- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 22:19
Nagyon zsákbamacska az e38... A többségük nagyon le van pukkanva. 20 autóból talán 1, amit érdemes megvenni.
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 22:19
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:46
vivaladiesel írta:csbalu írta:jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.
Egy a kormány varrásához színben passzoló gyári bmw kesztyűnél nem a praktikusság számít, hanem az életérzés. Odasétálsz a kocsihoz, előveszed a gyönyörű BMW kulcsot, kinyitod a csomagtartót. Leveszed a gyári BMW dzsekidet, alatta hófehér Motorsportos ing. Kiveszed a csomiból a gyári kesztyűket. Beülsz, beindítod a gépet, finoman melegíted aztán elérsz az autópálya felhajtóig ahol 40es tábla van de te 100al veszed már a kanyart. Érzed, hogy az M-es futómű milyen gyönyörűen teszi a dolgát, markolod a kormányt és tudod hogy nem fog kicsúszni a kezedből mert kibaszott pöpec kesztyűben nyomod. Aztán felérsz a pályára még a záróvonalon bevágódsz a belső sávba és 240ig meg sem állsz.
Ezért kell a kesztyű!
Én csak driftelésnél használtam kesztyűt, nem gyűri meg a kezeden a bőrt ha elkapod a pörgő kormányt és biztosabban tudod fogni.
Ezt a videót meg kell nézned!
Nagyon jól leírtad azt az életérzést amit csak sváb verdákban él át az ember. (akárki akármit mond, ez így van).
YouTube videó
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:36
csbalu írta:jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.
Egy a kormány varrásához színben passzoló gyári bmw kesztyűnél nem a praktikusság számít, hanem az életérzés. Odasétálsz a kocsihoz, előveszed a gyönyörű BMW kulcsot, kinyitod a csomagtartót. Leveszed a gyári BMW dzsekidet, alatta hófehér Motorsportos ing. Kiveszed a csomiból a gyári kesztyűket. Beülsz, beindítod a gépet, finoman melegíted aztán elérsz az autópálya felhajtóig ahol 40es tábla van de te 100al veszed már a kanyart. Érzed, hogy az M-es futómű milyen gyönyörűen teszi a dolgát, markolod a kormányt és tudod hogy nem fog kicsúszni a kezedből mert kibaszott pöpec kesztyűben nyomod. Aztán felérsz a pályára még a záróvonalon bevágódsz a belső sávba és 240ig meg sem állsz.
Ezért kell a kesztyű!
Én csak driftelésnél használtam kesztyűt, nem gyűri meg a kezeden a bőrt ha elkapod a pörgő kormányt és biztosabban tudod fogni.
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:31
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:21
jokerface írta: Nagyon melegben meg tud izzadni a tenyerem,de csak átlagosan.
Nincs semmi ilyen betegségem. De azért lehet majd egyszer kipróbálom.
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 21:01
vivaladiesel írta:Helioport írta: Két hete leparkoltam a Kékgolyó utcában, majd kisétáltunk az Alkotás úti kínaiba kajálni. Nagyon jó kajájuk van, máshol nem nagyon eszem meg a kínait. Elpilledve tértünk vissza a kocsihoz. Közeledve rányomok a riasztóra, majd nyomok még egyet... semmi. Mondom rögtön magamban, hogy mi a fa... nyomtam még egyet, de közben már ott álltam az ajtó mellett, és közben húzom a nyitókart, míg másik oldalon a feleségem nem tudja kinyitni az ajtót...
Erre felvillan az előttem álló autó lámpája.
Mondom az asszonynak... TE... EZ NEM A MI AUTÓNK... Ránézek az előttem álló autóra, hát ott a rendszám... Baszki, az én kocsim mögött állt meg egy ugyanolyan kék Touring, J-vel kezdődő rendszámmal állapotra hasonló, csak annyi a különbség, hogy nem automata, és nem xenonos... K..va jót röhögtünk rajta.
Még szerencse, hogy nem jött a tulaj.
Arrafelé a Mom parkban lévő Pauliner sörház a legtutibb étterem! Ha szeretitek a Bajoros kajákat akkor mindenképpen próbáljátok ki.
Amúgy állítólag a Bah csomóponton lévő Ömv kúton kizárólag Schwehati üzemanyagot árulnak ,a sima gázolajat és a 95-öst is egyenesen Lobau-ból kapják. A csepeli II. Rákóczi Ferenc úton lévő Ömv is ilyen, hozzájuk Uszályon érkezik a Dunán... (ezt az index egyik Bmw fórumán olvastam.)
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 20:53
Helioport írta: Két hete leparkoltam a Kékgolyó utcában, majd kisétáltunk az Alkotás úti kínaiba kajálni. Nagyon jó kajájuk van, máshol nem nagyon eszem meg a kínait. Elpilledve tértünk vissza a kocsihoz. Közeledve rányomok a riasztóra, majd nyomok még egyet... semmi. Mondom rögtön magamban, hogy mi a fa... nyomtam még egyet, de közben már ott álltam az ajtó mellett, és közben húzom a nyitókart, míg másik oldalon a feleségem nem tudja kinyitni az ajtót...
Erre felvillan az előttem álló autó lámpája.
Mondom az asszonynak... TE... EZ NEM A MI AUTÓNK... Ránézek az előttem álló autóra, hát ott a rendszám... Baszki, az én kocsim mögött állt meg egy ugyanolyan kék Touring, J-vel kezdődő rendszámmal állapotra hasonló, csak annyi a különbség, hogy nem automata, és nem xenonos... K..va jót röhögtünk rajta.
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 15:42
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 14:27
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 11:56
jokerface írta: Fiúk,ti szoktatok használni autós kesztyüt sportosabb,vagy hoszabb autózáskor.
Ha igen,akkor mik a tapasztalatok? Jó dolog?
Elküldve: 2012. május 26. szombat, 11:20
Elküldve: 2012. május 25. péntek, 21:49
Elküldve: 2012. május 25. péntek, 10:00
Elküldve: 2012. május 23. szerda, 22:34
jons írta:YELLOW írta:
annyira nem mondanám túl jónak a váltóját... tesztekben is szidják. alapjában véve nem rossz autó. én ajánlottam neki, hogy én ha családos lennék ezt a típust venném. nem nagyon kaart hallani róla. most már újra szerelmes lett. szóval örülök, hogy jó dologra bíztattam.
Ez az a mazda, aminek igénytelen szürke a középkonzolja és 50k km alatt képes lekopni a szürke bevonat a váltókarjáról? Vagy már a facelift?