autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:17


Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?

autója adatai
Széria: 7
Típus: E32
Kivitel: Sedan
Modell: 730i
Évjárat: 1992

státusz ricsi592

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 22:35


Sziasztok! van egy E32 v8 730-asom 1992-es és nem tudom, hogy hová kell bekötni az ASC+t kapcsolót, amilyen a szívótorkon van. Nincs valakinek elektromos rajza? Vagy honnan tudok szerezni ehhez a típushoz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Dominic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 13:36


Rendben köszi a segitséget


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 08:37


Dominic írta: Sziasztok. Olyan gondom lenne hogy van egy sedán e46om manuális váltóval és a gond hogy kátyúban vagy rosszabb úton jobb hàtul kopog valami de nem gàzadás vagy levètelkor sem pedig gyorsitáskor ès vàltáskor sem hallatszi semmi. Csak kicsit kàtyusabb úton. Kocsi hátulja nem ül és nem sétál az úton sem.köszi a segitséget előre is


és a több 10-20 alkatrészből azt várod valaki megmondja melyik az?
vidd el futóműveshez. vagy ki van szakadva az egész bölcső, vagy a lengéscsillapító szar, vagy akármelyik szilent. ezt a gép mögül senki nem mondja meg neked.
vagy van ott keresztlengőkar, amin van lemezborítás, lehet az zörög, azt magd is emg tudod nézni. vagy a féktárcsa mögötti lemez zörög már, ha el van rohadva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Dominic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. december 03. szombat, 07:57


Sziasztok. Olyan gondom lenne hogy van egy sedán e46om manuális váltóval és a gond hogy kátyúban vagy rosszabb úton jobb hàtul kopog valami de nem gàzadás vagy levètelkor sem pedig gyorsitáskor ès vàltáskor sem hallatszi semmi. Csak kicsit kàtyusabb úton. Kocsi hátulja nem ül és nem sétál az úton sem.köszi a segitséget előre is

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz Frici320i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. november 30. szerda, 11:34


Sziasztok!
Nem rég vettem egy 320-as E46-ost!olyan gondom van, hogy nem volt fűtésem és kicseréltettem a ventilátor vezérlő elektronikát! Azóta folyamatosan olyan mintha gyujtáson lenne az autó! a 10- 11-es biztosítékok körül találtam problémát! Ha a 10-es biztit berakom, nincs kulccsal zárás kívülről!
Van valakinek ötlete mi lehet a baj?
Nagyon idegesítő, mert szívja az aksit folyamatosan! Ráadásul a bord computer sem működik ha kiveszem a 10-es biztit!
Ha valaki tud kérem segítsen!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2003

státusz Gergo08

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. november 29. kedd, 17:57


Sziasztok Fanok!E46 318D-nel hol talalhato az izzito rele,elore is koszonom a segitseget,az egyik hengeremnel nem megy az izzitas,arra gyanakszom,vagy a kabelre.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 14. hétfő, 01:00


Andras22 írta: Helló kedves Admin.

Egy problémával fordulnék hozzád.
Mai napon regisztráltam a fórumra mert konkrét problémám akadt az autóval amiben szeretnék
segítséget kérni de miután le gépeltem a problémám nem engedte létrehozni a topicot mert hogy nem vagyok elég aktív.
Mit tehetek az ügy érdekében hogy segítséget tudjak kérni a fórum tagoktól?
Köszönöm a segítséget.


ugyanúgy, ahogy ide is írtál.
van több ezer topic. nem gondolom, nem hiszem, hogy olyan problémád lenne, aminek ne létezne már itt topic-ja, vagy ne lehetne valahova beírni.
először is nagyjából tudhatod mivel kapcsolatos a probléma. vannak kategóriák a Fórum/Összes alatt, azon belül topic-ok. van kereső, ahol topic-okra is lehet keresni.
ha végképp nem megy, akkor vannak általános segítség kérős topic-ok, mi lehet a baj topic, stb.
legvégső esetben akár ide is írhatod, ha ennyire nem megy. a keresőt használva viszont lehet választ is kapnál a kérdésedre anélkül, hogy feltetted volna azt.

státusz Andras22

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. november 13. vasárnap, 23:37


Helló kedves Admin.

