Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 20:57


YELLOW írta:
Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.


Nem tudom pontosan hogy milyen de nem adroidos viszont mértük stoperesen is és úgy is azok az idők jöttek kb pár tized másodperc csuszással (amúgy az a legnagyobb probléma hogy egy 1.9jtd alfa alap 156-os 105 ló 18 as felnikel 400-on 2 kocsihosszt vert rám ugy hogy indulásnál jobban indultam én




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 19. szerda, 21:02

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 20:19


Sandibandi írta: Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.


na kivi vagyok erre milyen gyorsulás mérővel mértétek? androidos progi telefonra? mert azzal nekem is az egyik ennyit mér... eleve később áll meg. én már rég 120-130-al megyek mikor megáll a számláló.

Sandibandi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Sandibandi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2013. június 19. szerda, 20:16


Sziasztok egy E46 320D-Ről van szó 2000 évjárat.
A következőt produkálja az autó amúgy nem is vettem volna észre hogy van ilyen probléma ha nem gyorsultam volna egy sokkal gyengébb teljesítményű autóval.
Az autó megy egy kicsit húz is azt mondták nekem nem várjak többet egy 2.0 Diseltől ekkor mértünk egy GPS-es gyorsulást és siralmas dolgok jöttek ki. PL: a gyári adat 0-100-a 9.9
nekem 15.9 volt ez után átírták a programját 170 lovasra semmi változás nem történt most újra a gyári program van rajt már kipróbáltam mindent semmi sem változtat pl: Légtömegmérő csere,szívócső nyomás érzékelő csere,turbó nyomás mérés minden rendben van és mégsem jó ha valaki tud még valamit az kérem jelezze mert már nem tudom mit lehetne még kipróbálni ja és hibajel nincs.
előre is köszi.
Azért ide írok mert a fórumba nem enged valamiért.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 19:13


jons írta: Régebben talán 3 éve még létezett egy "hobbi-szerviz" nevű hely pesten, ahova bemehettél, minimális órabérért szerelhetted a saját kocsidat. Adottak voltak a szerszámok, emelő, mindeféle. Ha nem boldogult az ember akkor voltak szerelők is.
Kerestem a neten, de csak a hűlt helyét találtam.
Tud valaki ilyen mutatványról? Vagy ez befuccsolt és ne is keressek ilyet?


na ez tök jó pedig. régebben legalább voltak kinti rámpák. hány ember cserélt olajat magának, vagy alvázvédőzte a ladát, vagy varnyút.
komolyabb hibákat úgysem javítana senki, igazából egy akna, meg egy csápos emelő kellene, és sok minden megoldható. ezt még csak a hülye is tudja kezelni... (mondjuk baleset esetén kié a felelősség, valami hülye úgyis magára engedné az autót
jah amúgy magyar mentalitás, nem csoda ha bezártak volna, biztos tűntek el cuccok.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 18. kedd, 19:09


Régebben talán 3 éve még létezett egy "hobbi-szerviz" nevű hely pesten, ahova bemehettél, minimális órabérért szerelhetted a saját kocsidat. Adottak voltak a szerszámok, emelő, mindeféle. Ha nem boldogult az ember akkor voltak szerelők is.
Kerestem a neten, de csak a hűlt helyét találtam.
Tud valaki ilyen mutatványról? Vagy ez befuccsolt és ne is keressek ilyet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 17. hétfő, 07:16


ute107 írta: Üdv Urak!

SOS-ben Pápa környékén esetlegesen Veszprém megyében valaki tudna nekem hibakódot olvasni.
Nagyon fontos lenne, nem tudok senkit akinek INPA-val ill. DIS-sel rendelkezne a környéken.

Várom a válaszokat, akár itt, akár PM-ben!

THX



nyomtam egy privit

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 22:02


Üdv Urak!

SOS-ben Pápa környékén esetlegesen Veszprém megyében valaki tudna nekem hibakódot olvasni.
Nagyon fontos lenne, nem tudok senkit akinek INPA-val ill. DIS-sel rendelkezne a környéken.

