« előző12következő »

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. június 30. szombat, 13:06


Valahol volt már errõl szó. A turbó 1500as fordulat körül kapcsol rá a rendszerre, és már 2000nél is több tízezres fordulattal pörög. Én egy fél percet még városban is várok vele, ha nem volt hajtva akkor is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 21:54


Zotyi30d írta:
Loti írta: Úgy látom azért kényes kérdés ez a turbo. De odafigyeléssel talán meglehet óvni. Amúgy meg a turbot igazán én akkor szoktam érezni, amikor a tempomatra visszaállítja a sebességet. Na az tényleg repülõgép szindroma tud lenni.

Igen ez így van.Ez nekem is tetszik benne.



...full padló automatice

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 21:47


Loti írta: Úgy látom azért kényes kérdés ez a turbo. De odafigyeléssel talán meglehet óvni. Amúgy meg a turbot igazán én akkor szoktam érezni, amikor a tempomatra visszaállítja a sebességet. Na az tényleg repülõgép szindroma tud lenni.

Igen ez így van.Ez nekem is tetszik benne.

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 21:44


Úgy látom azért kényes kérdés ez a turbo. De odafigyeléssel talán meglehet óvni. Amúgy meg a turbot igazán én akkor szoktam érezni, amikor a tempomatra visszaállítja a sebességet. Na az tényleg repülõgép szindroma tud lenni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 21:33


Loti írta: Hát az biztos, hogy nem az én vezetési stílusommal lehet jellemezni a száguldozást. Csak tényleg érdekelne, ki hogyan látja ezt a kérdést.



...én sem szoktam örjöngeni, de azért néha belém bújik a kisördög, viszont mindig úgy alakítom a dolgokat, hogy egy leállítás elõtt alacsony fordulaton menjen a motor és a kézifék behúzása után, az ajtó kitárásakor állítom le a vasat, hogy halljam a hangját

petike

státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 21:28


Hát az biztos, hogy nem az én vezetési stílusommal lehet jellemezni a száguldozást. Csak tényleg érdekelne, ki hogyan látja ezt a kérdést.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 21:19


...tudod te nagyon is jól, mi az az erõs hajtás nem kell túllihegni ezt a dolgot, de ha rodeózol egy kicsit a városban, vagy tartósan 3500 fölötti fordulaton mész vele pályán, várj egy kicsit mielõtt elfújod a vasat

petike


státusz Loti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2007. június 29. péntek, 20:59


Sziasztok!

Ezzel a turbós dologgal kapcsolatban akarom kérdezni, hogy mit takar az erõs hajtás? Mert én a megengedett sebességgel szoktam menni autópályán ami ugye 130km/h. Most ebben az esetben is, ha megállok egy pihenõnél járassam két percig? Szerintem azért ennyitõl nem szabad tönkremennie. Vagy a városi forgalomban is hazamegyek kb max 1800-as fordulatoknál kapcsolok. Õszintén szólva mindenki a visszahûtésrõl beszél, csak arról nem esik szó, hogy milyen esetekben kell alkalmazni mindezt. Szerintem a BMW gyár nem úgy árulja ezeket az autókat, hogy egy megállás után üljünk a kocsiban perceket. Talán a normális hajtás mellett – ami nekem nem 180-at jelent – ennek tökéletesen kell mûködnie. Bár én már nem csodálkozom semmin... Az én autóm 318d 2003-as. Bízom benne, hogy nem lesz turbó gondom. Ha kell akár ülök félórát is benne leállítás elött

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. március 09. péntek, 07:22


....városi használatnál bõven (sõt, sok is), inkább hosszú távú autópályás száguldozásnál figyelj rá, illetve a kartergáz szûrõ cseréjét sem szabad elhanyagolni, mert rengeteg olajat vissza tud nyomni a turbóba, ami legalább ilyen káros.

petike

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. március 08. csütörtök, 22:17


Doen írta:
collins írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ti mennyi ideig szoktátok a turbot leállás elõtt hûteni? (20d)

köszi.


Helló!

Én olvastam errõl, és 50sec-120sec között van meghatározva hajtástól függõen.



Köszi szépen! csak azért kérdeztem, mert én is ilyen idõket hallottam. és persze sokan nem hûtik vissza - én se mindig - azért az esetek nagyrészében vissza szoktam, kb olyan egy percig. és érdekelt, hogy ez elég idõ e.

üdv.

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. március 08. csütörtök, 21:59


collins írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ti mennyi ideig szoktátok a turbot leállás elõtt hûteni? (20d)

köszi.


Helló!

Én olvastam errõl, és 50sec-120sec között van meghatározva hajtástól függõen.

státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2007. március 08. csütörtök, 20:24


Basanyi: Én kb. 1.5-2ht.Ha ennyi idõ alatt nem hül le eléggé akkor egy ventilátort állitok fölé és így már tuti.



Bocsi lehet h én vagyok mûveletlen de a „h” nálam óra a perc „s” persze angolul. Tehát másfél két órát szoktad hûteni?? Van vmi trükköd??????

státusz Basanyi

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2007. március 08. csütörtök, 19:00


Én kb. 1.5-2ht.Ha ennyi idõ alatt nem hül le eléggé akkor egy ventilátort állitok fölé és így már tuti.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. március 08. csütörtök, 17:23


Muhaha!
No comment!


státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. március 08. csütörtök, 17:08


Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy ti mennyi ideig szoktátok a turbot leállás elõtt hûteni? (20d)

köszi.

« előző12következő »