Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:51
Ha szemmel mindent el lehetne intézni, az utcákon csak halottak és terhes nők lennének...
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:51
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:48
YELLOW írta:BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99
ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:46
djhulk írta:xmanez88 írta:djhulk írta:nickname írta:djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.
Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.
Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.
Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.
Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.
Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál
Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem
nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.
Hát autópályán persze... De városban mit eszik? Nekem a 12 az 100% városi fogyasztás. Meg ugye automata.
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:44
YELLOW írta:BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99
ez azé elég off de a km igen valós, ahhoz képest nem is rossz az állapot, főleg, hogy tudjuk a vw konszern anyagai miylenek...
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:41
BalaBMW írta: Rendszám kitakarás level 99
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:41
YELLOW írta:xmanez88 írta:YELLOW írta:anubisz írta:xmanez88 írta:BarG írta:valter320d írta:anubisz írta:YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.
Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell
amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...
A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!
Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.
igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?
nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.
először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....
akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt
már kívánod, igényled
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 21:36
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:43
xmanez88 írta:djhulk írta:nickname írta:djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.
Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.
Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.
Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.
Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.
Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál
Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem
nekem 530i 130-140-es tempomattal autópályán megáll 7,5-8 liter között. ha nyomva van neki akkor 10 liter.
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:35
xmanez88 írta:YELLOW írta:anubisz írta:xmanez88 írta:BarG írta:valter320d írta:anubisz írta:YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.
Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell
amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...
A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!
Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.
igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?
nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.
először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....
akkor végülis mondhatjuk úgyis, hogy időben figyelmeztetve lettünk, és "szép nyugodtan" várhatjuk a dolgot, minket már nem fog meglepetésként érni. sőt
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:30
YELLOW írta:anubisz írta:xmanez88 írta:BarG írta:valter320d írta:anubisz írta:YELLOW írta: elmennek most már a búspicsába. nem azért fizettem, hogy most megint. ennek a célja megint a lehúzás. én lexarom, levizsgázok, de egy fityinget nem fizetek. egyszer már megfizettem, ez törvénytelen pénzbeszedés. komolyan mondom nem hiszem el, sneki nem akarja kiüldözni ezeket a férgeket.
Jön az új KRESZ – mindenkinek vizsgázni kell
amit ehhez írnák,azt nem írom le inkább.
bedobták az új rendszám lehúzás trükköt, most jött ez, és a baleseti adó, stb...
A segíííííílyezést kéne megszüntetni a rohadás egye ki a nyíkukat!!!!
Ha az újravizsgázás azt jelentené, hogy max 10e Ft-ért kellene vizsgázni, de ennek eredményeként:
- lehetne pályán 150-nel menni
- múmiák nem kapnának jogsit - tényleg megnéznék és aki nem lát, nem hall, nem tud gondolkodni és reflexei sincsenek már, attól tényleg elvennék a vezetés lehetőségét
- nem néznék gyerekeknek a közlekedőket a 30-as táblákkal
- a rendőröknek nevezettek tényleg a dolgukkal foglalkoznának - pl baleseteknél rendesen terelnének, veszélyes helyeken figyelnének/intézkednének
- az újravizsga bevételeit visszaosztanák a közlekedés javítására
Egy ilyen vágyálomszerú világban én még örülnék is az újravizsgáztatásnak.
De hogy mi lesz e helyett, azt mindnyájan tudjuk.
igazából a hír 2012-05-26 17:03:21 jelent meg, szerintetek napirenden van még?
nem is néztem, hogy ez ilyen régi cikk. Lehet semmi nem lesz belőle.
először én is megijedtem, alig találtam meg, mikori a cikk. nem is azért raktam be. hanem szépen fellázítják az embert, az ilyen baromságokkal, aztán ők a jók, úgy tesznek, hogy nem csinálják meg. altatnak. aztán hirtelen majd jön minden, és már csak majd kapkodjuk a levegőt....
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 20:24
djhulk írta:nickname írta:djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.
Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.
Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.
Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.
Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.
Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál
Azért a 330i többet fogyaszt és jóval drágábban tudtam volna abból egy használhatót venni (+1Misi). Egyébként meg szerintem nem létezik olyan élethelyzet, amiben egy 325i kevésnek bizonyul és 330i-re lenne szükségem
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 16:36
nickname írta:djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.
Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.
Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.
Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.
Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.
Gyakorlatilag ott vagy fogyasztásban, mintha egy 330i vettél volna. és azért ott mégis pár pacival több rohangál
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 16:20
djhulk írta: Sziasztok,
megosztanám veletek az első élményeimet a múlt héten vásárolt 325i-mről.
2004/11 havi, automata, sedan, 192 LE, 2009 óta van Magyarországon, USA import.
Kezdeti költségek: olajcsere 5w30 Mobil 1-es olaj + Mann szűrő 31.000, 2 téli gumi, pollenszűrű, levegőszűrő 5.000. Üzemanyagszűrőt még nem vettem.
Prók:
Fantasztikus vezetési élmény, szinte leírhatatlan erő és elegancia. Csak berakom D-be és nyomom a gázt beletol az ülésbe és uralja az utat az erejével és a hangjával is! Pedig semmi tuning nincs rajta, a kipufogó is gyári dupla. Hihetetlen hangja van ennek a sorhatosnak, azonnal beleszerettem.
Eső és fényérzékelős, automata klíma, full bőr fekete belső. Kényelmes, jó illatú a belseje, habár hosszú távon még nem próbáltam.
Az automata gyorsan és zökkenőmentesen vált, szinte észrevehetetlen.
Kontrák:
Hosszabb városi utakon használom, így a fogyasztás 12 liter körül van.
Ég a service engine soon lámpa, vmi szekunder levegőztető szelep hiba miatt, állítólag nem vészes, tisztítani kell.
A téli alufelnik festése mállik a sótól, de szerencsére van hozzá nyárim is.
Az elektromos tükörállítás nem működik, hiába cseréltem biztosítékot.
Összességében elégedett vagyok, nem tűnik olcsónak a fenntartása, de az élmény mindenért kárpótol.
Ha valakit bármi érdekel, szívesen megírom.
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 15:54
csbalu írta:anubisz írta: Ezt rakd össze
http://www.liveleak.com/view?i=032_1359911348
Ezt védd ki.....
Elküldve: 2013. február 04. hétfő, 15:38