Egy problémával fordulnék hozzád.
Mai napon regisztráltam a fórumra mert konkrét problémám akadt az autóval amiben szeretnék
segítséget kérni de miután le gépeltem a problémám nem engedte létrehozni a topicot mert hogy nem vagyok elég aktív.
Mit tehetek az ügy érdekében hogy segítséget tudjak kérni a fórum tagoktól?
Köszönöm a segítséget.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 19:48


lalada írta:
jejo80 írta: Sziasztok!
E61 525d. Megtudnátok mondani hogy vezérműláncot mikor érdemes cserélni? 247.000 km van benne. Milyen hangja van ha a lánc megnyúlt, hidegen vagy melegen hallható miből lehet megállapítani? mik a tapasztalatok?
köszi.


üdv. ez nagyon jó kérdés , német E60 fórumon volt akinek 180e-nél szakadt el de volt akinek 400e-nél csak. elég vegyes a kép. ha már surrogó hangja van, akkor sokan azt mondják, már egy métert sem szabadna menni vele. szóval ez alapján, jobb ha mielőbb cseréli az ember. amíg nincs hangja addig jó vagy, de mondom, ez elég szubjektív, jó fülünek kell lenni hozzá és kb heti rendszerességgel figyelni több percig a járását. én az enyémet felvettem hideg motornál és ehhez hasonlítom minden rákövetkező alkalommal.. "paraszt módszer"


Első hideg indításkor hallható, vagy melegen alapjáraton? azt nem tudom milyen hangot kell figyelni? Ötlet?

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 16:29


jejo80 írta: Sziasztok!
E61 525d. Megtudnátok mondani hogy vezérműláncot mikor érdemes cserélni? 247.000 km van benne. Milyen hangja van ha a lánc megnyúlt, hidegen vagy melegen hallható miből lehet megállapítani? mik a tapasztalatok?
köszi.


üdv. ez nagyon jó kérdés , német E60 fórumon volt akinek 180e-nél szakadt el de volt akinek 400e-nél csak. elég vegyes a kép. ha már surrogó hangja van, akkor sokan azt mondják, már egy métert sem szabadna menni vele. szóval ez alapján, jobb ha mielőbb cseréli az ember. amíg nincs hangja addig jó vagy, de mondom, ez elég szubjektív, jó fülünek kell lenni hozzá és kb heti rendszerességgel figyelni több percig a járását. én az enyémet felvettem hideg motornál és ehhez hasonlítom minden rákövetkező alkalommal.. "paraszt módszer"


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 13:09


Sziasztok!
E61 525d. Megtudnátok mondani hogy vezérműláncot mikor érdemes cserélni? 247.000 km van benne. Milyen hangja van ha a lánc megnyúlt, hidegen vagy melegen hallható miből lehet megállapítani? mik a tapasztalatok?
köszi.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2001

státusz BG535

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 12:53


YELLOW írta:
BG535 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
BG535 írta:
YELLOW írta:
BG535 írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen topikot, ezért gondoltam bedobom ide a nyűgömet.
Van egy szép F10 535D-m, de jelenleg az idrive megkeseríti az életemet. Próbáltam utána nézni külföldi oldalakon, hogy hogyan kell szétszedni ennek a típusnak az idrive-ját, de sehol sem találok erre semmit csak egyéb típusokét, azok viszont máshogy épülnek fel.
Ma kiszedtem 1x, de szétszedni nem sikerült, ezért csak a nyáklap felületét tisztítottam meg kontaktspray-vel. Nos annyit sikerült ezzel elérni, hogy a fennálló hiba(tekerésre nem reagált) megszűnt, viszont most a nyomást nem érzékeli.
A külföldi szakirodalomban addig jutottam, hogy a forrasztásokat kéne megerősíteni a panelen, de ehhez szét kéne tudni szedni.
Szóval a kérdés:
Csinált már valaki ilyet? Esetleg van videó róla valahol?
Tudtok esetleg valakit ajánlani, aki ezt szétszedné és megcsinálná, mert nincs kedvem újta venni bele.

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv
BG353


hát itt kevés embernek lehet ilyen autója szerintem. főként E46, E36, E90, E39, E65 a téma, kb ilyen sorrendben.
aki dolgozik elektronikával ért a finomműszerészethez, az biztos tud segíteni, nem hiszem, hogy BP-n nehéz lenne ilyet találni.
szerintem nem igen javított még ilyet itt senki.
de hátha lesz valaki.


