Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 12:59


Ezt a szar dumát
http://www.hasznaltauto.hu/aut...er-3332932

Ráadásul nem is tudja leirni rendesen hogy ac schnitzer

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 08:01


Hori írta: Friss e46 használt teszt /egész normális hangvételben/
http://totalcar.hu/tesztek/200...errick_jo/


...na ja, pedig elég fapad példányt sikerült kiválasztani (az enyémben tuti magához nyúlt volna ) talán a lehetõ legszarabb motor-váltó kombinációval, ami csak létezik .

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 12. hétfő, 07:28


Friss e46 használt teszt /egész normális hangvételben/
http://totalcar.hu/tesztek/200...errick_jo/

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:10


Robinson írta: Nenenenene.. fáj, fizikailag. Yellow és Hori egyetértésben társalognak




ritka de ebben a témában naggyábol egyet értettünk

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:09


YELLOW írta: hát ha BMW a motor ha nem, tutti nem lesz tartós, akkora motorból annyi LE, ilyen keves hengerrel... hááát

pedig az alu elég merev anyag, viszont valóban könnyebben reped, ugye kevésbbé rugalmas, nem tudtam, hogy voltak ilyen gondok... de a mocitetõ is alu volt nem? meg egy két dolog... gondolom a lengõkat ugyanúgy alu marad... bár azt nem értem, hogy lehet drága, és most olcsóbb lesz, de az ára biztos nem csökken annyival...

hát nem tudom, egy bizti, a következõ újabb BMW-m ha lesz, akkor E90/E92 lesz, de ezekbõl a következõ újakból nem kérek...

na jó éjszakát!


Hori írta:
YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.



Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok



Érdekes dolog lesz ez a törpe motor mánia az biztos!
elsõ körben csak3csillagot kapott és csak második nekifutsra kapta meg a 4csillagot az euroncap teszten.
Gondolom a mocitetö és egyéb dolgok ennek ellenére maradnak továbra is aluminiumbol

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2009. október 11. vasárnap, 23:11

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:04


Nenenenene.. fáj, fizikailag. Yellow és Hori egyetértésben társalognak

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 23:00


hát ha BMW a motor ha nem, tutti nem lesz tartós, akkora motorból annyi LE, ilyen keves hengerrel... hááát

pedig az alu elég merev anyag, viszont valóban könnyebben reped, ugye kevésbbé rugalmas, nem tudtam, hogy voltak ilyen gondok... de a mocitetõ is alu volt nem? meg egy két dolog... gondolom a lengõkat ugyanúgy alu marad... bár azt nem értem, hogy lehet drága, és most olcsóbb lesz, de az ára biztos nem csökken annyival...

hát nem tudom, egy bizti, a következõ újabb BMW-m ha lesz, akkor E90/E92 lesz, de ezekbõl a következõ újakból nem kérek...

na jó éjszakát!


Hori írta:
YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.



Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok



Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 22:39


YELLOW írta: a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.



Sajnos a következö 3as-ba is lesz már állitolg 1.5 3henger 180le benzin turbo és ugyan ekkora diesel is 140le-vel
Az új 5nek ugy irják az acélt hogy eddig a kocsiszekrény acél volt és az ehhez kapcsolt segédváz alu súlyt sporoltak de sokba kerül és sajna a törésteszteken is voltak vele gondok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 22:11


a hírekhez reagáltam, de érdekelne...

szal az egyik az elsõkerekes, akár 3 hengeres kis BMW:
mindig azzal példáloztam, hogy a BMW sosem adja fel az elveit, és ez az igazi presztizs egy autónál, erre mit akarnak!

a másik az 5-ös BMW, aminek szintén a presztízs veszteség a következménye:
miszerint csupa acél lesz a kasztni... míg más autóknál egyre nagyobb számban alkalmazzák az alut, itt inkább visszatérnek a régi dolgokhoz. nem értem a filozófiát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Cabrio
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz jencispy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 3% (10 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 20:59


Minap kikaptam a rádiót és a klímavezérlõt, hogy a GPS-nek bekössem az uj töltõjét, és találtam egy 2A-es szürke biztosítékot a klímavezérlõ mögött.
Szerintetek hova való?
Minden mûködik...

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 11:02


Yellow, Hil!

