YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:37


anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.


állandóan ezzel a benzinnyomásal jössz. ha nem mart szét semmit, full E85-tel nem fog beindulni, főleg ha sokat állt és hideg van.
azt mindenképp le kell engedni. ha leveszi a szűrő előtt a csövet (célszerű kis bilincset beszerezni, mert ha a gyári van rajta nem valószínű, hogy vissza tudod majd húzni), és gyújtást ad, legalább az is kiderül a pumpa megy-e. 50-50-el sem valószínű, hogy beindulna. karbis autók még csak-csak, de ezek már nem igazán. mielőtt bármit cserélne ezt nézze meg. ígyis-úgyis le kell engedni. elvileg 1 hónap alatt nem marná szét, de sosem lehet tudni, mennyire lehet elhasználódva a szűrő, vagy bármi.
amúgy 2,5-3,5 bar között kell lennie a nyomásnak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Osz24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:20


anubisz írta:
Osz24 írta:
anubisz írta: amúgy,hogy be se röffen,hát valószínű nem kap üzemanyagot,vagy dugulás,vagy a szivattyú miatt. Kíváncsi lennék mit mutatna a benzinnyomásmérés. Semmi hibakódod nincs? bár honnan is tudnád,ha nincs olvasód, motor nem írt hibát a műszerfalra? Gondolom csak beír valamit,ha nem tökéletes a benzinellátás,vagy az égés.



EML hibakód az sárga,motor elektronika hiba. De eddig mig birta az aksi ment azzal is


Igen,gondoltam,hogy beírt valamit, attól még mehet a kocsi,ha hibát ír be. Ki kellene olvasni azt is, utána meg törölni mindent,ki tudja mi minden van benne.



akkor,szomszed községbe átviszem ott van nekik gép kitudják olvasni. es törölni is.




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:13


Osz24 írta:
anubisz írta: amúgy,hogy be se röffen,hát valószínű nem kap üzemanyagot,vagy dugulás,vagy a szivattyú miatt. Kíváncsi lennék mit mutatna a benzinnyomásmérés. Semmi hibakódod nincs? bár honnan is tudnád,ha nincs olvasód, motor nem írt hibát a műszerfalra? Gondolom csak beír valamit,ha nem tökéletes a benzinellátás,vagy az égés.



EML hibakód az sárga,motor elektronika hiba. De eddig mig birta az aksi ment azzal is


Igen,gondoltam,hogy beírt valamit, attól még mehet a kocsi,ha hibát ír be. Ki kellene olvasni azt is, utána meg törölni mindent,ki tudja mi minden van benne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Osz24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 21:10


anubisz írta: amúgy,hogy be se röffen,hát valószínű nem kap üzemanyagot,vagy dugulás,vagy a szivattyú miatt. Kíváncsi lennék mit mutatna a benzinnyomásmérés. Semmi hibakódod nincs? bár honnan is tudnád,ha nincs olvasód, motor nem írt hibát a műszerfalra? Gondolom csak beír valamit,ha nem tökéletes a benzinellátás,vagy az égés.



EML hibakód az sárga,motor elektronika hiba. De eddig mig birta az aksi ment azzal is


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:44


amúgy,hogy be se röffen,hát valószínű nem kap üzemanyagot,vagy dugulás,vagy a szivattyú miatt. Kíváncsi lennék mit mutatna a benzinnyomásmérés. Semmi hibakódod nincs? bár honnan is tudnád,ha nincs olvasód, motor nem írt hibát a műszerfalra? Gondolom csak beír valamit,ha nem tökéletes a benzinellátás,vagy az égés.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:37


Ki tudja menyi szart mert le, főleg ha 1 hónapig állt benne. Ugye a szűrőd az 10-20 ezer között van,ha jól tudom. Szivattyút meg csak nyomásméréssel tudod megnézni,már ha nem akarsz puszira kidobni 30,40,50 ezret cserére,és lehet simán hozza a 3Bárt.
Kiszedni sem 1 perces munka. Szerviz? BMW be ne vidd,ez a mutatvány egy 100 as lesz egyből.
Attól még lehet rossz a szivattyúd,ha zúg,mivel nem a motor áll meg,hanem a szállítási képesség csökken,vagy szűnik meg.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 25. kedd, 20:39

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Osz24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:36



7 voltra esett a ventitől? teljes feltöltés után? akkor az tuti kuka.[/quote]

Igen 7re
Mondom Azért utána olvasok a dolgoknak.amiknek lehet. Most ezzel tudok is inditozni,csak semmi,mintha nem kapna benyát





anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:30


Osz24 írta:
anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.