Kedves Yellow!
Köszönöm, igen látom, hogy itt elsősorban nem ez a típus a fő téma, szerencsére az E39-el nincs ilyen gondom. Tegnap egy műszerésznél is voltam, na ő még nem látott ilyet, nem is sikerült szétszednie....
Azért hátha lesz olyan valaki itt, aki hallott már olyanról, aki látott már ilyet.


nincs róla képed? ahogy ki van szedve? valahogy csak szét jön. lehet rákeresek hátha lelek képet.


ez esetleg hasznos?
http://bmwi.bimmerpost.com/for...?t=1266881

én ahogy nézem az alsó része csak összepattintós, fülekkel pattan össze. az alatt lehet csavar.


Szia!
Sajnos nem fényképeztem tegnap, úgyhogy nincs róla képem.
Köszönöm a linket. Ezt már én is néztem tegnap, csak sajnos számomra pont a lényegi rész nincs benne, hogy szedem ki a fedél alatt található elektronikát, erre pedig tegnap nem jöttem rá magamtól.Az idrive gombját, egy hosszú csavar tartja, aminek a végén egy kis anya van. Addig eljutottam, hogy ezt leszedem, de a csavart nem tudtam kinyomni, gondolom az elektronika alatt azt még tartja valami.

Nekem egyébként ilyen van benne:
A link neve


én azt mondom szerintem így jön szét:
1. leveszed az iDrive tekerőgombját
2. a pirossal karikázott csavarokat kitekered
3. a füleknél szétpattintod az egészet
a fém házban lesz az elektronika nagy része úgy gondolom



Szia!
Köszönöm a képet és hogy foglalkozol ezzel a nem idevaló kérdéskörrel.
Sajnos az elektronika a felső nagyobb műanyag részben van. A fém ház levételéig eljutottam tegnap,ott találkoztam a hosszú csavarral, végén az anyával. Leginkább az a kérdés, hogy a felső gombból hogyan lehet kiszedni az elektronikát, mert utána szerintem, már szét tudnám kapni.
http://www.mp3car.com/forum/ge...controller



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 09:36


BG535 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
BG535 írta:
YELLOW írta:
BG535 írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen topikot, ezért gondoltam bedobom ide a nyűgömet.
Van egy szép F10 535D-m, de jelenleg az idrive megkeseríti az életemet. Próbáltam utána nézni külföldi oldalakon, hogy hogyan kell szétszedni ennek a típusnak az idrive-ját, de sehol sem találok erre semmit csak egyéb típusokét, azok viszont máshogy épülnek fel.
Ma kiszedtem 1x, de szétszedni nem sikerült, ezért csak a nyáklap felületét tisztítottam meg kontaktspray-vel. Nos annyit sikerült ezzel elérni, hogy a fennálló hiba(tekerésre nem reagált) megszűnt, viszont most a nyomást nem érzékeli.
A külföldi szakirodalomban addig jutottam, hogy a forrasztásokat kéne megerősíteni a panelen, de ehhez szét kéne tudni szedni.
Szóval a kérdés:
Csinált már valaki ilyet? Esetleg van videó róla valahol?
Tudtok esetleg valakit ajánlani, aki ezt szétszedné és megcsinálná, mert nincs kedvem újta venni bele.

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv
BG353


hát itt kevés embernek lehet ilyen autója szerintem. főként E46, E36, E90, E39, E65 a téma, kb ilyen sorrendben.
aki dolgozik elektronikával ért a finomműszerészethez, az biztos tud segíteni, nem hiszem, hogy BP-n nehéz lenne ilyet találni.
szerintem nem igen javított még ilyet itt senki.
de hátha lesz valaki.


Kedves Yellow!
Köszönöm, igen látom, hogy itt elsősorban nem ez a típus a fő téma, szerencsére az E39-el nincs ilyen gondom. Tegnap egy műszerésznél is voltam, na ő még nem látott ilyet, nem is sikerült szétszednie....
Azért hátha lesz olyan valaki itt, aki hallott már olyanról, aki látott már ilyet.


nincs róla képed? ahogy ki van szedve? valahogy csak szét jön. lehet rákeresek hátha lelek képet.


ez esetleg hasznos?
http://bmwi.bimmerpost.com/for...?t=1266881

én ahogy nézem az alsó része csak összepattintós, fülekkel pattan össze. az alatt lehet csavar.


