Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. április 05. vasárnap, 00:30


Woockie írta:
Robinson írta: ...mikor a legújabb hármas Enyóccázhuszonhatvanas verdátokról fogtok itt tapasztalatokat cserélni

F-fel fog kezdodni a kovetkezo harmas.


Lesz itt még E! figyeld meg!

Tudod miért? Mert ha meglátják a kocsit az úton, annyit kiáltanak:
"E!!!! Milyen verda!"

Nem azt, hogy: "FFFFFFFF!"
bár lehet, hogy "Fúúúúúúúúú!"

Hm... igazad van

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. április 05. vasárnap, 00:23


Robinson írta: ...mikor a legújabb hármas Enyóccázhuszonhatvanas verdátokról fogtok itt tapasztalatokat cserélni

F-fel fog kezdodni a kovetkezo harmas.

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2009. április 05. vasárnap, 00:13


Zolee írta: OK Steve igazad van! Tudjuk be annak h nehéz napom volt. Nem akartam senkit megbántani és semmit kritizálni - fõleg Téged nem! Tudom h mennyi mindent teszel/tesztek a Klub-ért, a Klub érdekében!
Az összeolvasztásról (E30 E36 E46 ...) nem tudtam! Lehet h nem rossz ötlet!
Vedd úgy h meg sem történt az írásom, próbáltam, de már nem tudom törölni!
Részemrõl minden OK! Bocs ha valakit megbántottam, nem volt szándékomban!
Poénnak szánom: A dombornyomásos keret nekem is jobban tetszett volna

Zolee


Ugyan koma mennymáá!
No para, semmi gas, tegnap én is kaptam egy enyhébb sokkot.
Úgy látszik ilyen idõk járnak.
De annyira fáradt nem lehetsz, hogy egy kis "vérszívásra" ne add a fejed!
Köszönöm az elismerést, bevallom õszintén jólesik a pozitív visszacsatolás!

Robinson írta: Köszi Steve a tökéletes magyarázatot, én nem tudtam volna így leírni (megint )!


Nincs mit Rob, így egészítjük ki egymást!
Én kommunikálok, intézkedek, Te meg üzemeltetsz és karban tartasz.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. április 05. vasárnap, 00:01


Robinson!
Természetesen Tõled is Bocs! Tudom h nem könnyû az Admin-ok élete, én is ezt csinálom minden nap!
Üdv. Zolee

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 23:55


OK Steve igazad van! Tudjuk be annak h nehéz napom volt. Nem akartam senkit megbántani és semmit kritizálni - fõleg Téged nem! Tudom h mennyi mindent teszel/tesztek a Klub-ért, a Klub érdekében!
Az összeolvasztásról (E30 E36 E46 ...) nem tudtam! Lehet h nem rossz ötlet!
Vedd úgy h meg sem történt az írásom, próbáltam, de már nem tudom törölni!
Részemrõl minden OK! Bocs ha valakit megbántottam, nem volt szándékomban!
Poénnak szánom: A dombornyomásos keret nekem is jobban tetszett volna

Zolee

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 23:55


Köszi Steve a tökéletes magyarázatot, én nem tudtam volna így leírni (megint )!
Zolee, remélem Te is érted már, és remélem idõvel mindannyian azt fogjátok mondani "igazatok volt"! Ha nem máskor, legkésõbb akkor, mikor a legújabb hármas Enyóccázhuszonhatvanas verdátokról fogtok itt tapasztalatokat cserélni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. április 04. szombat, 23:56

Steve
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2003

státusz Steve

BMWfanatic

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 629

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 23:32


Zolee írta: Volt itt egy hozzászólás Woockitól!? Nem tudom miért, de törölve lett! Megszûnt volna a szólásszabadság?? Na mindegy, valszeg ez is törölve lesz, azért leírom az álláspontom:

Csatlakozom Woockie hozzászólásához Yellow márkatárs megítélését illetõen! Yellow-nak tényleg voltak furcsa hozzászólásai, de ha végiggondoljuk mindegyikben volt/van igazság.
Én pl. abszolút egyetértek azon véleményével h maradhadtunk volna E46 Klub!!! Nem tudom mikor volt a klub elnevezésére vonatkozó szavazás - valszeg az én hibám, elég rapszódikusan kísérem figyelemmel az oldalt -, de természetesen elfogadtam a többség döntését! És a BMW jelvény tényleg nem a rendszámtábla közepén van !
Yellow-t, mint ahogy a legtöbb fórumtagot nem ismerem személyesen, az ország 2 ellentétes szegletébõl származunk. Egy közös azonban biztos van bennünk: azt az autótípust használjuk és imádjuk, amit itt a fórumon mindnyájan...

