bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 20:43


kzste írta:
kzste írta: Újíttatott már fel valaki gyári turbot? Ha igen, milyen céggel érdemes csináltatni?


Senkinek semmi tapasztalat?


Semmi panasz :
http://www.magyarturbo.hu/inde...p;Itemid=2

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. március 24. kedd, 16:33


kzste írta: Újíttatott már fel valaki gyári turbot? Ha igen, milyen céggel érdemes csináltatni?


Senkinek semmi tapasztalat?

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. március 23. hétfő, 21:21


Újíttatott már fel valaki gyári turbot? Ha igen, milyen céggel érdemes csináltatni?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 10:01


kecsurobi írta: Üdv e46-ba gyárilag garrett turbó van?
Most néztem meg és 2001-es évjárat van a turbóra írva.
Kocsim gyártási éve 1998


Igen az.

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. március 01. vasárnap, 09:57


Üdv e46-ba gyárilag garrett turbó van?
Most néztem meg és 2001-es évjárat van a turbóra írva.
Kocsim gyártási éve 1998

lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 17:31


toki24 írta:
lela írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: viszont a tengely nem lóg olajat se csipegeti, csak azért kérdezem. A kiskati míg bent volt nem huhogott ennyire, mióta kivettük ilyen mikor elváltok tettszeni tettszik,csak nem tudom,hogy zsír e


Sportkatalizátorral illetve dobbal ebben a hidegebb időben nekem is hangosabb a fütyülés. Mikor melegebb van visszábbhalkul.
Szerintem ha a tengely rendben lévőnek tűnik, akkor fogadd el hogy hangosabb így, sokat nem tudsz vele csinálni.



A tengelynek semmi baja, ugye oldalirányban éppen van egy kicsi,de hosszantiba semmi!
Elfogadom meg tettszik is, esetleg lehet e köze ahoz hogy egy két lapá széle "rojtos" nem tudom miért ne kérdezd..


Nekem a tengely mozog picit be ki de fel-le vagy jobbra balra mozgatva meg se mozdul. Sztem pedig így a jó, mert ha megbillen a tengely ergo nincs már az olaj által megtámasztva akkor bedörzsöl, és vége.


Hosszanti irányban nem mozoghat, oldalirányú mozgás megengedett valamennyi, mivel az olaj kiközpontosítja majd, ha jól tudom! De lehet hülyeséget mondtam


Ha ki be mozog az mit jelent?
Olajat nem eszi egy decit sem.
Mikor picit melegszik semmi hangja.
Mire számíthatok, mi okozhatja ezt a tengely vonalú lötyögést?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 14:10


lela írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: viszont a tengely nem lóg olajat se csipegeti, csak azért kérdezem. A kiskati míg bent volt nem huhogott ennyire, mióta kivettük ilyen mikor elváltok tettszeni tettszik,csak nem tudom,hogy zsír e


Sportkatalizátorral illetve dobbal ebben a hidegebb időben nekem is hangosabb a fütyülés. Mikor melegebb van visszábbhalkul.
Szerintem ha a tengely rendben lévőnek tűnik, akkor fogadd el hogy hangosabb így, sokat nem tudsz vele csinálni.



A tengelynek semmi baja, ugye oldalirányban éppen van egy kicsi,de hosszantiba semmi!
Elfogadom meg tettszik is, esetleg lehet e köze ahoz hogy egy két lapá széle "rojtos" nem tudom miért ne kérdezd..


Nekem a tengely mozog picit be ki de fel-le vagy jobbra balra mozgatva meg se mozdul. Sztem pedig így a jó, mert ha megbillen a tengely ergo nincs már az olaj által megtámasztva akkor bedörzsöl, és vége.


Hosszanti irányban nem mozoghat, oldalirányú mozgás megengedett valamennyi, mivel az olaj kiközpontosítja majd, ha jól tudom! De lehet hülyeséget mondtam


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 11:51


SP_323i írta:
bocyzx10r írta:
Tano írta:
bocyzx10r írta: Szevasztok!!

Egy kérdés...E46 320d FL...a turbó milyen tartományban működik? milyen fordulatszám az ahol már akár hallani is lehetne.

Egy probléma miatt kérdezem...hidegen melegen, ha egy kicsit odalépek neki és hirtelen elengedem a gázt, mintha egy "huhogó" hangot hallatna...de akkor is ha pl 1600nál elváltom mikor még hideg... ott is működik a turbó?

Álló helyzetben nyitott ajtónál, felpörgetve akár 3500-4000ig és elengedve a gázt..semmi hang...

Előre is köszi!