Nincsen benzinnyomásméröm,meg azt se tudom azt hova kell tenni.
Amiket utána irtál az tuti kuak lesz akkor
az elözö aksi tuti kuka,mert 6 éves volt es felttöltötem aztán másnapar ujra nem indul,csak kattogás. Belsö levegö ventik ha jartak 13V rol lesett 7re.
aksicsere az kellet,de mos ta többi gond ugye
E85 leeresztés ,meg amiket irtál
hát én egyedül nem tudom ez szerviz lesz,csak vidéken vagyok az a baj




7 voltra esett a ventitől? teljes feltöltés után? akkor az tuti kuka.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Osz24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:28


anubisz írta:
Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.



Nincsen benzinnyomásméröm,meg azt se tudom azt hova kell tenni.
Amiket utána irtál az tuti kuak lesz akkor
az elözö aksi tuti kuka,mert 6 éves volt es felttöltötem aztán másnapar ujra nem indul,csak kattogás. Belsö levegö ventik ha jartak 13V rol lesett 7re.
aksicsere az kellet,de mos ta többi gond ugye
E85 leeresztés ,meg amiket irtál
hát én egyedül nem tudom ez szerviz lesz,csak vidéken vagyok az a baj

UI: Nem volt nehez dolog megállapitani hogy kuka az aksim
de már irtam rá






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. október 25. kedd, 20:30

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:15


amúgy a szűrőt itt találod a kocsi alatt.
http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/24
nyomásszabályozóval egy be van építve,csere csak egyben.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/
Még egy apróság,ha aksi feszt nem tudtál mérni,inkább azt fontolgattad veszel egy másikat,mint hogy feltöltsd, szerintem hagyd másra az üzemanyagrendszer javítást, ha az is komplikált dolog,hogy eldöntsd,jó egy aksi,vagy nem. Még a végén felgyullad a kocsid.
Harag nélkül főleg a kocsit sem ismered,hisz most vetted.
Nem tudtam ez mellett elmenni szó nélkül.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. október 25. kedd, 20:26

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 20:09


Osz24 írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


Azért ha csináltál volna egy benzinnyomás mérést biztos okosabb lennél,attól függetlenül,hogy a szűrő az kuka. ( nem díszből kel cserélni szinte azonnal átállás után ) ha ramaty állapotba volt a szivattyúd,lehet azt is megzabálta. Ha volt víz a rendszerben,na akkor az alkohol azt is megkötötte legalább.
Nagyon elején jársz a hibakeresésnek. Legalább megnézted volna az aksi feszültségét, és indítás közben is,meg járó motornál,hogy tölt e, szerintem leszívta a sok indítgatás,biztos nem ártana neki, egy teljes éjszakás feltöltés.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Osz24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 19:42


csatis1 írta:
YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen



Ezt egyedül is megtudom csinálni vagy nagy mutatvány? Hol találom a szüröt?


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 19:34


YELLOW írta:
Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....


Ámen

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17582

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 19:22


Osz24 írta: Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.


jó nagy paraszt volt az előző tulaj. átalakítatlan autóba még az 50-50 arány is necces, hát még a fullos. úgy tudom a réz dolgokat szereti megenni. és ugye az AC-nál van is van réz. az is lehet megoldotta az üzemanyagszűrő belét. le kell szedni az üzemanyagszűrő hátsó részéről a benyacsövet, gyújtást ráadni, és leengedni valami tiszta hordóba, vagy edénybe, kannába. majd benyát bele és imádkozni....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2004

státusz Osz24

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2011. október 25. kedd, 19:06


Szisztok!

Szeretném ha tudnátok segiteni,vagy csak tanácsot adni.

Történt egy kis malör,hogy elözö tulaja tele tankolt E85 öt(átalakitva nincs az autó)E46 1,8 motorral.benzines.
Kb 1 hónapja ált az autó,nem mentem vele.

Szervizbe mondták nem baj,csak hidegebb idöben nehezkez az elindulás.

Hát lehet emiatt van,hogy nem indul pöcre,2-3 inditozás kell.(e zaz 1ik furcsa gond)

Közbe az aksim is megadta magát,mert csak relé kattogás volt de ma vettem bele ujat,hogy majd ma minden jó lesz.Most viszont az a helyzet hogy,
rátudom adni a gyujtást de az auto nem indul be csak probálkozik. 1,2 sikerült gáz ráadással felpörgetnem,de utána le is esett a fordulat

Ac pumpa lehet vagy valami más is? pl öninditó? De az ugy hallom megy.

elöre is köszönöm.