Latom kitartoan vitatkoztok, igy "bekitö" szandekkal en is hozzaszolnek. Alapvetöen Hil-nek van igaza, legcsavar a müszakilag korrekt kifejezes. Viszont ha Hil kollega elmegy a Budapesti Müszaki Egyetem egy-ket aramlastechnikai elöadasara, akkor maga is meg fog döbbeni, hogy a neves es elismert professzorok milyen gyakran mondanak propellert legcsavar helyett. Pedig ök aztan benne vannak nyakig a szakmaban, tudjak miröl beszelnek. Ez pont ugyanolyan szituacio, mint az autoszerelö mestereknel a hajtokar hibas megnevezese (ahogy ezt egy masik topicban mar jeleztem), az ellen megsem tiltakozik senki sem. Szoval Hil-nek igaza van, de Yellow sem követ el semmilyen föbenjaro bünt a propellerrel...plane nem egy emblema miatt Mindenkinek szep vasarnapot kivanok!

Szemy

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 08:56

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 11. vasárnap, 08:53


YELLOW írta: biztos igazad van, de makacs vagyok és akkor is propellernek fogom nevezni, a BMW jelében a belsõ cuccot

én sem csináltam még mezgerelést, de nagymamámtól hallottam, azt hiszem...


Legyen úgy Számodra..... Én csak a szakszerûséget akartam tudtodra adni
hil

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17581

Elküldve: 2009. október 10. szombat, 22:32


biztos igazad van, de makacs vagyok és akkor is propellernek fogom nevezni, a BMW jelében a belsõ cuccot

én sem csináltam még mezgerelést, de nagymamámtól hallottam, azt hiszem...

hil írta:
YELLOW írta: amúgy Yellow!

én mivel parasztgyerek vagyok (állítólag) én úgy tudom a mezgerelés, az amikó kimégy a kukorica (értsd tengeri) fõdre, oszt aratás után összeszeded a maradék a kukoricát, és általában szedésre használják, ha szedsz valamit...

én értem mit mondasz, de sehol nem úgy emlegetik, hogy a BMW-jel egy légcsavart szimbolizál, hanem úgy, hogy propelleres márka... ez a nép szava

hil írta:
Wellow!
Mivel itt szigorúan repülõgéppel kapcsolatban lett megemlítve a nevezett eszköz, ezért azt légcsavarként illik emlegetni. Szakirodalomban, és szakemberek itt a propeller megnevezést SOHA nem használják!
Persze vannak emberek, akik pl. a gereblyézést mezgerélésnek nevezik, ebben az esetben nincs mit tenni, elnézõen rájuk kell hagyni a dolgot, és meg kell hagyni Õket a boldog tudatlanságban.
és bocs, nem sértésnek szántam, de erre van némi rálátásom
hil

Bocs, mellé nyúltam: Yellow!
Most csak a légcsavarral kapcsolatban: Boldog tudatlanság.... Felesleges említenem a szárnyprofilt, állásszöget, aerodinamikai elcsavarást, stb-t. Kicsit eltértünk az eredeti tárgytól, dehát ebbe belefér. És a helikopternek milye van??
A mezgerélést nem tudhatom, nincs benne gyakorlatom
hil


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2009. október 10. szombat, 21:15


YELLOW írta: amúgy Yellow!

én mivel parasztgyerek vagyok (állítólag) én úgy tudom a mezgerelés, az amikó kimégy a kukorica (értsd tengeri) fõdre, oszt aratás után összeszeded a maradék a kukoricát, és általában szedésre használják, ha szedsz valamit...

én értem mit mondasz, de sehol nem úgy emlegetik, hogy a BMW-jel egy légcsavart szimbolizál, hanem úgy, hogy propelleres márka... ez a nép szava

hil írta:
Wellow!
Mivel itt szigorúan repülõgéppel kapcsolatban lett megemlítve a nevezett eszköz, ezért azt légcsavarként illik emlegetni. Szakirodalomban, és szakemberek itt a propeller megnevezést SOHA nem használják!
Persze vannak emberek, akik pl. a gereblyézést mezgerélésnek nevezik, ebben az esetben nincs mit tenni, elnézõen rájuk kell hagyni a dolgot, és meg kell hagyni Õket a boldog tudatlanságban.
és bocs, nem sértésnek szántam, de erre van némi rálátásom
hil

Bocs, mellé nyúltam: Yellow!
Most csak a légcsavarral kapcsolatban: Boldog tudatlanság.... Felesleges említenem a szárnyprofilt, állásszöget, aerodinamikai elcsavarást, stb-t. Kicsit eltértünk az eredeti tárgytól, dehát ebbe belefér. És a helikopternek milye van??
A mezgerélést nem tudhatom, nincs benne gyakorlatom
hil