Minden tartományban működik a turbó, mivel a kipuffogógáz forgatja. Érezhető hatása viszont 1500 körüli fordulat fölött van.
A huhogás nem probléma, hanem természetes jelenség, mivel gázelvételnél, mikor hirtelen esik le a fordulat, a turbó a tehetetlensége miatt még tovább forog nagy sebességgel és nyomja a levegőt a kipuffogóban is. Ezt hallod huhogásnak. Sportkipuffogónál illetve hidegebb időben jobban hallani. Nekem pl. kimondottan tetszik a hangja.
Üresben ez azért nem jelentkezik, mert akkor nem esik vissza olyan intenzíven a motor fordulata, mint amikor sebességbe rakod be váltásnál.


Köszi !
csak itt már mindenki huhogott...
akkor megnyugodtam






A 320d nem prüszköl, hanem huhog váltáskor

Tényleg váltáskor pl egy épített turbós rendszernél lefújjó szeleppel engedik ki a túlnyomást a levegő oldalon, hogy a turbó is tudja tartani a fordulatot és ne torpanjon (ha rosszul tudom, akkor ki lehet javítani), de a 20d-nem kincs ilyenje se westgate, ami a kipuff nyomást engedné el, hogyha bizonyos érték fölött van. Ezekkel a "segéd" berendezéssekkel nem működne jobban???



Utána olvastam
Nincs pillangó szelep, nincs értelme blowoff-nak, mert nincs mi torlódásra késztetné a levegő útját. Ergo nem is torpanhat a turbó váltáskor, mint egy fojtószelepes benyás mocinál.

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 10:07


bocyzx10r írta:
Tano írta:
bocyzx10r írta: Szevasztok!!

Egy kérdés...E46 320d FL...a turbó milyen tartományban működik? milyen fordulatszám az ahol már akár hallani is lehetne.

Egy probléma miatt kérdezem...hidegen melegen, ha egy kicsit odalépek neki és hirtelen elengedem a gázt, mintha egy "huhogó" hangot hallatna...de akkor is ha pl 1600nál elváltom mikor még hideg... ott is működik a turbó?

Álló helyzetben nyitott ajtónál, felpörgetve akár 3500-4000ig és elengedve a gázt..semmi hang...

Előre is köszi!


Minden tartományban működik a turbó, mivel a kipuffogógáz forgatja. Érezhető hatása viszont 1500 körüli fordulat fölött van.
A huhogás nem probléma, hanem természetes jelenség, mivel gázelvételnél, mikor hirtelen esik le a fordulat, a turbó a tehetetlensége miatt még tovább forog nagy sebességgel és nyomja a levegőt a kipuffogóban is. Ezt hallod huhogásnak. Sportkipuffogónál illetve hidegebb időben jobban hallani. Nekem pl. kimondottan tetszik a hangja.
Üresben ez azért nem jelentkezik, mert akkor nem esik vissza olyan intenzíven a motor fordulata, mint amikor sebességbe rakod be váltásnál.


Köszi !
csak itt már mindenki huhogott...
akkor megnyugodtam






A 320d nem prüszköl, hanem huhog váltáskor

Tényleg váltáskor pl egy épített turbós rendszernél lefújjó szeleppel engedik ki a túlnyomást a levegő oldalon, hogy a turbó is tudja tartani a fordulatot és ne torpanjon (ha rosszul tudom, akkor ki lehet javítani), de a 20d-nem kincs ilyenje se westgate, ami a kipuff nyomást engedné el, hogyha bizonyos érték fölött van. Ezekkel a "segéd" berendezéssekkel nem működne jobban???



bocyzx10r
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bocyzx10r

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 09:14


Tano írta:
bocyzx10r írta: Szevasztok!!

Egy kérdés...E46 320d FL...a turbó milyen tartományban működik? milyen fordulatszám az ahol már akár hallani is lehetne.

Egy probléma miatt kérdezem...hidegen melegen, ha egy kicsit odalépek neki és hirtelen elengedem a gázt, mintha egy "huhogó" hangot hallatna...de akkor is ha pl 1600nál elváltom mikor még hideg... ott is működik a turbó?

Álló helyzetben nyitott ajtónál, felpörgetve akár 3500-4000ig és elengedve a gázt..semmi hang...

Előre is köszi!


Minden tartományban működik a turbó, mivel a kipuffogógáz forgatja. Érezhető hatása viszont 1500 körüli fordulat fölött van.
A huhogás nem probléma, hanem természetes jelenség, mivel gázelvételnél, mikor hirtelen esik le a fordulat, a turbó a tehetetlensége miatt még tovább forog nagy sebességgel és nyomja a levegőt a kipuffogóban is. Ezt hallod huhogásnak. Sportkipuffogónál illetve hidegebb időben jobban hallani. Nekem pl. kimondottan tetszik a hangja.
Üresben ez azért nem jelentkezik, mert akkor nem esik vissza olyan intenzíven a motor fordulata, mint amikor sebességbe rakod be váltásnál.


