senkit az utak állapotáról.
Class Fm meg egyéb hülyegyerek Rádión szintén nem mondtak semmit.
Aztán jött a fekete leves fél 3-kor letérítettek Tata felé be a városba a felhajtónál ill.annak tövében egy Tesco parkoló volt,oda tudtam beparkolni,mert addigra a Tata városa bedugult meg sem kiséreltem ott araszolni.Próbáltam aludni ,de csontá fagytam volt ott egy benzinkút ahova beengettek,de hát.......nem volt WC!!!XXI.században nincs WC egy töltőállomáson,de legalább meleg volt és informálódtam a helyi állapotokról a parkolóval szemben volt egy körforgalom ami 1 óra alatt bedugult term. és Rendőrök probálkoztak rendet teremteni 0% eséllyel.Reggel 6órára derültek ki a vérforralló tények ami nem pletyka szinten "derült"ki hanem Rendőröktöl Mentősöktől ill. illetékes emberektől.Az útkotrók délután 4-kor Csütörtökön lerakták a munkát,mert senki nem mondta nekik ,hogy folytassák a munkát és különben is nem volt SÓ."Majd reggel 6-kor folytatjuk.."6órakor mikorra már teljes volt a káosz és nem volt út ami szabad volt amit le tudtak volna takarítani.Addigra iskolákat nyitottak meg és Gimnáziumokat,hogy tudjanak melegedni az emberek Én is éltem vele fél óra gyaloglás a hóviharban a Tescó parkolótól.Példás volt a helyi emberek segítsége,ott segítettek ahol tudtak.Tizenéves gyerekek teát osztogattak 60-70 éves nénik akik alig tudtak menni ,mert olyan jeges volt az út ,a kocsi sorok között osztogatták a teákat.A Katasztrófa védelem a Rendőrség a Tek a Hadsereg emberei olyan elszántsággal és erővel dolgoztak ami példaértékű volt.A mentősök akiket valamilyen elmeháborodott elindított az éjszaka folyamán bent ragadtak a hó fogságában magukhoz vették az életmentő gyógyszereiket ,eszközeiket és elindultak a hóviharba gyalog segíteni a bajbajutottakon.Délelőtt megindultak a lánctalpas harckocsik kimentették az utat eltorlaszoló félig árokba borult kamionokat,mentőautókat és hókotrókat ugyanis azokat is már menteni kellett amik az utat takarítanák
A legnagyobb problémát mégis az okozta,hogy mindenki Győr fele ment volna és aki B.pest irányában tartott volna az sem tudott menni,mert elállták az utat.A parkolóból(mert a parkolóból sem tudtam kimenni az is be volt dugulva) Én személy szerint egy csoda folytán és egy tank segítségével"megmenekültem" délután 1 órakor és haza tudtam jönni K.mét-re.Tata és B.pest között(50km-s szakasz) az M1-en 3 autóval találkoztam ez is azt bizonyítja ,hogy aki szeretett volna az sem tudott Pest irányába utazni ott ragadtak a Győr irányába tartókkal!Történetem részletesebben is leírhatnám ,mert így elég vázlatos,de ez most nem az Én ott létemről szól....
Amik kérdések megfogalmazódtak bennem:
Ha tudták előre ,hogy ekkora(lesz) nagy a baj a közúkezelőket este -délután miért küldték haza Csütörtökön?
Miért nem volt elég SÓ?
Kiadták a piros riasztást Csüt.délután 4 órakor akkor ezt miért tudatták sem a net.-en és rádiókban?A Hír.Tv-n nyilatkozott az a embernek látszó féreg akit Pintér Sancinak hívnak és közölte Pénteken,hogy ez a kamionosok hibája ,mert Ők kiadták a piros riasztást.Itt megint egy gondoltra:-1.nem adták ki és nem közölték hírcsatonán.
2.Román,bulgár,osztrák,német,moldáv kamionosoknak kötelességük magyarul beszélni?Mondjuk leadják a rádióban ami ugye nem történt meg Ők akkor sem értik meg a magyar felhívást.Nem kellett volna a piros riasztás után azonnal a Autópálya kezelőnek ,rendőrségnek azonnal intézkedni és letéríteni parkolókba a kamionokat.A józan ész nem ezt diktálja?Este 7-re talán be sem állt volna az M1.Vagy tényleg kölik a piros riasztást és Én nem indultam volna el és még sok család......Lehet a T.v-ben leadták,de sajnos nekem nincs T.v-m az autómban és szerintem elég kevés autóban van.
Miért van az ,hogy egyetlen egy( "music fm")Rádió volt képes tartani a lelket az emberekben és informálni őket a helyzetről,hogy mikor tudnak megmenekülni?Ez az egy kereskedelmi rádió volt aki félre tett mindent ,kivánságműsort és egyéb reklámot csak,hogy segíthessen a bajbajutottakon.Ők voltak akik üzentek a mentő szerveknek,hogy ki hol van ugyanis a bajba jutottak a rádión keresztül tudtak csak segítséget kérni.Minden tiszteletem az övék!
Nem is tudom mivel zárjam gondoltaim tudnék még mit írni és belemenni mélységekbe.
Mennyi iszapkatasztrófának,tüzijátéknak,hóviharnak kell még történnie?
Nem írom,hogy ,nyomjatok "tetszik"-et nem írom,hogy osszátok,mert sok ember annyira közönyös és gyáva lett ,hogy már ezt sem meri megtenni tisztelet a kivételnek persze.Csak olvassátok el.
Én már csak egy jobb életre vágynék és tisztességes megélhetésre és közbiztonságra!

Ezt az F.B-re raktam fel eredetileg,gondoltam megosztom veletek is az írásom!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. március 16. szombat, 09:09


anubisz írta: Mi volt itt nálunk gyerekek megúsztam, másfél nap múlva értem haza.Aki nyári gumit felrakta annak kapufa. Tükör jégen 60km


Gratula. Én ma fogok menni a dunántúlra, és az előrejelzések miatt még nem cseréltem le a téli gumit.