Zolee


Zolee komám, az a post azért lett törölve több másikkal is ami a témába vágott, mert nincs nagyon helye a nagyobb plénum elõtt ezt a kialakult helyzetet megvitatni.
Megbeszéltük YELLOW-al privátban a dolgot, spongyát rá, meg sem történt.
Szó sincs arról, hogy megszünt volna a szólásszabadság!

A kerettervre térve, ez csak egy látványterv, természetesen gyártás alatt odafigyelnek arra, hogy meglegyen a szimmetria.
A tervezõ sajnos erre képes, finomítani nem lehet rajta.
Úgy ismersz mint aki kontár munkát adna ki a kezébõl?
A klub neve és lassan a teljes profilja azért változott meg, mert lassan de biztosan eljön az idõ, mikor lecserélõdnek a 46-os szekerek a 90-es szériára és így tovább.
Nem tudom mennyire követitek figyelemmel a 30-as vagy 36-os klub történéseit, de mindennek nevezném, csak aktívnak nem.
Megkezdtük a felkutatását a tulajdonosoknak, hogy mit szólnának majdan ahhoz, ha összeolvasztanánk Õket is a mi klubbunkkal.
Hisz mind 3as BMW vagy mi a szösz!
Azt meg, hogy a fejlõdéshez hozzá tartozik a változás, innováció, asszem Nálad jobban senki nem tudja, hisz szakmádból kifolyóan folyamatosan tapasztalod.

No gyerekek remélem minden O.K., szent a béke, mehet minden tovább és lassan de biztosan óriássá fejlõdünk!

Steve


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 23:09


Volt itt egy hozzászólás Woockitól!? Nem tudom miért, de törölve lett! Megszûnt volna a szólásszabadság?? Na mindegy, valszeg ez is törölve lesz, azért leírom az álláspontom:

Csatlakozom Woockie hozzászólásához Yellow márkatárs megítélését illetõen! Yellow-nak tényleg voltak furcsa hozzászólásai, de ha végiggondoljuk mindegyikben volt/van igazság.
Én pl. abszolút egyetértek azon véleményével h maradhadtunk volna E46 Klub!!! Nem tudom mikor volt a klub elnevezésére vonatkozó szavazás - valszeg az én hibám, elég rapszódikusan kísérem figyelemmel az oldalt -, de természetesen elfogadtam a többség döntését! És a BMW jelvény tényleg nem a rendszámtábla közepén van !
Yellow-t, mint ahogy a legtöbb fórumtagot nem ismerem személyesen, az ország 2 ellentétes szegletébõl származunk. Egy közös azonban biztos van bennünk: azt az autótípust használjuk és imádjuk, amit itt a fórumon mindnyájan...

Zolee

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 16:40


Lézer ellen: 4 fejes LI vagy 4 fejes G9: ~280e
radar ellen: ~100-120e, 966, RX65E, Valentine1, vagy most jön az Escort 9500
doboz ellen: ~60e, Elitech, Cheetah

Hát ezek szép árak, de két combosabb bünti helyett inkább ezeket fizetném ki.

Ha megállod, hogy nem gyorshajtasz, akkor felesleges pénzkidobás.

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 15:35


BarG írta:
Robinson írta: BarG, el kell szomorítsalak. Én nagyon keményen utána jártam a kérdésnek, és több kereskedõ véleményét is kikértem. Meglepõen õszintén válaszoltak a kérdéseimre, amikbõl kb annyi jött le, hogy városban jó lehet valamire egy pöpec detektor, de:

úgy mérnek, hogy távolról lekapják a sebességed. Ha meghaladtad a limitet, akkor az jön, hogy megvárják míg közelebb érsz, és akkor veszik le a rendszámodat. Ez ellen csak az véd, ha a detektor jelzi a parát, akkor lekanyarodsz, vagy elbújsz egy nagytestû mögé. A detektorok több sebbõl is véreznek, nem megyek bele. A blokkoló meg vagy mûködik vagy nem, és elég erõsen körbe kell pakolnod a rendszámodat, tekintve, hogy arra céloznak, és a blokkolónak csak egy bizonyos hatósugara van csak. Meg volt még valami para, csak az nem jut most eszembe :S (az meg alap, hogy tiltva is van)


