- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 21:04
hancurozo írta:feco7939 írta: Megtörtént egy francia bíróságon:
Egy 70 kmh max. sebességű útszakaszon 250 kmh sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :
Tisztelt bíróság valóban láttam egy fehér alapú kör alakú táblát amiben a 70-es szám volt de nem volt semmilyen mértékegység mellette. Ahogy önök is tudjak az 1837. július 4-i törvény kötelezi Franciaországot is a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65501 számú törvény kimondja hogy a hosszúság mértékegysége a méter és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit.
Tehát logikus hogy ha nincs odaírva a mértékegység akkor a sebesség alapértelmezés szerint msec-ban értendő. A 70 msec maximális sebesség megfelel 252 kmh-nak. A rendőrök azt mondtak hogy 250 kmh sebességgel autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2 kmh sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot hogy adjak vissza a jogosítványomat amit egy sajnálatos tévedés folytan vettek el a rend éber őrei.
A magyar KRESZ-ben (11975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység csak az hogy "sebesség" ami így logikusan msec-et jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv amire csak annyi előírás van hogy be kell csatolni de az nincs ott hogy az ember előtt vagy mögötte kell becsatolni!
Read more: http://lopom.hu/#ixzz2oK3mClhL
A mértékegység valós, de a kresz leírja a táblák jelentését. A biztonsági övet pedig ne próbáld beadni a rendőrnek.: A KRESZ 48§ (4) A külön jogszabályban meghatározott M1, M2, M3, N1, N2, N3 kategóriájú gépkocsiban, amelynek meghatározott üléseit biztonsági övvel kell felszerelni, továbbá olyan jármûben, amelynek üléseit biztonsági övvel szerelték fel, az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni.
Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 19:49
feco7939 írta: Megtörtént egy francia bíróságon:
Egy 70 kmh max. sebességű útszakaszon 250 kmh sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :
Tisztelt bíróság valóban láttam egy fehér alapú kör alakú táblát amiben a 70-es szám volt de nem volt semmilyen mértékegység mellette. Ahogy önök is tudjak az 1837. július 4-i törvény kötelezi Franciaországot is a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65501 számú törvény kimondja hogy a hosszúság mértékegysége a méter és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit.
Tehát logikus hogy ha nincs odaírva a mértékegység akkor a sebesség alapértelmezés szerint msec-ban értendő. A 70 msec maximális sebesség megfelel 252 kmh-nak. A rendőrök azt mondtak hogy 250 kmh sebességgel autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2 kmh sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot hogy adjak vissza a jogosítványomat amit egy sajnálatos tévedés folytan vettek el a rend éber őrei.
A magyar KRESZ-ben (11975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység csak az hogy "sebesség" ami így logikusan msec-et jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv amire csak annyi előírás van hogy be kell csatolni de az nincs ott hogy az ember előtt vagy mögötte kell becsatolni!
Read more: http://lopom.hu/#ixzz2oK3mClhL
Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 19:05
Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 14:45
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 21:55
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 09:31
Elküldve: 2013. december 20. péntek, 09:25
Elküldve: 2013. december 18. szerda, 16:18
Neo954 írta:Pocses írta:Maistro2 írta: Most sikerült foglalkoznom a beltér világítással első kettő sofita van ledes változat hozzá bár elég drágán.Hátsó kettő pedig helyzetjelző izzó, jó erős ledes kell a helyére és ami előre felé is világít.
Közben leszakadt a főtengely ékszíjtárcsám amit tavaly előtt cseréltem.. érdekes. drága mulatság
Hú az fáj, jobbulást a vasnak.
Bratyóm bimmerében ledes van hátul, nekem a hagyományos, én nem találom kevésnek bevilágít mindent mint koncertteremben szünet alatt.
Nekem mikor vettem az autót be volt törve az egyik lámpatest , a másik meg sárgára volt öregedve. Vettem két szépet bontottan, raktam bele izzókat, de nem világítanak mondom fákk marad így.
Majd ha lesz időm kiméricskélem a vezetékeket.
Elküldve: 2013. december 18. szerda, 13:08
Pocses írta:Maistro2 írta: Most sikerült foglalkoznom a beltér világítással első kettő sofita van ledes változat hozzá bár elég drágán.Hátsó kettő pedig helyzetjelző izzó, jó erős ledes kell a helyére és ami előre felé is világít.
Közben leszakadt a főtengely ékszíjtárcsám amit tavaly előtt cseréltem.. érdekes. drága mulatság
Hú az fáj, jobbulást a vasnak.
Bratyóm bimmerében ledes van hátul, nekem a hagyományos, én nem találom kevésnek bevilágít mindent mint koncertteremben szünet alatt.
Elküldve: 2013. december 18. szerda, 12:47
Maistro2 írta: Most sikerült foglalkoznom a beltér világítással első kettő sofita van ledes változat hozzá bár elég drágán.Hátsó kettő pedig helyzetjelző izzó, jó erős ledes kell a helyére és ami előre felé is világít.
Közben leszakadt a főtengely ékszíjtárcsám amit tavaly előtt cseréltem.. érdekes. drága mulatság
Elküldve: 2013. december 18. szerda, 12:37
Elküldve: 2013. december 18. szerda, 11:14