anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 20:12


Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

igazán baráti, ennyiért valahol olajat szoktak cserélni.


1.5 -2óra volt....ezzel se lesz gond,egy jó ideig profin megcsinálta,alaposan át is mosta


Még jobb így tél előtt, mert télen tuti behasalt volna.

Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 20:10


anubisz írta:
Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

igazán baráti, ennyiért valahol olajat szoktak cserélni.


1.5 -2óra volt....ezzel se lesz gond,egy jó ideig profin megcsinálta,alaposan át is mosta

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 20:06


Bulll85 írta:
anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

igazán baráti, ennyiért valahol olajat szoktak cserélni.


Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 20:04


anubisz írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


önindító is kipipálva ,szereléssel 5e Ft volt szénkefe,préselyek cseréjével minden rendben jelenleg motor futómű is hibátlan,bal hátsó jeleadó egyetlen hibán jelenleg

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 20:04


nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:

A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.



valószínű ez is. de ha megnéued mennyi dízel BMW van, akkor ahhoz a kevés hozzáértőhöz nem viheti mindenki, akáér nem is teheti meg, hogy annyit utazzon, és autó nélkül legyen. nyílván jó a dízel, ha újonnan megveszi valaki, és úgy bánik vele ahogy kell, és az elejétől fogva, mindent a leírtaknak, sőt jobban csinál, jó helyre viszi. de az ilyen nem is fogja eladni. a sok eladó dízel azért van, mert sufniba vitte, nem értettek hozzá, pedig lehet már a fél autót lecseréltették, a hülye ki is fizette és már csak egy hajszál, egy nem is túl drága tétel a megoldás, de eladja. na az iylet jó kifogni. még több eladó meg abból van, amit sehova nem vittek, csak halmozták a hibákat. ezért rizikósabb mindenképp.


Persze ha sok utánagyártott "legolcsóbb" szeméttel telepakolták, akkor tényleg nagy karrier megvenni.

én eddig csak egy tulajdonosos ellenőrizhető szervizkönyvest e46 okat vettek, motorikusan soha nem volt probléma vele. "na meg persze nem is gyilkoltam öket"



Hát ez az, a Magyar nem arról híres, hogy az E46 ot Márkaszervizbe tömi gyári alkatrésszel, mikor sokan úgy veszik meg hogy alig van átírásra még lóvé a zsebbe. Utána jön a sírás, mikor egy alkatrész 150 ezer élből, és mi a megoldás, a Kínai 30 ezres. Na én ezért rakok el minden számlát. Amíg a sima szívó dizelek voltak, nem sok gond volt. Már a modern technika behasal hamar. Új BMW csak akkor vennék, ha új, és garancia után megszabadulni tőle, mert úgy tele van szarva mindennel, ha valami megáll, egyből fél millió, mert minden összefüggésbe van mindennel. Ezeket bevállalni 6 év után majd, mikor lesz bennük 300 000 na az szívás lesz majd akik akkor veszik a mostani új kiadásokat. Letelik a 3 év már szinte senki nem márkaszervizbe szereltet.
15 milliót meg nem adnák sosem újra,csak ha lenne még 30 a bankba. Hogy 3 évesen már csak 6 ot érjen. Bár én nem sírok, csak mondom másnak, bevállalnak 1 millióért 13 éves E46 ot dizelt, ami már ki van gyilkolva, és rosszul vannak mikor zsebbe kell nyúlni. Persze lehet a garázsba is tartani,akkor nem kopik el semmi.
Hát abba igazad van, hogy a többség csak találgat, ( szerelők ) főleg ha olyan megy is, meg nem is gond van a kocsival.

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 19:44


YELLOW írta:
nickname írta:

A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.



valószínű ez is. de ha megnéued mennyi dízel BMW van, akkor ahhoz a kevés hozzáértőhöz nem viheti mindenki, akáér nem is teheti meg, hogy annyit utazzon, és autó nélkül legyen. nyílván jó a dízel, ha újonnan megveszi valaki, és úgy bánik vele ahogy kell, és az elejétől fogva, mindent a leírtaknak, sőt jobban csinál, jó helyre viszi. de az ilyen nem is fogja eladni. a sok eladó dízel azért van, mert sufniba vitte, nem értettek hozzá, pedig lehet már a fél autót lecseréltették, a hülye ki is fizette és már csak egy hajszál, egy nem is túl drága tétel a megoldás, de eladja. na az iylet jó kifogni. még több eladó meg abból van, amit sehova nem vittek, csak halmozták a hibákat. ezért rizikósabb mindenképp.


Persze ha sok utánagyártott "legolcsóbb" szeméttel telepakolták, akkor tényleg nagy karrier megvenni.

én eddig csak egy tulajdonosos ellenőrizhető szervizkönyvest e46 okat vettek, motorikusan soha nem volt probléma vele. "na meg persze nem is gyilkoltam öket"



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 19:33


nickname írta:

A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.



valószínű ez is. de ha megnéued mennyi dízel BMW van, akkor ahhoz a kevés hozzáértőhöz nem viheti mindenki, akáér nem is teheti meg, hogy annyit utazzon, és autó nélkül legyen. nyílván jó a dízel, ha újonnan megveszi valaki, és úgy bánik vele ahogy kell, és az elejétől fogva, mindent a leírtaknak, sőt jobban csinál, jó helyre viszi. de az ilyen nem is fogja eladni. a sok eladó dízel azért van, mert sufniba vitte, nem értettek hozzá, pedig lehet már a fél autót lecseréltették, a hülye ki is fizette és már csak egy hajszál, egy nem is túl drága tétel a megoldás, de eladja. na az iylet jó kifogni. még több eladó meg abból van, amit sehova nem vittek, csak halmozták a hibákat. ezért rizikósabb mindenképp.


