anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 12:00


YELLOW írta:
anubisz írta:
RePTaiL írta: Hali all!

Lehet valahol szerezni darabra méretpontos gumiszőnyeget? Kutyámnak megtetszett a jobb első és a jobb hátsó és légáteresztővé tette



Szerintem csak készletbe lehet,legalábbis én nem láttam 1,1 darabot árulni sehol.


hát gyárit lehet nem, de méretpontost tud szerezni. amúgy meg szerintem gyárit is lehet.


Hát gyárit biztos. Bemegy és rendel egyet,vagy kettőt. Pont ki is jön 2 darabból, vagy 4 normál készlet mármint a két gyári árából.

Amúgy abba se vagyok biztos,mert csak szettbe hozza az Etk.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 29. kedd, 12:06

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:58


anubisz írta:
RePTaiL írta: Hali all!

Lehet valahol szerezni darabra méretpontos gumiszőnyeget? Kutyámnak megtetszett a jobb első és a jobb hátsó és légáteresztővé tette



Szerintem csak készletbe lehet,legalábbis én nem láttam 1,1 darabot árulni sehol.


hát gyárit lehet nem, de méretpontost tud szerezni. amúgy meg szerintem gyárit is lehet.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:56


RePTaiL írta: Hali all!

Lehet valahol szerezni darabra méretpontos gumiszőnyeget? Kutyámnak megtetszett a jobb első és a jobb hátsó és légáteresztővé tette



Szerintem csak készletbe lehet,legalábbis én nem láttam 1,1 darabot árulni sehol.

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2011. november 29. kedd, 11:38


Hali all!

Lehet valahol szerezni darabra méretpontos gumiszőnyeget? Kutyámnak megtetszett a jobb első és a jobb hátsó és légáteresztővé tette



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 29. kedd, 11:39

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 18:49


Robinson írta:
Társalgó = offtopic






Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 18:39


jons írta: [OFF]
Kérdeznék egyet, nem adok veszek jelleggel nyilván, priviben várnám az infókat, ajánlatokat.

Édesanyámnak keresnék notebookot (dell d505, ibm T30, lifebook széria ilyesmi), vagy nagyon halk csendes asztali gépet moncsival max 20k-25k-ért. Szeretne skypolni meg receptet nézni ilyesmi. Karácsonyra (vagy hamarabb) lepném meg vele.

Robinson, ha nem idevaló moderáld át kérlek ahova való és elnézéséteket kérem az offért
[OFF]


Társalgó = offtopic

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 28. hétfő, 18:18


[OFF]
Kérdeznék egyet, nem adok veszek jelleggel nyilván, priviben várnám az infókat, ajánlatokat.

Édesanyámnak keresnék notebookot (dell d505, ibm T30, lifebook széria ilyesmi), vagy nagyon halk csendes asztali gépet moncsival max 20k-25k-ért. Szeretne skypolni meg receptet nézni ilyesmi. Karácsonyra (vagy hamarabb) lepném meg vele.

Robinson, ha nem idevaló moderáld át kérlek ahova való és elnézéséteket kérem az offért
[OFF]



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 22:35


kempelen írta:
jons írta: ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.


Azt hiszem itt ebben én vagyok a ludas. Az infóm amit tudtam három angol fórumból volt összeszedve. Itt a magyar oldalakon ez eddig nem volt téma. Ezek szerint ott is írnak fűt és fát..

(le is mentettem egy hivatalosnak tűnő irományt erről, de úgy látszik vagy régi kiadás volt vagy nem volt jó)


Ne okold magad! Egyáltalán nincs kizárva, hogy a facelift után máshogy működik az összehasonlító elektronika. A 2002-es óracsoporttal én sem mentem semmirea chipset miatt. Kellett hozzá a pót 1998-asom.

Írnak sok mindent, mert sok a "hozzáértő". Lehet egyébként ugyanazokat a fórumokat olvassuk , mert több helyen is láttam megerősítve, hogy bizony ez ezért van, amit leírtunk itt lentebb, többek között. Meg hogy miket nem lehet csinálni... többségében azokat említették amiket nekem sikerült! Igazából semmit nem szabad készpénznek venni. Ahogy mondtad is, oda kell menni és ki kell próbálni. Legfeljebb nem sikerül.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 21:17


jons írta: ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.


Azt hiszem itt ebben én vagyok a ludas. Az infóm amit tudtam három angol fórumból volt összeszedve. Itt a magyar oldalakon ez eddig nem volt téma. Ezek szerint ott is írnak fűt és fát..

