Sziasztok!
Rég jártam erre, időm nincs nagyon fórumozni, most mégis a segítségetek, vagy inkább a megnyugtatásotokat kérném...
Ma délután 25 km átlag 100-110-es tempó után beértem a városba, majd egy rövid, kb. 5 perces állás után indultam haza. Ahogy a város vége táblánál gázt adtam, egy pukkanás után gőz csapott fel a hűtőrácsból, a tükörben meg egy k.rva nagy gőzfelhő mögöttem. Üresbe tettem, és gurultam 100 métert egy ipari bekötő útra, hogy ne legyek útban a többi autósnak. Géptetőt felnyitottam, és a vastag vízcső, ami a henger felső részéhez csatlakozik, bilincsestől lóg a motortérben, és minden csupa nyálkás fagyálló. Olajat nem néztem, hogy habos-e.
A vízhőfok-mérő normál üzemmeleg pozícióban állt, tehát nem forrt fel elvileg a víz, csak lerúgta a csövet, és szétfröcskölt mindent. Egy darabig bugyborékolt a víz, aztán elcsitult. Autómentőt hívtam, és bevitettem a legközelebbi szervízbe.
A gondom a következő:
Ha ez egy vízpumpa, vagy termosztát csere, akkor nem igazán érdekel, megcsinálja az a szervíz is, ahova vittem, emiatt nem fizetek megint trélert. Viszont ha komolyabb a baj, akkor nem hagyom ott, átvitetem M_attilahoz, mivel amúgy is kizárólag ők szervizelik a kocsit. Hívtam, de épp ki volt kapcsolva, ezért került most oda, ahova vitték...
Szerintetek mivel számoljak?
Tudom, ez egy fórum, látatlanban nem lehet semmit megállapítani, csak a lehetőségek érdekelnek, és a forgatókönyvek.
Köszi!
Üdv