YELLOW írta:
hát ha megnézed a fékpofát látni fogod melyik a kopottabb az első vagy a hátsó. a 124ezer az nagyon jó, gondolom sok hosszútáv autópálya, kevés fékezés.
hogy diag jelzi-e, hát... meg kell nézni az oda vonatkozó menü-t pl inpa-nal. nekem hátul bent sincs a kopásjelző, de nekem 20 év múlva sem kopik el de szerintem kiírja. hisz jelet küld.
Kösz Y!
Megnéztem még a kerék rajta volt. Az elsőt láttam kopottnak. A hátsó jelzett be. Olyan betétből nem készültem. Cseréltem az elsőt a tárcsákkal együtt, na azt a szenvedést, az egész napom ráment. A dugattyú megszorulva, nem fért el az új betét és tárcsa, javít, aztán a másik oldalon egy csavar be volt rohadva, de sikerült lekűzdeni, csak még azt nem tudom, hogy hétfőn el merjek-e indulni ezzel az autóval hosszabb vidéki útra. Tehát ráment az egész nap, igaz, nejem Corsáján is kereket cseréltem, nahát a lemezfelni rá volt gyógyulva az agyra, aztán azokat lemostam, kiszedtem a kavicsokat a mintázatból, az én féknyergeimet lefestettem KÉKre. Összegezve: inkább vittem volna szerelőhöz.....
Ja és kb 2/3 város,1/3 vidék volt az a 124000Km
bye:hil
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. április 13. szombat, 19:24