(le is mentettem egy hivatalosnak tűnő irományt erről, de úgy látszik vagy régi kiadás volt vagy nem volt jó)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. november 27. vasárnap, 21:19

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 21:13


Robinson írta:
jons írta: Nyilván nem vagyok azon a szinten, mint pl jackson vagy 320d4


Húha, ezen az egykalapon meg Miki fog megsértődni


Nem volt szándékomban megbántani egyikőjüket sem. Pusztán arra céloztam, hogy a fórumozók 99%-nál azért ők jobban vágják, hogy mit-miért.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 21:13


Robinson írta:
jons írta: Általában akkor nem válaszolnak, ha kényes a téma, vagy olyat kérdez az ember, ami elég speckó. Lásd pl az én km órámon a pötty. Senkinek mégcsak ötlete sem volt a megoldásra. Vagy a diag kérdések, hogy mit hogyan... Szóval van egy két téma amiről lövése nincs senkinek vagy csak nem árulja el, de sebaj, attól még jó itt lenni. Van englis nyelven sok fórum ahol esetleg rá lehet találni az itt nem fellelhető infókra.



Az ötlete sem volt alatt arra gondolsz, hogyan lehet eltüntetni?
A diag téma amúgyis kényes téma MO-n, mivel kis ország vagyunk, és túl sokan akarnak megélni belőle Viszont az is tény, hogy olyan a diag mint az IT, sok a Pistike, aki letölti mondjuk az impa, aztán pénzért hekkeli a júzerek gépét, mondván diagzseni. Na az ilyenek egyrészt elviszik a kereseti lehetőséget a szakik elől, másrészt rossz véleményt alakítanak ki a szakmáról. Vannak külföldi underground diag fórumok, ha valaki komolyabban akar vele foglalkozni, szerintem ott érdemes körül nézni, itt max az alapokkal lehet foglalkozni, ami még belefér a "magamnak házilag" témakörbe.


Szerintem ez minden szempontból kényes téma. A legjobb, ha az ember maga jön rá a dolgokra, de akkor sok mindent elszúr az autóján, mire tanul. Aztán van amikor kénytelen kérdezni, de akkor meg felmerül a gyanú hátha azért akarom megtudni, hogy pénzt keressek vele. Nem tagadom annak idején én is kaptam nem kevés segítséget és van amikor kénytelen vagyok még mindig kérdezni. De azt is megértem ha vannak témák (bizonyos kényes témák) amiben akkor sem kapok segítséget, ha nagyon szépen kérem. Egyrészt mert félhivatalos vagy egyáltalán nem hivatalos a téma vagy azért mert aki adná a tanácsot a saját kenyérkereseti lehetőségétől fosztanám meg. Tetszik, nem tetszik sajnos igazat kell hogy adjak ilyenkor. Van egy határ, amíg szívesen segítenek, de teljesen érthető ha egy idő után vagy egy bizonyos témában nem.

Ilyenkor jön az, hogy megértjük ennek a súlyát és nem kérdezünk tovább feleslegesen és ha annyira fontos rájövünk magunktól ha megvan hozzá a megfelelő érdeklődés.
Ha pedig nem kapcsolunk időben és tovább akadékoskodunk akkor vagy nem kapunk többet választ vagy elküldenek a picsába. (valamilyen szinten ez is érthető)

Ez is egy szakma ezzel tisztában kell lenni és azok akik tudnak gondolom nem kevés időt, pénzt áldoztak arra, hogy eljussanak egy szintre és akkor jönnek a Robinson által emlegetett Pistikék (ugyanez a jelenség az informatikában is - ott is azt hiszik ha valaki már feltelepítette egyszer a win95-öt, attól fogva zseni) akik egyszer már bekapcsolták a laptopot és már kétszer kaptak hibaüzenetet az ECSEXPERT-től...

Nah az ilyenek miatt nem bocsátkozom soha sem informatikai, sem diag vitába senkivel, mert az emberek 95%-a okosabbnak képzeli magát a másiknál....

Nekem is van diagom, a saját otthoni szórakozásomra és eddig rajtam kívül csak egyetlen egy régi barátomak az autójára kötöttem rá. Eszem ágában sincs kufárkodni vele és kurvára messze vagyok attól hogy felkent diagos legyek, de néha jó ha van sikerélmény és néha rossz ha elszúrok valamit.

Végül amit írtam általánosságban írtam. Amit kaptam segítséget eddig azt egyetlen egy valakinek köszönhetem, illetve vannak mások, akikkel kisebb témában eszmét cseréltünk. Ha meg is említettem a Pistikéket, akkor sem gondoltam konkrétan senkire, mert egyáltalán nem vagyok tisztában az egyes emberek tudásával, így akár lehetnek zsenik is, de a mindennapi életben sokszor találkozom a különböző szakmákban felkent zsenikkel, akik tényleg el is hiszik magukról, hogy Pistikék...




Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 21:05


jons írta:
Mindegy hogy fogalmazol a lényeg ugyanaz. Nekem nem fűződik érdekem, se hasznom a saját kocsim órájának tekergetéséből, bár ez a mellékelt ábra szerint, ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.


Nem tudom mire gondolsz, nem céloztam semmire A pöttyre meg magam írtam, hogy pl. nálam a lámpamodul cseréje okán jelent meg :S

jons írta: Végzettségem szerint én is infós vagyok úgyhogy nagyon is értem miről beszélt, amikor a Pistikéket említed.
A diagot annak idején azért vettem, mert vagy 10k-ért csinálták volna meg nekem a BC-t nem messze, vagy kevés pénzért pesten, ami tőlem 120km.