Szia!
Sajnos nem fényképeztem tegnap, úgyhogy nincs róla képem.
Köszönöm a linket. Ezt már én is néztem tegnap, csak sajnos számomra pont a lényegi rész nincs benne, hogy szedem ki a fedél alatt található elektronikát, erre pedig tegnap nem jöttem rá magamtól.Az idrive gombját, egy hosszú csavar tartja, aminek a végén egy kis anya van. Addig eljutottam, hogy ezt leszedem, de a csavart nem tudtam kinyomni, gondolom az elektronika alatt azt még tartja valami.

Nekem egyébként ilyen van benne:
A link neve


én azt mondom szerintem így jön szét:
1. leveszed az iDrive tekerőgombját
2. a pirossal karikázott csavarokat kitekered
3. a füleknél szétpattintod az egészet
a fém házban lesz az elektronika nagy része úgy gondolom




autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2001

státusz BG535

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 09:01


YELLOW írta:
YELLOW írta:
BG535 írta:
YELLOW írta:
BG535 írta: Sziasztok!

Nem találtam ilyen topikot, ezért gondoltam bedobom ide a nyűgömet.
Van egy szép F10 535D-m, de jelenleg az idrive megkeseríti az életemet. Próbáltam utána nézni külföldi oldalakon, hogy hogyan kell szétszedni ennek a típusnak az idrive-ját, de sehol sem találok erre semmit csak egyéb típusokét, azok viszont máshogy épülnek fel.
Ma kiszedtem 1x, de szétszedni nem sikerült, ezért csak a nyáklap felületét tisztítottam meg kontaktspray-vel. Nos annyit sikerült ezzel elérni, hogy a fennálló hiba(tekerésre nem reagált) megszűnt, viszont most a nyomást nem érzékeli.
A külföldi szakirodalomban addig jutottam, hogy a forrasztásokat kéne megerősíteni a panelen, de ehhez szét kéne tudni szedni.
Szóval a kérdés:
Csinált már valaki ilyet? Esetleg van videó róla valahol?
Tudtok esetleg valakit ajánlani, aki ezt szétszedné és megcsinálná, mert nincs kedvem újta venni bele.

Előre is köszönöm a válaszokat!

üdv
BG353


hát itt kevés embernek lehet ilyen autója szerintem. főként E46, E36, E90, E39, E65 a téma, kb ilyen sorrendben.
aki dolgozik elektronikával ért a finomműszerészethez, az biztos tud segíteni, nem hiszem, hogy BP-n nehéz lenne ilyet találni.
szerintem nem igen javított még ilyet itt senki.
de hátha lesz valaki.


Kedves Yellow!
Köszönöm, igen látom, hogy itt elsősorban nem ez a típus a fő téma, szerencsére az E39-el nincs ilyen gondom. Tegnap egy műszerésznél is voltam, na ő még nem látott ilyet, nem is sikerült szétszednie....
Azért hátha lesz olyan valaki itt, aki hallott már olyanról, aki látott már ilyet.


nincs róla képed? ahogy ki van szedve? valahogy csak szét jön. lehet rákeresek hátha lelek képet.


ez esetleg hasznos?
http://bmwi.bimmerpost.com/for...?t=1266881

én ahogy nézem az alsó része csak összepattintós, fülekkel pattan össze. az alatt lehet csavar.


Szia!
Sajnos nem fényképeztem tegnap, úgyhogy nincs róla képem.
Köszönöm a linket. Ezt már én is néztem tegnap, csak sajnos számomra pont a lényegi rész nincs benne, hogy szedem ki a fedél alatt található elektronikát, erre pedig tegnap nem jöttem rá magamtól.Az idrive gombját, egy hosszú csavar tartja, aminek a végén egy kis anya van. Addig eljutottam, hogy ezt leszedem, de a csavart nem tudtam kinyomni, gondolom az elektronika alatt azt még tartja valami.

Nekem egyébként ilyen van benne:
A link neve