Várom a válaszokat, akár itt, akár PM-ben!

THX




dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. június 16. vasárnap, 16:29


A követező NEM BMW-s téma,

de a csomagtartó és kerékpárszállítás téma kapcsán többekkel beszéltem az alábbi linken található kerékpárról.
Ígértem ha lefényképezzük és felrakjuk a Vaterára, itt is megosztom a a linket.

"A-bike Plus" összecsukható kerékpár



ui.: Hirdetéseim között megtalálhatóak a BMWfanatics-on hirdetett BMW alkatrészek is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 11:54


YELLOW írta:
tgabor26 írta:
YELLOW írta:
tgabor26 írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
tgabor26 írta: Sziasztok!

Pár napja vagyok egy 316-os, e36-os 1895 ccm-es, benzines, 105 lovas 2000es évjáratú compact Bmw tulajdonosa. Nem igazán találtam megfelelő topikot ahová írhatnék, így a társalgót választottam, hátha tud valaki segíteni. A kötelező cseréken kívül még van pár alkatrész, ami csereérett, de a kedvenc alkatrész oldalamon nem találtam meg sajnos hármat hozzá a listáról. Laikusként pedig nekem a képek nem segítenek.Aki hozzáértő és van kedve pár percig nézelődni, az kérem segítsen, mert minnél hamarabb rendbe akarom hozni a hiányosságokat rajta. Előre is köszönöm!! Az oldal ahol nézelődni kellene, az a www.kovacsauto.hu címen fut. Szükségem lenne 2db első lengővilla hátsó szilentjére, egy difi tartó szilentre. Első teljesen homály, difi tartó szilent talán a híd szilent? Illetve egy vezérműtengely jeladóra(én csak főtengely fordulatszám jeladót találtam). Három linkre lenne szükségem, ahol már a konkrét alaktrészek vannak, ahol már csak a gyártók közötti árkülönbségek közül kellene válogatni. Nagyon nagyon köszönöm!


Szervusz!

Üdvözlet köreinkben, gratulálok az autódhoz!
Figyelmedbe ajánlom a www.realoem.com oldalt, sok hasznos alkatrészre vonatkozó infót lelsz itt, vagy egy nagyon jó kiinduló pontként a gyári cikkszámokat. Nézegettem én is az általad említett oldalt, de elment tőlük a kedvem, miután sokadik hívásomat sem fogadták és vissza sem hívtak. Ami alkatrészt én kerestem náluk, elvileg van több féle is azonos gyártótól de zavaró, hogy az árkülönbségen túl nincs több infó. Vajon mi lehet melyik cikkszámuk mögött?
Én sajnos átszoktam a németországbeli beszerzésre. Olcsóbb a legtöbb esetben és van elegendő infó, alaktrész, azonos szállítónál, persze ha van ismerősöd és így kedvezményed, másként fest a dolog.



nekem ugyanez a tapasztalatom...
fater opeljába kellene első lámpa, Hella van 4 féle, semmi külnbség nincs, csak az ár. illetve a cikkszámok első része egyforma, csak a / utáni betű más. ez után akartam érdeklődni, hogy mi mit jelent, de se telefont nem vettek fel, pedig sok árról azt írják telefonon érdeklődjünk, se e-mail-re nem válaszolnak. inkább nem mondok semmit, milyen sejtéseim vannak, mi lehet a dolog mögött
kiváncsi lennék, valakinek válaszoltak-e már, vagy tudott-e venni valamit?

szerk.: ja az árak nagyon csalogatóak, ezért is gyanús a dolog...