Sajnos úgy látom, a netes tévképek tárháza fellelhetõ az írásodban.
- mint írtam, lézer ellen -->blokkoló. És pont azok a gagyi blokkolók, amik vagy mûködnek, vagy sem, azok, amiket írtam, garantáltan mûködnek. Van néhány kereskedõ (nem én ) akik szoktak komolyabb több szereplõs talikat összehozni, de kérésre akár Te egyedül is elmehetsz és többféle traffipaxxal megpróbálnak bemérni. Amibõl tévképek helyett tökéletesen feltérképezhetõ, hogy melyik blokkoló mûködik és melyik nem. Vagy melyik elhelyezési módszer jó, melyik nem. Ugyan itt Borsodban nem túl gyakori a mérés, de Pest felé többször szólt a blokkolóm, hogy próbálkozás van. Lassítottam, kikapcsoltam, csekk sehol, pedig néha többszázezres tétellel mentem . A blokkolók pedig pont a közeli mérések ellen kevésbé hatékonyak, amikor a lézerkúp kis nyilásszöge miatt kisebb az esély arra, hogy a blokkolófej beleesek a közelrõl nézve 1-30-50 cm átmérõjû sugárba. Távolról, ahol a lézerkör akár 1-2 m is lehet, semmi probléma nincs a blokkolással. Persze van lézermérõ, amit könnyebb blokkolni, van olyan, amit nehezebb. Százvalahány lézeres mérõ van az országban.
- a detektorról én is azt írtam, hogy használata fix dobozok ellen nem sokat ér, de még van az országban ~15 db aktív mobil radaros traffipax, azok ellen tökéletes védelmet lehet szerezni a jobb detektorokkal. Most akkor miért is nem ér az semmit?!
- 2003-ban jött ki az új törvény, amiben kivették a detektorokat a közrendre különösen veszélyes eszközök listájáról. A blokkolókról, mivel elég új eszközök, törvényi szinten tudtommal sehol se esik semmi szó. Szóval ki volt az a túlképzett, aki azt mondta, hogy tilos õket használni?! Persze van olyan flexi szabály, amit rá lehetne húzni a blokkoló használatra: mégpedig azt, hogy tilos a hatóság ellenõrzését zavarni. Erre meg az a válasz, hogy a hatóságnak tájékoztatnia kellene Téged arról, hogy õ most Téged ellenõrzés alá vont, csak akkor volna büntethetõ a zavarás. Viszont ez nyilván nem történt meg, tehát fújhatják. Az Index-es Radardetektoros topikban egy kollégát túlbuzgó fakabátosaink feljelentettek, mert nem tudták megmérni és bíróságig jutott az ügy. Ahol aztán a fakabátokat rendesen elhajtották.
- De köszönöm Neked is, hogy ezeket a nézeteket terjeszted, mert én addig vagyok biztonságban a blokkolóimmal, amíg nincs minden második autón, mert akkor tutira megváltoztatnák a szabályokat, hogy büntethetõvé tegyék ezeket az eszközöket.
- ha ezen dolgok után érdeklõdsz, értelmesebb kereskedõt kell megkérdezned!!! Egy kollégámat, aki néhányszázezer forintnak a központi költségvetésbe való befizetése után kezdett gondolkodni, hogy mit is tehetne ez ellen az általa megkérdezett kereskedõ úgy megvezette, hogy nem gyõztem csodálkozni.
üdv

És szerinted mennyi pénzbe kerül egy olyan szett ami ér vmit?!
(mert asszem a martincar vagy mi a neve a vidéki cégnek egy M6-ba dobáltak blokkolókat de elõre meg hátulra is. De vmi iszonyat volt már az áruk. Mondjuk aki-é az M6 azt gondolom annyira nem viselte meg!)

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 14:04


Robinson írta: BarG, el kell szomorítsalak. Én nagyon keményen utána jártam a kérdésnek, és több kereskedõ véleményét is kikértem. Meglepõen õszintén válaszoltak a kérdéseimre, amikbõl kb annyi jött le, hogy városban jó lehet valamire egy pöpec detektor, de:

úgy mérnek, hogy távolról lekapják a sebességed. Ha meghaladtad a limitet, akkor az jön, hogy megvárják míg közelebb érsz, és akkor veszik le a rendszámodat. Ez ellen csak az véd, ha a detektor jelzi a parát, akkor lekanyarodsz, vagy elbújsz egy nagytestû mögé. A detektorok több sebbõl is véreznek, nem megyek bele. A blokkoló meg vagy mûködik vagy nem, és elég erõsen körbe kell pakolnod a rendszámodat, tekintve, hogy arra céloznak, és a blokkolónak csak egy bizonyos hatósugara van csak. Meg volt még valami para, csak az nem jut most eszembe :S (az meg alap, hogy tiltva is van)


