YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. december 27. szerda, 20:26


mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz mickeystone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. december 27. szerda, 20:24


YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. december 27. szerda, 08:08


mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz mickeystone

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. december 26. kedd, 22:13


Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. december 24. vasárnap, 22:35


Tano írta:
YELLOW írta: köszi Tano! nagy vagy

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.


Szívesen.
A gyári görbék azért mások mint a valós érzet, mivel azokat teljesen máshogy mérik.


mert nekem olyan 2000-2500 között és olyan 3500 környékén érezni jobban, hogy megindul.
arra számítottam, hogy lesznek ott törések, hirtelen emelkedők.
ezek biztos főtengelyen mért értékek.
jó lenne egy ismerős, akinek van jó padja
az is érdekes, hogy az N42B18 és B20 szinte ugyanaz a motor, mégis másabb a karakterisztika. B18-nak nem teljesítmény csúcsa van, hanem van egy szakasza, a B20-nak nincs. az rögtön letörik. szóval szerintem a B18 esetén azon az állandó teljesítmény maximum szakaszon valami szabályzás van vagy lehet.
mentünk már egymás után B20-akkal, de M52TUB20-szal is, és nem voltak semmivel sem jobbak.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. december 24. vasárnap, 21:35


YELLOW írta: köszi Tano! nagy vagy

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.


Szívesen.
A gyári görbék azért mások mint a valós érzet, mivel azokat teljesen máshogy mérik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. december 24. vasárnap, 06:40


Tano írta:
YELLOW írta: létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.


ITT vannak teljesítménygörbék is.


köszi Tano! nagy vagy

szerk.: mondjuk nekem fura, mert nem tűnik ilyen egyenletesnek. kíváncsi lennék mit mérnének most az enyémen. mert én hasonlót érzek, mint amit VTEC-es motorosok, csak jóval alacsonyabb fordulaton. de akkor ezek szerint ez másképp szabályozza össze a dolgokat.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 24. vasárnap, 06:43


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. december 23. szombat, 22:57


YELLOW írta: létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.


ITT vannak teljesítménygörbék is.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. december 23. szombat, 17:02


létezik olyan oldal, ahol az adott motorok ki vannak listázva és vannak hozzájuk tartozó teljesítmény/nyomaték mérési karakterisztikák? gyári is jó lenne.
kíváncsi lennék gyárilag mondjuk N42-es motornak milyen karakterisztikája van, ahogyan a dupla Vanos és a valvetronic összedolgozik.
már keresgettem, de eddig negatív, inkább nagyobb motorokról találtam, de azok sem gyári jelleggörbék.

csanadizoli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz csanadizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 13:52


Sziasztok!

Nemrégiben lecseréltem az e46ost egy f31es 320dre. 2013.09.havi
Van itt a csoportban másnak is ilyen??

Üdv
Zoli

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 12:43


mstr7 írta: Tisztelt Hölgyek,urak!
Aki teheti kérem szervízértékelést írjon mert ez igazán közérdekű mindenki számára.
Nagyon sok időt, pénzt, és idegeskedést spórolhatunk így meg egymásnak.
Sajnos úgy tapasztalom hogy sok a kókler, és még több olyannal találkoztam aki nem vallja be, hogy csak a motorhoz vagy csak az elektronikához ért igazán de mindent elvállal aztán vagy sikerül vagy nem, vagy továbbküldi ami még több idő, még több pénz. köszi előre is mindenkinek.
!


ha neked friss tagként ilyen tapasztalataid vannak, akkor tessék kezdheted is őket megosztani.
mutass példát! ne csak elvárásaid legyenek.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz mstr7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 08. péntek, 12:38


Tisztelt Hölgyek,urak!
Aki teheti kérem szervízértékelést írjon mert ez igazán közérdekű mindenki számára.
Nagyon sok időt, pénzt, és idegeskedést spórolhatunk így meg egymásnak.
Sajnos úgy tapasztalom hogy sok a kókler, és még több olyannal találkoztam aki nem vallja be, hogy csak a motorhoz vagy csak az elektronikához ért igazán de mindent elvállal aztán vagy sikerül vagy nem, vagy továbbküldi ami még több idő, még több pénz. köszi előre is mindenkinek.













!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2017. november 14. kedd, 23:12


Sziasztok!
Hát elég rég jártam erre. Üdv az Öreg Harcosoknak és természetesen az Fiatal Titánoknak is! Megpróbálok újra kicsit aktívabb tagja lenni a Közösségnek





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. november 15. szerda, 01:49

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. november 08. szerda, 12:32


Miki88 írta:
b_imi írta:
Miki88 írta: Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????


A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.


Nem volt még sérülve nem látszik törés rajta de a csavar nem enged annyit amennyit kellene. Lehet a túl nagy ültetés miatt???


jó lenne ha esetleg számszerűsítve is lenne az az ültetés, esetleg kép formájában is látható lenne.
ha nem enged annyit a csavar, akkor az olyan ültetés lehet, amivel azért a rendőrök figyelmét is felhívod, és műszakin a padra sem tudsz beállni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2000

státusz Miki88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. november 08. szerda, 10:51


b_imi írta:
Miki88 írta: Sziasztok új vagyok itt! Egy kérdésem lenne olyan gondom van a verdával (e46 sedan) hogy a két hátsó keréknek nagyon nagy a széttartása és nem lehet beállitani. Állitható futómű van alatta. Esetleg nemtud valaki megoldást rá????


A hátsó futóműszilentet lehet állítani ami a küszöbnél van. Ha ez is kevés, akkor ott valami nem oké.


Nem volt még sérülve nem látszik törés rajta de a csavar nem enged annyit amennyit kellene. Lehet a túl nagy ültetés miatt???