Köszi a tanácsokat. Hát ez remek hír Yellow Nekem holnapra jön az első adag alaktrész tőlük cirka 30 ropiért. 5l olaj, olajszűrő, levegőszűrő, benzinszűrő, 4 gyertya. Remélem nem hal bele a kocsi



ha megjött a cucc írj már, én nem mertem megrendelni, pont amit írtam, pedig apám rágja már a fülem, vagy 1 hónapja volt a baleset, vagy több is, és még nincs lámpa, vagyis van, csak az repedt...
engem is zavar, hogy nem lehet elérni őket amúgy...

mondjuk már vett apám, egy majom hella ként adott neki depo-t. mikor megláttam azt hittem lefordulok helyben a padlóra. vittem vissza, de meg akarta magyarázni nekem, hogy az hella. meg ugynaaz a cikkszám, 10 percig ott akarta bizonygatni, mondom hol egyezik az? sehol. de még leállt velem izélni, hogy ne magyarázzam meg neki. mondtam nem érdekel adja vissza a lóvét. pedig vane gy pár BMW-je, mondjuk a sok számla nélküli eladásból biztos. most kivételesen tapló voltam, ráadásul siettem, de nem szeretem amikor full hülyének nézik az embert. és még én küldtem oda apámat. mondjuk az meg mindent elhisz. mindegy annyival jól jártam vele anno, hogy a fékszettet jóval olcsóbban kaptam, mertigen átbaszta magát...


Okés, meglesz. Bár nekem rendben zajlott eddig minden. Rátaláltam az oldalra, kiválogattam vagy minőség, vagy cikkszám alapján, amire szükség van. Megrendeltem. Másnap reggel felhívtak h 2 nap múlva hozzá a futár. Az holnap lesz. Bár leírhatnád az aggodalmadat velük kapcsolatban. Érdekelne, hogy mire gondolsz. Nagy átverésnek nem érzem. Facebook oldaluk van több mint 900 like-olóval. Postolgatnak rá telejsen hétköznapi autós dolgokat. Videókat, képeket, guminyomás ellenőrzéses témákat. Nekem normális szervíz és alkatrészbolt benyomását kelti. Bár én nem kerestem őket, szóval nem tudom mennyire elérhetetlenek. Bár lehet, hogy egyszerűen csak taplók és vissza nem hívnak senkit és inkább hívjon az ügyfél tízszer. Van ilyen is sajnos.



nincs tapasztalatom, csak amit leírtam, de pl az adott lámpa leírás alapján semmiben enm különböznek, viszont 22-28ezerig vannak 2ezres lépésekkel, és az eredeti hella cikkszám mögött a / után van SZ, H, LSZ meg mit tudom én milyen betük. azért jó lenne tudni mi ez. apám mondott olyat, bár nem tudom mennyire valós, hogy elvileg azért különbözik az ár, mert máshonnan szerzik be, nem ugyanattól a gyártól mindg, hanem más más országból, ezért más az ár, meg ezeket jelentené a betü mögötte. természetesen a legolcsóbb kéne , de ha valami minőségi izéje van, akköor inkább drágább.


gondoltam megosztom a tapasztalatomat.
mint írtam korábban nem lehetett őket elérni sehogy. fater már nagyon rágta a fülem, mégiscsak gáz törött lámpával közlekedni.
így hát szerda dél körül megrendeltem a lámpát, a legolcsóbból nem voltam, viszont az utáni kb 1000ft-tal drágábból igen, de amúgy nem az jött, mert az H jelzésű volt a szikkszám után ez meg SZ. a lényeg, hogy rendelés után délután felhívtak, hogy 24 órán belül nem tudják szállítani, csak péntek dél körül. most meg is érkezett 1200+posta, tisztességesen becsomagolva számlával. úgy látszik nincs itt semmi sumákság, vagy ha van, akkor ahhoz nagyon mélyre kell menni

mivel rendeléshez regisztrálni kell, így utána jöttem rá, vajon miért nem válaszóltak e-mail-re. ugyanis regisztrációnál van lehetőség kérdezni. gondolom inkább regisztrált tagokkal foglalkoznak. a telefon nem felvételt nem értem, hisz azon is lehet kérni tájékoztatást.

na ennyi vót.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 14. péntek, 09:06




