hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. január 03. vasárnap, 14:28


Petike írta: Hi!

136 lovas 20d kollégák!!!!!

http://racing-bazar.hu/alkatre...urbo_elado


petike

szerintem ez nem jó a 136le-s diesel BMW-re
nézd a különbbséget
http://users1.ml.mindenkilapja...p038-1.jpg

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. január 03. vasárnap, 14:17


Hi!

136 lovas 20d kollégák!!!!!

http://racing-bazar.hu/alkatre...urbo_elado


petike

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 19:21


ember84 írta: Érdeklõdnék,hogy mit kell leszednem,hogy meg tudjam nézni,nem-e fúj ki a turbóm,a levegõszûrõ ház alatt van,akkor azt a házat le kéne szednem,de az lehet egybe van a szelepfedéllel?Ha igen attól még könnyû leszedni?Elõre is kössz!


Le kell szerelni a szelepfedelet. Elõtte szívócsõ le, porlasztók ki.

Szerelési útmutatót a TIS-ben találsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 17:15


Vagy tud valaki belinkelni 1 ábrát errõl esetleg?

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 16:25


rolcsi73 írta: Sziasztok!

Van valakinek tippje erre?:
130.000km van az autómban és a mai napon minden elõzmény nélkül elkezdett fütyülni a turbóm és kb. 30-al megy az autó!A szervizben kapásból turbocserét javasoltak.Hozzáértõ szakik szerint csak a turboszelep ragadt le!Nem füstöl,nem megy és fütyül.
Valakinek ötlete?


Elsõnek egy diagnosztika nem ártana. Ha tényleg csak a "turbószelep" ragadt le, akkor is komplett turbót kell cserélni, mivel a te autódon elektromos szabályozású és nem lehet külön cserélni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 16:24


Érdeklõdnék,hogy mit kell leszednem,hogy meg tudjam nézni,nem-e fúj ki a turbóm,a levegõszûrõ ház alatt van,akkor azt a házat le kéne szednem,de az lehet egybe van a szelepfedéllel?Ha igen attól még könnyû leszedni?Elõre is kössz!

státusz rolcsi73

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2009. december 23. szerda, 16:09


Sziasztok!

Van valakinek tippje erre?:
130.000km van az autómban és a mai napon minden elõzmény nélkül elkezdett fütyülni a turbóm és kb. 30-al megy az autó!A szervizben kapásból turbocserét javasoltak.Hozzáértõ szakik szerint csak a turboszelep ragadt le!Nem füstöl,nem megy és fütyül.
Valakinek ötlete?


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. december 19. szombat, 17:03


ember84 írta: Sziasztok!
Tudom látatlanba nehéz mit mondani,de mit gondoltok,ez mitõl van:alapjáraton nincs hangja a turbómnak,normális,de gázadásra,illetve fordulaton fütyülõ hangja van,belülre is behallani,de amúgy minden ok,így vettem a kocsit,azóta kb 40000-et mentem vele,ugyanolyan,mi lehet?mit érdemes megnézni?


És ha elkezded felhúzott ablak, meg szóló zene mellett is hallani, akkor kell megnézni, hogy hol szökik a kipuffogógázzal együtt a turbó hangja. Mert szökik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 19. szombat, 13:35


Köszi az infót,akkor ezek szerint mindegyik hallatja a hangját többé kevésbé

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. december 19. szombat, 00:40


ember84 írta: Sziasztok!
Tudom látatlanba nehéz mit mondani,de mit gondoltok,ez mitõl van:alapjáraton nincs hangja a turbómnak,normális,de gázadásra,illetve fordulaton fütyülõ hangja van,belülre is behallani,de amúgy minden ok,így vettem a kocsit,azóta kb 40000-et mentem vele,ugyanolyan,mi lehet?mit érdemes megnézni?


Ha nem hangosan fütyül, hanem csak szolidan, pl csak akkor hallani amikor nem szól rádió vagy zene, nincs terhelés a motoron (pl elveszed a gázt), akkor az normális. Ez a magas fordulatszám velejárója. Õszintén szólva nekem még tetszik is ez a kis fütyülés. Néha nem is kapcsolok zenét csak hogy halgassam

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. december 18. péntek, 23:42


Sziasztok!
Tudom látatlanba nehéz mit mondani,de mit gondoltok,ez mitõl van:alapjáraton nincs hangja a turbómnak,normális,de gázadásra,illetve fordulaton fütyülõ hangja van,belülre is behallani,de amúgy minden ok,így vettem a kocsit,azóta kb 40000-et mentem vele,ugyanolyan,mi lehet?mit érdemes megnézni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Macsek

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2009. december 15. kedd, 13:33


Szevasztok!
Nem akarok túl okos lenni csak infóként mondom,én egy éve nyáron cseréltettem turbot és nekem csináltak szovtver frisstést is!Lehet segíthet!

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2009. december 13. vasárnap, 20:31


Nekem-8 írta: Kössz fiúk. 2002 M47N 150 lovas. Turbó elkezdett füstölni. le lett állítva, majd turbócsere. Most nincs füst, de erõ sincs. Cooler csövek mosva, Cooler mosva, pillangó mosva, szívókamra mosva, új olaj, szûrõ. Arra gondolok hogy valami a turbó füst miatt elkoszolódott és nem érzékel valamit...csak hogy mi ez....

Vákuumcsöves bekötésrõl van leírása valakinek? A szívótér alatt elõl a szervópumpa tartály környékén van egy rész ahova 2 csõ megy, az nem volt világos, de ahogy adta magát bekötöttük. Lehet az ott nem egészen gömbölyû. Leellenõriznék minden csövet hogy jó helyen van-e csak nekem nincs leírásom...

A turbón kell/lehet állítani, vagy ez nem szokás. Elméletben ha az ember feltesz egy új turbót akkor alapban rögtön jól megy?

Petike:

merre vagy elérhetõ? Ha nem messze lehet igénybe venném kölcsönbe (próbára) hogy mit mond.

SP-323i:

Ezt lehet szétszedni/takarítani?

kössz
8

Ugyanez a gondom nekem is És minden a helyén van!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. december 09. szerda, 19:48


Nekem-8 írta: Hancurozo:

kössz...egyedül az EGR szelepen lévõ szabályzót nem találtam. Nekem az a hûtõre van kötve (nyitja-zárja a zsalukat)

majd megírom mi volt...csak lenne már jó a raketta

az külön szabályzó: http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05

Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2009. december 09. szerda, 19:42


Hancurozo:

kössz...egyedül az EGR szelepen lévõ szabályzót nem találtam. Nekem az a hûtõre van kötve (nyitja-zárja a zsalukat)

majd megírom mi volt...csak lenne már jó a raketta