YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. június 09. kedd, 21:43


Jani69 írta: Sziasztok!
A Turbo-val kapcsolatban van olyan kérdésem,hogy kinek mi a tapasztalata a felújító cégekkel. Kit ajánlotok,milyen alkatrésszel,vagy esetleg otthon is megoldható azzal,hogy kicserélem a belsejét kompletten?
A segítséget előre is köszönöm!


ez nem úgy van, hogy csak úgy kicseréled. ki kell centrírozni a belsejét. ahhoz meg vagy 11ezer fordulatra felpörgetik.
van aki ajánlja az egyik céget, van aki nincs jó véleménnyel ugyanarról. érdemes utánuk olvasni.

Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2020. június 09. kedd, 20:35


Sziasztok!
A Turbo-val kapcsolatban van olyan kérdésem,hogy kinek mi a tapasztalata a felújító cégekkel. Kit ajánlotok,milyen alkatrésszel,vagy esetleg otthon is megoldható azzal,hogy kicserélem a belsejét kompletten?
A segítséget előre is köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ninja636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2018. november 17. szombat, 21:21


Sziasztok
Olyan problémám lenne a kocsival hogy 2200 fordulat alatt nincs meg a gyári nyoamtékom lelett padozva chippelés elött ot derült ki.
ott kiirták az Egr-t arra gyanakdotak de ugysem lett jo.
Azota felujitattam a turbot, injektorok jok 1 es korrekcion belül vannak.
Legtömegmérö jo adaptálva van. injektorok kodolva vannak.
hibakod nincs anyi hogy élöadatban ha nézem Inpan az elvárt töltönyomáshoz képest a valodi töltönyomás késik kb 3-5 mp et 2200 fordualtnál éri el és ott indul meg .
komprszziot is mértem 22-23-25 -26 bar
Elektromos turbos geoja van.
A szivosorban a lapátokat kiszedtem levan dugozva.
már nicns tippem milehet vele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. július 24. kedd, 21:10


raul227 írta:
Köszönöm mindenkinek, a vákuum tartály pucuja volt félig eltörve! Megragasztottam, nagyon jó.




raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2018. július 24. kedd, 11:42


Tano írta:
raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.


Köszönöm mindenkinek, a vákuum tartály pucuja volt félig eltörve! Megragasztottam, nagyon jó.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. július 11. szerda, 07:41


Tano írta:
raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.


már én is elmondtam neki ezeket

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. július 10. kedd, 22:02


raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.


raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2018. július 10. kedd, 12:59


Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2017. augusztus 25. péntek, 20:09


MattM325 írta:
vodaqua írta: Sziasztok,
Lenne egy olyan kérdésem, hogy e39 520i....
Pár napja eltűnt az erő a kocsiból. Illetve ha eléri az üzemi hőfokot magas fordulaton néha rángat.
A hibát azóta tapasztalom, mióta olajat cseréltem (2 nap eltéréssel) -> bár nagyon kötve hinném, hogy ez befolyásolja ezt...
Hozzátartozik hogy a fogyasztás is megnőtt, idáig 9 literrel járkáltam el, most 12-14 liter alá nem tudom engedni.
Gyertyákat a tegnapi nap folyamán cseréltem, és ez se segített rajta.

Valakinek esetleg volt más hasonló problémája? Vagy ölette, hogy mi lehet a gond?

Segítséget előre is köszönöm, minden tanácsot örömmel fogadok


A túrbód biztosan jó még, ebbe a típusba élettartamra tervezték.
Befolyásolhatja az olajcsere is, elsőnek nézzél szintet sík terepen (bár gondolom megvolt). Nem lehet, hogy más fajta olaj került bele, mint a csere előtt?
Amire így látatlanban gondolnék, az a kopogásszenzor.


E39 520i - turbó? Biztos lemaradtam valamiről...

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2017. augusztus 25. péntek, 09:42


vodaqua írta: Sziasztok,
Lenne egy olyan kérdésem, hogy e39 520i....
Pár napja eltűnt az erő a kocsiból. Illetve ha eléri az üzemi hőfokot magas fordulaton néha rángat.
A hibát azóta tapasztalom, mióta olajat cseréltem (2 nap eltéréssel) -> bár nagyon kötve hinném, hogy ez befolyásolja ezt...
Hozzátartozik hogy a fogyasztás is megnőtt, idáig 9 literrel járkáltam el, most 12-14 liter alá nem tudom engedni.
Gyertyákat a tegnapi nap folyamán cseréltem, és ez se segített rajta.

Valakinek esetleg volt más hasonló problémája? Vagy ölette, hogy mi lehet a gond?