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 19:28


anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Hál' Istennek a benzinesbe soha nem kell lambdaszonda, gyertya, trafó, fojtószelep, karterszűrő, kartercsövek, szelepfedéltömítés, olajszűrőház tömítés, üzemanyagszivattyú, lendkerék, kennfeldtermosztát,vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó.

Arról nem is beszélve, hogy hány olyan benzines szaladgál, amelyiknek meg vannak számlálva a percei a törött láncfeszítő miatt, vagy a gyakori valvetronic probléma, újabbaknál meg a nagynyomású szivattyú befecskendezőkkel és a NOX katalizátorral és a 100e Ft os NoX szenzorral együtt.

Ha meg ehhez vesszük, hogy gyakorlatilag nincs nyomatéka, viszont többet eszik, akkor nincs is min gondolkodni.



Természetesen Itt is érdemes megnézni, melyik típust veszi az ember. Persze ami kopik, az itt is kopik. Örök vita. Szerelők többsége biztos egyet ért abban, hogy 10 éves dizelt venni bizony óriási lutri. Aki ezt tagadja az önmagának hazudik. Nem mindenki szerelő, hogy magának javít, hordja a szervizbe, ahol a gatyáját is lehúzzák.
Sokan csak vásárolnak, utána néznek utána,mik lesznek majd a problémák.
Én ma már úgy gondolom, kifizetődőbb ha vesz az ember egy E46 ot, mellé meg egyet kintről roncsot, bontóból, tartaléknak.


A szerelők nagy része egyszerűen hülye a modern dízel motorhoz, azért beszél le róla mindenkit, amelyik meg bátor az meg a fél autót kicserélteti veled mert találgat, vagy csak egyszerűen óriási károkat okoz.

Na meg bontóból építkezni motor alkatrészt az sem hosszú életű dolog.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 14. szombat, 19:31

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 14:58

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 14:55


bmw320d4 írta:
anubisz írta:
Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Hál' Istennek a benzinesbe soha nem kell lambdaszonda, gyertya, trafó, fojtószelep, karterszűrő, kartercsövek, szelepfedéltömítés, olajszűrőház tömítés, üzemanyagszivattyú, lendkerék, kennfeldtermosztát,vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó.

Arról nem is beszélve, hogy hány olyan benzines szaladgál, amelyiknek meg vannak számlálva a percei a törött láncfeszítő miatt, vagy a gyakori valvetronic probléma, újabbaknál meg a nagynyomású szivattyú befecskendezőkkel és a NOX katalizátorral és a 100e Ft os NoX szenzorral együtt.

Ha meg ehhez vesszük, hogy gyakorlatilag nincs nyomatéka, viszont többet eszik, akkor nincs is min gondolkodni.



Természetesen Itt is érdemes megnézni, melyik típust veszi az ember. Persze ami kopik, az itt is kopik. Örök vita. Szerelők többsége biztos egyet ért abban, hogy 10 éves dizelt venni bizony óriási lutri. Aki ezt tagadja az önmagának hazudik. Nem mindenki szerelő, hogy magának javít, hordja a szervizbe, ahol a gatyáját is lehúzzák.
Sokan csak vásárolnak, utána néznek utána,mik lesznek majd a problémák.
Én ma már úgy gondolom, kifizetődőbb ha vesz az ember egy E46 ot, mellé meg egyet kintről roncsot, bontóból, tartaléknak.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 14:44


anubisz írta:
Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Hál' Istennek a benzinesbe soha nem kell lambdaszonda, gyertya, trafó, fojtószelep, karterszűrő, kartercsövek, szelepfedéltömítés, olajszűrőház tömítés, üzemanyagszivattyú, lendkerék, kennfeldtermosztát,vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó.

Arról nem is beszélve, hogy hány olyan benzines szaladgál, amelyiknek meg vannak számlálva a percei a törött láncfeszítő miatt, vagy a gyakori valvetronic probléma, újabbaknál meg a nagynyomású szivattyú befecskendezőkkel és a NOX katalizátorral és a 100e Ft os NoX szenzorral együtt.

Ha meg ehhez vesszük, hogy gyakorlatilag nincs nyomatéka, viszont többet eszik, akkor nincs is min gondolkodni.



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 13:13


Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

Cseréld be benzinesre. Amíg nem késő. Arra is kell költeni, de inkább a futómű viszi a pénzt.Nálad meg mindkettő, motor, futómű. Dáva vára lesz. Igy kezdődik, na még ezt megcsináltatom.Majd nézz vissza 1 év múlva, menyinél tartasz. 13 éves dizel E46 ot nem szabad megvenni, főleg itthon.


Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 09:13


YELLOW írta:
Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

1.080 000 huf volt az autó ára,új hengerfejjel,tömítéssel,vezérléssel,garanciális adagoló amire már 120e költöttem :S most önindítóval van a baj,2napja kulcsról nem tudtam nyitni az ajtókat, minden nap szinte van valami baja,legjobb ha mikor bele ülök,egyből szereltetni megyek.....már kínomban nevetek.....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 14. szombat, 05:35


Bulll85 írta: üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?


alul motor hátiljánál kell lennie. lehet csak a behúzója szar.
azért majd leírhatnád összesítve, menniyért vetted az autót és mennyit költöttél rá. talán okulásnak jó lesz bárkinek.

Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 13. péntek, 22:36


üdv ! újabb prombléma,meghalt az önindítóm minden nap valami tönkre megy...hol található e kocsiban?és nagy munka e kicserélni ?