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 12:10


dbtibi írta: A világ legjobb E30-asa? - Totalcar teszt

"... a kocsi, az utolsó tíz darab legyártott E30-as szedán kasztnival készült 24td motoros bmw egyike. És mindössze 156 000 km van benne! (Természetesen valós!!) ... "

"... Brazil szappanoperás mellékszál, hogy a győri BMW-kereskedés, a Leier is szeretné megvenni az autót, náluk jobban senki sem ismeri, hiszen végig az ő márkaszervizükben ment a karbantartás, de az olvasót gyorsan megnyugtatjuk: a nagypapa természetesen nem adja. ..."



Volt anno unokaöcsémnek is, igaz abban sor6 2.8 benya volt "behegesztve" nagyon szerettem vele menni, mindig fülig ért a szám.









dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. június 13. csütörtök, 11:56


A világ legjobb E30-asa? - Totalcar teszt

"... a kocsi, az utolsó tíz darab legyártott E30-as szedán kasztnival készült 24td motoros bmw egyike. És mindössze 156 000 km van benne! (Természetesen valós!!) ... "

"... Brazil szappanoperás mellékszál, hogy a győri BMW-kereskedés, a Leier is szeretné megvenni az autót, náluk jobban senki sem ismeri, hiszen végig az ő márkaszervizükben ment a karbantartás, de az olvasót gyorsan megnyugtatjuk: a nagypapa természetesen nem adja. ..."









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2013. június 13. csütörtök, 12:06

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 18:46


hil írta:
YELLOW írta:

ebben a motorban 1.6 nem volt... ami 1.6-os volt és hasonlított rá, az N40 (csak 1.6) motorkód, amiben nincs valvetronic és főleg abban volt láncugrás, legalábbis erre panaszkodnak, panaszkodtak régen többen is. ugye ez az a amotor, amit a keleti szegény régióknak csináltak, hogy 1-1,5 misivel olcsóbban vehessenek BMW-t. az N42, N46-ban (1.8 és 2.0) benne van a Valvetronic, köbcentitől függetlenül. Az N45, ami az E90-ekbe is került, abbl van 1.6 és 2.0 ezek csak dupla Vanos-osak, nincs valvetronic. az N43 meg közvetlen befecskendezéses benzines, se vanos, se valvetronic, ebből is volt 1.6 és 2.0


Szia!
Szerintem az N40 i8s Valvetronicos volt, de biztos nem vagyok benne. Abból, amit leírtál, hogy csak az N42 és N46 motorokban volt Valvetronic, amit a BMW talált ki, de minden estre ő szabadalmaztatott, csak ebben a két motorban volt és csak 4 éven át gyártották, talán az is lejön, hogy belátták, nem probléma mentes motorok. Neked talán soha nem fog előjönni a vázolt probléma, lehet hogy másnál sem, de akivel megtörténik, az bizonyára el fog gondolkodni. Az újabb motorok (e60/e90) alu motorblokkról nincs túl jó véleményem. Ezt bizonyította az USA piacra gyártott M3 (e36)amiben sorra szakadnak ki a csavarok. De a BMW spórolt kb 20 kilót.

hil

ui: szeretnék továbbra is fl 318-at e46-ot venni, de a sok rossz hallatán (mert csak azt hallottam)nem merek belevágni ebbe. Viszont a BMW-ről sem tudom elhinni, hogy 4 éven át gyártott egy szart. Az e90 szóba sem jöhet egyelőre, mert amiből még a hűtő hőmérőt is kisajnálták, az nekem nem jön be, a formája úgyszintén sajnos. Lehet, hogy nekem kell még felnőnöm az e90-hez. Ahol az e46-ot vélem felfedezni, az tetszik benne, de pl a franciás hátsó lámpa, hát az a szememben szörnyű....