Segítséget előre is köszönöm, minden tanácsot örömmel fogadok


A túrbód biztosan jó még, ebbe a típusba élettartamra tervezték.
Befolyásolhatja az olajcsere is, elsőnek nézzél szintet sík terepen (bár gondolom megvolt). Nem lehet, hogy más fajta olaj került bele, mint a csere előtt?
Amire így látatlanban gondolnék, az a kopogásszenzor.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. augusztus 22. kedd, 23:33


vodaqua írta: Sziasztok,
Lenne egy olyan kérdésem, hogy e39 520i....
Pár napja eltűnt az erő a kocsiból. Illetve ha eléri az üzemi hőfokot magas fordulaton néha rángat. A hibát azóta tapasztalom, mióta olajat cseréltem (2 nap eltéréssel) -> bár nagyon kötve hinném, hogy ez befolyásolja ezt...
Hozzátartozik hogy a fogyasztás is megnőtt, idáig 9 literrel járkáltam el, most 12-14 liter alá nem tudom engedni.
Gyertyákat a tegnapi nap folyamán cseréltem, és ez se segített rajta.
Valakinek esetleg volt más hasonló problémája? Vagy ölette, hogy mi lehet a gond?
Segítséget előre is köszönöm, minden tanácsot örömmel fogadok

Csak egy tipp.Az nem lehet,hogy lehúztad a légtömegmérő csatiját,és nem dugtad vissza?Gondolom levegőszűrőt is cseréltél.Ha a légtömegmérő csatiját lehúzza az ember,az okozza pontosan ezt:kevés erő,és nagy fogyasztás.És ugye ez olajcsere után szokott előfordulni.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 22. kedd, 23:38

vodaqua
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1997

státusz vodaqua

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 08:41


Sziasztok,
Lenne egy olyan kérdésem, hogy e39 520i....
Pár napja eltűnt az erő a kocsiból. Illetve ha eléri az üzemi hőfokot magas fordulaton néha rángat.
A hibát azóta tapasztalom, mióta olajat cseréltem (2 nap eltéréssel) -> bár nagyon kötve hinném, hogy ez befolyásolja ezt...
Hozzátartozik hogy a fogyasztás is megnőtt, idáig 9 literrel járkáltam el, most 12-14 liter alá nem tudom engedni.
Gyertyákat a tegnapi nap folyamán cseréltem, és ez se segített rajta.

Valakinek esetleg volt más hasonló problémája? Vagy ölette, hogy mi lehet a gond?

Segítséget előre is köszönöm, minden tanácsot örömmel fogadok

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 18. hétfő, 10:23


david6020 írta:
YELLOW írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


felesleges több helyen is elindítani egy szálat... attól nem kapsz hamarabb választ... bár először eleve ide kellett volna írnod
meg ha már a másik helyre írtál fejleményt, azt ide is írhattad volna.
egyébként oldják meg azok, akik beépítették, vagy felújították... valószínű értenek hozzá
vidd el akkor egy normális szerelőhöz, ha ők alkalmatlanok rá.
több mindent ki kellene próbálni, és jó ha van BMW specifikus eszköz, amivel programozni is lehet.
valami a geometriával lehet, lehet nem áll alapállapotba, vagy az állító része mechanikailag nem jó, esetleg az elektromos része. diag élőadatok figyelése.


Köszöm szépen válaszod. Én cseréltem ki haverom műhelyébe, turbós annyit tudott mondani hétfőn megnézi mennyi a gyári turbó, hátha azzal jolesz. Ma kellett volna vele visszamennem külfölde azért irtam ki több helyre is, hátha valaki találkozott ilyennel. Meg bmw szervizbe nemtudom elvinni mivel felujitott turboval ott nem foglalkoznak.


de ahol felújították, még ha magad szerelted is be, ott azért lehet tudtak volna mondani valamit.
mivel elektromos a vezérlése a geo állítónak, így szerintem meg lehet mozgatni motor nélkül is, de diaggal. hogy egyáltalán állít-e. mondjuk ezt lehet csatin mérve is lehet mérni egy multiméterrel, ahogy változik a fordulat, de nem tudom milyen értékeket kellene mérni.
az is lehet nem jó lapátokat raktak rá, aztán máshogy alakul a nyomás a rendszerben. nem tudok többet sajnos.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz david6020

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 21:48


YELLOW írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


felesleges több helyen is elindítani egy szálat... attól nem kapsz hamarabb választ... bár először eleve ide kellett volna írnod
meg ha már a másik helyre írtál fejleményt, azt ide is írhattad volna.
egyébként oldják meg azok, akik beépítették, vagy felújították... valószínű értenek hozzá
vidd el akkor egy normális szerelőhöz, ha ők alkalmatlanok rá.
több mindent ki kellene próbálni, és jó ha van BMW specifikus eszköz, amivel programozni is lehet.
valami a geometriával lehet, lehet nem áll alapállapotba, vagy az állító része mechanikailag nem jó, esetleg az elektromos része. diag élőadatok figyelése.


Köszöm szépen válaszod. Én cseréltem ki haverom műhelyébe, turbós annyit tudott mondani hétfőn megnézi mennyi a gyári turbó, hátha azzal jolesz. Ma kellett volna vele visszamennem külfölde azért irtam ki több helyre is, hátha valaki találkozott ilyennel. Meg bmw szervizbe nemtudom elvinni mivel felujitott turboval ott nem foglalkoznak.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. július 17. vasárnap, 21:35


david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


felesleges több helyen is elindítani egy szálat... attól nem kapsz hamarabb választ... bár először eleve ide kellett volna írnod
meg ha már a másik helyre írtál fejleményt, azt ide is írhattad volna.
egyébként oldják meg azok, akik beépítették, vagy felújították... valószínű értenek hozzá
vidd el akkor egy normális szerelőhöz, ha ők alkalmatlanok rá.
több mindent ki kellene próbálni, és jó ha van BMW specifikus eszköz, amivel programozni is lehet.
valami a geometriával lehet, lehet nem áll alapállapotba, vagy az állító része mechanikailag nem jó, esetleg az elektromos része. diag élőadatok figyelése.