autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 13:18


hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.


Én is vívódtam az SV650 és a SV1000 között, de SV1000N lett (2db nyitott Martin titanium-al).
Szeretem a quadokat, csak furcsa volt megszokni a gázmarkolat helyetti gázkart. (sokat nem vezettem)


Na az is szép ám. Barátom unoka bratyója meg a Banditára esküszik volt egy 1.2 se!

Nagyon megbízható moci. A lég/olaj hűtése és az 5-ös váltó miatt esett ki nálam. Az 1250-es vizes bandita ára viszont magas volt. A "cégnél" többen hajtanak bantitot (250, 400, 600)
De miután megnéztem az SV-t, nekem kellett a V2 hang.


Jó az is. Nekem a sor4 jobban bejön. Barátom meg Ducati V2-t fog venni.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 11:36


Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.


Én is vívódtam az SV650 és a SV1000 között, de SV1000N lett (2db nyitott Martin titanium-al).
Szeretem a quadokat, csak furcsa volt megszokni a gázmarkolat helyetti gázkart. (sokat nem vezettem)


Na az is szép ám. Barátom unoka bratyója meg a Banditára esküszik volt egy 1.2 se!

Nagyon megbízható moci. A lég/olaj hűtése és az 5-ös váltó miatt esett ki nálam. Az 1250-es vizes bandita ára viszont magas volt. A "cégnél" többen hajtanak bantitot (250, 400, 600)
De miután megnéztem az SV-t, nekem kellett a V2 hang.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 11:27


hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.


Én is vívódtam az SV650 és a SV1000 között, de SV1000N lett (2db nyitott Martin titanium-al).
Szeretem a quadokat, csak furcsa volt megszokni a gázmarkolat helyetti gázkart. (sokat nem vezettem)


Na az is szép ám. Barátom unoka bratyója meg a Banditára esküszik volt egy 1.2 se!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 11:22


Pocses írta:
hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.


Én is vívódtam az SV650 és a SV1000 között, de SV1000N lett (2db nyitott Martin titanium-al).
Szeretem a quadokat, csak furcsa volt megszokni a gázmarkolat helyetti gázkart. (sokat nem vezettem)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 11:14


hancurozo írta:
Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.


Elég a 6százas.
Vőm vett nemrég egy quadot 200ccm 4T jó hangja van, nevét nemtom valami ling-long majd télen kipróbálom még ilyet nem vezettem.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 10:58


Pocses írta:

A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


191cm-el ER5 ? Lehet, hogy inkább a 900-as Hornetet kellene célba venned.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 10:45


hancurozo írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.


Hát igen kinek mi a szimpibb. Nekem jó lesz egy pl.: bodis vagy mondjuk aprókavics dobbal a "kis" Haccázas.


nekem egyre jobban tetszenek a BMW-k is, de nekem fontos, hogy pl szemből szimmetrikus legyen a motor, ne legyne rajta egy kerek, meg egy szögletes lámpa pl. amúgy a neked bájkok is nagyon bejönnek.


Egy kis plekó rá egy kuttúrátt sportdob azt GO!
Csutka kormányos nekem nem kell, én már nem fekszek a tankra.


Végre egy naked kedvelő Én az enyémen cseréltem kormányt (túrát krosszra) A pici plexivel vigyázz nehogy pont a sisakra dobja a levegőt. (hosszú távon kényelmetlen tud lenni)


A S verzión is filóztam de az nem annyira jön be, mert nem csupasz motor már. A plekó meg szinte mind111 mert 191 cm magas vagyok. Az Er 5 is majd elveszett alattam.


hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 10:39


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.


Hát igen kinek mi a szimpibb. Nekem jó lesz egy pl.: bodis vagy mondjuk aprókavics dobbal a "kis" Haccázas.


nekem egyre jobban tetszenek a BMW-k is, de nekem fontos, hogy pl szemből szimmetrikus legyen a motor, ne legyne rajta egy kerek, meg egy szögletes lámpa pl. amúgy a neked bájkok is nagyon bejönnek.


Egy kis plekó rá egy kuttúrátt sportdob azt GO!
Csutka kormányos nekem nem kell, én már nem fekszek a tankra.


Végre egy naked kedvelő Én az enyémen cseréltem kormányt (túrát krosszra) A pici plexivel vigyázz nehogy pont a sisakra dobja a levegőt. (hosszú távon kényelmetlen tud lenni)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:34


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.


Hát igen kinek mi a szimpibb. Nekem jó lesz egy pl.: bodis vagy mondjuk aprókavics dobbal a "kis" Haccázas.


nekem egyre jobban tetszenek a BMW-k is, de nekem fontos, hogy pl szemből szimmetrikus legyen a motor, ne legyne rajta egy kerek, meg egy szögletes lámpa pl. amúgy a neked bájkok is nagyon bejönnek.


Egy kis plekó rá egy kuttúrátt sportdob azt GO!
Csutka kormányos nekem nem kell, én már nem fekszek a tankra.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:29


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.


Hát igen kinek mi a szimpibb. Nekem jó lesz egy pl.: bodis vagy mondjuk aprókavics dobbal a "kis" Haccázas.


nekem egyre jobban tetszenek a BMW-k is, de nekem fontos, hogy pl szemből szimmetrikus legyen a motor, ne legyne rajta egy kerek, meg egy szögletes lámpa pl. amúgy a neked bájkok is nagyon bejönnek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:24


YELLOW írta:
Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.


Hát igen kinek mi a szimpibb. Nekem jó lesz egy pl.: bodis vagy mondjuk aprókavics dobbal a "kis" Haccázas.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 09:19


Pocses írta: Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



szégyen nem szégyen, szerintem ár, teljesítmény, hang, élvezet, érték arányban szerintem motor tekintetében Suzuki, pl egy GSX-R 750. hangban amúgy inkább Kawa, Yamaha párti vagyok, persze itt a gyári rendszerekre gondolok. mondjuk tény talán egyik legjobb motor a Honda VFR szária.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 26. kedd, 08:33


Autóban ugye BMW, motorban a Honda...


YouTube videó

Remélem jövőre lesz egy saját kis darazsam, oszt méhészkedhetek kedvemre.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 26. kedd, 08:34

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 20:53


Budha írta:
szotakdavid írta:
Budha írta:
TŐLEM NYERGELHETÜNK DÁVID MESTER


Ricsi,most lett kész a kocsid max mutogatni hozhatod ki!!!!


IGEN MÉG BÁRLISTÁN VAGYOK MAMONÁL CSAK ÓVATOSAN SZABAD


Helyes!!

Budha
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 1995

státusz Budha

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. november 25. hétfő, 20:45


szotakdavid írta:
Budha írta:
TŐLEM NYERGELHETÜNK DÁVID MESTER


Ricsi,most lett kész a kocsid max mutogatni hozhatod ki!!!!


IGEN MÉG BÁRLISTÁN VAGYOK MAMONÁL CSAK ÓVATOSAN SZABAD