N40 nem volt valvetronic-os, ez 100%
én meg csak azt tudom mondani, azért ugrik a lánc mert oka van hozzá. szar kenőanyag, nincs elég olajnyomás, sarasodik, nem cserélik időben, nincs kenés, nagyobb a kopás.
sajnos, ha nem bízol ebben a motorban, akkor neked nem elsz FL-es.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 18:17


YELLOW írta:

ebben a motorban 1.6 nem volt... ami 1.6-os volt és hasonlított rá, az N40 (csak 1.6) motorkód, amiben nincs valvetronic és főleg abban volt láncugrás, legalábbis erre panaszkodnak, panaszkodtak régen többen is. ugye ez az a amotor, amit a keleti szegény régióknak csináltak, hogy 1-1,5 misivel olcsóbban vehessenek BMW-t. az N42, N46-ban (1.8 és 2.0) benne van a Valvetronic, köbcentitől függetlenül. Az N45, ami az E90-ekbe is került, abbl van 1.6 és 2.0 ezek csak dupla Vanos-osak, nincs valvetronic. az N43 meg közvetlen befecskendezéses benzines, se vanos, se valvetronic, ebből is volt 1.6 és 2.0


Szia!
Szerintem az N40 i8s Valvetronicos volt, de biztos nem vagyok benne. Abból, amit leírtál, hogy csak az N42 és N46 motorokban volt Valvetronic, amit a BMW talált ki, de minden estre ő szabadalmaztatott, csak ebben a két motorban volt és csak 4 éven át gyártották, talán az is lejön, hogy belátták, nem probléma mentes motorok. Neked talán soha nem fog előjönni a vázolt probléma, lehet hogy másnál sem, de akivel megtörténik, az bizonyára el fog gondolkodni. Az újabb motorok (e60/e90) alu motorblokkról nincs túl jó véleményem. Ezt bizonyította az USA piacra gyártott M3 (e36)amiben sorra szakadnak ki a csavarok. De a BMW spórolt kb 20 kilót.

hil

ui: szeretnék továbbra is fl 318-at e46-ot venni, de a sok rossz hallatán (mert csak azt hallottam)nem merek belevágni ebbe. Viszont a BMW-ről sem tudom elhinni, hogy 4 éven át gyártott egy szart. Az e90 szóba sem jöhet egyelőre, mert amiből még a hűtő hőmérőt is kisajnálták, az nekem nem jön be, a formája úgyszintén sajnos. Lehet, hogy nekem kell még felnőnöm az e90-hez. Ahol az e46-ot vélem felfedezni, az tetszik benne, de pl a franciás hátsó lámpa, hát az a szememben szörnyű....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 12. szerda, 18:36

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. június 12. szerda, 08:28


hil írta:
YELLOW írta:

ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.


Szia!
Az írás szerint a TI-ben 2000-ben kezdték alkalmazni. A Valvetronic rendszer BMW szabadalom, valóban, korát megelőző újítás, de a tartósságra nem tértek ki. Mint írtam, túl precíz alkatrészgyártás társul hozzá, hogy megfelelően működhessen, ami a használat során további baj forrása, mert ugye azért kopik. Azt, hogy melyik motorokban alkalmazták még, nem tudom, de az 1,6-ban és az 1,8-ban tuti igen, a 2.0-ben a RealOm-et nézve nem.

hil



ebben a motorban 1.6 nem volt... ami 1.6-os volt és hasonlított rá, az N40 (csak 1.6) motorkód, amiben nincs valvetronic és főleg abban volt láncugrás, legalábbis erre panaszkodnak, panaszkodtak régen többen is. ugye ez az a amotor, amit a keleti szegény régióknak csináltak, hogy 1-1,5 misivel olcsóbban vehessenek BMW-t. az N42, N46-ban (1.8 és 2.0) benne van a Valvetronic, köbcentitől függetlenül. Az N45, ami az E90-ekbe is került, abbl van 1.6 és 2.0 ezek csak dupla Vanos-osak, nincs valvetronic. az N43 meg közvetlen befecskendezéses benzines, se vanos, se valvetronic, ebből is volt 1.6 és 2.0