Sajnos úgy látom, a netes tévképek tárháza fellelhetõ az írásodban.
- mint írtam, lézer ellen -->blokkoló. És pont azok a gagyi blokkolók, amik vagy mûködnek, vagy sem, azok, amiket írtam, garantáltan mûködnek. Van néhány kereskedõ (nem én ) akik szoktak komolyabb több szereplõs talikat összehozni, de kérésre akár Te egyedül is elmehetsz és többféle traffipaxxal megpróbálnak bemérni. Amibõl tévképek helyett tökéletesen feltérképezhetõ, hogy melyik blokkoló mûködik és melyik nem. Vagy melyik elhelyezési módszer jó, melyik nem. Ugyan itt Borsodban nem túl gyakori a mérés, de Pest felé többször szólt a blokkolóm, hogy próbálkozás van. Lassítottam, kikapcsoltam, csekk sehol, pedig néha többszázezres tétellel mentem . A blokkolók pedig pont a közeli mérések ellen kevésbé hatékonyak, amikor a lézerkúp kis nyilásszöge miatt kisebb az esély arra, hogy a blokkolófej beleesek a közelrõl nézve 1-30-50 cm átmérõjû sugárba. Távolról, ahol a lézerkör akár 1-2 m is lehet, semmi probléma nincs a blokkolással. Persze van lézermérõ, amit könnyebb blokkolni, van olyan, amit nehezebb. Százvalahány lézeres mérõ van az országban.
- a detektorról én is azt írtam, hogy használata fix dobozok ellen nem sokat ér, de még van az országban ~15 db aktív mobil radaros traffipax, azok ellen tökéletes védelmet lehet szerezni a jobb detektorokkal. Most akkor miért is nem ér az semmit?!
- 2003-ban jött ki az új törvény, amiben kivették a detektorokat a közrendre különösen veszélyes eszközök listájáról. A blokkolókról, mivel elég új eszközök, törvényi szinten tudtommal sehol se esik semmi szó. Szóval ki volt az a túlképzett, aki azt mondta, hogy tilos õket használni?! Persze van olyan flexi szabály, amit rá lehetne húzni a blokkoló használatra: mégpedig azt, hogy tilos a hatóság ellenõrzését zavarni. Erre meg az a válasz, hogy a hatóságnak tájékoztatnia kellene Téged arról, hogy õ most Téged ellenõrzés alá vont, csak akkor volna büntethetõ a zavarás. Viszont ez nyilván nem történt meg, tehát fújhatják. Az Index-es Radardetektoros topikban egy kollégát túlbuzgó fakabátosaink feljelentettek, mert nem tudták megmérni és bíróságig jutott az ügy. Ahol aztán a fakabátokat rendesen elhajtották.
- De köszönöm Neked is, hogy ezeket a nézeteket terjeszted, mert én addig vagyok biztonságban a blokkolóimmal, amíg nincs minden második autón, mert akkor tutira megváltoztatnák a szabályokat, hogy büntethetõvé tegyék ezeket az eszközöket.
- ha ezen dolgok után érdeklõdsz, értelmesebb kereskedõt kell megkérdezned!!! Egy kollégámat, aki néhányszázezer forintnak a központi költségvetésbe való befizetése után kezdett gondolkodni, hogy mit is tehetne ez ellen az általa megkérdezett kereskedõ úgy megvezette, hogy nem gyõztem csodálkozni.
üdv

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 13:55


SoundkeY írta: skrihy:

Akartam mar kerdeni , a compact miert 318TI ? ( mi a jeloles )

Steve:
A rendszamtabla keretet erdemes lenne megfuttatni "mas" 3-as BMW oldalon is nem ?

E36 pl:
http://e36club.tvn.hu/

Asszem a TI vmi Touring International ?
vagy Turismo international.. de lehet ott már a játék kavar be..
Amúgy E36 318TI-k mind IS motorosak asszem!

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 13:16


YELLOW írta: mi miért nem maradhattunk E46 Klub?

Volt errõl kérdés kb. fél éve, akkor lehetett róla szavazni, talán meg is vitattuk (már, aki akarta).
Meg úgysem vagyunk kirekesztõk. Még M6-osokkal sem.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 10:12


hát azé ez fura és számomra bosszantó

mi miért nem maradhattunk E46 Klub? az E36 megmaradt önállóan, sõt szerintem minden más 3-as széria... nem baj legalább a rendszámkeret szét lett cseszve ezzel... szerintem, bár én ehhez degenerált vaok

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. április 04. szombat, 10:03


skrihy:

Akartam mar kerdeni , a compact miert 318TI ? ( mi a jeloles )

Steve:
A rendszamtabla keretet erdemes lenne megfuttatni "mas" 3-as BMW oldalon is nem ?

E36 pl:
http://e36club.tvn.hu/