Meg sem fordult a fejemben, hogy Te... szóval érted

jons írta: Nyilván nem vagyok azon a szinten, mint pl jackson vagy 320d4


Húha, ezen az egykalapon meg Miki fog megsértődni

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 20:56


Robinson írta:
Az ötlete sem volt alatt arra gondolsz, hogyan lehet eltüntetni?
A diag téma amúgyis kényes téma MO-n, mivel kis ország vagyunk, és túl sokan akarnak megélni belőle Viszont az is tény, hogy olyan a diag mint az IT, sok a Pistike, aki letölti mondjuk az impa, aztán pénzért hekkeli a júzerek gépét, mondván diagzseni. Na az ilyenek egyrészt elviszik a kereseti lehetőséget a szakik elől, másrészt rossz véleményt alakítanak ki a szakmáról. Vannak külföldi underground diag fórumok, ha valaki komolyabban akar vele foglalkozni, szerintem ott érdemes körül nézni, itt max az alapokkal lehet foglalkozni, ami még belefér a "magamnak házilag" témakörbe.


Mindegy hogy fogalmazol a lényeg ugyanaz. Nekem nem fűződik érdekem, se hasznom a saját kocsim órájának tekergetéséből, bár ez a mellékelt ábra szerint, ahogy rájöttem nem is volt előfeltétele a pöttynek, mint azt sokan állították.

Végzettségem szerint én is infós vagyok úgyhogy nagyon is értem miről beszélt, amikor a Pistikéket említed.
A diagot annak idején azért vettem, mert vagy 10k-ért csinálták volna meg nekem a BC-t nem messze, vagy kevés pénzért pesten, ami tőlem 120km.
Így beszereztem a kellékeket és addig olvastam utána míg jó nem lett. Több hetes móka volt angolból fordítani a telepítést és konfigurálást. Aztán jött ez a pötty, aztán elkezdtem több mindennek utánaolvasni. Nyilván nem vagyok azon a szinten, mint pl jackson vagy 320d4, de jó látni, hogy eljön egy fórumos, beállítunk valamit vagy csinálunk egy élőadatos lapot, hogy legyen miből elindulni. Kapok egy köszit aztán beszélgetünk és ennyi. Nekem ez már így bőven megérte, mert magamnak spórolok, hiszen nem kell elvinni sehova, illetve az is jó, amikor sikerül megoldani egy problémát és jó kedvvel vagy irányadó ötletekkel válunk el a találkozó végén a fórumtárssal.


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 20:46


jons írta: Általában akkor nem válaszolnak, ha kényes a téma, vagy olyat kérdez az ember, ami elég speckó. Lásd pl az én km órámon a pötty. Senkinek mégcsak ötlete sem volt a megoldásra. Vagy a diag kérdések, hogy mit hogyan... Szóval van egy két téma amiről lövése nincs senkinek vagy csak nem árulja el, de sebaj, attól még jó itt lenni. Van englis nyelven sok fórum ahol esetleg rá lehet találni az itt nem fellelhető infókra.



Az ötlete sem volt alatt arra gondolsz, hogyan lehet eltüntetni?
A diag téma amúgyis kényes téma MO-n, mivel kis ország vagyunk, és túl sokan akarnak megélni belőle Viszont az is tény, hogy olyan a diag mint az IT, sok a Pistike, aki letölti mondjuk az impa, aztán pénzért hekkeli a júzerek gépét, mondván diagzseni. Na az ilyenek egyrészt elviszik a kereseti lehetőséget a szakik elől, másrészt rossz véleményt alakítanak ki a szakmáról. Vannak külföldi underground diag fórumok, ha valaki komolyabban akar vele foglalkozni, szerintem ott érdemes körül nézni, itt max az alapokkal lehet foglalkozni, ami még belefér a "magamnak házilag" témakörbe.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2011. november 27. vasárnap, 20:41


InsectKiller írta:

Szerethető hát!!
Igen, anubisz és Bero kolléga, abszolút beleolvadt a tömegbe! Nem volt sértődés, pedig voltak oltások, Bero átépített autójának kapcsán és anubisz egy átlag ember 2-3 éves fizetésének a kocsijára költése kapcsán. De így kerek a fórum, pörög a téma és nekem sem mindig válaszolnak a "régiek", de nem volt sose sértődés, mert nem tudhat itt mindent egy-egy fórumuzó.



Általában akkor nem válaszolnak, ha kényes a téma, vagy olyat kérdez az ember, ami elég speckó. Lásd pl az én km órámon a pötty. Senkinek mégcsak ötlete sem volt a megoldásra. Vagy a diag kérdések, hogy mit hogyan... Szóval van egy két téma amiről lövése nincs senkinek vagy csak nem árulja el, de sebaj, attól még jó itt lenni. Van englis nyelven sok fórum ahol esetleg rá lehet találni az itt nem fellelhető infókra.