Köszi !
csak itt már mindenki huhogott...
akkor megnyugodtam






Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 08:45


bocyzx10r írta: Szevasztok!!

Egy kérdés...E46 320d FL...a turbó milyen tartományban működik? milyen fordulatszám az ahol már akár hallani is lehetne.

Egy probléma miatt kérdezem...hidegen melegen, ha egy kicsit odalépek neki és hirtelen elengedem a gázt, mintha egy "huhogó" hangot hallatna...de akkor is ha pl 1600nál elváltom mikor még hideg... ott is működik a turbó?

Álló helyzetben nyitott ajtónál, felpörgetve akár 3500-4000ig és elengedve a gázt..semmi hang...

Előre is köszi!


Minden tartományban működik a turbó, mivel a kipuffogógáz forgatja. Érezhető hatása viszont 1500 körüli fordulat fölött van.
A huhogás nem probléma, hanem természetes jelenség, mivel gázelvételnél, mikor hirtelen esik le a fordulat, a turbó a tehetetlensége miatt még tovább forog nagy sebességgel és nyomja a levegőt a kipuffogóban is. Ezt hallod huhogásnak. Sportkipuffogónál illetve hidegebb időben jobban hallani. Nekem pl. kimondottan tetszik a hangja.
Üresben ez azért nem jelentkezik, mert akkor nem esik vissza olyan intenzíven a motor fordulata, mint amikor sebességbe rakod be váltásnál.

bocyzx10r
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bocyzx10r

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 08:16


Szevasztok!!

Egy kérdés...E46 320d FL...a turbó milyen tartományban működik? milyen fordulatszám az ahol már akár hallani is lehetne.

Egy probléma miatt kérdezem...hidegen melegen, ha egy kicsit odalépek neki és hirtelen elengedem a gázt, mintha egy "huhogó" hangot hallatna...de akkor is ha pl 1600nál elváltom mikor még hideg... ott is működik a turbó?

Álló helyzetben nyitott ajtónál, felpörgetve akár 3500-4000ig és elengedve a gázt..semmi hang...

Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. január 28. szerda, 01:47


toki24 írta: Sziasztok!


Érdeklődnk,hogy a turbó halálának vannak előjelei?! teszem azt ,hogy vinnyog, vagy visit vagy hasonlók?
Vagy csak egyszer rotty?!


Nekem pl így csinál alapjáraton szerintetek?

köszi.


ui.: kis kati nincs bent csak cső.

http://auto.indavideo.hu/video/Huhog



Azt így nem tudom hogy az enyém hangosabban vagy halkabban huhog de valami hasonló- én már azóta mióta ezt csinálja rámentem 30 ezret remélem még el huhog egy darabig


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 21:08


toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: viszont a tengely nem lóg olajat se csipegeti, csak azért kérdezem. A kiskati míg bent volt nem huhogott ennyire, mióta kivettük ilyen mikor elváltok tettszeni tettszik,csak nem tudom,hogy zsír e


Sportkatalizátorral illetve dobbal ebben a hidegebb időben nekem is hangosabb a fütyülés. Mikor melegebb van visszábbhalkul.
Szerintem ha a tengely rendben lévőnek tűnik, akkor fogadd el hogy hangosabb így, sokat nem tudsz vele csinálni.



A tengelynek semmi baja, ugye oldalirányban éppen van egy kicsi,de hosszantiba semmi!
Elfogadom meg tettszik is, esetleg lehet e köze ahoz hogy egy két lapá széle "rojtos" nem tudom miért ne kérdezd..


Nekem a tengely mozog picit be ki de fel-le vagy jobbra balra mozgatva meg se mozdul. Sztem pedig így a jó, mert ha megbillen a tengely ergo nincs már az olaj által megtámasztva akkor bedörzsöl, és vége.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. január 27. kedd, 17:11


Tano írta:
toki24 írta: viszont a tengely nem lóg olajat se csipegeti, csak azért kérdezem. A kiskati míg bent volt nem huhogott ennyire, mióta kivettük ilyen mikor elváltok tettszeni tettszik,csak nem tudom,hogy zsír e


Sportkatalizátorral illetve dobbal ebben a hidegebb időben nekem is hangosabb a fütyülés. Mikor melegebb van visszábbhalkul.
Szerintem ha a tengely rendben lévőnek tűnik, akkor fogadd el hogy hangosabb így, sokat nem tudsz vele csinálni.



A tengelynek semmi baja, ugye oldalirányban éppen van egy kicsi,de hosszantiba semmi!
Elfogadom meg tettszik is, esetleg lehet e köze ahoz hogy egy két lapá széle "rojtos" nem tudom miért ne kérdezd..